8
  • irkab1rka
    #8
    Marketing cikk a süllyedő SG szinvonal gyöngyszeme. Megjegyezném, hogy egy haverom már jó ideje olyan egérrel CS-zik, amin -most figyelj- nem gombbal váltod a két felbontást, hanem lenyomod a gombot és állíthatod a görgövel a felbontást.

    OliApa: azt hiszem te nem találkoztál még a Kounter sztrályk nevű alkalmazással rendszeresen jáccó lyómunkásemberekkel...
  • Brootal
    #7
    Tényleg jól néz ki, de kiváncsi lennék a gombok érzékenységére mivelhogy gumiréteg van rajta. Az ára viszont egy Trust egérért szerintem sok. Mert egy MX 510 is lehet már ennyiért kapni. Ez a duma "tökéletesen uralni tudja a helyzetet" nagyon tetszett.
  • Tetsuo
    #6
    Nekem MX700as van, nemtom milyen felbontású, de nálam az asztal érdessége a gyenge láncszem. Gondoltam h polírozom egy kicsit, erre beszart a vidkari :(
  • dez
    #5
    A 800 az csak 33%-kal több, mint a 600, de az 1600 már 2x annyi, mint a 800. Van egy kis különbség 2x-es és 1,3x-os eltérés között...
  • Cleawer
    #4
    HA valaki ujjit egy ilyet akkor irjon már véleményt léccike.
    Érdekel ,de a Trust az nemnagyon hires a minőségéről
  • Andris
    #3
    Szerintem ez nem olyan rossz... igaz, hogy szinte egy az egyben koppintották a Logitech-ről, de nem baj. Legalább így olcsóbban (és kicsit gagyibb minőségben) is elérhető egy jó játék egér.

    Igazából a felbontásváltásnak szerintem annyi az előnye, hogy amikor csak nagyon kicsit kell mozdítani az egeren (pl Sniper puskával) akkor pontosabban tudsz célozni. Igaz, hogy egy normális játék ezt megoldja szoftveresen, mert elvileg, ha zoomolsz akkor az egér érzékenységet is állítja a játék. De mondjuk Battlefield2-ben kifejezetten hasznos lehet egy ilyen egér.
  • Hedgehunter #2
    attol fuggetlenul jol nez ki.....
  • OliApa
    #1
    Ekkora marhaságot! Persze, haladni kell a korral. . . Nemtom, ki hogy' van vele, de én nem éreztem különbséget a 600-as és a 800-as egér között, pedig majd kigúvadt a szemem. Így sejtem, mekkora lehet a különbség a 800-as és az 1600-as között. A másik meg az, hogy ki a fene tud egy FPS-ben a bunyó közepén PONTOS (dot)precizitással megállítani egy kurzort . . . Na és a játékprogramozók? Pixel vagy "dot" pontossággal tervezték a találatokat? He-he!