58
-
irkab1rka #58 Azt azért nem értem, hogy miért olyan ember írja a cikket, akinek nem tetszik a program. Szerintem az sg szerkesztőségében legalább 5-en nyomják folyamatosan, akknek feltételezem, tetszik a dolog.
A Blizard meg nem hülye, megtesznek mindent, hogy üzemben tartsák az arany tojást tojó tyúkot. És egy ideje már jósolgatják az okosok, hogy nem omlik össze a civilizáció, és nem csatlakozik mindenki a wow-hoz, sőt, idővel kilépnek azok, akik megunták. Az meg nyilvánvaló, hogy az induláskori reklámkampány hatására léptek be sokan, és azóta hónapról hónapra kevesebben csatlakoznak.
Már csak az a kérdés, hogy ha egy cég, ennyi idő után kiad egy kiegészítőt (és a blizzard jó az ilyesmiben - diablo 1-2 expansion, frozen throne) akkor ez a cikk miért nem a wow új kiegészítőjéről szól, hanem csak egy szubjektív fikázás.
Tényleg ennyire nehéz újságírót szerezni játékok tesztelésére???
-
Luminas #57 Akkor azt hiszem tartom magam ahhoz, amit mondtam, és nem is próbállak meggyőzni titeket semmiről sem :) Nekem sem lesz rosszabb, ha nem WoWoztok, és nekem sem, nektek nem tetszett, nekem tetszik, így még ha próbálnám (próbálnátok), az akkor is kudarcra lenne ítélve. -
#56 miylen tényleges tapasztalat? én azt mondtam, hogy tört szerver alapján szar a hangulata, az most hogy törtön lakeshire-ben a hozz 3 tököt és 4 gyertyát küldetés nincs benne attól még a játék ugyanolyan vontatott és unalmas lesz. -
#55 most akkor meg kéne hajolnunk előtted, mert nem vagyunk gazdagok, és neked van eredeti wow-od és elő is fizetsz rá? és ha már itt tartunk heti 5-10 óra édeskevés egy MMORPG-hez magasabb szinten és én ennyi időért nem is fizetném a havi 3000-et. Amúgy meg névtelenül az IP-d mögött azt mondhatsz amit akarsz, szerintem ígyisúgyis wowbuzi maradsz. -
Goth #54 Figy ha kurvára lassú a szerver, magas a latency, tele van buggal, járom a térképet és mászkálok, akkoris lejön egy feel a játékból, nem kell hozzá órákat nyomni. Ez vagy bejön valakinek, vagy nem.
Szerintem (és nemcsak szerintem) gyerekes. Inkább előveszem Illyés Gyula 77 magyar népmese című kötetét, azokhoz a mesékhez legalább egy kis hangulat is párosul. -
Goth #53 Arra általában már 5 éves kora előtt rádöbben az ember. -
Luminas #52 Inkább rádöbbennének, hogy nem csak nekik lehet igazuk.. -
Luminas #51 "és akkor mi van ha nincs pénze az előfizetésre?"
Ebben nincs semmi. Az viszont érdekes, hogy tényleges tapasztalatok nélkül mond véleményt.
"a hangulatát előfizetés nélkül is meg lehet fogni, mindegy milyen minőségű a szerver."
Ez így, nem igaz. Őszintén fogalmazva: "LOL".
"Egy jó játék szar szerveren is megfoghatja az embert."
Szívhezszóló bölcsesség, de te vagy az ellenpélda: téged nem fogott meg.
""Tudod van akinek nem a számítógépes játékok az élete." - Miccsoda újdonság, biztos aktív nézője vagy a Discovery channelnek ^^"
Ezzel előbbre haladt a vita? -
Goth #50 Még szerencse hogy csak te gondolod így , mert ha mindenki így gondolná eltűnne az embereknek az a természetes igénye, hogy vitázzon ;D -
Goth #49 ehehember "törtszerveres óvodás" pf! és akkor mi van ha nincs pénze az előfizetésre? Sokat vesztett... a hangulatát előfizetés nélkül is meg lehet fogni, mindegy milyen minőségű a szerver. Egy jó játék szar szerveren is megfoghatja az embert.
"Tudod van akinek nem a számítógépes játékok az élete." - Miccsoda újdonság, biztos aktív nézője vagy a Discovery channelnek ^^ -
Cham #48 Ezen szerintem felesleges összeveszni! Akinek tetszik annak tetszik, akinek nem annak nem. Én sem WOW-ozok hanem GW-zek de attól még nem fikázom azt ami nem tetszik. Azért nem WOW-ozok mert nem állok olyan anyagi helyzetben, meg nem is tudnám teljesen kihasználni a hónap minden napját, de attól még nem fikázom! Egyébként aki szereti az ha megunja is utána megint elkezdi! (Ezt tapasztalatból mondom! :D) Tehát szerintem nem kell emiatt egymást piszkálni. (De ez az én véleményem. -
Komolytalan #47 Látom talált a törtszerveres óvodás, aki csak fikázni tud, mert pénze nincs az előfizetésre sejtésem:-P Vegyél guildwarst, vagy legalábbis kérjél a karácsonyfa alá a szülőktől. Amúgy meg kb 1 héten játszom 5-10 órát, nem 1 nap. Tudod van akinek nem a számítógépes játékok az élete. -
#46 szervertől függő a karakterfejlődés...amúgy uncsi a játék és ez van, ismétlem arra tökéletesen jó volt, hogy fel se merüljön bennem az eredeti megvétele, ellenben a guild warst azt szívesen beszerezném, mert annak van hangulata. Látom te egy elfogult wowbuzi lehetsz, aki napi 5-10 órát ül előtte, ha iylen tisztában vagy a dolgokkal... -
Goth #45 Ez a kölyök egy lúzer, kocka.
Utálom ha az amerikai kis pöcsök így beszélnek. Nem kemény ^^
Mért lenne baj ha egy stratégiában fejlődnek a karakterek? Az a jó, legalább realisztikus egy kicsit. -
Luminas #44 Grafikai vonalon az egész játék a Warcraft 3 stílusát viszi tovább - igaz, az sem tetszett sokaknak. Azt viszont érdemes leszögezni, hogy az MMORPG-k sohanem a csúcs grafikáról voltak híresek.
Biztos vagyok benne, hogy a Warcraft sorozatnak nem szakad vége, és nem alakul át MMO-vá, lesz még belőle RTS is. És bár nyílván lehetne fokozni, árnyaltabbá tenni a fejlődési rendszert, egy RTS-ben ez nem mindenkinek tetszik. (Idézve teh_pwnerer-től: "leveling ur hero.. WTF LOL?.. ROFLOLOLOLOLOL.. n agen.. LOL.. if i wanna kill *NPCS* (dis meens non-peepz-chars) for exp i wuld play a mmo.. NPCS?!? LOLOL.. exp n levelin in a rts is teh gheyest thing i hav ever seen n my life.. n kyle has dun sum reely ghey stuf.." source : http://forums.purepwnage.com/viewtopic.php?t=251&start=0 ).
De az tény, hogy sok offline RPG is übereli a WoW fejlődésrendszerét. -
Goth #43 a wow nem adja vissza a warcraft hangulatát, és ez a legnagyobb hibája, nameg túl tarka. És ha már itt járunk, 2002-es grafikai szint, persze ez nem elsődleges szempont. Jah, és igen. a karakterfejlődés sem valami összetett, előre megadott értékkel gyarapodnak a statok minden szintlépéskor. Én személyszerint a warcraft új részét vártam, nem egy ilyen tündérmesét. -
Luminas #42 K: "az h a harcrendszer szánalmas (előrefelé varázsolok és a hátammögött lévő disznót lövöm tűzlabdával amíg az amögöttem a levegőt kapkodja 3méterrel és folyamtosan sebez),"
V: Nagyon kevés olyan spell van, amit magad mögé tudsz castolni. Pl. egyetlen fire spell sem ilyen - ezt nyílván tört szerveren tapasztaltad.
K: "az a h az irányítás teljesen ellentétes a játék lényegével(minek wasd egy ilyen játékba? mégha lenne vmi szerepe a közlekedésen kívül h tudsz ugrani, oldalazni),"
V: Optionban be tudod állítani, hogy egérkattintással mozogj - bár én személy szerint én nem ismerek olyat, aki ezt logikusabbnak találná, mint a wasd-t. Az oldalazás nélkül pedig gyakorlatilag halottak a dagger rogueok. De castereknek is használható, ha instant spellekkel harcolnak.
K: "inkább megcsináltát volna olyannak mint a sima warcraft cssak részletesebb fejlődésrendszerrel és persze a világgal,"
V: Úgy érted RTS-nek? Szerintem nem igazán érted az MMORPG-k koncepcióját.
K: "de ezek elszomorító tények ez nem szubjektív véleméyn ezt mindenki látja..."
V: Sok embernek nem tetszik a WoW, de ezeket az érveket eddig nem sok embertől hallottam.
K: "nem rossz játék tényleg van benne munka és fantázia de súlyos hibák is..."
V: Hibák természetesen vannak benne, ahogy minden játékban, de én ezeket általában nem találom zavarónak - nyílván ez személyiségfüggő is. Aki akar, az mindenben talál hibát. -
#41 az h a harcrendszer szánalmas (előrefelé varázsolok és a hátammögött lévő disznót lövöm tűzlabdával amíg az amögöttem a levegőt kapkodja 3méterrel és folyamtosan sebez),az a h az irányítás teljesen ellentétes a játék lényegével(minek wasd egy ilyen játékba? mégha lenne vmi szerepe a közlekedésen kívül h tudsz ugrani, oldalazni), inkább megcsináltát volna olyannak mint a sima warcraft cssak részletesebb fejlődésrendszerrel és persze a világgal, de ezek elszomorító tények ez nem szubjektív véleméyn ezt mindenki látja... nem rossz játék tényleg van benne munka és fantázia de súlyos hibák is... -
Luminas #40 Nem hiszem, hogy ez az a hely, ahol (megint) el kell kezdeni győzködni az embereket arról, hogy milyen jó/milyen rossz a World of Warcraft.
Aki játszik vele, az nyílván azért teszi, mert élvezi, és pár ember becsmérlő véleményétől nem fogja abbahagyni.
Aki játszott vele, de megunta, annak egészségére. Ha még kicsit érdekli a világ, akkor figyelemmel kíséri az eseményeket, és talán egy napon visszatér. Vagy megtartja magában olyannak, amilyen volt - egy kellemes délutáni kikapcsolódás.
Aki nem játszott vele, annak már a töke tele van a sok WoW-ossal, hogy állandóan csak a WoW-ot istenítik.
Aki törtszerverek alapján véleményez, az vagy nem ért az informatikához, vagy csak szimplán igénytelen és nem olvas utánna - pontosan mi is a különbség. Illetve inkább: mi a közös a rendes szerverekkel.
Azt be kell látni, hogy a WoW egy nyugati MMORPG, tehát inkább akció orientáltabb, mint társasági - noha mindkettő megvan benne, bár kicsit más aránybban mint a Koreai csodákban.
Peace,
Zenima lvl60 UD rogue @ Dunemaul -
Goth #39 Azért a tört szervereken is a fő cél az, hogy jól legyen a játék súlyozva, hogy hasonlítson az eredetihez. Nincsenek ennyire eltúlozva a dolgok. Szintkorlátozás általában van..
Ha PvP harcot akarok, akkor megyek Guild Wars-ozni. A WoW elé meg beültetem a kishúgomat. -
lovagregeny #38 Gyönyörű fogalmazás. -
Komolytalan #37 Tört szerver miben más? Abban hogy nem egy az egyben a másolata a jelenlegi szervereknek, sőt még az eredetinek sem. Szerinted a patch amit letöltesz az tartalmazza a szerver oldali változásokat is? Az hogy a legúj exe-t használod a tört szerverhez - amit nem tudom hogy egyátalán lehet-e - az csak azt jelenti, hogy egyik-másik ikon csicsamicsább lett, meg más lett pár vari effektje, esetleg ami eddig add-onként volt felrakva az bekerült az alapjátékba. A komoly változásoknak - pl új instanceknak, bg-knek, bossoknak - csak a grafikája van meg kliens oldalon, a működéséhez kell az 1.8.x-es szerver is. Az meg törtben nincs, mivel tört szerver gyakorlatilag egy lenyúlt beta, vagy inkább alfa állapotú szerver forráskód, erősen beta állapotú világgal, amit ráadásul mindenki úgy módosít ahogy akar. Pl vannak területek amik abszolúte nincsenek kidolgozva, sőt tört szerveren még battleground sincs, mert az több hónappal az indulás után került bele a játékba. Arról nem is beszélek hogy pl szint nincs korlátozva, fejlődés turbózott, a damage, XP számítás, egyéb súlyozások általában mind-mind eltúlzottak a tört szerverenként, és ez az ami miatt egy tört szerver 1 hét alatt unalmas lesz. Pl 10 szinttel magasabb mobokat simán le lehet verni, és akár több szintet is fejlődhetsz egy-egy ilyen mob után. Ráadásul gondolkodni se kell, hiszen minden professiont felvehetsz, mivel 60-nál nincs lekorlátozva a szint így minden talentet megvehetsz, sőt van olyan törtszerver ahol X aranyat kapsz naponta csak úgy, hát ez szerintem elég lol, kihívásilag. Tudod wowot official szerveren nem az játszik, aki doomot is iddqd-vel med idkfa-val nyomta. Nekünk fontos a játék folyamatos súlyozása, az hogy igazi kihívások kerüljenek bele, az igazi pvp harc, stb. -
Goth #36 aham...
nekem hetente kétszer tréningen szétverik a mellkasom, és minden héten egyre keményebb a csont. -
#35 ha tűz jég meg mittomén miylen varázslatot nyomnak rád, nah akkor megdöglesz, de egy kis mellkasonütéstől még nem fogsz meghalni, max elájulni:P -
#34 megkell hogy mondjam, hogy nagy RPG-s és eléggé hozzáértő, bár annyira még nem császár, hogy amit ő mond az úgy is van, de az hogy unalomba fullad a játék az így van. És a törtszerver a legújabb patch-el az miben más mint a rendes? Kevesebben vannak rajta és néha fagyogat? Ez van akinek nincs rá pénze, de így kipróbálva legalább föl se merül majd bennem, hogy az eredetivel toljam majd:P -
irkab1rka #33 csak hogy tudd: a WoW akkor fog meghalni, mikor jönnek a hirek, hogy ilyen-olyan vicces easter eggek vannak a játékban. Ez az a pont, amikor a Blizzárdnak nincs több ötlete, és csak dilettáns poénokat rejtenek el a játékban. Remélem még messze van ;) -
Yv@n #32 Ha szétverik a mellkasodat, akkor nem erősödni fog a csontod, hanem megdöglessz. -
Hoz_Hun #31 Na ez a Conan engem is érdekelni fog. Eddig nem játszottam még MMORPG-al. A WoW-val majdnem, de aztán láttam a haverok hová sülyedtek és inkáb lebeszéltem magam róla.
A Conan, na az ha frankón megcsinálják tuti király lesz. -
Komolytalan #30 Látom hozzáértő vagy.
1 hétig tartott: grat, 15eFt ki az ablakon, 1 hét játékért... Vagy tört szerveren játszottál, aminek semmi köze a valódi játékhoz? Netán beta teszter voltál, ami óta a játék kb 2x annyit fejlődött mint eredetileg volt?
Harcrendszer: az az adok-kapok az mondjuk 10-20, vagy több féle támadás/védekezés kasztonként, ráadásul egyes támadásoknak akár 10 féle rankja is lehet, amiből nem feltételnül a legnagyobbat éri meg használni. Gazdálkodnod kell rage, energy/combo pont/mana-val, tehát nem lehet mindig legnagyobbat ütni. Ellenfél támadása meg egy az egyben befolyásol, hisz a legalább a fele támadás az nem (csak) sebez, hanem debuff (is), hogy a fear, stun, disorient, mind controll, shapeshift, sleep, sheep, meg a másik 100 speckó támadásról ne is beszéljek. -
csari89 #29 Te Gyurkity, te egy akkora nagy f*** vagy, hogy szégyen. akkro meg mi a jó f***nak írtál erről te cikket?! Amúgy sejtettem hogy blood elfek is lesznek. a Naga lesz a 2.-ik új faj? -
Goth #28 Na meg a karakterfejlődési rendszer sem az igazi.
én személy szerint egy olyan rpg-re várok már, amiben a csontok és az izmok erősődnek =)
Vernéd az oszlopot és keményedne az öklöd, szétvernék a mellkhasad, erősödne a csontod, nehéz cuccot cipelsz, leállsz fekvőtámaszt nyomni, felülést -> izmosodsz, stb.
Harcrendszer meg nem adok-kapok, hanem az ellenfél támadása mindig befolyásolná, hogyan jön ki a visszatámadás.
Az lenne az igazi! :D -
Goth #27 Nem tom mit esznek a WoW-on, nekem 1 hétig tartott kb.
Gyerekes, meseszerű és irrealisztikus a grafika, de ez még mind nem is lenne gond, ha nem lenne totál nevetséges a harcrendszer. -
Komolytalan #26 Igen, és ha 200 játékos van a képernyőn, akkor be is szaggat. Igaz hogy amikkel összehasonlítod azok már 8 játékosnál is lagzanak, nade sebaj, fő az objektivitás. -
Evil Merodak #25 Ezek a képek olyanok mintha a régi Lucasarts-os játékokat továbbfejlesztették volna és azokból szedték volna ki őket. -
B@tk@ #24 Dark Age Of Camelot-ot 3.5 fel eve jatszom megunhatalanul.
WoW -t 2 honap utan felretettem ua tortent Guild Wrars-al is, EverQuest kicsit tovabb birta kb ugy fel evet.
Viszont nagy remenyeket fuzok a
http://www.ageofconan.com/ - hoz. -
lovagregeny #23 Engem is az borzaszt el, amit a instákról mondasz.
Rettenetes idő és csapat függő. Pláne, hogy csak akkor van értelme ha 40 ember egyszerre tud játszani. -
Komolytalan #22 Van horgászverseny is benne pl:-)
WoW-val egy nagy bajom van 60-asként: a kockák, akik heti 40+ órát áldoznak a játékra 60 után 1 hónap alatt eljuthatnak oda, ahová az, aki heti 10 órát tud rááldozni soha nem fog eljutni. Se 4 hónap, se 40 hónap, se 400 év alatt. Ez azért van, mert 60 után van egy rakás high level insta, ahová 40+ fős raidben lehet menni, viszont szóló küldik nincsenek. Francot se érdekelné hogy mittomén 100 órát rá kell szánnom egy szóló küldi sorozatra, de ne kelljen ezt egy hét alatt rászánnom, mert arra nincs időm.
Amúgy kiegészítő engem se fog érdekelni így első ránézésre, aztán majd leírják pontosan mi lesz benne, és elgondolkodom rajta. -
Mr. Perfect #21 Először is: a Wow életem legjobb játéka ez tény pedig kipróbáltam már egy pár játékot szóval nem vagyok éppen kezdő ebben a témában. Az európai megjelenés óta játtszom a játékkal és azt kell, hogy mondjam mostanra bizony meguntam. Engem elsősorban a karakter felfejlesztése fogott meg. A 60-as szint elérése után egyszerűen nem tud tovább lekötni. Hiába vannak high level instance-ok, battleground-ok, az ezekben való nyomulás nap mint nap egyszerűen unalmas számomra. Megpróbáltam új karit kezdeni, de valahogy már az sem az igazi egy olyan világban ahol már rengeteg mindent ismerek. Egyedül a másik oldal jelentene újdonságot, de valahogy nem akaródzik megint végigcsinálni a kerakterfejlesztést a 60-as szintig.
Azt kell mondjam a nagy hátránya WoW-nak, hogy egyszerűen nem tudod elkerülni a halál unalmas pénz vagy tárgy farmolást. Szerintem ezzel kéne valamit csinálni a a Blizz-nek mert ilyen formában engem sajnos már a kiegészítő sem fog érdekelni, pláne, hogy azért tutira elkérnek majd ismét tizen egy-két ezer forintot. -
antikommunista #20 engem a wow nem naon érintett meg.....ez se fog....ÉLJEN A COD2:D -
#19 Persze.. Lassan azt is be kellene vezetni a szerepjátékokba, hogy az adott karakterrel szarni kell járni.. Így akkor lehetne wcpapír loot is az orknál..
Jesszusom..