3
  • Garfield
    #3
    Lehet tisztán elektronikusan regisztrálni is, de ehhez olyan digitális aláírást igazoló eszköz kell, melynek havidíja többezer forint.

    Azért ennek nézz utána...
  • polo88
    #2
    Biztonságos az, csak vigyázni kell, kit bízunk meg ügyeink intézésével.
    Lehet tisztán elektronikusan regisztrálni is, de ehhez olyan digitális aláírást igazoló eszköz kell, melynek havidíja többezer forint.
    Ha egyszer már a meghatalmazott kezébe adom az adóbevalláshoz szükséges papírokat, akkor lehet, hogy nem azzal foglalkozok majd, hogy visszaél-e vele. Ha már úgyis a kezében van szinte minden, akkor az ügyfélkapus adataim nélkül is kárt tud okozni...de ettől függetlenül kétség kívül az a legjobb, ha a meghatalmazott regeli magát, és intéi ügyeinket meghatalmazottként.
  • Garfield
    #1
    Már csak az a kérdés, hogy ha az APEH által közvetett módon bevallva nem biztonságos, akkor miért erőlteti ezt, illetve a Parlament miért akarja 2007. január 1-től kötelezővé tenni minden adózónak?

    Miért csinálják meg, hogy a törvényjavaslat a Ket.-re hivatkozik, közben kizárja az elektronikus tanúsítványok használatát*, melyek teljes mértékben megoldanák ezt a problémát.

    *: Ügyfélkapu használatához okmányirodai regisztráció vagy - jelenleg - minősített aláírás szükséges.