311
Professzionális honlapmotor
  • RAZOR27
    #311
    köszi szépen :) ilyenre gondoltam kb, néztem ezt az oldalt is, végül nem találtam olyat amivel a tyúkeszű kliens is elboldogult volna, szóval maradt, hogy manuálisan cserélgetve vannak táblák az oldalon, végülis nem egy nagy cucc, azzal legalább elboldogulnak valahogy :D
  • pxxl
    #310
    ilyen pl?
  • RAZOR27
    #309
    Na az jó :D Igazából azért írtam mert egy modult keresek. Egy foglaltsági naptárt kéne csinálnom. A lényege annyi hogy van egy gép amire időpontot lehet foglalni. A kliensem pedig azt szeretné, ha egy naptár-szerűségben jelezni tudná hogy mikor foglalt a gép, tehát minimum órás lebontású naptár kéne. (a foglalás telefonos, az nem ide tartozik) a Jevents-el próbálkoztam de eddig nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Valami rém egyszerű dolog kéne, mert énis kezdő vagyok a kliensem meg egyáltalán nem ért hozzá :D
  • pxxl
    #308
    nem :)
  • RAZOR27
    #307
    valaki még jár ide?
  • Mike
    #306
    köszi!
  • pxxl
    #305
    ja meg a budapestikarneval.hu ami friss és sztem elég jó template-je van
  • pxxl
    #304
    hamar megvan, soksok sablon van hozzá ingyen is elég igényesek, de sztem nem a legjobb. nekem van 1.0tól kezdve a legfisebbig mindenből szinte 1-1 weboldalam, de nem tetszik, sok az apró probléma vele. hol frissít hol nem, van h csak ie-ben tudom szerkeszteni, van h nem eszi meg a szövegforméázást, képeket, érdekes... amúgy jó cucc de sztem van jobb cms is ennél.


    pár oldal

    kaland-var.hu
    partybor.hu
    kunsagifesztival.hu
    kadarkaszalon.hu
    linedesign.hu
  • Mike
    #303
    van némi php mysql tapasztalatom, meg néminemü html tudásom is (persze nem mondanám magam vérprofinak)

    érdemes a joomlába belenézni, időt energiát ráfordítani?

    kb. mennyi idő ezzel összedobni egy használható oldalt a nulláról?

    thx
  • Bueno nacho
    #302
    Sziasztok!