4
  • Addiso
    #4
    Értelmesebb lenne egy-egy műsorra előfizetni, mint 85 db érdektelen csatornára. Inkább fizetek ugyanannyit egy olyan műsorért amit nézek,
    mint egy kupac reklámhordozóért.

    A köztes embereket ki lehet lőni (tv csatorna),
    az új műsorok rögtön eljuthatnak a nézőkhoz.

    A műsorok sorsát meg csak az előfizetőszám határozná meg nem, valami nézettségi statisztikai humbug.

    Nem lennének panaszkodó rajongók ha nincs vége a sorozatnak, mert valami fejes úgy döntött. Ha van előfizető lesz új évad is.

    Reklámra ott a product palcement, a többi meg mehet a francba.

    Mi értelme újra felépíteni a régi rendszert, annyi külömbséggel, hogy ez most neten keresztül menne ?
  • shabba
    #3
    Nem túl reális, a kettő alapban kizárja egymást, de valószínűleg egyik sem lesz igaz. Ugyanolyan irreális elképzelés mint az ingyen internet.

    Az IPTV ár hasonló lesz a DTV-hez(digitális televízió), ha az IPTV is DTV csak más az átviteli közeg. A DTV pedig nem olcsó, de szórakozásnak világszerte mindenhol alaposan megkérik az árát. Az IPTV inkább a többlet szolgáltatások terén próbál majd többet kínálni, közel azonos árszinten így próbálva vonzóvá tenni magát.

    Az a'la carte rendszerű, saját magunk által összegválogatott csatornáknak sincs túl nagy esélye. Ez DTV esetén is megoldható, mégsem igazán elterjedt gyakorlat. Ennek maguk a csatornák az oka, hisz az csak úgy hajlandók szerződni ha a műsorszolgáltató egy csomagba teszi őket aminek elterjedtsége magas, hisz csak ilyen fentételek mellett tudnak vonzóak maradni a reklámozók számára. Épp ezért egy a'la carte megoldásnak igen erős árfelhajtó hatása lenne, ami viszont már nem tetszene a fogyasztóknak.

    Reklám mentes TV max az olyan prémium csatornák esetében lesz ahol ezt megfizeti a fogyasztó. Viszont egy ilyen prémium csatorna többlet költsége jellemzően egy sok csatornás programcsomag árával egyenértékű szokott lenni. A kereskedelmi televíziós elsődleges bevételi forrása még jó ideig a reklám marad, mivel a reklám mentes TV jóval magasabb díjait úgysem lennének hajlandók kifizetni a fogyasztók.

    Sőt az IPTV az interaktivítása révén még jobban célzott reklámozást tesz lehetővé mint a hagyományos forma. Épp ezért a reklámok száma inkább nőni fog, hisz minél célzottabban lehet eljuttatni egy reklámot a fogyasztóhoz annál több olyan cég fog fantáziát látni és megjelenni a reklámjával, olyanok is akiknek eddig ez nem érte meg. Ez pedig egyre nagyobb reklám bevételt fog hozni, épp ezért fontos az IPTV a média cégek és hírdetők számára. Mert célzottabban lehet reklámozni, nagyobb hatékonysággal és pontosan mérhető a valódi nézettség, nem csak amolyan hasraütésre készül AGB adatok vannak amik 800 kiválaszott tesztalany szokásain alapulnak.
  • asysoft
    #2
    Ezek az igények! Legyen nagyon olcsó vagy ingyenes, és lehetőleg reklámmentes... Reális elképzelések!
  • arty
    #1
    a winamp media librayban találtható 1-2 demoscene tv egész jó, minőségre is :) más használhatót egyenlőre nem találtam :)