24
  • beatz
    #24
    hu mi jut eszembe jó régről :D

    amugy inteles vagyok :D
  • BiroAndras
    #23
    "Az elég fura lenne, ugyanis a GTA:SA egyáltalán nincs felkészítve a dual core-ra."

    Akor valszeg a GPU driver a ludas. A lényeg az, hogy ki van használva mindkét mag.

    "Másrészt, játék közben egyáltalán nem figyelheted a CPU(k) terhelését, s amint tasket váltasz, minden háttérben futó alkalmazás több CPU-időt kezd el zabálni a szükségesnél"

    Dual monitor rulez. :)
    Egyébként 1 monitorral is megy, ugyanis visszamenőleg is lehet nézni a CPU terhelést.
  • IMYke2.0.0.0
    #22
    Az elég fura lenne, ugyanis a GTA:SA egyáltalán nincs felkészítve a dual core-ra.
    Másrészt, játék közben egyáltalán nem figyelheted a CPU(k) terhelését, s amint tasket váltasz, minden háttérben futó alkalmazás több CPU-időt kezd el zabálni a szükségesnél, így a memóriában lévő játék is... tehát, ez nem érvadó.
    Legfeljebb egy hálózatba kötött géppár esetében, mely kivülről monitorozza a célgépet.
  • BiroAndras
    #21
    "Szerintem még minimum 5 év mire a játékok - egy része, talán - kihasználja majd a többmagos architektúrát."

    A GTA-SA nálam mindkét magot kb. 75%-on terheli. Vagyis már most kihasználja.
  • arty
    #20
    DC még ok, de 4 proc elterjedésére - már csak az ára miatt sem - senki ne számoitson pár éven belül :)
  • asysoft
    #19
    Ettől. Ugyanis van már olyan játék, ami támogatja a DC processzorokat, pl Quake4. Ezeknél gyorsul, egész szép arányban...
  • Lame
    #18
    Igen, a tesztek is ezt igazoltak.
    Szoval hatradolni azt lehet, de jelentos FPS novekedes az nem lesz.
  • dez
    #17
    Hol volt arról szó? Mellesleg itt a 4-magos 2GHz-en működött. A többchanneles memelérés meg csak akkor számít, ha nem ugyanahhoz a blokkhoz fér hozzá, nem?
  • Fen3gyerek
    #16
    eredetileg arról volt szó hogy 2,6 Ghzes az egyes mag is...

    fbdimm, quadchannel, stb...
    jó művelődést :D ;)
  • asysoft
    #15
    Megint az összeolvasztós megoldást választották a gyorsabb megjelenés érdekében?
    Amúgy tetszik a cikk kritikus hangvétele!:)
  • dez
    #14
    Az csak a driver által lefoglalt cpu-időt csökkenti valamelyest.
  • dez
    #13
    Hogy csinált volna csak annyit, amikor jóval magasabb órajelen megy, és nem kell osztoznia 3 másik maggal a memóriabuszon?
  • nenad
    #12
    a yonah-nal, egy command line rendererszoftver, majdnem 2x olyan gyorsan fut, asszem 98%-al gyorsabb ha be van kapcsolva a masodik mag is. Azert az nem roszz. Nem vagyok intel fan, de ez elott le a kalappal.

  • janos666 #11
    Ma is sokat dob a gépeden a többmagos proci. Felraksz egy 81.xx-nél újabb Nvidia drivert (az ATI is igért hasonlót, talán van is már, nem tudom) és hátradőlhetsz a fotelben, mint ahogy a cikk írta, mert jelentősen megnőnek az FPS mutatók...
  • Totinkhamon
    #10
    Szerintem még minimum 5 év mire a játékok - egy része, talán - kihasználja majd a többmagos architektúrát.
  • Troppauer
    #9
    Már bocs , de már az Intel "bizonyitott" az összeolvasztott processzorokkal kapcsolatban. Ha két kétmagost összeraknak egy tokba, az nem egy profi megoldás, mert a magok nem tudnak közvetlenül kommunikálni egymással, tehát nem lesz gyorsabb és nem lesz skálázható, mint pl az AMD megoldása.
  • Mice
    #8
    honnan tudod?:):P
  • Fen3gyerek
    #7
    de igen, ugyanannyit csinált volna a mezei mint egy butított :)
  • roliika
    #6
    Lolát hiányolom! :-D
  • werwers
    #5
    jajj, propagandateszt
    mindenesetre feszulten varom
  • nenad
    #4
    nem
  • Fen3gyerek
    #3
    igen
  • nenad
    #2
    1723 nem olyan haj de magas pontszam egyebkent.
    Ugy ertem legalabb 2000 folott kene jarnia ha jol skalazodna, de nem sakalazodik jol.
    Megjegyezem ez siman lehet a cinebench hibaja is...
  • Mice
    #1
    én arra lennék kiváncsi h vajon egy mezei egymagos is uannyit csinált volna e mint egy egymagosra butított 4es...gondolom nem...