488
Winning Eleven 10 / Pro Evo Soccer 6
  • zsalesz
    #488
    Sziasztok!

    Valaki segítsen nekem abban, hogy az amerikai változatot(Pro evolution soccer 2007) is lehet a pes6 patcheivel módosítani? Nagyon kezdő vagyok e témában de jó, hogy rátaláltam erre a fórumra! A játék a legjobb a foci progik között! El tudom képzelni milyen lehet patchelve! Húúúúúúúú!

    Üdv.
  • Csabesz6
    #487
    jolvan siker .psu a memokártyás mentések formátuma
    egy átalakito progi segitett
  • Csabesz6
    #486
    nah roberto rajtamn segithecc:D
    helóz
    azt szeretném kérdezni, hogy milyen formátumuak a ps2 mentések?pro evo 6nak a peccselt options file-jét szeretném femásolni,de állandoan corrupted datát ír:S van itt .npo , .max, .xps kiterjesztés is. egyiket se ismeri fel a memo ,miután rámásoltam az mp4 lejaccorol ulauncher segitségével.
    pls help

    tudni kell hogy wemerica peccses a pes6om
  • roberto0915
    #485
    Ez a játék többett érdemel. Hol van a sok PES fan?! ;)
    Igen jó játék.. csak sajna már otthon nekem nincs ps2.. :(
    De gondoltam beköszönök a régi és új arcoknak..
    ..szal Szép napot mindekinek!

  • Solidus
    #484
    inkább szedd le ezt #470
  • deco88
    #483
    Honnan tudok leszedni ps2-re kiegészítőt és hogy kell feltenni?
  • Csabesz6
    #482
    töröltem a régi opt .filet memorol. és amiota uj van, a csaparoknak nem igazán stimmel a stadionjuk. beállitani edit modban nemtom, mivel nem engedi.valami megoldás?(pl villareal stadionja most a bernabeu-.-,elötte normalis volt.) ötlet?
  • Csabesz6
    #481
    nane...Deleted all your previous save PES6 (data and ligue master)
    ml mentést is törölni? azt már nem.2013 ban vagyok.ehh
    más megoldás nincs?:S
  • Csabesz6
    #480