5
-
Cat #5 és tudnak, ha akarnak. Az európai közkönyvtárakban több tizezer ember dolgozik, sok millió könyv van, rengeteg olyan jelenleg zárt adatbázishoz engedhetnek bepillantást, ami versenyelőnyt jelent a Quaero számára. És ezzel a Google néhányezer alkalmazottja nehezen tud versenyezni. Szóval általános szinten nem hiszem, de lokálisan, európai jelleggel igenis van esélyük. Lásd itthon is marhasokan használják a goliát, altavizsa, tango, kurzor és társait - és ezek is a google mellett élnek (és megélnek!) piaci alapon!. -
#4 szerintem a nagy óriáscégek ellen nem támadásokkal, perekkel kell felvenni a versenyt, hanem megmutatni tudok olyan jó lenni mint a vetélytársam!! -
echo #3 Nekem is szimpatikus ez a dolog, ha nem valami kultúrális okokból csinálják, amivel a franciák meg a németek néha előjönnek, mert féltik a nyelvüket az angollal szemben. Ha üzletileg az EU-ba folyna be a hatalmas online reklám egy része nem lenne rossz. mOndjuk így bele gondolva az egész IT biznisz óriás vállalatai közül nem igazán van túl sok európai MS, Google, IBM, Intel, AMD, nVidia, ATI, Samsung stb. Szóval tényleg elkél némi hátszél az itteni cégeknek... -
#2 a versenyt mindig is támogatják. lásd, MS ellen annyi per volt már, meghogy mutassa mega Win forrását stb...
Egy ilyen kezdeményezés, minthogy a Gugli ellen felvenni a harcot igenis megéri a támogatást.
A kérdés hogy ez mennyire fog kihatni ránk, jó, mi max annyit fogunk érezni, hogy jobb szolgáltatások lesznek majd ilyen téren (a verseny mindig ezt vonja maga után). de igazából egy kicsit magasabb szinten lesz ez fontos... sosem jo a monopol helyzet...föleg manapság. -
echo #1 Ennek most mi a célja tulajdonképpen? Az hogy az online hirdetési bizniszből európai cégeknek is jusson egy szelet vagy valami kultúrális izé?