22
  • Fenrir
    #22
    amúgy Pedro pont neked kell magyaráznom hogy mi is az az fps mikor mi nem 1 hónapot mohaa-ztunk annó? akkor mint third person shooter egyben first person shooter? pl Splinter Cell, Tomb Raider, Hitman? ne máááá
  • Fenrir
    #21
    "Még ennél is fontosabb azonban, hogy a harcrendszerben megszűnnek a kötött szabályok és a pusztán szerepjátékos, képesség-alapú harcról áttérnek az egyéni ügyességen alapuló rendszerre. MMORPG-ben szokatlan módon szerepet kap a célzás, és az összecsapások az FPS játékokra emlékeztetnek majd." erre gondolsz? mert akkor a Max Payne is fps pl...
  • a.carkey
    #20
    Nem annyira drasztikus a helyzet, mint amennyire írják. A 9ből 3szakmát kipróbáltam, és abszolút játszható, nem FPS játékot tapasztalok.

    Aki ismeri, amolyan Star Trek: Hidden Eviles beütése van. Sokkal jobb, mint vártam. A CUtól sokkal, de sokkal jobban tetszik.
  • pedrohsi
    #19
    Fenrir előbb olvass, utána értelmezz, és végül ne írj marhaságokat
  • Fenrir
    #18
    köze sincs az fps-ekhez ennek a játéknak, ezt sok tc-n járt ember tanusíthatja...úgyhogy máskor tisztelt Gyurkity Péter úr máskor ne légbőlkapott infók után írjon mindenféle híreket hanem stabil tények után...btw a CU nem volt kudarc mert a saját bevallásuk szerint a jtl kiadása óta csinálják ezt, hogy a cu mire volt jó az eddig tisztázatlan
  • Caine
    #17
    Egy ideig nyomtam én is (SWG), de amikor kezdett túl addiktívvá válni (napi 6+ óra), akkor gyorsan abba hagytam. Többek között ez volt az oka, hogy a WOW-ot már ki se próbáltam, az állítólag még jobb. Na mindegy, azért jó müka volt, amíg tartott.
  • Caine
    #16
    vizzesen=viccesen
  • Caine
    #15
    Ha már itt tartunk a periférikus látás akár 180 fok fölé is mehet, de a látómező szélén - a periférián - csak mozgásokat érzékelünk. Ha kicsit
    "beljebb jövünk" akkor már érzékelünk alakokat is, és csak a "belső részeken" érzékeljük a színeket is. Na most ha ezt így jelenítenék meg egy fps-ben, akkor vagy vizzesen nézne ki, vagy egy bazi széles képernyő kellene hozzá, de leginkább mind a kettő
  • soda
    #14
    fejleszti lololo ez jóó

    és ezt most véglegesen átalakítják? ez azért kicseszés azokkal akik pénzt adtak ezért a játékért, azért ezért és nem egy másikért mert olyan amilyen...
  • Broafka
    #13
    jah bocs :D
  • Cat 02 #12
    de ha fejleszti lehet 180 is :D
  • Broafka
    #11
    a te látó köröd se teljesen 180 fok, 90 és a 180 fok között van, de hogy nem 180 fok az tuti
  • Goth
    #10
    de a való életben c. 180 fokos a látóköröd, nem 90 ° mint egy fps-ben.
  • Gorii
    #9
    egyszeruen csak egy battleground mod kellet volna ami kulon szerveren fut es oda lehet joinolni a karikkal..
  • Gorii
    #8
    ez van sajna 101% :(
  • Komolytalan
    #7
    WoWban mondjuk van szerepe a mozgásnak, de azért nem FPS. A különböző sebességű net kapcsolatok miatt szerintem valami minél inkább FPS lesz, annál bosszantóbb lesz hogy a két fél nem pont ugyanazt látja egy-egy harc alatt (pvp-re gondolok természetesen). WoWban így is simán előfordul wowban hogy én úgy látom hogy 10 méterre van az illető egyik pillanatban másik pillanatban meg már meg is csapott, közelharc fegyverrel, ehhez nem is kell még nagyon durva lag sem.
    Amúgy is elég gáz ez az MMORPG->MMOFPS átalakítás, mert szerintem már az alapokat is máshogy kellene felépíteni, ha valaki MMOFPS-t akar csinálni. FPSben eszméletlen nagy a szerepe annak, hogy a dolgok szinkronban történjenek. Míg MMORPG-ben elég pingről beszélni - mennyi a reakció ideje a szervernek - és amíg ez bizonyos érték alatt van addig nincs nagy gáz, ha sok akkor meg nincs mit tenni -, addig MMOFPSben már rendesen számolni és korrigálni kellene ezt a várható időbeli eltérést, és meg kellene oldani hogy mondjuk a stabil 400msec ping közel olyan jó legyen mint a stabil 40msec ping. Így MMOFPSben nem csak ping időről kell beszélni, hanem inkább ping szórásról (mennyire tér el egy átlagtól, amit a szerver feltételez az aktuális kapcsolatról, és amit próbál korrigálni). Szóval szerintem igazán jó MMOFPS-t az alapoktól kezdve lehet jól megírni, nem utólag beletúrva egybe. Ha egyátalán meg lehet írni.
  • Matyóhímzés
    #6
    Egyértelmű a képlet: Nem veszik meg a játékot elegen mer túl "komplex" (értsd: Jó, nem gagyi, egyedi, élvezhető), ezért "eccerűsíeni" (értsd: ELBASZNI) kell, hogy a sok 60as IQ-jú láma is tuggyon vele jáccani. Ahhhh, most a WoW a menő.....nem szabad lemaradni az aktuális trend irányzatról.....köbö ez a lényeg.
  • Fenrir
    #5
    én azért megnézem még tc-n...
  • jimmyjoint
    #4
    Semmi extra nem történik. Amit már több, mint fél éve elrontottak, azt most tovább rontják. SOE már csak ilyen, pedig nagyon jó kis játék volt ez anno 2003-2004.
  • echo
    #3
    Szerintem a cél az életszerűség növelés, már pedig az élet FPS nézetben folyik :)
  • Eretnek
    #2
    trySWG oldalon ne nagyon regisztráljatok station.com inkább
  • Gyadi
    #1
    Yeah, nem gondoltam hogy ekkora vihart kavar, azthittem, hogy leragad a magyar scene-ben a téma.