40647
.
  • ximix #40647
    Sajna ez így sikerült,de

    @becsuletesnepper1
    3 héttel ezelőtt
    Közben annyi történt, hogy a csapatot meghívták a 2025-ös Pikes Peak versenyre, a nevük már fent van a nevezési listán.



    A sztorit kicsit beárnyékolja az Amerikában élő Bubor Zoltán kommentje

    @buborzoli66
    1 hónappal ezelőtt
    Ez már kicsit több a sokknál, ez még nálam is kiverte a biztosítékot. Nem fogok vitákba belefolyni, de ezt azért nem tartom vissza.
    Ez a videó akkor lenne csak igazán érdekes, ha én meg elmondanám, mi is történt és hogyan valójában.
    Miért nem fog még egy magyar itt indulni, ameddig a vejem a főszponzor képviselője a bizottságban.
    Mi itt élünk, ebben a városban, amiket a videón lehet hallani több esetben sértő nekünk és hazugság. (Pl. 10% menne át a vizsgán....)
    De nem akarok az autó tulajdonosának bekavarni, ő nem érdemli meg. Ő megtette, amit az ő részéről kellett.
    Keskeny Laci (volt) barátom viszont utolsó előtti lett, akárhogy is állítják be az egészet. Azt hiszem, hogy a mentőautó is jobb időt autózott nála. Aki nem hiszi, nézze meg az eredménylistát.
    Az biztos, hogy volt minden volt itt csak magyarnak és Audi fanatikusnak nem volt jó lenni a verseny alatt és utána sem. Aki látta, hallotta az autót, az tudja, hogy egy összekukázott, egy utcai Audi teljesítményét sem elérő szintű autót hozott ide a nagymester (széria öreg vált stb.), amelyet éjjel nappal csinálni kellett (repedt rozsdás turbóház hegesztés), hogy egyáltalán felmenjen, miközben ment a parasztvakítás, hogy ilyen meg olyan turbó meg szuper program stb. van benne a hegyi szintekre beprogramozva. Biztos, csak éppen már a gépátvételen sem indult el normálisan.
    Kuminka nagymesterrel online kapcsolatban voltak napokig, hogy egyáltalán ne menjen szét az autó és hogy valahogy felérjen a csúcsra. Sajnos, én itt láttam csak rá a dolgokra, amikor már a tulajjal nem akartam kitolni (a nevezés 25 ezer dolcsi volt), hogy fel sem mehetnek.
    Ő is kényszerhelyzetben volt a szponzorjai miatt és csak azért adta rá az áldását, hogy csak valahogy felszenvedjen az autó a célig, hogy a videókon és posztereken jól mutasson. Egy telefonnal megoldhattam volna... nem tettem meg.
    De ide onnan csak azért ne jöjjön senki, hogy lenyúljon mindenkit, akit csak tud és otthon aztán elhitesse másokkal, milyen király volt ő itt és minden milyen sz@r ebben a büdös nagy Amerikában.
    https://ppihc.org/wp-content/uploads/2024-PPIHC-Overall-Results.pdf



    Nem ismerem egyik felet sem, de szerintem Keskeny Laci elég jól elmondja a problémákat szinte minden "vádpontra", az anyagiak mik voltak azt csak ők tudják és hogy abból mit lehetett volna építeni, de biztos megvolt az indok amiért őt kérték meg, nem mást.
    Sokan építenek még Audi s1 replikákat, nyálcsorgató minőségben azok is szépek, de ez a régi magyar motorsportot idézi amikor nem az volt a lényeg, hogy mennyi króm és szál csiszolt alkatrész van a motortérben hanem, hogy menjen és nyerje meg a versenyt.


    Az interjú
    BEHIND THE WHEEL – Laszlo Keskeny
    PPIHC January 24, 2025
    https://ppihc.org/behind-the-wheel-laszlo-keskeny/


    Zen Mode Activated - Let This 86 Audi 4000 Bless Your Ears | Pikes Peak Race Day Onboard 2024 - Pikes Peak International Hill Climb




    A megrendelőnek itt az image videója
    FOR THE LOVE OF GROUP B // The Audi S1 returns to Pikes Peak - Rayteam Automotive

    Utoljára szerkesztette: ximix, 2025.03.11. 12:18:15
  • CSOCSO
    #40646
    Kircsi! De nem csak en vagyok itt folias. Nemtom mi a Szegi Sg neve.. Akinek a Hacsi-ja van... O peldault foliat forgalmaz vagy mi.
  • cement
    #40645
    ez nem semmi. őszintén szólva nem is hallottam erről egyáltalán... pedig kellett volna!
  • ximix #40644
  • ximix #40643
    Csocso-nak egy ki fóliázos
  • ximix #40642
    SuBuBuaru ASMR :)
    Fully Built Subaru STi Engine | ASMR

    Utoljára szerkesztette: ximix, 2024.11.24. 20:40:49
  • ximix #40641
    problem . . . no problem :)

  • Szabi #40640
    beteg :D
  • ximix #40639
  • ximix #40638
    Csináltam egy sedant paint.net-ben.
    Azt én is néztem, hogy a faceképet átmásolva postimages-re majd ide linkelve fakó, míg ugyan ez a kép paint.net szerkesztés után élesebb, pedig a színekhez, élességhez nem nyúltam csak a kombi részt lemaszkoltam levelekkel és ennyi.
    Azért töltöttem fel, mert a facelinkek azok ha jól tudom amúgy is időkorlátosak vagy valami ilyesmi a postimges se örök, de valamivel tovább látható.
    Utoljára szerkesztette: ximix, 2022.11.05. 23:04:28
  • CSOCSO
    #40637
    nemtom mit csinaltal vele de az also nem jo. kb kidolgozas elotti kep
  • ximix #40636




    Utoljára szerkesztette: ximix, 2022.11.04. 20:31:50
  • CSOCSO
    #40635
    gyonyoru
  • Szabi #40634
  • ximix #40633
    Boooooo
  • ximix #40632
    Egy kis "Klassic", emlékszem régen, hogy pislogtam a Nissan fordulatszámmérőjén, ahogy másodperc alatt ugrott 2-3000 fordulatot.

    Utoljára szerkesztette: ximix, 2022.10.29. 18:24:40
  • CSOCSO
    #40631
    Kovettem az epitest. Nagyon komoly. Amugy az ocsem vett egy ilyen uj suprat. Citromsargat. Allat verda de kibaszott alacsony a teto es ha be akarok ulni akkor a teto a nyakamat veri!! Ma hoztam haza a sciont mar megint... egy csavar kijott a valtoban es nem volt 5. sebessegem meg rukvercem :( Na mind1... mar mukodik.
  • ximix #40630
  • ximix #40629
    Uhh, Csocso egy kis motivációs videó
  • CSOCSO
    #40628
    kitudja :D De ezert lett direkt onzaro difi es belerakva.
  • Szabi #40627
    kíváncsi vagyok mit kezdenek vele az első kerekek majd :D
  • CSOCSO
    #40626
    most 1 baron van az en autom de par heten belul felturjuk 1.4 vagy 1.5re. Nagyonn intercoolerrel. Azzal kozelebb lesz a 400 hoz remelem :)
  • Szabi #40625
    rengeteg múlik egy jó, hozzávaló programon

    nekem amikor összeraktuk a brubarut egy elég fura program volt rajta, beraktak verseny üzemanyagpumpát, de nem volt behangolva a kocsihoz, raktak rá 1.4 bar-os turbónyomást a gyári 0.87 helyet, azzal maradt a gyári 292 Nm-es nyomatéka és 187 lóereje lett.. a gyári 218 helyett
    megfelelő nafta keverékkel és csökkentett turbó nyomással (1bar) 320Nm és 260 paci lett, jobban megy és csökkent a fogyasztás is.. nem volt cél a lóerő kergetés, csak az optimalizállás
    Utoljára szerkesztette: Szabi, 2022.04.25. 08:54:18
  • CSOCSO
    #40624
    400 korul.
  • desigo
    #40623
    Szerintem rohadt jo,hogy tudod használni végre!
    Mennyi lett volna a cél?
  • CSOCSO
    #40622
    Hat.... kozel nem lett olyan eros mint remeltem volna. Sajna nagyon nehezen akarta az igazsagot de vegulis 319loero kereken es 322 a nyomatek (Nm)
    Nem igazan ertem, hogy mi a fasz van;ketszer annyi nyomas mint elotte es nem igazan van tobb ereje az autonak. most 15psi, elotte meg 290 loeros volt 9 psi on. Kb 360 nal kene lennie.

    Remelem mukodik a link:

    video

    dyno sheet
  • desigo
    #40621
    képek,videók jöhetnek
  • CSOCSO
    #40620
    "Kesz" a scion.

    Meg be kell jaratni a motort a heten es remelem, hogy penteken lesz idonk egy full tuningra.
  • CSOCSO
    #40619
    "hagyomanyos"

    Hat.. szerintem mostansag a motorok legalabb fele szerintem ilyen hiszen olcsobb legyartani es jobb a hutese.
  • ximix #40618
    Á így már értem, hogy a gyári állapotot is látom.
    Többnyire hagyományos blokkokat láttam eddig, ahol nincs ilyen üreg a hüvely körül.
  • CSOCSO
    #40617
    Az en cuccom nem cementtel van kiontve. Hanem a nagyon pontosan megmunkalt fem vagy aluminum darabot preselnek bele es utanna ujracsiszoljak az egesz feluletet.

    Igy nez ki eredetileg.

    es valami hasonlo dolgot preselnek be.

    Nem teljesen ugyan ez mert ez blockguard nekem meg cylinder support system van benne de nagyjabol hasonlo. Es ahogy latod vannak lukak tehat a hutoviz ugyanugy el tud folyni. Tehat nincs full becementezve
  • CSOCSO
    #40616
    Latom nem mukodik a kep...
    Talan ez:
  • ximix #40615
    Waoo, akkor komoly lovakra hajtasz.

    Magyar honban kevés az ilyen technika, pl itt említenek hasonló dolgokat. 2:38

    Utoljára szerkesztette: ximix, 2022.03.07. 09:04:50
  • CSOCSO
    #40614
    nemtom megjelenik-e de kesz van a kis g*cije......
    majdnem 1 ev volt mire vissza kaptam mert a korona miatt nem lehetett kapni valamit.
    Mar csak be kell rakatni.
    Wiseco dugattyuk
    Molnar hajtokar
    Es betomtek a lukat a dugattyu fal korul, hogy erosebb legyen. Nem tudom hogy hivjak magyarul. Angolul blockguard




    Utoljára szerkesztette: CSOCSO, 2022.03.04. 02:27:29
  • ximix #40613
    Várod már, hogy elkészüljön és akkor krúzolhatok egyet a zasszonnyal

    Utoljára szerkesztette: ximix, 2022.02.15. 10:59:01
  • CSOCSO
    #40612
    Vegre.... Majdnem 1 ev utan megvan minden a scion motorhoz. Hetfon le is dobom az emberkenek aki dolgozik rajta.
  • Szabi #40611
  • cement
    #40610
  • Szabi #40609
  • Szabi #40608
    ma reggel lett végre forgalmim, kíváncsi vagyok hogy meddig marad nálam :D