14
  • akosBK
    #14
    ez szerintem rossz megoldás... vegyük a 9Dragonst: exp boost cuccok stb. reklámozzák, h ha vkinek küldesz egy játékmeghívót, akkor kapsz 300 acclaim coinst. ez az Item Mall! DE UTÁLOM
  • Dr4gonlord
    #13
    Na az r0xorzpwnage lenne :D.
  • Dr4gonlord
    #12
    "Egy szolgáltatásért fizetsz. Egy élményért."
    Nem. Élmény az (nekem), ha pl. elmegyünk egy nagyon frankó helyre túrázni, az személyesen érzem, és emlékezni fogok rá, leszenk róla képek, stb. De az, hogy a játékbeli karakteremnek valós pénzért vegyek valamit, az nem élmény, az hülyeség, kidobott pénz. Szolgáltatásnak szolgáltatás, de élménynek, semmmikép, legalábbis *reális* élménynek nem az, virtuálisnak lehet, de ugye én virtuális dologért nem fizetek.
  • Dr4gonlord
    #11
    Nos igen, egy kicsit félreérthető voltam, amit mondani akartam az az, hogy ha megvettem egy játékot, azt a *kezemben fogom*, ott lesz, ha összeomlik a rendszer ott lesz a polcomon, megfoghatom, fizikai érték, látom, "érzem" az értékét. Viszont nem fogok 50k forintért megvenni egy karaktert egy játékhoz, ami ott pihen egy szerveren, valahol messze, egy játékban, és a játékon kívül semmi haszna nincs, csak azon a játékon belül használhatom. De az eredeti UT2004 DVD-met, elvihetem, ha több gépem lenne, felrakhatnám mindre, stb. A lényeg: Minden olyan dolog számomra, amit a valós életben nem lehet megfogni, használni, éa egy játékhoz kötődik, és *semmi haszna nincs* valójában, az virtuális. De egy tervrajz, ami a számítógépet sose hagyta el nem virtuális, mert az alapján a valóságot is módosíthatom. Bár az egésznek csak egy lényege van: ami nem létezik a valóságban, azért nem fizetek.
  • Hegyikecske
    #10
    inkább valódi tárgyak lennének virtuális pénzér...
  • Inquisitor
    #9
    Nem csoda, volt egy cikk róla (Indexen?), hogy az EverQuest I-nek nagyobb GDP-je volt, mint Bulgáriának, ha a viruális cuccok kereskedelmi forgalmát nézzük.

    Én nem játszottam ilyesmikkel, de elég dühítő lehet, ha a 80-ik szüntű karakteredet egy 1 napos level 3-as karakter az újonan vásárolt mágikus cuccával egyből lecsapja. :)
  • hopp
    #8
    ez ujdonsag? maximum az benn az ujdonsag, hogy maga a jatekot uzemelteto ceg bonyolitja a dolgot, de ettol eltekintve mar diablohoz is lehetett cuccokat venni jopenzert e-bayen...
  • Remetix
    #7
    Bazaar es Shadowhaven a ket Station Exchange-es server.
    Engem az hogy mas vesz egy karaktert, es igy semmi munkaval elorebb lesz mint en, nem erdekel. Problemat szamomra csak az jelent, amikor egy ilyen vasarolt karakterrel jatszik valaki a csapatomban ugy, hogy bar a karakter magas szintu, a jatekos teljesen kezdo. Bar sajnos a normalisan fejlodott karakterek jatekosai kozott is van boven idegesitoen bena.
  • Cassell
    #6
    Na aki nem tud mit csinálni a pénzével az vásárolgasson kedvére.A 2 server nevére kiváncsi lettem volna mondjuk én a Runnyeye-on vagyok ott nem tudok ilyesmiről.Most nézem az egyik neve találóan Bazaar a kép alapján.
  • echo
    #5
    "Nem mintha eszembejutna virtuális dolgokért fizetni."

    Szerintem pedig semmi gond ezzel. Egy szolgáltatásért fizetsz. Egy élményért. Azért is fura az ezen való meglepődés, mert egy full játék megvásárlásakor is csak valami virtuális világ manipulálására kapsz lehetőséget, ott még sem sír senki. Ez sem más.(Sőt moziból sem vihetsz haza semmit és pl egy edzésről sem.)
  • Dr4gonlord
    #4
    Mármint nem a karakterét veszi meg, hanem egy hasonló erejű karaktert.
  • Dr4gonlord
    #3
    Meghát ahogy a cikk is mondta, money is power. És innentől lesz sz@r valami, fejleszt valaki egy magasabb szintű karaktert hosszú idő alatt, szerez cuccokat, a szomszéd kiscsávó meg megveszi, éljen.
  • Dr4gonlord
    #2
    Szerintem ezzel az a roh@dt nagy baj, hogy karaktert is lehet venni... Nem mintha eszembejutna virtuális dolgokért fizetni.
  • smv
    #1
    Okos, okos...
    Meg persze pénzéhes. De okos.