14
  • 2XP
    #14
    Hát nem tudom, én (+ a családom) ezek szerint nagyon kilógung a sorból. Persz amennyi hülye van ebben az országban, simán el tudom képzelni, h hat rájuk a marketingszöveg.

    Hogy melyik boltba megyek be? Mivel én egy elég kisvárosban élek, nem sok lehetőségem van. Itt általában abba, amelyikben a legolcsóbbak a dolgok, de inkább havonta 1-2x elmegyünk miskolcra bevásárolni. És itt általában mindhárom nagyobb boltba bemegyünk, mert egyrészt nem mindenhol van az amit _szeretünk_ (nem amit akarnánk, h szeressünk), másrészt egyes dolgok áraiban is nagy a különbség. (Érdekes módon nekem a tesco a legkevésbé szimppatikus, hiába nnyomják állandóan a reklámokjait). Ha pedig vmi gagyi reklámot látok, akkor már csak azért sem fogom megvenni a terméket.
  • pemga
    #13
    Ebben van igazság, DE :). Ismered a Toblerone-t, a Harley Davidsont, Lamborghini-t? Láttál valaha is egyetlen reklámot ezekkel kapcsolatban? Legfeljebb egyet-kettőt, nem napi 5-t. De tudod miről van szó? Azokat a cuccokat reklámozzák agyba-főbe, aminek pl. gagyi az imázsuk, vagy amely termékek egyszerűen megkülönböztethetetlenek a többitől és csak a fólia meg az árcédula más rajta. A fodrászod, fogorvosod, nőgyógyászod/urológusod sem reklámok alapján választod meg, hanem az ismerettségi köröd alapján. Ki az aki ajánlja, mert ez egy bizalmi dolog. Fizetett a fogorvos annak aki ajánlotta? Nem, egyszerűen jó munkát végzett és elégedett volt vele a kuncsaft. Ha valaki szar munkát végez, annak nagy reklám kell, és kevés lesz a visszatérő vendég... Kivétel az tud lenni, aki magához tudja kötni az ügyfeleit. pl. egy bank, biztosító, vagy régebben egy monopóliumban levő távközlési szolgáltató. Túl nagy a hercehurca, vagy nincs más választásod. Ilyenkor futás van a pénzed után, de tuti hogy nem fogod ajánlani senkinek. Nem véletlen hogy bevezették a számhordozhatóságot a távközlésben, így nincs akadály annak, hogy ahhoz a szolgáltatóhoz menj, akihez akarsz.

    A nagy ropiösszehasonlító teszt után el nem tudom képzelni mennyivel zuhanhatott a nagy nógrádi kereslete, és ment át mindenki a lecsó gazdaságosra :).
  • Robeast
    #12
    Köszönjük szépen :)
  • BandiG
    #11
    Na jó, mivel annyian kértétek:
    Illetve gondolom ezekre gondoltak, bár még mindegyik teszt fázisban van max.
    http://www.sopcast.org/ - sztem ez műxik a legjobban, én hbo-t néztem rajta 1-szer 2-szer
    http://www.pplive.com/ - ezt még nem csekkoltam, mert kínai :)
    http://www.tvoon.de/ctv/cybersky/index.html - ez meg a leg ászabb lesz, de még jogi gondjai vannak a készítőnek, úgyhogy per pillanat nem műxik
  • beu
    #10
    hello , ha valakinek van linkje plz!
  • benczurzs
    #9
    A reklámoknak nagyon nagy szerepük van a termék eladásban !
    Ha bemész egy boltba.....
    Először is melyikbe mész be ?
    Miért a Tescoban veszel tejet ??
    Miért nem a sarki boltban ?
    Az emberek a nagy bevásárlóközpontokba mennek be, mert azt reklámozzák, hogy az olcsóbb és jobb.
    Ez sokszor igaz, de lehet, hogy egyes termékek a kis boltban olcsóbbak lennének.
    Aztán meg megnézed a termékek árait.....
    Mely termékek árait nézed meg ?
    Ha megfigyeled, csak azok a termékeket nézed meg, amiről már hallottál valamit, ismerőstől, vagy reklámból.
    Amiről nem hallottál, azzal bizalmatlan vagy.
    Elsőre nem biztos, hogy "noname" cuccot veszel.
    Aztán nézd meg, hogy csak azoknak a termékeknek az árait nézed meg leggyakrabban amik szemmagasságban vannak.
    Lehajolsz a legalsó polcra ?
    Vagy a legmagasabb polra felnézel ?
    Ezek mind mind marketing fogások, melyeknek nagyon fontos eleme a reklám.
  • aki kérdez
    #8
    Bocs de már nincs meg és nemtom honnan volt, csak a playoffhoz kellett mert a gagyi Sport1 nem adta még azt se, csak mindig a focit focit és a focit (Foci1)...
  • haxoror
    #7
    linket plz :)
  • aki kérdez
    #6
    Na az SG megint aktuális :) Már az idei NBA playoffot is mindenki így nézte nalunk :) Bár volt hogy jógát adtak meccs helyett a kínai csatornán...
    A prog nevére nem emlékszem mert kínai krikszkraksz volt az egész, bár asszem át lehetett állítani latin betűsre is.
    Egyébként a kínai reklámok viccesek és ötletesek voltak, ami meglepő volt, mivel az ottani kormánynak nem éppen ilyen profilja van..
  • Robeast
    #5
    Megmondom én mi legyen! Keress nekünk linket pls :D
  • szombi
    #4
    Most akkor mi legyen?
    Nézzem a reklámos tv-adókat, vagy fizessek elő?
  • [HUN]PAStheLoD
    #3
    Ennek a módszernek esetleg van neve is ? ;]

    Másrészt, miből van bevétele a kertv-knek? A reklámokból, jelentkezzen aki szivesen néz 20 perc mozi után 5 perc reklámot! Senki? Biztos? Tényleg? Hááát, pedig .. na mind1.

    Befolyásolnak-e a reklámok? Biztos, tudat alatt, márkanév ismertség , akármi .. viszont, ha bemész a Teszkóba, van választék, vehetsz TG-s cuccokat, meg van még mondjuk 3-4 féle. . mit nézel meg? Az árat, meg mondjuk ha élelmiszerről van szó, az állagát, meg hogy mi is van benne... etc.. aztán ha bejön, ezt veszed legközelebb is.. legalábbis én/mi így csináljuk. Ergó, a reklám csak felesleges pénzkidobás. Régebben voltak ilyen olyan tejreklámok, mostanság nincsenek, mégis vesznek tejet, melyik cég reklámozott? Pl. a mizo, amelyik egrészt drága, másrészt meg sok helyen nem is kapható.. tehát nem mentek vele sokra.

    Szal reklám száksz, ebből következik, hogy kertv-k is szákszok..

    És linket plz ;]
  • DWz
    #2
    Ja, biztos nagy beveteltol fosztom meg amerikat, ha megnezek egy olyan teve musort, amit valszeg nalunk soha az eletbe nem fognak leadni a tv-ben.
  • avman
    #1
    linket, plíz.