18
-
irkab1rka #18 mielőtt még valamelyik érzékenyke felhúzza az orrát, ez:
http://index.hu/kultur/pol/cipo0723o/
a kormányőrők orra előtt, az ország elméletileg legjobban féltett és vigyázott épülete mellett történt.
Mi lesz legközelebb? A teve utcai rendőrszékház bejárata elé sz@rik valaki? :)))
Volt idő, amikor azt hittem a kormányőrök a legtisztességesebb és legjobban felkészültek a szakmában. Most már - mondjam azt - vannak náluk tisztességesebb és felkészültebbek.
-
irkab1rka #17 az lenne a szép, ha a kormányzati szektor teljes gépjárműparkját átállítanák itthon is. Na jó, a kormányőrők (hahahahahhaaa) autóit nem kell, bár azok így is egy mókás banda. -
dez #16 Mert a motor itt árammal megy, a hidrogénhez csak egy elektromos kábel köti. :) -
Béla bácsi #15 akkor miért ne lehetne hidrogénes motornak hívni? -
#14 Egy ilyen aksi nem 1kg szokott lenni. -
dez #13 És hol is írtam én olyat, hogy nem kell hozzá hidrogén? -
Béla bácsi #12 Ami az árat illeti, nem írják milyen technológiával állítják elő a kocsik hajtóművét, pl. egy Lambo, Ferrari vagy egyéb hasonló jármű árát is jóval lehet csökkenteni azzal hogy tömegével, futószalagon, robotokkal állítod elő. Simán kijöhetnek hasonló arányok a gyártási költségeket és az árat illetően, persze akkor ezek a kocsik már messze nem azok lennének, amik. -
Béla bácsi #11 Ami egy ilyen hajtóműben lejátszódik az a vízbontás forítottja, nagyjából... -
Béla bácsi #10 Már hogyne kellene hozzá hidrogén? -
dez #9 Ez nem hidrogénes motor! Én legalábbis úgy tudom, hogy a hidrogéncellában lassú égés elektromos áramot termel, amit egy elektromotor meghajtására használnak. Mindez hatékonyabb, mint akkumulátorral vacakolni, mert azoknak ehhez képest kicsi a kapacitása. (Bár nemrég lehetett olvasni ezen a téren egy nagyobb előrelépésről.) -
dez #8 Helyesbítek, az 1/20-ra való árcsökkentést a Toyota akarja. Akkor még mindíg nem tudjuk, hogy a Honda ilyen autói mennyibe is fognak kerülni, mert nem tudjuk, hogy az árat vagy a gyártási költséget akarják 1/100-ra csökkenteni. -
dez #7 Ez elég nyilvánvaló, nem ezzel van a gond. Hanem azzal, hogy az egyik bekezdésben még a piaci ár 1/100 részére csökkentésről írnak, a következőben meg már a gyártási költség 1/100 részére csökkentésről. Pedig ez két különböző dolog, és általában a gyártási költség adott mértékű csökkentése csak kisebb arányú árcsökkenéssel jár, mert a gyártási költség csak egy része a piaci árnak. De ez már a cikkben is benne van: az ár 1 milkóról 50e-re csökken, ami 1/20, nem 1/100. Tehát, az első bekezdés mindenképpen hibás. -
HUmanEmber41st #6 Mit kell kínlódni ezekkel a hidrogénes motorral?
Már sokszor leírtam, inkább csinálnának akkumulátor csere telepeket ( üres akksi ki teli akksi be ) azt kész.
Az 1 dolog, h kell építeni + villamos erőművet, de.. -
Cat #5 előszőr a gyártási költséget kell csökkenteni, és utána jöhet a piaci ár
fordítva nem megy (illetve csak időlegesen, mert a veszteséget valakinek vállalnia kell)
Másrészt gondolom azért nem a piaci árral foglalkoznak, mert azt nagyrészt a kereskedő szabja meg, ő akciózik (nyilván persze gyártói támogatással). Annyit tehet, hogy odairja hogy "ajánlott ár" ennyi és ennyi. -
dez #4 Mintha már magamtól is rájöttem volna erre.. Csak annyi, hogy előállítási kötség != fogyasztói ár. (Még csak arányaiban sem.) -
Béla bácsi #3 Arról van szó, hogy a mai üzemanyagcellás kocsik drágák, és ahhoz hogy árban versenyképesek legyenek, csökkenteni akarják az előállítás költségeit. Hol itt a gond? -
dez #2 Jaja... Az MTI nem tudja, mi az a piacgazdaság? -
Garfield #1 Most akkó' mi a rák van?
A gyártási költséget vagy az árat akarják századrészre csökkenteni? Mert nem mindegy...