6
-
#6 Sztem arra gondolhatnak itt, hogy ha adott mondjuk 2 kártya, ami, ami megfelel egy valamilyen directx szabványnak, tehát ugyanazokat tudja mind2, akkor ne nézhessen ki máshogy rajta a cucc. Tehát amit 32 bites pontossággal kell számolni az úgy legyen, a driver vagy hardver ne dönthesse el, hogy márpedig elég a 16bit, vagy 24, vagy akármennyi.
Ez cask egy nem túl jó példa, de tán érthető, hogy mire gondoltam.
Tehát 2 egyező kategóriájú, netán árú kártyán legyen tök egyforma a game, és ne függjön attól mondjuk, hogy 'meant to be played' vagy sem logója van-e. Persze itt még mindig konkurálhatnak sztem, mivel a sebesség az nem kötött, csak a kinézet, úgyhogy egyiken lehet gyorsabb, mint a másikon.
Így mondjuk talán az összehasonlító teszteknek is több értelme lesz talán, hátha nem lehet anynira csaln... izé optimalizálni... -
avman #5 >>A kevesebb hardveren pedig kevesebb fajta 3D engine fog jól szerepelni.
Végül valószínűleg marad egy gyártó és egy egy 3D engine.<<
ugye ezt magad sem hiszed el? -
#4 Na egy kicsit gyorsan eljárt a kezem;)
Csak azt akartam hozzátenni a beszúrt bekezdéshez, hogy ez viszont jól agyon is vágja majd a versenyt. Manapság a különböző hardvereken, különböző 3D enginek elég eltérő produkcióra képesek: van ami az ATI-n, van a mi az NVIDIán, van ami meg máson fut jobban/szebben.
Na ennek vége lesz, ha szigorú a hardver követelmény az szűkíti a hardvergyártók mozgésterét. A kevesebb hardveren pedig kevesebb fajta 3D engine fog jól szerepelni.
Végül valószínűleg marad egy gyártó és egy egy 3D engine.
(Annak idején a PC szerintem azért lett sikeres más platformokkal szemben, mert benne volt a lehetőség a fejlesztésre, ha sok pénzed volt jó géped lehetett, viszont ha ügyes voltál kevesebből is ki tudtál hozni valami jót.
Ez egy vonzó játék az emberek számára!) -
#3 "A DirectX 10 legfontosabb ismérve, hogy sokkal szigorúbb elvárásokat támaszt a grafikus hardverekkel szemben. Ez biztosítja, hogy minden játék pontosan ugyanúgy nézzen ki bármilyen gyártó kártyáján, de ezzel együtt kevesebb munkát igényeljen a programozóktól is, akik könnyebben készíthetik fel játékukat eltérő hardverekre." -
Frenzy #2 Azért pl. megemlíteném, hogy nem ez az első teljes váltás, DirectX 7 és DirectX 8 között is elég nem váltás volt, már ami az API-t illeti, gyakorlatilag sok mindent újra kellett tanulni. És egy programozási felület megújítása időnként nagyon is jó ötlet, főleg, hogyha közben a hardware oldal is sokat fejlődött. -
#1 Ez a kompatibilitásos Dx9L és ez a teljesen áttervezett X10 nem hangzik túl jól. Akárki akármit mond, a játékok egy része tutira nem fog jól futni rajta, ismerve a Microsoft kompatibilitást.
Van olyat játékom, ami SP2-es XP-be épített 9.0c DirectXen nem fut. Emiatt kénytelen vagyok fenntartani egy sima XP-t. A játékot boltban vettem és nem szándékszom tuskó Billy miatt kidobni.