5
The Tales of Walenir RPG
  • CS@
    #5
    Kinézetre valóban nem egy Oblivion, de attól még lehet jó.
    De legalább a filinges poénon jót röhögtem D:
  • Goth
    #4
    grafra nem egy oblivion de a képekből annál azér' jobb fíling jön át D:
  • Goth
    #3
    töltöttkáposzta nem
  • Esrohnoil
    #2
    Ebből még bármi lehet szerintem.
  • grebber
    #1
    Leginkább Unreal 3 hátterekre emlékeztető épületeket felvonultató 3D fantasy RPG készül az orosz Temporal Games műhelyében. Egyedül fedezzük fel a világot elf, ember kalandozó, hegylakó vagy ork-barbár karakterrel. Részletesen kidolgozott 12 városba léphetünk be és fejlesztjük főhősünket számos perk/tulajdonság megszerzésével. Szabadon kolbászolhatunk kocsmák, varázsboltok és a küldetések helyszínei között. Skandináv életérzetek - jeges mezőkön hatalmas fejszékkel ordítva rohangáló kétméteres barbárok - keverednek klasszikus fantasy környezettel.

    Jelenleg épp a demót fejezik be a fejlesztők és kész a dizájn dokument, amelyet felmutathatnak a szögesdrót kerítéssel és sorompóval megerősített őrállásnál, illetve a kiadóknál. Alkalmazott 3D motor a saját főzésű Temper Engine. Ránézésre polygonszegény környezetet képes csak megjeleníteni, a szupermodern bökőbika Unreal 3 motor polygonvulkán képességeihez viszonyítva. Emiatt láthatók a képeken gyér épületek és szögletes talaj meg késélekkel suhogó falombok. Ettől függetlenül meglepően hangulatos az ábrázolás. Azonnal megfogott a baljóslató sötét vöröses kékes zöldes vöröses sárgáspöttyös színpaletta. Kaland, mágia, rejtély, kincs és veszély vérforraló ígéretét sugározzák magukból a fotók.

    A fejlesztők szerint pixel shaderekre épül a 3D motor, amely azonnal érződik a hangulatos képeken. DirectX 9.0c effektek villogtatása mellett a régebbi kártyákat is támogatják.. amilyen például a Diamond Edge vagy S3 ViRGE és a Pyramid3D volt? Akárhogy is legyen, következzenek a Temper 3D motor képességei:
    pixel shaders 2.0/3.0, vertex shaders 2.0/3.0
    Fizikai modul, ODE alapú
    Biped animation, skinned mesh: Gerilla Vécésnéni AK-47-essel a markában
    Normal-mapping, Parallax-mapping: ettől hasonlít az Unreal 3. háttereire néhol.
    A fejlesztők kijelentik, hogy a fenti adatok már elavultak és nemsokára megjelenik a hivatalos főoldal, ami mennyei fényt sugároz majd és újdonsült információkkal frissíti a köztudatot. Remélhetőleg valamely amerikai vagy európai kiadónak lesz szeme és üzletet lát majd az orosz medvegyurmázó testvéreink alkotásában és megjelenik angolul is a The Tales of Walenir.

    Képek

    Honlap

    info: Hardwired