34
  • Blasta
    #34
    Ja és tedd már meg azt a szívességet, hogy elolvasod a cikket a túráról ahol az interjú készült.

    cikk

    Egyértelműen kiderül a turpisság, miszerint ez egy KIRÁNDULÁSSAL, bobozással egybekötött laza rendezvény volt. Egyetlen résztvevő sem öltönyben, frakkban vett részt.
    A világcég meg úgy képviselteti magát ahogy jólérzi, egy kis nyikhaj cég kiöltözhet nagyestélyibe egy kiránduláson is, nekik talán számít...
  • Blasta
    #33
    Akkor sok szerencsét kívánok a továbbiakban, hogy olyan terméket vásárolj, amit egy szépen felöltözött, fess megjelenésű marketinges ad majd el neked!
    Remélem sok örömödet fogod lelni benne, hiszen egy szép embertől vásároltad...
  • Godefroy
    #32
    Barátom!
    Azt hiszem Te vagy eltévedve, ha a marketing alapjaival nem vagy tisztában.
    Vityi Péterrel nem dolgoztam csak Reisz-szel 2 évig dolgoztasm együtt, de ő nem a Microsoft Magyarország marketing vezetője.

    A jófajta magyar hozzáállás meg olyan mint a Tied, nem veszi észre ami nyilvánvaló , elég régen elmúlt az a korszak amikor a termék eladta önmagát a marketingnek elég nagy szerepe van hogy x terméket válaszd és ne y.
    Világcéget nem képviselünk gatyában+polóban de lehet ezt Te máshogy látod.

    Én is üdvözlöm a családodat.
  • M2 #31
    Ugyanakkor a fényképeken kellene legalább egy csipetnyi profizmusnak tükröződnie - de ez full amatőr. Ez viszont gáz.
  • M2 #30
    Ha már Microsoft, azt hittem fel fog erre merülni Steve Balmer. Ő még jobb példa arra mikor a rossz marketing a jó marketing. Ebben picit le van maradva a magyar piac, illetve vaskalaposabb, bátortalanabb a hozzáállás.

    Mint mikor egy cég az amerikai ügyféllel esedékes megbeszélésen öltönyben, nyakendőben várta a kinti képviselőt, erre bejött egy lógó gatyás rapper
  • Cat #29
    http://www.sg.hu/cikkek/36354
    hát igen...
  • Blasta
    #28
    El vagy tévedve, de mind1.
    Nem rosszból mondom, de csekkold le Vityi Pétert, a Microsoft magyarország legnagyobb emberét (tudtommal még Ő az).
    Szerencsételn fickóval eléggé elbánt a sors, de láss csodát: az egyik legnagyobb informatikai vállalat magyarországi képviselője már évek óta. És miért? Tán mert érti a szakmáját és nem azzal foglalkozik (mások se), hogy hogyan mutat a hülye fotókon...

    Jófajta magyar hozzáállás.
    Feleségednek minden jót.
  • Godefroy
    #27
    És attól, hogy elmegyünk Visegrádra a Renessaince étterembe még nem illene felöltözni nem poló farmerban előadni.
  • Godefroy
    #26

    :-)

    Tudod egy fotóval foglalkozó cégnek illene legalább olyan marketingest választania, aki a fotókon jól mutat.
    Feleségem egy nagyobb nemzetközi cégnél marketing igazgató, amikro meglátta az embert csak ennyit mondott "uramisten!"
  • KM
    #25
    Sima por.
  • M2 #24
    "Egy bizonyos értéknél nagyobb felbontású érzékelőt teljesen felesleges lesz gyártani"

    Kérdem én: és mikor zavarta ez a marketingeseket?
    Mindig lesz olyan cég amelyik a megapixelek számával akar majd kitűnni - akkor is ha ennek nem lesz már sok értelme. Már most sincs - valós minőségugráshoz a megapixelekkel együtt kellene nőnie a szenzor fizikai méretének.
  • Blasta
    #23
    "Miért van az, hogy a Foveon érzékelőről úgy beszélnek, mintha az az evolúció egyik zsákutcája lenne?"

    Mert a Canon CMOS-t gyárt, ezt favorizálja, tán csak nem fogja a Foveon-t ajnározni (annak ellenére, azt nyilatkozták, hogy anno még úgy gondolták, hogy a foveon is az élen lesz a cmos mellett)
  • Damon
    #22
    Ja és 3. Ugye azok a foltok a tesztképeken nem olajfoltok?!
  • Damon
    #21
    1. Miért marketingesnek kell egy alapvetően technikai sajtótájékoztatót tartania?

    2. Miért van az, hogy a Foveon érzékelőről úgy beszélnek, mintha az az evolúció egyik zsákutcája lenne? De nem csak itt, hanem egyéb, CCD-t és CMOS-t gyártó-fejlesztő vállalatnál? Szerintem technikailag magasabb szintet képvisel a Foveon, mint az előbb említett 2 érzékelő, valamint ha pár nagyobb érzékelőgyártó beállna a Sigma mellé, jobban elterjedhetne ez a technológia is.
  • Blasta
    #20
    ostoba
  • Godefroy
    #19
    Nem sok jövőt jósolok a Canonnak ha egy ilyen lepukkant pasi a marketing vezetőjük... megjelenés 0!
  • DKm
    #18
    Csak így tovább Canon!
  • semi
    #17
    as usual
    :))
  • Yeltzin
    #16
    látom, mindenkinek sikerült megint a lényegre fókuszálni :)
  • aaaaa
    #15
    A határ a csillagos ég kijelentésből, nekem kicsit ilyennek tűnt a dolog.
    Nem hőzöngök, de Te is tudod, hogy már a 12-16MP-es gépeknél is "elég jó" objektívekre van szükség.
  • semi
    #14
    nem csak filmekben! ;-)
  • semi
    #13
    "fény hullámhossza adott"
    ez egy kicsit általános, mert ugye milyen fény?
    A fény egy elektromágneses hullám, s mint ilyen anyagra színre jellemző más és más hullámhosszúságú!
    de azért értem én mire gondolsz! :-)
  • Cat #12
    nekem a megapixelvitáról mindig a blade runner jut eszembe, amikor a képre rázoomolo a csávó, utána megint, és megint, és ugyanolyan éles mint az elején lévő kép :)
    filmekben egyébként általános hogy muholdrol leolvassák az ember karóráját, "ráélesítenek", és máris látszik minden.
  • Blasta
    #11
    "Szóval, hogy a végtelenségig lehet fejleszteni az egyáltalán nem igaz."

    Sehol nem volt említve a "végtelenségig" szó!!!!!

    Figyelj kicsit jobban mielőtt hőzöngsz...
  • aaaaa
    #10
    A fény hullámhossza adott, egy adott felbontásnál nagyobbat elméletileg sem lehet csinálni. Valahol írták, az elméleti maximum 1688 vonal/mm. Az átlag objektívek ennél jóval kevesebbet tudnak 50-400 vonal/mm. További javulást csak a még nagyobb érzékelők gyártásával tudsz elérni, ahol meg a nagyobb méret és kisebb mélységélesség jelent problémát.
    Szóval, hogy a végtelenségig lehet fejleszteni az egyáltalán nem igaz.


  • semi
    #9
    sztem lehet maximum annyiról lehet szó, hogy az érzékelőkhöz hangolják ma az objektívek gyártását is (mert minek egy fullos objektív egy 2 MP-s érzékelőhöz)!, de tételezzük fel, hogy az CMOS felbontása olyan nagyra nő, hogy ez megfordul; és hozzá kell majd hangolni az objektíveket!
    szted ennek hol a határa???? de komolyan kb. hol?
  • semi
    #8
    ?
    már miért ne lehetne?
  • aaaaa
    #7
    Egy bizonyos értéknél nagyobb felbontású érzékelőt teljesen felesleges lesz gyártani, mivel nem tudsz olyan objektívet előállítani, fizikai, fénytani okok miatt sem, ami kellően részletes képet tudna előállítani, az adott méretű érzékelőre.
  • semi
    #6
    nem egészen értem!
    psze az értek az stimmt., mert ugye tudjuk, hogy a rekeszen át beáramló fotonok száma egyenes arányban van az érzékelőn indukálódott feszültséggel! Tehát ez egy érték ami a kép felbontását az érzékelőn keresztül befolyásolhatja!
    Azt nem értem, hogy az objektívnak milyen felbontása van?? hogyan is van ez?
  • Gladiator
    #5
    most vagy az eos 5D ilyen kurva szar, vagy az optika, vagy aki csinálta. hát ilyen képet az én kis kompaktom is csinál. (csak a 2. képet néztem, arról írtam)
  • Gladiator
    #4
    legnagyobb fényképezőgép-gyártó cég a canon, mégse tudtak egy normális fotóst hívni a konferenciára. minden kép telibe van vakuzva.grat.
  • HENCIG
    #3
    No akkor a HP is rájött, hogy csak a Canonnal van esélye piacon maradni a műanyag bóvlijaival..
  • aaaaa
    #2
    "de a megapixelek növekedése időszakosan elengedhetetlen, lényegében a határ a csillagos ég."
    Ha a marketing mellett figyelt volna fizika órákon az optikával foglalkozó részeknél, nem tenne ilyen nagyzoló és teljesen értelmetlen kijelentéseket...
    Minden objektívnek van egy maximális vonal/mm felbontása, ami függ a rekeszértéktől is, és egyértelműen elméletileg is egy behatárolt érték.
    Tény hogy még bőven növelhető a pixelszám, de nem a végtelenségig. A gyengébb objektíveknek már a mostani 12MP is sok...
  • prezi
    #1
    congrats !