738
  • danikosz #738


    Sziasztok!

    Egy szimulátoros bajnokságot szeretnék nektek ajánlani. Szeptember végén rajtol a VSR BTCC bajnokság! Az rFactor2-vel futós sorozat 8 állomásból fog állni (Rockingham és Thruxton marad ki az eredeti naptárból), ahol minden pályán 3 futamot rendezünk és a legrosszabb versenyhétvége eldobható lesz. Várunk mindenkit sok szeretettel!

    Bajnokságról bővebb információk és jelentkezés
  • Laffite #737
    oké :)
  • Black Ghost #736
    igen, gyere át WTCC topikba. :)
  • Laffite #735
    valaki nézi a mai versenyeket rajtam kívül?
  • gordon 24 #734
    Van összevont topikja ezeknek a sportoknak.

    Ha akarsz róla beszélni:


    touring cars
  • Black Ghost #733
    Merész húzás, de ha a VW-t top 10-ben akarják látni, akkor Cole tökéletes választás.

    Rohadtul várom Brands Hatch-t, sztem baromi jó szezonnak nézünk elébe. :)
  • Minstrel #732
    Onslow-Cole átment az AmD Milltek-hez

    hír
  • gordon 24 #731
    Én sem igazából értem, mert 2000cm3 turbós autó nem hinném, hogy lehet wtcc-be pl..

    Szóval ha a Ford S2000-es turbós motorral épült autót épít, akkor ezzel a wtcc-be tuti nem vehet részt..
  • Black Ghost #730
    "Ez az új BTCC Focus az első olyan versenyautó, amit a Ford és a világon mindenfelé szereplő csapatok közös munkája eredményezett." - nyilatkozta Jost Capito a Ford Motorsport feje.
    A versenygép az FIA S2000-es szabályzata szerint épült, de a Montune már fejleszti hozzá az NGTC szabályok szerinti 2,0 literes motort.

    Én ezt már nem értem, egész idáig úgy tudtam, hogy az NGTC szabály magába foglalja az 1.6-os motort is, de úgy néz ki tévedtem....!!?!?!!
  • Black Ghost #729
    A túrót, ...Toyota 1,6-l lép be, a vectrákat és a golfot is átalakították, a HRT már tavaly bejelentette hogy az NGTC-s szabályok szerint csinálják meg a hondát és úgy tudtam hogy az új focus is ez miatt készült, szóval nem értem mi ez a katyvasz.
  • gordon 24 #728
    Elvileg a többiben is.. Ők még nem állnak át az 1.6 tre...

  • Black Ghost #727
    Na, nap végére Neal ment egy 1:58.761-s időt, Chilton pedig +0.321-al feljött harmadiknak.

    Most olvasom hogy az új focusokban S2000 szabályok szerint épített 2.0 moci van, ezt most nem értem!!! ...miért?
  • gordon 24 #726
    Igen... Hát nem rossz, de ennél jobb kell.. Sok a difi...
  • Black Ghost #725
    -ráadásul ez már az új focus.

    -nem tudom, lehet hogy csak nem ment értékelhető időt.
  • gordon 24 #724
    Hmm... Csak 6 dik?? Basszus.. Hajrá fejlődni:D

    Onslow Cole nem volt?
  • Black Ghost #723
    Így már ok, köszi!!!
  • Black Ghost #722
    Snetterton teszt, hat csapat részvételével:
    Airwaves Racing, Arena / Aon, West Surrey Racing, Pirtek Racing, Team Dynamics és a Tech-Speed​​.

    01 Mat Jackson 1:59.233

    02 Matt Neal 1:59.374

    03 Andrew Jordan 1:59.984

    04 Paul O Neill 2:00.079

    05 Robert Collard 2:00.510

    06 Tom Chilton 2:01.722

    07 Liam Griffin 2:02.050

    08 Nick Foster 2:02.409
  • gordon 24 #721
    Van egy olyan sor benne, hogy SRC.. Az idézőjelek közötti részt másold..

    Tehát:

    src="http://www.youtube.com/v/MjlVbLf-dq4?fs=1&hl=hu_HU&rel=0"
  • Black Ghost #720
    Eddig ok, de én ide nem tudom berakni, pontosabban a flash tagek közé rakott szöveg hátsó részének nem tudom hol van vége, régen a "=com, =hu"-nál kellett levágni de most ez nincs.
  • gordon 24 #719
    A youtoben.. Van egy olyan rész:

    Beágyazás.. Rákatt, és alul ír egy csomó mindent.
    ott pipáld be, Régi beágyazott kod használata, a többit vedd ki. És ennyi..

    Már kész is..

  • Black Ghost #718
    Hogy a rákba kell YouTube videót berakni, valami megváltozott.
  • Black Ghost #717
    Basszus, olyan hangja van mint egy GroupB-s quattro-nak.

  • Black Ghost #716
    Motorbase Performance team
  • Black Ghost #715
    Nos ha isten is úgy akarja, lesz egy új márkánk a Proton személyében.
    link

    Várható debütálás Snetterton!
  • Black Ghost #714
    BTCC – Szélcsatornában járt a Toyota

    Az NGTC szabályok szerint épült, idén debütáló Toyota Avensis prototípusa aprólékos teszten járt a MIRA elnevezésű létesítményben.

    A pályatesztek után a szélcsatornába is elvitték a „következő generációs túrakocsi” (NGTC) szabályok alapján készülő Toyota Avensist, amit a GPR Motorsport épít.

    „Meg kell találnunk a hátsó légterelő számára azt a fix pozíciót, ahol a legoptimálisabban tudja kifejteni a leszorító erőt.” – nyilatkozta a BTCC technikai igazgatója Peter Riches. „Örömmel jelenthetem, ez egy könnyű feladat és miután nyilvánosságra hozzuk az adatokat, a többi csapat is könnyebben elkészítheti saját NGTC autóját.”

    A GPR által épített Toyotákat két csapat fogja használni. Az egyik Avensis a Ginetta G50 Cup bajnok Frank Wrathall kezei közé kerül, aki a Dynojet Racing színeiben indul, a másikat pedig a Speedworks Motorsport versenyzője Tony Hughes kapja.

    Ezen kívül a Rob Austin Racing is felkérte a GPR-t, hogy két darab Audi A4-est készítsen fel a számukra az NGTC szabályok szerint.
  • Black Ghost #713
    Az AmD Milltek Racing második évét kezdi meg a Brit Túrakocsi Bajnokságban a VW Golf – Shaun Hollamby párossal.

    A versenyző elmondta, hogy a legfőbb változás a tavalyi autóhoz képest az új motor. Az NGTC szabályok szerint épült erőforrás kerül az idei évben a Golf motorterébe. Ettől fejlődést vár a csapat, akikhez tavaly Doningtontól csatlakozott a YourRacingCar.com is szponzornak, így a háttér már biztosan megvan az előrelépéshez.

  • gordon 24 #712
    Aha... Na ez nagyon jó... Mondjuk király ez a cucc, csak én mindig fosok ettől:D

    Pont amit eggyel feljebb írtál.. Mert ha ennyi difi van az még talán oké.. De már ez sem széria.. Én azért próbálnék ragaszkodni ehhez:D
  • Black Ghost #711
    Attól már csak egy lépés a nascar, dtm váz, ahol a kaszni lényegében csak egy színezett "papír" burkolat, ami viszont homlokegyenest szemben áll a S2000 szabályrendszerrel. Itt azért még nem tartunk.
  • Black Ghost #710
    Na egy kicsit kutakodtam, szóval:
    Elől, hátul állítható kettős keresztlengőkaros felfüggesztést használnak, ezt egy önhordó segédváz tartja, amit a motor alsó részéhez rögzítenek, de lényegében független a kasznitól.
    Ilyen például a Lexus LFA első felfüggesztése is, csak itt a lengéscsillapítók máshogy rögzülnek.
  • bardocz #709
    Nem lehet, hogy a bukókerethez van csatolva a futómű? Tök logikus lépés, merevebb tőle az egész, és most nincs erőm az angol szöveget elolvasbi, hogy megfejtsem:D
  • gordon 24 #708
    Világos... Tehát magyarul elindult egy folyamat ami már most nem tetszik:D

    Mert nem szeretnék dtm-et belőle..

    Az a lényeg, hogy nem hagyományos felfüggesztése van mint egy autónak az utcán, hanem olyan mint az f1-es vagy dtm autóknak..

    Tehát 2 lengőkar nyúlik ki a motorból vagy ezen a segéd valamin és arra vaan felfogatva a kerék.. Nincs a kasztnin belül pl doblemez, hanem ha kinyitod a moci tetőt látni felülről a kereket..

    Szóval nem igazán széria autó....(sajnos)
  • Black Ghost #707
    Na itt egy kis leírás, igaz angol de a lényeget érteni.

    "Suspension:
    Full front sub-frame incorporating suspension, brakes, transmission and engine location that attaches to specified roll cage locations. Multi-adjustable double wishbone suspension with coil-over dampers.
    Rear sub-frame that attaches to specified roll cage locations. Multi-adjustable double wishbone suspension with coil-over dampers."

    Tehát egy komplett első segédvázat hasznának, de mondom nem láttam még.
  • gordon 24 #706
    Amikor tavaly BH-n bemutatta Thompson az tünt fel, hogy nem tornyos. Hanem úhy van megcsinálva, mint f1 ben a verseny autók. Tehát két lengőkar van amik a motorhoz vagy valahova oda vannak fogatva..


    De mondom én is csak anyira láttam amikor Thompson mutogatta egy pillanatra mutatták
  • Black Ghost #705
    Hát elvileg az autót már alapból az NGTC-s szabályok szerint csinálták és el is fogadták.
    Mondjuk nem tudom konkrétan mire gondolsz, én nem láttam ezt a felfüggesztést és nem is igazán írtak róla.
  • gordon 24 #704
    Aha világos..

    És a Toyotának ez a különleges felfüggesztése szabályos? Vagy arról mit tudsz? Mivel szériába te ilyen avensis tuti nem találsz:D

    Mondjuk ettől függetlenül idén Thompson fan vagyok újra.. Szóval go go Toyota:D
  • Black Ghost #703
    Lényegében a bevezetésre kerülő 1,6-os világmotorhoz (pl: WTCC, WRC) alakították a szabályrendszerüket.
  • Black Ghost #702
    Következő Generációs Túraautók

    2009-ben, a BTCC kiadta a „Következő Generációs Túraautók” (NGTC) részleteit, melyek 2011-ben kerülnek bevezetésre. Az új műszaki előírások bevezetésének az volt a célja, hogy megfeleljenek az alábbi kritériumoknak:

    * Drasztikusan csökkenteni az autók és motorok tervezésének, építésének és üzemeltetésének költségeit
    * A teljesítmény jelenlegi szinten tartása 2013-ig, biztosítva az azonos teljesítményt az S2000-es autókkal
    * Csökkenteni az autók közötti jelentős teljesítmény különbségeket
  • gordon 24 #701
    Aha!

    És ez nekünk jó?:D Mi ez az NGTC szabály? Nem hallottam róla.
  • Black Ghost #700
    A BTCC igazgatója Alan Gow az NGTC szabályok bevezetéséről magasztosan nyilatkozott. Jóslata szerint újra a ’90-es évek fénykorához hasonló időszak következik a sportág életében.

    Gow elmondta azt is, hogy a már öt darab készen álló NGTC (Next Generation Touring Car) versenyautó mellett a többi csapat is a váltáson gondolkodik.

    „Óriási húzás volt” – nyilatkozta Gow az AUTOSPORT International rendezvényen az NGTC szabály bevezetéséről. „Talán a legnagyobb a széria történelmében. Fantasztikus autók jönnek és nagyszerű TV-s csomagunk van az ITV-nek köszönhetően. Minden a helyére került, hogy tovább növekedjen a bajnokság.”

    Állítása szerint a széria teljesen átalakul.

    „Mit jelentenek a változások? Röviden: olcsóbb, gyorsabb, látványosabb lesz a széria.” – folytatta Gow. „Hogyan érjük ezt el? Például a drága homologizációs procedúra átalakításával. Az autók gyorsabbak lesznek, a részvétel olcsóbb és a nézőknek még izgalmasabb látványt biztosítunk.”

    Az igazgató elragadtatottan nyilatkozott az új autókról is.

    „Nem csupán egy szériaautóból faragott versenygéppel rukkolunk elő. Vérbeli versenyautók készülnek. Nem látom semmi akadályát, hogy gyorsabbak legyenek a mostaniaknál és ez az öt autó csak a kezdete a fejlődésnek. Ezek a gépek idővel egyre gyorsabbak és gyorsabbak lesznek."

    A BTCC március 24-én a nyilvánosság számára ingyenes hivatalos tesztet rendez Silverstone National vonalvezetésén.
  • Black Ghost #699
    A Special Tuning Racing megduplázza gépparkját és idén négy darab Seat Leon versenyautót indít a Brit Túrakocsi Bajnokságban.

    Eddig Tom Boardman és Phil Glew alkotta a pilótapárost a csapatnál, de idénre megszerezték azt az autót is, amivel 2008-2009-ben Adam Jones versenyzett.

    „Ideje volt magasabb szintre emelni a BTCC programunkat. Ezért csaptunk le a kínálkozó lehetőségre és vásároltuk meg a Leonokat.” – nyilatkozta John Boardman az Autosportnak. „Úgy véljük a Seat leon és az NGTC szabályainak megfelelő turbós motor versenyképes párosítás és a Special Tuning képes négy autót versenyeztetni.