24
-
#24 hu mi jut eszembe jó régről :D
amugy inteles vagyok :D -
BiroAndras #23 "Az elég fura lenne, ugyanis a GTA:SA egyáltalán nincs felkészítve a dual core-ra."
Akor valszeg a GPU driver a ludas. A lényeg az, hogy ki van használva mindkét mag.
"Másrészt, játék közben egyáltalán nem figyelheted a CPU(k) terhelését, s amint tasket váltasz, minden háttérben futó alkalmazás több CPU-időt kezd el zabálni a szükségesnél"
Dual monitor rulez. :)
Egyébként 1 monitorral is megy, ugyanis visszamenőleg is lehet nézni a CPU terhelést. -
#22 Az elég fura lenne, ugyanis a GTA:SA egyáltalán nincs felkészítve a dual core-ra.
Másrészt, játék közben egyáltalán nem figyelheted a CPU(k) terhelését, s amint tasket váltasz, minden háttérben futó alkalmazás több CPU-időt kezd el zabálni a szükségesnél, így a memóriában lévő játék is... tehát, ez nem érvadó.
Legfeljebb egy hálózatba kötött géppár esetében, mely kivülről monitorozza a célgépet. -
BiroAndras #21 "Szerintem még minimum 5 év mire a játékok - egy része, talán - kihasználja majd a többmagos architektúrát."
A GTA-SA nálam mindkét magot kb. 75%-on terheli. Vagyis már most kihasználja. -
#20 DC még ok, de 4 proc elterjedésére - már csak az ára miatt sem - senki ne számoitson pár éven belül :) -
#19 Ettől. Ugyanis van már olyan játék, ami támogatja a DC processzorokat, pl Quake4. Ezeknél gyorsul, egész szép arányban... -
Lame #18 Igen, a tesztek is ezt igazoltak.
Szoval hatradolni azt lehet, de jelentos FPS novekedes az nem lesz. -
dez #17 Hol volt arról szó? Mellesleg itt a 4-magos 2GHz-en működött. A többchanneles memelérés meg csak akkor számít, ha nem ugyanahhoz a blokkhoz fér hozzá, nem? -
Fen3gyerek #16 eredetileg arról volt szó hogy 2,6 Ghzes az egyes mag is...
fbdimm, quadchannel, stb...
jó művelődést :D ;) -
#15 Megint az összeolvasztós megoldást választották a gyorsabb megjelenés érdekében?
Amúgy tetszik a cikk kritikus hangvétele!:) -
dez #14 Az csak a driver által lefoglalt cpu-időt csökkenti valamelyest. -
dez #13 Hogy csinált volna csak annyit, amikor jóval magasabb órajelen megy, és nem kell osztoznia 3 másik maggal a memóriabuszon? -
nenad #12 a yonah-nal, egy command line rendererszoftver, majdnem 2x olyan gyorsan fut, asszem 98%-al gyorsabb ha be van kapcsolva a masodik mag is. Azert az nem roszz. Nem vagyok intel fan, de ez elott le a kalappal.
-
#11 Ma is sokat dob a gépeden a többmagos proci. Felraksz egy 81.xx-nél újabb Nvidia drivert (az ATI is igért hasonlót, talán van is már, nem tudom) és hátradőlhetsz a fotelben, mint ahogy a cikk írta, mert jelentősen megnőnek az FPS mutatók... -
Totinkhamon #10 Szerintem még minimum 5 év mire a játékok - egy része, talán - kihasználja majd a többmagos architektúrát. -
Troppauer #9 Már bocs , de már az Intel "bizonyitott" az összeolvasztott processzorokkal kapcsolatban. Ha két kétmagost összeraknak egy tokba, az nem egy profi megoldás, mert a magok nem tudnak közvetlenül kommunikálni egymással, tehát nem lesz gyorsabb és nem lesz skálázható, mint pl az AMD megoldása. -
Mice #8 honnan tudod?:):P -
Fen3gyerek #7 de igen, ugyanannyit csinált volna a mezei mint egy butított :) -
roliika #6 Lolát hiányolom! :-D -
werwers #5 jajj, propagandateszt
mindenesetre feszulten varom -
nenad #4 nem -
Fen3gyerek #3 igen -
nenad #2 1723 nem olyan haj de magas pontszam egyebkent.
Ugy ertem legalabb 2000 folott kene jarnia ha jol skalazodna, de nem sakalazodik jol.
Megjegyezem ez siman lehet a cinebench hibaja is... -
Mice #1 én arra lennék kiváncsi h vajon egy mezei egymagos is uannyit csinált volna e mint egy egymagosra butított 4es...gondolom nem...