4
  • Lajti
    #4
    Ha hiszed, ha nem, a 3-as metró már sok éve félautomata működtetésű, ezért is van csak egy személy a vezetőfülkében. A vezető pár dolgot intéz csak: az indítást és gyorsítást egy gombbal (a megállás automatikus), és az ajtók nyitását és zárását.
    A 4-es metróról: Vasútbiztosító berendezés és automatikus vonatvezetés
  • szombi
    #3
    Állítólag a 4-es metró ilyen lesz.
    De gondolom a közbeszerzés és a korrupció elkerülhetetlen...
  • Sliders
    #2
    Bkv-nál mikor lesz ilyen? Ja még messze vagyunk tőle. NYomassuk a 40 éves buszainkat meg 20 éves metrokocsiainkat még pár évig mert nincs pénz (értsd kell a külföldön tárolt Lamborginire)
  • mitch2003
    #1
    Mondjuk a metróvezetés is tipikusan nem fehér embernek való munka Épp ideje hogy a robot munkákat robotok (értsd: számítógépek) végezzék. Másik ilyen jellegű foglalatosság a pénztárosi meló. Tipikusan olyan jellegű tevékenység, amit ha a pénztáros másképp végez (pl: pofázik, bénázik, rosszul ad vissza, lassan halad, nyavajog) az ember zsebében a bicskát nyitja ki. Szinte senki nem emberként tekint rájuk, hanem robotként, aki ha nem a dolgát teszi bíráljuk. És léteznek olyan mocskos emberi lények a világon akik minimálbért képesek csak fizetni az ilyen tevékenységért.