9
  • pemga
    #9
    Ha jól értelmezem nem óhajt vele repülni, hanem kiállítani szándékszik a telephelyén. Jelentős marketing értéke lehet :). A kínaiak pedig imádják a "trendi", egyedi cuccokat, 3 havonta cserélnek pl. telefont nehogy csórónak látszanak. Most épp őket rontja meg a kapitalizmus :)
  • Pharaoh
    #8
    A régi szuszik többet kibírnak mint a mostaniak, fagyban hóban kint vannak a nyugatiaknak meg mind hangár kell
  • Gabest
    #7
    hongkongban lefoglalt mig-29-essel mi lett? úgy látszik 21 fölött nem engedik át a vámon.
  • noss
    #6
    adalék enzo ;)
  • noss
    #5
    azt leszámítva, h elmondása szerint a telephelyén akarja tárolni a vevő, azaz valószínűleg Kínában, még nem muszáj ott repdesnie vele.
    tv-ben volt ilyesmiről műsor, h vadászgépek szupergazdagoknál. ők afrikában repkednek, ált. egy repült órára nyolvan szervízóra jut, szal nem ólcsó ilyesmivel játszani. továbbá ez nem egy ferrari enzo, amit minimális vezetési tudással lehet kocsikáztatni, majd szarrátörni, ide elkötelezettség, megszállottság is kell, hogy többször is felszállhass (é: rengeteget kell tanulni és nagyonodafigyelni)
    a vételár ~5,5 m Ft-ra jön ki (220 Ft/$), amiért szerintem max. a vitrin alá teheted, repkedni csak egy erős daru segítségével tudnál vele, 5-10 m magasságban... :)
  • Razgon
    #4
    Igen, körülbelül úgy mint egy vasaló... Akkor sem könnyű egy ilyen géppel repülni, ha jó állapotban van.
    Azt elhiszem, hogy képes felszállni, de vajon egyben leszállni képes lenne-e?
  • szombi
    #3
    Gondolom a felújítás kétszer annyiba kerül, az engedélyeztetés 20-szor annyiba,
    le kell szerelned a fegyverzetet(ha van), és már van egy jó géped, amivel akármerre mehetsz az országban.
    Kivéve ha kaptál fel-és leszállási engedélyt, ha közterületen(pl: autópályán) szeretnél leszállni...
  • tehen_m
    #2
    Nézz utána.
    Ez még akkor is repül ha mindkét szárnya hiányzik. :D
  • Fikusz Kukisz
    #1
    "Habár a vadászgép évek óta nem repült, szakértők szerint röpképes állapotban van."
    Ebben kételkedem egy kicsit.
    A mai gépeket is rengeteget kell szervizelni, nemhogy a régi ruszki vasmadarakat!
    Ezt eső verte nap szívta, szóval nem ülnék bele egy körre.