Csakk vicceltem. De asztalveréssel semmit se érsz el, telefonálgatással sem. Egyszer érdemes felvenni velük a kapcsolatot ha 2-3 napon belül nem állítják helyre akkor fogyasztóvédelemhez kell menni.
schimi#8
Szvsz nem teljesen sz.rhatja le, a szolgáltatóval kötött szerződésben benne szok' lenni, milyen rendelkezésre állást vállalnak és hogyan. Ha nem tartják be, lehet menni ütni az asztalt stb. Az megint más kérdés, hogy ennek mikor és mi lesz az eredménye.
atlaimond#7
Azért nem kéne félvállról venni a dolgot, mert ha nekem ebből károm keletkezik, akkor azt mindenki le fogja sz..ni, csak én nem! De ezt rajtam kívül senkit nem érdekli!
#1
Biztos személyes háttere van ... az L3 igazgatójának a nejét megrakta a Cog igazgatója és ahelyett, hogy törött whiskeys üveggel lenyomták vóna egymást, az L3-as pali kihúzta a dugót! =) ...