12
  • Tetsuo
    #12
    "Egyre nagyobb igény van rá.." Hát, szerintem az igény állandó (vakok, stb..), inkább a lehetőség nagyobb.
    A telefon hangmenüktől meg soxor kikészülök, ill kapásból a 0-át nyomom.
  • thhommy
    #11
    ha van már ien oldal vki tud mondani eggyet?
  • Caro
    #10
    Nem, és ez a baj. A netet nem lenne szabad ilyen üzleti alkalmazásoknak, mint a flash bekeríteni.
    Nyílt szabványokra van szükség. Felolvasásnál nem feltétlen a gépi hangot értettem.
    Valami MultiMedia File formátumra lenne szükség, ami lehetne a html továbbfejlesztése(hasonlóan tag-es rendszerű, egyebek). Csak tartalmazna még nyílt tömörítőalgoritmusokat, valami egyszerű programkód támogatást, táblázatot számított mezőkkel, stb. És egységesen Unicodera épülne.
  • [HUN]PAStheLoD
    #9
    Ennek nem sok értelme lenne... a HTML nem erről szól, nem is célja neki. Egy leíró nyelv, ami egyre inkább az interaktivitás felé mutat. Ez a felolvasós dolog pedig már egész jól működik bizonyos böngészők esetén.. persze az XHTMl kódot könnyebb feldolgozni.. tehát könnyebb felolvasni is.
  • Caro
    #8
    Inkább egy új HTML szabványra lenne szükség.
    Olyan, ami támogatja a hangokat, videókat, interaktív elemeket.
    Pl: ráhúzod az egeret egy gombra, akkor kis ablakban(mint a helyzetérzékeny súgó) megjeleníthet hozzá részletesebb leírást, és elkezdheti felolvasni is.
  • [HUN]PAStheLoD
    #7
    jó 5let, de ha olyan hosszan beszél, ahogy egynéhány üzleti oldal ír, akkor egy hétig hallgathatja amitől meg meg is süketül a gyengénlátó barátunk :/
  • smv
    #6
    Bár az Opera alapból tud ilyet, csak az a baj, h angolul. Nem tud valaki hozzá magyar felolvasót?
  • smv
    #5
    Elmondja szövegesen... Na mind1, hülyén fogalmaztam, meg írni se tudok, de a lényeget értitek.
  • smv
    #4
    A gyengénlátóknak viszont nem. ÚGy viszont szerintem nem hülye 5let, hogy ha megnyomsz valamilyen gombot, akkor az oldal elmondja szövegesen a tartalát. Úgy nem zavarná a rendesen látókat, és a vakoknak, és gyengénlátóknak igen nagy segítség lenne.
  • Flashy
    #3
    "Ezért a biztosítónál úgy döntöttek, hogy egy új, intelligens rendszert helyeznek üzembe, ahol az odalátogatókat beszéddel is tájékoztatják az információkról." mér előtte milyen volt a telefonos rendszer beszéd nélkül? :D
    de izé, most ez nem az az automata tájékoztató rendszer amit már nálunk is vagy 15 éve használnak a cégek hogy nyomja meg az 1-est ha X, 2-est ha Y? sőt, valami cigis cég ilyen ingyenes játékvonalán számokat már bemondásra is felismerte egész jól. nemtom mikor de 10 éve biztos volt.
    hogy weboldal beszéljen? nekem ne. nekem megfelelő a leírt információ.
  • [HUN]PAStheLoD
    #2
    Uhhh, így is rühellem a kéretlenül zenélő kattogó zörgő oldalakat.. ha az oldalon a rendelés egyértelmű, akkor nem kell emberi interakció a rendeléshez..
  • sirdond
    #1
    most voltam ott egy hete :D