2
  • pemga
    #2
    Ööö, versenyelőnyt nem csak a megkülönböztető stratégia adhat, hanem az olcsó ár is. (Ez vagy kapcsolat!) Ld. Porter... Egyébként ez a tendecia is látszik, ettől is őrülnek meg gyakran a mérnökök, hogy sok vevőnek nem a legjobb kell, hanem a lehető legolcsóbb, de még működőképes, elfogadható valami. (Annak minden pozitívumával és negatívumával.)

    De az igaz, hogy emiatt _különféle_ piaci szegmensek lesznek a célok. Az jelenlegi "dobozos" nagy termékekre az a jellemző, hogy éveken keresztül megy a testreszabás.
  • [HUN]PAStheLoD
    #1
    Jó "cikk" , de a blikk-es címadás már kurvára zavaró. Itt nem az egész szoftver piacról van szó, csak egy-két szegmenséről, az enetprise(nagyvállalati) szoftverekről. Ez egy nagyon fontos piac, de azért nem kell általánosítani.