15
  • pemga
    #15
    Hmm, én a Passportjuk miatt vettem náluk egy prepaid-et, kb. három perc alatt hozta vissza az árát. Bár az igaz, Magyarországon egy percet nem használtam. A kötés gyors volt, csak személyit kértek (bár mint tudjuk ez is törvénytelen), de rendesen felhívták a figyelmem arra, hogy ez csak akció (igaz erről sem volt a reklámban még csillagos apróbetűs rész sem, de én rendes voltam és végigolvastam a pdf-jüket amiben benne van) és csak szeptember végéig tart. Call centertől pedig mentsen a sors :)).
  • mrzed001
    #14
    Hát, igen. A legtöbb helyen nagy ívben sz.rnak a Call Centerre (ami tényleg csak egy védőpajzs).
    Az, hogy esetleg csináljanak 1-2 statisztikát a Call Centerhez alapból szállított eszközökből, az már extra (hogy kiértékeljék és pl vegynek fel embert, az meg pláne).
    Pedig tudok én olyan Call Centert is említeni, ahol használják a statiszikákat (ügyintéző és teljes Call Center szinten), és az átlagos várakozási idő nem lehet több 30 mp-nél (különben supervisor havi prémiumnak annyi)
    Szóval ha már eszközt vettek, akkor egy kis tudás vásárlása sem kerülne sokba ....
  • pbanfa
    #13
    Én a Vodafone-ra már akkor bepöccentem, amikor betették a lábukat Mo-ra. Biztos emlékeztek, hogy az elején csak úgy lehetett előfizetést kötni, ha vitted a kereseti igazolást a cégtől. Na itt azt mondtam, hogy Vodafone soha!
  • Petty
    #12
    3 éve vodkafont hsználok.Olcsó, de a szolgáltatás az 0!Csak itthon használom és az ügyfélszolgálatukat nagy ívben elkerülöm.Embertelenek is!Semmi együttérzés nincs bennük!
  • Cat #11
    "Az ilyen dolgokkal együtt kell élni."

    ha ilyen a hozzáállásod, akkor biztosan, de ha sok ember reklamál, kénytelenek lesznek változtatni.
  • [HUN]PAStheLoD
    #10
    Kártyásban kukafon megéri szvsz..
  • [HUN]PAStheLoD
    #9
    Magyarország? Magyarország.

    A fogyasztóvédelem ilyenkor szépen ki kéne hogy szálljon, mondjuk 100-200 kanos niggerrel/cigánnyal [a megfelelő aláhúzandó] és jól megdolgozni a felelősöket .. a pénzbünti meg úgyis az ügyfeleken csattan, tehát azt nem tartom jó ötletnek.
  • janyikzs
    #8
    Részben igazad is van. Hogy miért részben? Mert az egy ált. példa. Viszont nekem a telefonban tárolt számokból 2, azaz összesen kettő!!!! db az, ami pannonos (ezzel nem azt mondom, hogy rosszabbak a többieknél).
    Ráadásul nem mindegy, hogy a számláid a pár ezer forintos kategóriába esnek, vagy 20-30 ezres kategóriába. Mivel a hívásaim közel 95%-a biztos nem a Pannonhoz megy, éppen ezért velük járok a legrosszabbul. Persze ez ebben az esetben nálam igaz.
    Átlagos telefonhasználat mellett, ami sok embernek max. 4-5 ezer forintos számlát jelent, tényleg nem sok különbség van a 3 mobilszolgáltató díjai között.
  • janyikzs
    #7
    Ezért a cikkért fizet a T-equila.

    Ez megint csak arra jó, hogy az emberek egymásnak ellent mondva növeljék a hozzászólások számát, amiből a portál profitálhat.

    De a cikkhez visszatérve: Aki 2 nap alatt nem tud kivárni egy ügyfélszolgálatot, az ne is kapjon számlát. Ezek úgy működnek, hogy bent ül x emberke az ügyfélszolgálaton, x legyen egyenlő 3-mal. Viszont abban a pillanatban 12 ember próbál az országból ügyfélszolgálatossal beszélni. 1 emberkére ált. 1 percet számolnak, tehát, jelen példában 12/3, azaz 4 percet fog mondani a bejelentkező gépi hang.
    Az értelmesebb emberek kihangosítják a telefon-t (persze ehhez egy minimális telefonkezelési tudás szükségeltetik), majd amikor bejelentkezik valaki, akkor felveszi és visszaállítja.

    Ezzel nem a Vodafone-t védem, hanem ált. az ügyfélszolgálatokat (persze fekete bárányok mindig lesznek), nekem a T-izénél és az Óvodafone-nál is van előfizetésem. Az ilyen dolgokkal együtt kell élni. Csak abba gondoljunk bele (megyeszékhelyen élek), hogy bemegyek egy ügyfélszolgálatra, nyomok egy megfelelő gombot, kapok egy sorszámot és várnom kell. Sajnos ez az idő se 5-10 perc szokott lenni, ezzel azt akarom mondani, hogy a telefonnal azt spóroljuk meg, hogy nem kell elmenni, akár otthonról és akár éjfélkor!!! is hívhatjuk őket.
  • Frank99
    #6
    10 év mobilos tapasztalat.
    ez is egy vélemény.
    meg a tied is.
    ennyi
  • echo
    #5
    Hát nekem meg az ilyen hozzászólásokról van negatív véleményem. Privát szempontok alapján, minősítgetni másokat. Gratulálok.
  • Frank99
    #4
    botor ember megy a Vodafone-hoz.
    amióta eszemet tudom Panonos vagyok, és aki 1-2 Ft-os különbségért képes a számhordozásra, valamint arra, hogy az összes ismerősének mindig újra küldje a számát (lsd. számhordozá előtt) csak tegye.
    Aki munkára használja, nemigen engedjeti meg magának, hogy állandóan cserélgesse a számát. Cska az iskolások, azoknak + apuci-anyuci fizeti a teli-számlát, azoknak meg úgy kell.
    minimális a különbség a havi számlák között, a Panonnaál igyen nemigen fordulna elő....
  • Sammen
    #3
    No, engem meg 1-2 kivétellel mindig 0 várakozás után kedves emberek segítettek az üszolgálaton (bár a hülye menütket utálom). Biztos mer' jófej vagyok :)
    Nemmondommeg melyik szolgáltató mert csak leflameltek
  • Cat #2
    Átdobják a hirközlési hatóságnak, mondván hogy ez nem rájuk tartozik - azok meg vissza. Nálunk nincs igazán gazdája az ilyen ügyeknek.

    Szerintem egyébként magyarországon az összes telefonos ügyfélszolgálatot be kéne szántani, csak azért vannak, hogy elhárítsák a panaszokat, és pajzsként müködjenek a vezetőség előtt
  • Seaweed
    #1
    fogyasztovedelem?!
    http://www.fogyasztovedelem.com/
    http://www.fvf.hu/