104
  • Szoki333
    #104
    Valószínűleg kopott a motorrészben egy forgó fej. Hiába pörög, nem érintkezik, és ez okozza. 96-os motornál bőven elképzelhető.
  • Szoki333
    #103
    Próbáld meg szervízben megcsináltatni, mert nagyon könnyen tönkre lehet tenni a motort...
  • SskMtFlx
    #102
    Üdv!
    Van egy 1996-os rs 125-ösöm, és vele egy olyan problémám, hogy a motor, 8-9ezres fordulatnál megáll és nem pörög tovább. A power rendesen nyit. Mikor eléri ezt a tartományt a fordulatszám, elkezd ugrálni (mintha nem tudná eldönteni menjen, vagy maradjon...).
    Ha tudtok, légyszi segítsetek! Köszönöm!
  • franky23
    #101
    sziasztok van egy 2009 aprilia rs 125 11kw motorom a folytást hogyan lehet eltávolitani iletve lehetséges e a dolog elöre is köszönöm a válaszokat.
  • watchati
    #100
    Sziasztok!

    Keresek 2003-as évjáratú RS 125-be blokkot!

  • JAMAL1
    #99
    Eladó egy hibátlan állapotú szívócsonk 42mm-es belső átmérővel. Abszlút repedésmentes, méretprobléma miatt adom el.. Az én karbimra nagy de 34esre már elviekben passzol. Új ára 11500 FT, én 8000ért odaadom. Tényleg szalonállapot.

    TEL: 0630/487-11-59
    email: [email protected]





  • blackcalibra
    #98
    "Öcsém most adta el az Aprilia RX-et, ugyanazzal a blokkal"
    Ugyanolyan blokkal. Nem az enyémmel!
  • blackcalibra
    #97
    Én évekig(több mint öt év) használtam egy Aprilia Tuareg Rallyt(93-as) Rotax 123-as blokkal 30 valahány lóerővel terepen, aszfalton, vegyesen, mindenhogy. Volt hogy 150 fölött pirítottam vele, volt hogy terepen poroszkáltam. Soha semmi baja nem volt, soha semmi gondja nem volt soha semmi. Öcsém most adta el az Aprilia RX-et, ugyanazzal a blokkal(mostmár 250-es Kawasaki KX-et hajt, elég sokat használta ő is, és ő nagyon tud menni, terepen használta főleg, és mégse volt soha semmi gondja, természetesen alap dolog a jó olaj, bár ő maga egyszer teljesen felújította, uj dugó stb., de neki se soha semmi gond. Enyémen Brembo fékek gyárilag, nem harapnak rosszul.
    Én azt mondom, aki nem tud "életképesen" tartani egy Apriliát, az akassza fel a sisakot örökre, mert nem való neki motor, vagy tök hülye a motorokhoz, vagy egyszerűen egy bevarrtzsebű ruppótlan kisköcsög, aki nem képes megadni a motornak azt, ami jár(egyébként minden motornak).
    Bár pontosan nem tudom az RS-ben, és az AF1-ben hogy alakultak a blokkok, de gyanítom, hogy a 123-as blokk nem csak az RX ben, és a tuaregben volt.
  • kissoliver
    #96
    milyet érdemes venni? yamaha, honda??
    csak kérdezem mert ez lesz az 1. komolyabb mocim és érdekel mások véleménye is!!
  • ChuckyHUN
    #95
    RS újabb, de drágább.
    Nem azért mondom, de mostanában, TISZTA SZIVEMBŐL MEGUTÁLTAM AZ OLASZ MOTOROKAT.
    nem nyitok vitát.
  • kissoliver
    #94
    melyik jobb rs vagy af1?
  • kissoliver
    #93
    Ok, akkor hagyom nem kockáztatok! Mennyibe kerül kb egy elfogadható rs 50 (2000fölötti) ???
  • ChuckyHUN
    #92
    ne használj.. hülyeség
  • kissoliver
    #91
    Szevasztok!

    Az lenne a kérdésem, hogy egy Aprilia rs 125 nagyon különbözik méretbe egy rs 50 től?? Csak azért kérdem, hogy ha smk-ként használnék egy 125 őst akkor a rendőrnek nagyon föltűnne hogy ez nem 50 es? És ha vétlenen megállítana lefoglalhatja a mocit kivizsgálni?

    Előre is kösszi!!
  • kistuning
    #90


  • kistuning
    #89








  • Szoki333
    #88
    MÉÉÉÉGGG!!! Szeretnék gyönyörködni a ti gépeitekben is szal várom ide a képeket!!
  • kistuning
    #87
    szép állapotú gép :)
  • jeneci
    #86
    nekem a 93 94 95 ös RS ek tetszenek:) nekem nemjön be a szívlámpás rs:D
  • skate00
    #85
    aprila-rs-125-jollymoto
    rs-125-jolly-moto-2.
  • SimaSuna #84
    csoki
    Milyen benya kell/ keverni kell e az Rx 125ös Apriliába?

  • csoola
    #83
    az Apriliának egy saját blokkja sincs, csask elég nagy részesedése a Rotax cégben, mint a Bombardiernek például... mostani Pegasoban meg például asszem Yamaha blokk van,ugyhogy fikázhatják az Apriliáso ka japánokat max kiröhögöm öket :D
  • solo
    #82
    Ismerősnek 2004 esevan, még a hűtő is full a roteax gokartból van: D
  • csoola
    #81
    de régen beszéltünk már itt :D azota már ujabb (5 éves) motor, nagyobb, rendszámos, én meg kicsivel talán megfontoltabb, kevesebb hülyeséget irva :D
  • csoola
    #80
    nagyon sok kenöpénzzel
    nincs olyan, hogy 50-es papir, olyan van, hogy adásvételi szerzödés, amiben esetleg hamis adatot tüntettek fel meg kötsz rá egy biztositást amiben 50esként diktálod be, amivel rögtön biztositási csalást meg okirathamisitást követsz el, tehát ha ez kiderül szerintem akár hüvösre is küldhetnek, ha mondjuk vétlenül is részt veszel egy balesetben
    papir nélkül motort csak pályára vagy az udvarba... és én tudom mit beszélek, egy évig volt 80asom papir nélkül, már azzal is volt para rendesen...
    amig nincs jogsid 125ösre, bird ki, vegyél 50est, RSböl még pont van is olyan ami csak a teljesitményben különbözik szinte...
    ha meg szeretsz motorozni, utána ugyis jön egy nagyobb, biztonságosabban és rutinosabban fogod venni az akadályokat, nem érdemes ilyen baromságba belemenni már :)
  • Szoki333
    #79
    azt hogyan lehet megoldani, hogy egy 125-ös motort 50es papirokkal vezessek??
  • csoola
    #78
    hát sok szar van az biztos, mondjuk elektronika az én DT-men is gányolt, faterral megcsináltuk (ö villanyszerelő, van fogalma róla:D), motorikusan és esztétikailag is rendbe van, lehet h a napokban eladom, de figyelni fogok a 125-ösökre is h ne vegyek fost... és ami nekem még fontos h legyen rendszám, ez a másik ami a magyar 125-ösökben igencsak kevés...
  • pszihopata
    #77
    A yamaha az más az a kétüteműek csúcsa!Azért a magyar pógároknak azt is sikerül jól megszerelni.Az élettartam annyi-amennyi,az nem a gép hibája hogy ha lejár a km.,a magyar ezermesterek jól meggányolják.Azzal azért egyetértesz szerintem,hogy ritka a jó 10 év feletti 125-ös.
  • csoola
    #76
    jolmegaszontad:D bár annyi h a nikasilos henger télleg szart se ér:S amugy biztos igazad van valamiben, hiszek neked, de aért azt ne mond h ez igaz minden motorra... én a 15 éves DT-mel tavaly nagyon jol jártam, szinte semit nem kellett rákölteni, most anyi a baja h kicsit fáradtak már az elsö telo rugoi meg ferde a kormány de sztem nagyon jo kis gép, csakhát már kevés nekem az ereje, azért kellene egy régebbi Aprilia RX vagy Tuareg Rally... gányolt motort meg nem veszek, hidd el inkább leszedem az idomokat ha kel és átnézem a dolgokat, de nem fogok szart venni... (ismerösöm, akivel vettük a DT-t, egy Honda CBR 1100 XX-et vett kb két éve és a kereskedésben szétszedték az idomokat h tuti franko-e minden... és megérte, mert jo lett az is:D mondjuk csak 2 éves volt)
  • pszihopata
    #75
    'jól van folytva"-a pörgős kétüteműek dugatyuját a benzin hűti.Minden folytás rontja az élettartamot,és nem növeli,a folytott NRG-kben 1500 km.-nél már ciceregnek a gyűrűk,a nyitottaknál 30000 körül kezdik ugyanezt.Ez áll a négyüteműekre is,csak ott a kipufogószelepeket nyírja ki a szegényebb keverék /benzin-levegő/.A legtöbb 125-ösön nikasil bevonatú alu-henger van,nem lehet fúratni,ha megsérül belegányolnak egy acélhüvelyt meg valami gyűrűt reszelnek bele-oszt jónapot.A henger-dugattyú-gyűrű-csapszeg csere 150000 körül van,de ilyenkor már a blokkban is ki kell cserélni egy-két szimmeringet-ennyit egy MAGYAR mikor költ rá?Megveszed 10 évesen,kibír 500 km.-t áll 1 évig ráköltesz 50000-et te is gányolsz,és ez így megy körbe-körbe.UNGARISCHE WIRStCHAFT!
  • blory
    #74
    Hat ujra nekem sem telik, csak felek nehogy valami szart kapjak el , de hatha osszejon keresem :)
  • csoola
    #73
    figyelj ha jol karban van tartva nem hagyhat cserben... bár mi még inkább ilyen gépekkel többen megyünk turázni, nehogy ha alakinek baja van akkor egyedül maradjon. biztos hogy régi gépet fogok venni, ujra nincs pénzem, ez van, amugy gyűrűk nem hiszem hogy nagyon drágák lennének akár ezekbe a gépekbe is, talán ha mondjuk egy prox dugot akarsz venni majd bele, az lehet h kicsit lehuz anyagilag... de ha jol van fojtva (ami ugye kell, mert a 2T gép az ellen dolgozik) akkor nem kell olyan gyakran felujitani... de ez benne van ha uj motort veszel, csak akkor késöbb kell felujitani, de az meg sokkal-sokkal drágább is...
  • csoola
    #72
    az igaz is hogy folytás nélkül ezek a kis 2T gépek szétpörgik az agyukat, jol tudom... és azt is, hogy az öregebb gépeket generálozni szokták, tehát sztem, ha egy gépet felujitanak, mi baja lehet? rosszul rakják össze? és 12 éves motorokat ugysem veszek meg ha nincs ujitva, kivéve ha annyiba kerül hogy ki tudjam én fizetni ezt utána és egyéb része rendben van
  • blory
    #71
    Jo kerdes erre en is kivancsi vagyok. Voltam megnezni egy RS125-ost de motrot csereltek meg minden olyan gyanus volt rajta hogy nem jott ossze a vasar. Montak tobben hogy eleg hamar kell gyuruzni meg miegyebb mert kopik a motor ettol tartok egy kicsit. S menyire alkalmas hosszab turakra a motor (200-300 km) szerintetek ?
  • szitya01
    #70
    Csak kíváncsiságból érdekelne, ki mennyit költ kb a mocijára egy-két szezon alatt, a kopó alkatrészekre nem tuning kipuff meg stb. ,csak a kötelezőkre. Főleg a 2000 előtti évjáratokra. Kösz.
  • Sland
    #69
    Volt kint ma valaki az Aprilia nylt napon a ringen?
  • Scania Dáci
    #68
    üdv mki!,hát rég jártam erre,azóta természetesen megvan a motor,tnap volt fél éves,és most jarok 4ezernél...nagyon pöpec verda:)
  • pszihopata
    #67
    Az órában a számoknak miliméterre vonalban kell állniuk,ha nem akkor átugrasztották.A féktárcsák kb. 30000-ig teljesen simák,csíkok nélkül.Ha 16000 van benne,még gyárinak kell lennie az első guminak,és a láncnak.A fejidom és az elsőkerék mögé érdemes mélyebben bekukkantani,javításokat keresve.Ha valahol nem gyári csavart látsz,annak mindíg oka van,próbáld meg kitalálni!Ennyi kilóméternél semmi zörej nem jöhet a blokkból!Vigyél magaddal valakit aki vágja a témát,csak úgy vedd meg!Sok szerencsét!
  • Sland
    #66
    Ne vegye el a kedved. Ha vigyázol a motorra, megkíméled és foglalkozol vele, akkor meg fogja hálálni és nem fog hamar tönkremenni...
  • blory
    #65
    Hat most elveted a kedvem. Egy 8 evest mind nezegetek 16.000-be van nem folytot de azt mondjatok ilyen hamar szarra menek ezek ?