14
-
Komolytalan #14 Nem ismered őket. 1ik weboldal és webes alkalmazás fejlesztéssel foglalkozik (főleg intrás alkalmazás mostanában), másik online játékok fejlesztésével (apró (reklám)játékokra gondolj), harmadik meg csak tartalék, de hát fel kellett vágni és 3 jobban hangzik mint 2:-D -
Hegyikecske #13 meik 3 cég?
:D -
slackface #11 hehe "vegyél vissza kicsit a lendületből" Kiez Te??? " összes nálunk fogható csatornára előfizetésem van (bocsika)"
Dugd fel magadnak a tévédet seggfej.
"látatlanban is ki merem jelenteni, hogy nálad jobban állok anyagilag (bocsika)"
Te akkora egy nagy baszadék vagy..hogy mondhatsz ilyet? Modera pls.. bann foreva.
Ilyen stílussal én a helyedben hangtompítót csavarnék a pofámra vagy nem itt fitogtatnám azt a kevés kis iq-mat.
Nyugodtan ki lehet hagyni az sg látogatását ezentúl..nem leszel kitéve nagy veszélynek életed során..hidd el.
De ha mégis maradnál én csak azt kívánom neked karácsony alkalmából,hogy hagyjon ki a szívverésed csak 5 percre és ha az nem lenne elég üssön el a betonkeverő és nyomjon rajtad egy mad-max kört.
-
IoIa #10 Szerintem vegyél vissza kicsit a lendületből. Egyrészt azért, mert egészen véletlenül az összes nálunk fogható csatornára előfizetésem van (bocsika), másrészt azért, mert így látatlanban is ki merem jelenteni, hogy nálad jobban állok anyagilag (bocsika), szóval ne magadból indulj ki.
Még sosem vettem reklám DVD-t, de biztos úgy van, ahogy írod. -
Hegyikecske #9 "A digitális műsorszórás lehetővé teszi az osztott képernyős reklámozást, vagyis a hirdetések elkülönített területen, kép a képben mutathatók adás közben." <<qrvajó, kell ez nekünk? én ottartok h már új tvt sem éri meg venni, előbb legyen értelmes adás mint a gsőzikét 2méteres interaktív adásba sugátoznák... -
scooterbr #8 "továbbra sem lehetne 12 percnél több reklámot közölni."
Ez aztán fasza. Most egy óra alatt van vagy félóra reklám és nem tudja nézni műsort mert elalszik a reklámok alatt. -
#7 Ja, nekem ilyen szempontból valamelyik rádió reklám "tetszett" a legjobban.
Egy csákó percekig áradozik, hogy van az életének értelme, meg mennyire boldog, meg dinamikus, meg megvilágosodott, meg milyen jó a szex is mostanában.
Erre a végén benyögi, hogy mert a shell kúton tankolt.
Kész! -
Cat #6 Itt a kábelszolgáltatónak fizetsz, hogy foghasd a csatornát - a csatorna ebből nem sokat lát, kb. előfizetőnként max. 5-10 eurócentet.
De ez ugyanigy van az élet más területén is: kimész az utcára, megveszed az ujságot, és az oldalak legalább 20%-án reklámok vannak. Megveszed a BKV jegyet, lemész a metroba (ahova csak az mehet le, aki fizet), és tele van oriásplakátokkal meg reklámtáblákkal. Szóval millió példa van még. -
Commandante #5 "Nem informál, hanem megpróbál befolyásolni, alapvetően még csak nem is becsapni, hanem valahogy az érzelmeimre hatva. "
Pontosan. Ma mar nem a termeket, hanem az eleterzest probaljak elani (na jo, most nem a "szar de legalabb olcso" kategoriara gondolok). -
Komolytalan #4 "Szal sajnos a reklám azon a tévedésen alapul, hogy marketinggel a minőség pótolható (a szart is el lehet adni)."
Sajnos ez nem tévedés hanem tény. -
Komolytalan #3 Vannak prémium csatornák, ahol nem kell reklámot nézned. Meg van pay per view rendszer, csak azért fizetsz amit nézel. Ja, hogy az havi tízezer ft-ba fájna neked, nem 2-5eFt-be? Hát a DVD kölcsönzés se olcsó...
A média szolgáltatók (TV, rádió, net - tökmind1) két csatornából kaphatnak pénzt:
- előfizető prémium szolgáltatásért
- hírdető reklámért
A kettő összegének midnenképpen ki kell tennie a sugárzás költségeit, különben az adott csatorna/oldal tönkremegy. Szóval vagy egyik, vagy másik. Legtöbb esetben lehet választani. Ha fizetned kellene azért hogy a reklám kimaradjon a sugárzásból, mondjuk reklámonként 50Ft-ot, akkor lehet hogy te is azt mondanád, hogy inkább kimész a konyhába addig kaját csinálni. -
#2 Nekem egy gondom van a reklám szellemiségével, hogy nem azt mondja, hogy olcsó hifi-itt és itt. Hanem egy buzicsákó beleélvez a fülembe.
Nem informál, hanem megpróbál befolyásolni, alapvetően még csak nem is becsapni, hanem valahogy az érzelmeimre hatva. Ráadásul, nem azokról a termékekről szól, amit venni akarok, hanem amire volt elég pénz, hogy reklámozzák (pl intim betét)
Csakhogy a mai világban, amikor 2 katt és megtudom a reklámozott termék valódi minőségét, akkor ez az egész átmegy nevetségesbe.
(Hiába reklámozzák a Citroent szupermodern robotokkal mint az álat, ha a totálkár oldalon mindenki szídja!)
Szal sajnos a reklám azon a tévedésen alapul, hogy marketinggel a minőség pótolható (a szart is el lehet adni).
Erre csak Churchil szavai jutnak eszembe: "Mindenkit be lehet egyszer csapni...." -
IoIa #1 Valahogy nem jól van ez így. Fizetek egy csomagra, amiért x csatornát tudok nézni. De nem reklámot, hanem műsort. Ha reklámot is kell néznem, akkor gyakorlatilag arra is előfizettem (vagyis én fizetek érte). Amikor megveszek egy terméket, akkor persze másodszor is kifizetem a reklámköltséget, mert az árban benne lesz az is. Pedig én nem reklámot akarok venni, hanem terméket. Miért kell eltartanom a sok ingyenélő és általában tehetségtelen marketingest? Inkább olyan termékeket kéne gyártani, ami nagyon jó, és ezért az emberek reklám nélkül is megveszik, nem pedig a fejlesztési költségeket marketingra fordítani, és csinálni a sok középszerű hulladékot.
Egy termék 2 esetben lehet sikeres:
1. Nagyon jó minőséget ad (ezt semmilyen marketing nem helyettesítheti), akár drágább árfekvésben is
2. Nagyon olcsó (jellemzően a kínai dömpingáruk ilyenek)