1451
-
#1451 és Nick idén nem fog versenyezni...ez bosszantó -
#1450 Egy videó a régi szép időkből -
#1449 Az nem baj, ha vannak céljai, bár sztem Kubica azért nem szorul háttérbe majd :) -
#1448 Igen persze.. Akarni sok mindent lehet -
#1447 http://www.motorsportal.hu/f1/theissen-nem-mondtam-csodot-c31229.html -
#1446 Fasza lenne:D -
#1445 BMW gondol minnyá egy merészet is visszajön :D -
#1444 mai
1. Alonso Ferrari (B) 1:11.470 127 k.
2. de la Rosa BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.094 80
3. M.Schumacher Mercedes GP (B) 1:12.438 82
-
#1443 1º 7 Felipe Massa Ferrari 00:01'11''722 106
.2º 26 Kamui Kobayashi Sauber 00:01'12''056 00:00'00''334 82
.3º 28 Lewis Hamilton McLaren 00:01'12''256 00:00'00''534 96
Első tesztnap (Valencia) végeredmény:
Massa - 1:12.574
De la Rosa - 1:12.784 BMW Sauber
Schumacher 1:12.947
Rosberg - 1:13.543
Paffett - 1:13.846
Barrichello - 1:14.449
Buemi - 1:14.762
Kubica 1:15.000
lehet idén érett volna be a BMW fejlesztése :S -
#1442 nekem is tetszik ez a bogár :D -
#1441 ez elég pofásra sikeredett -
#1440 íme a magyarázat(bocs,kicsit hosszú:D):
Miért tartja meg a BMW nevét a Sauber?
A Sauber 2010-es autójának bemutatója kapcsán ismét felmerült a kérdés, hogy miért maradt BMW Sauber F1 Team a hinwili istálló neve annak dacára, hogy Peter Sauber visszavásárolta csapata többségi tulajdonrészét a müncheni autógyártól. A válasz prózai: jogi okokból - ez a feltétele ugyanis annak, hogy a gárda jogosult maradjon az F-1 jogdíjaiból való részesedésére, amire a tavalyi konstruktőri 6. hely feljogosítja. Emlékezetes: tavaly a Brawn nem tarthatott igényt a jogelőd Honda által kiharcolt pénzre, igaz, most a Mercedes számára egyszeri kivételt biztosítottak a névváltásra. A BMW logója eltűnt a Sauber emblémájából, amint az a csapat új honlapján is látható. Peter Sauber a C29 bemutatóján elárulta: a 2010-es idény végéig nem adnak be névváltoztatási kérelmet. A kérdésre, hogy a hajtásláncot szállító Ferrarit nem zavarja-e a BMW neve, a 66 éves csapatfőnök nemmel válaszolt.
A névnél sokkal életbevágóbb kérdés, hogy a C29-et egyelőre egyetlen jelentős szponzori matrica sem díszíti. Sauber elárulta: az istálló idei költségvetése alig 40 százaléka a tavalyinak, így a télen meg kellett válniuk 140 alkalmazottól a 400-ból. "Úgy vélem, több szponzorunk lesz, amint elkezdődik a szezon, vagy legalábbis az európai idény" - fogalmazott. - "Egyszerűen nem volt időnk támogatót keresni. Csak karácsonykor véglegesítettük a terveinket, akkor pedig már nehéz komoly szponzort találni." Sauber azonban hangsúlyozta: az idei költségvetés biztosított, ráadásul az erőforrás-korlátozási egyezmény (Resource Restriction Agreement) értelmében a közeljövőben a riválisoknak is hasonló szintre kell leszorítaniuk büdzséjüket. A BMW Sauber technikai igazgatója, Willy Rampf hozzátette: a szűkös lehetőségek ellenére a bahreini idénynyitóra elkészül a C29 első komoly aerodinamikai fejlesztőcsomagja is. -
#1439 Az Új Mercedes autó
Ez már nem csak a festés,hanem valóban az új autó.
Elég jól néz ki ez is,de azért a McLaren jobban tetszik.
2 Kép róla (sajnos nem túl nagyok)
-
#1438 Ez volt az F1 történetének egyik legszebb kocsija.
Nálam vetekszik a 2005-ös McLarennel,és a 2007-es Ferrarival. -
#1437 -
#1436 -
#1435 (113) Michael Schumacher FAN 2010.01.31. 18:31
Hát ez az autó sem változott valami sokat a tavalyi BMW Sauberhez
képest:)Legalábbis ha ezt is laikus szemmel nézem.
(115) Mc.steve 2010.01.31. 19:41
(113) Michael Schumacher FAN
Tiszta BMW,igy nem csoda,hogy betudták mutatni! -
#1434
ez olyan bmw-s -
#1433 ez a páros sztem nem volt jó ötlet. -
#1432 Az új Sauber autó: C29
Számomra elég furcsa,hogy miért BMW.Sauber-ként indulnak,amikor Ferrari lesz a motor is,és a váltó is.
Eddig bemutattak 3 kocsit,de az eleje mindegyiknek majdnem egyforma,de azért tetszenek a festések,és az újítások. -
#1431 Elvileg ma mutatják be az új Sauber autót.
Kíváncsi leszek. -
#1430 Porsche, Weismann, Gumpert Apollo
ezek is német sport autók -
#1429 jah igen,bocs én félreolvastam az előző hsz-ed.
ez még most is így van prémium és megfizethető kategóriában is,ha realisták akarunk lenni,manapság (is) a legjobb autók a német autók. BMW,Audi,Mercedes,VW,Opel. Persze van néhány olasz márka,pl Ferrari,ami igen híres meg stb,de ilyen autója nagyon kevés embernek van. Sőt a németek autógyárak ezen a téren (prémium sportkocsik) is fel fognak jönni szerintem, pl. Audi R8-sal vagy a Mercedes SLS-el, bár nekem utóbbi nem tetszik annyira.
Ez igaz,csak tudod,a gond az,hogy a németek azóta a világ élvonalában vannak,mi meg sehol se...
Ez így volt,Szisz Ferencnek hívták az illetőt. -
#1428 pont azért írom
a német márkák voltak a legjobbak a világon
a 2. világháború sajnos betett nekik meg nekünk is :(
az világ első autóversenyét is magyar származású nyerte meg -
#1427 sorry,f1hírek letörölte a képeket,ez a kettő volt az:
-
#1426 huhh sztem baromi jó, a fehér részek is jól beleillenek.a vonalkód helyett tényleg lehetne vmi mást kitalálni, amúgy nagyon szép.
Mercedes dettó. -
#1425 Az új Ferrari is megérkezett
-hoztam csak két képet róla
-nekem tetszik,de a nagy vonalkód nem
-a tavalyihoz kísértetiesen hasonlít ez a modell,az eleje viszont kicsit más.
Azért nem rossz.
-
#1424 Miért? Gagyi? Vagy torzítanak benne?
(Azért akkoriban tényleg sok versenyt nyertek a német márkák. Mercedes,és az Auto Union-ha jól emlékszem) -
#1423 Még néhány új kép Mercedeséktől
Ha jobban megnézem,elölről azért nem olyan rossz ez a festés. Kíváncsi leszek milyen kasznit álmodtak hozzá Brackleyben:
-
#1422
aki még nem látta az nézze meg a A Nácik Autóversenyzője című filmet! -
#1421 azért mérföldekkel jobb mint a tavalyi Brawn GP :D -
#1420 Itt az új Mercedes
-Hoztam néhány képet,az új festésről,hála az f1híreknek. Tudom nem kapcsolódik szorosan a témához,de mégiscsak német a Mercedes is,meg Schumacher is.
-Még azért megvárom a többi képet is,de eddig ez a festés nem nyerte el a tetszésem,olyan semmilyen,semmit mondó.Értem én,hogy ez a tradicionális szín,de szürkéből is lehet jót csinálni,lsd: McLaren 97-től. Hát reméljük Schumiék nem szürkülnek majd bele a mezőnybe.
A teljes f1hírek cikk -
#1419
http://www.worldcarfans.com/109110122809/ecclestone-sure-sauber-solution-can-be-found -
#1418 nekem tetszik -
#1417 kicsit off:
Ilyen lesz az új Ferrari. Alonso. -
#1416 Naja, Rosa télleg nem volt vmi extra gyors, Heidfeld jobb nála.Mindenesetre a Sauber nem dőzsöl a szponzorokban, úgyhogy ha úgy van ahogy mondtad, végülis érthető, mert kell a zsé.Remélem azért Nick talál magának helyet, mert sajnálnám ha hoppon maradna :( -
#1415 micsoda mizéria lehet egy rajtszám miatt:)) -
#1414 Tényleg meglepő ez a döntés.
Ha már új pilótát akartak a csapathoz hozni,akkor is a lehető "legérdekesebb" választás. Nem azért,örülök,hogy de la Rosa visszatér az f1-be,semmi gondom vele,csak hát sose volt extra gyors,emlékszem Schumival mit küzdött a 2006-os magyar gp-n,úgy, hogy MS-nek sokkal rosszabb állapotban voltak a kerekei.
A rossz nyelvek szerint, a szponzorok pénze billentette Rosa oldalára a mérleg nyelvét,hivatalos megfogalmazás szerint,pedig a McLarennél szerzett tapasztalata.Hát majd meglátjuk,sok sikert Neki, de véleményem szerint Klien,Heidfeld,Fisichella trióból szinte bárki jobb lett volna. -
#1413 A hülye... -
#1412 Heidfeldnek eggyel kevesebb esélye van:
Peter Sauber választása Pedro de la Rosára esett
Egy újabb versenyzői állással kevesebb van a 2010-es Forma-1-es mezőnyben (már csak öt hely kiadó), miután a Sauber istálló kedden bejelentette, hogy szerződtette Pedro de la Rosát. A rutinos spanyol pilóta legutóbb 2006-ban versenyzett a Forma-1-ben, azóta a McLaren tesztpilótája volt.
Peter Sauber megvalósította az általa legjobbnak tartott pilóta-kombinációt, hiszen az első teljes szezonjára készülő Kobajasi Kamui mellé a tapasztalt, 38 éves Pedro de la Rosát szerződtette, akinek rutinja biztosan jól jön majd az autó fejlesztése során. A két csapattárs közt jó tizenöt év a korkülönbség.
"Pedro hosszú éveken keresztül egy élcsapatnál dolgozott a legmagasabb technikai színvonalon. Ebből a tapasztalatából csapatként mi is profitálhatunk, nem is beszélve Kamuiról"- érvelt csapata hivatalos közleményében Peter Sauber csapatfőnök.
"Mindig is hittem benne, hogy egyszer még versenyzőként is lehetőséget kapok"- vette át a szót Pedro de la Rosa. "Mióta a tesztlehetőségeket ilyen radikális módon korlátozták, mindent ezen célom megvalósításának rendeltem alá. Hihetetlenül várom a szezont Peter Sauber csapatával, amely 1993 óta a Forma-1 meghatározó szereplője"- bókolt újdonsült munkaadójának a spanyol.
De la Rosa még a szezon rajtja előtt, február 24-én betölti 39. születésnapját. A feleségével és három kislányával Svájcban élő pilóta 1999-ben mutatkozott be a Forma-1-ben az Arrows színeiben. Később a Jaguar sikereiért küzdött, majd 2003-tól a McLaren teszt- és tartalékpilótája lett, 2005-ben egy, 2006-ban a szezon utolsó nyolc futamán állt rajthoz a wokingi csapattal. Eddigi legjobb eredményét a 2006-os Magyar Nagydíjon érte el, második lett.
Ezzel a mai bejelentéssel azon mendemondának is lőttek, mely szerint a Ferrarinál tartalékként számításba vett Giancarlo Fisichella lesz a Sauber versenyzője. A rutinos olasz így minden bizonnyal Maranellóban marad.
De la Rosa "elvesztésével" a McLaren nem marad tesztpilóta nélkül, hiszen Gary Paffett eddig is a csapat tagja volt, és ezentúl vélhetően ő lesz az elsőszámú tartalék. A hétvégén a mclarenes Jenson Button még úgy nyilatkozott, hogy az új autót Valenciában először Pedro de la Rosa viszi pályára, ám ez értelemszerűen már nem így lesz.
Fotó: McLaren
Forrás: f1hírek