8
  • pemga
    #8
    A TGI és a Szonda kutatásaiból is kiderül, hogy a fiatal internetezők meglehetősen kritikusak a reklámokkal szemben, a hagyományos médiumokon nem könnyű őket hirdetési üzenetekkel elérni.

    Ez azt jelenti, hogy őket nem butították még el, és mivel nem néznek tv-t, így nem is tudják? Hö Lehet, hogy a bulvár miatt kell majd egyébként újra megtanulni olvasni a sorok között (ha lenne mit).
  • gregor
    #7
    6-os:Igy igaz,azért mozgóképben még szegényes a net.
  • TeszteloPontHu
    #6
    Mondjuk nem árt, ha a híranyaghoz tapad némi mozgóképes infó. Ez a neten még elég szegényes.
  • gregor
    #5
    Hegyikecske:Azért van választék a neten,nem csak pornóból,és bomba elkészitésének receptjéből áll a net!Csak tudni kell keresni.
  • Hegyikecske
    #4
    Hmm lool arról nem szól a cikk h akik "másképp használják a netet" mit használnak benne másképp de az internet legalább 70%a pornóból áll, szal el tom képzelni a választékot =)
    Amugy meg ari az a csja aképen, láccik h most használ először gépet.:D
  • Yossarian
    #3
    az a baj, hogy sokan már nem is olvasnak...
  • Mipi
    #2
    A Tv-ben felesleges hiradót nézni mert a neten már hamarabb fent van!
  • gregor
    #1
    Ez,tény főleg a tv nézési szokásokat!Aki otthon netezik,ritkábban nézz tv-t.Már pedig akkor az internet a Televizió konkurense lehet majd valamikor.