28
-
booyaa #28 Én sem szeretném szaporítani a káráló emberek számát,de ebből ha valami baj fog származni azt rengeteg ember megszívja(mármint az utasok)
-
jefferson83 #27 Valószinüleg ez elkerülhetetlen lesz. Még a legnagyobb körültekintés ellenére is bekövetkezhetnek balesetek -
#26 Szerintem így terhelték meg a verdát. "20 tonna tesztfelszerelés".
Lehet, hogy a "teszfelszerelésnek" csak a harmada volt elektronika, a többi betonkocka. Illetve henger. -
#25 Valószinüleg súlymakettek vagyis ballaszt, az utasok tömegének a szimulálására. -
#24 http://www.sg.hu/kep/2005_04/0428airbus4thth.jpg < Ezek itt mik? Mármint a kék izék?
Amúgy lehet, hogy azért tünik biztonságosabbnak a repülés, mert sokkal több autó, busz, vonat, bicikli van, mint repülő... -
#23 Úgy hallottam nem terveznek ilyen típust az A380ból (ami csak fapados).
A repülés SOKKAL biztonságosabb mint a földi közlekedés, minden statisztika bizonyítja.
-
#22 fanatikusoknak
-
Frenzy #21 Hat azert ez inkabb forditva szokott lenni, egy rendszer hibai hasznalat kozben jonnek ki, es fokozatosan javitanak rajta ... persze ez esetben azert az Airbusnak mar jo sok tapasztalata van, ugyhogy talan sikerult mindenre gondolniuk. -
Emmegki #20 Nagyrészt emberi tényezőkön múlik egy repülőkatasztrófa. -
Kalwa #19 Mivel még újak és csak most kezdik őket gyártani legalább 10 évet jósolok, mire az első 380-as katasztrófája be fog következni. -
Supergamer_real #18 Max 840 embert vihet, ez esetben kisebb hatotavolsaggal, minden szinten CSAK turistaosztallyal. -
#17 Szerintem kicsit tobben jarnak autoval mint repulovel, es azt nem halod soha hogy a hetvegen hanyan koccantak ossze... Ha egy repulo koccan azt biztos bemondjak :) Szoval kicsit santit a hasonlat... Nem vagyok biztos benne, hogy biztonsagosabb repulni, de az biztos, hogy tobb ovintezkedest tesznek, mint az autonal, de hat erre szukseg is van, mert ott halalosabb minden tevedes... -
lmisi #16 Akkor lehet, hogy akár 2 tartálykocsi is kell neki
Valahol azt írták, utasonként 3liter kerozin jön ki 100 km.re.Ezt egy kisautó 4 személlyel főleg, ha diesel könnyedén hozza. Csakhát az utazási sebesség reménytelenül alacsony a repcsihez képest + út is kell neki, benzinkúthálózat, fizetőkapu.... A repinek meg csak a 2 végponton kell infrastruktúra -
#15 Az A380 max. üzemanyag kapacitása 310000 liter, az utasszállító változat ezzel 15000km-re tud elrepülni. -
Nyiri #14 Azt irjak hogy kurva gazdasagos. A Mryia ezzel szemben feneketlen tekno, de az mivel folyton a levegoben van megeri.
Tuti, hogy ez a a380 is kurva sikeres lesz (ezert rendeltek mar meg egy csomot, van olyan legitarsasag aki tobb mint 10-t), nem csak unalombol oltek bele tobb milliardot. Ki van szamolva rendesen. Szamitasok szerint 2 ev utan hasznalat utan mar nyereseges ami arcleesesre ad okot az arat nezve. -
Nyiri #13 Tobb eselyed van hogy meghalsz meloba menet mint repulovel lezuhanva. Csak mikor lezuhan egy repcsi akkor meghal 200+ ember amit felfujnak, de pl a hetvegen csak ugy megemlitettek hogy 10+ ember halt meg szombat/vasarnap az utakon. Ez csak magyarorszag. Picit utana szamolsz maris kijon hogy a legbiztonsagosabb a repules :) -
pemga #12 Naja, de az már a sajtó bulvársága :). Az Airbus oldalán levő képen ott figyel egymáshoz képest a Boeing, egy kicsit nagyobb A380 és a jóval nagyobb Myria :). Nomeg nem biztos, hogy az Antonovot beengednék zajkorlátozások miatt sok reptérre.
Így is gáz, hogy az A380-hoz külön komplett kiszolgálóhelyet kell építeni, mert nem fér oda a sok kis sürgő-forgó autócska. Tényleg, mennyit iszik egy ilyen madár, elég neki egy tartálykocsi? :). -
#11 Ezzel az erővel felesleges a tömegközlekedés is, hiszen egy esetleges metrókatasztrófában sokkal többen halhatnak meg, mintha az a sok ember (mondjuk) biciklivel tekerne... :P -
#10 Bulvársajtó. Az ember akkor látja, mennyire hülyének nézik az olvasót, amikor olyasmivel találkozik, amihez konyít egy kicsit - a fél világ arról zeng, hogy felszált az A380, a világ legnagyobb repülőgépe. Még azok is, akik anno hasonló cikkben emlegették, hogy az An-225, a világ legnagyobb repülőgépe újra repül... :) -
Windforce #9 Vajh miert valasz ez a #2-re .... -
Windforce #8 Hurra, megtobb utas fog meghalni egy nagyobb szerencsetlensegben... -
Nyiri #7 Ezert is jo, mert egyedi. De nem sokaig, mert keszul a teso. Szamitasok szerint ha utasokat szallitanana akkor 1500 ember ferne el kenyelmesen a bendojeben.
Ne feledjuk hogy tobb mint 10 eve lett kesz az Mryia ugyhogy nem nagy dolog hogy 600 tonnat levegobe emel nek.
Nem azt mondom, hogy ez az a380 rossz dolog lenne, csak a sajto picit hulyen adja be a legnagyobb repulo temat. -
pemga #6 Igaz, de abból csak egy van, az is az űrprogramhoz készült. Ebből meg jóval többet terveznek, utas ill. teherszállításra. -
Nyiri #5 AN225 rulz. Az nagyobb :P -
nenad #4 baromi nagy dog. -
Cat #3 attól függ milyen az elrendezés - az 550 utas a háromosztályos beosztásra vonatkozik (első osztály, business, turista). Nyilván az első kettőnél nagyobb az ülések közötti térköz, jobb a kiszolgálás, ami más, helyfoglalóbb berendezést igényel. Ha ezeket is átlagos ülésekre cserélik (amik persze a legjobb moziszékeknél is jobbak/drágábbak) akkor jóval több ember fér be ugyanakkora helyre -
jefferson83 #2 Igen annyit,de állítólag van fapados változat is ami kevesebb luxus mellett több mint 800 utast is szállíthat. Legalábbis valami ilyesmit hallottam a hírekben még annó. -
#1 Én úgy tudom, hogy csak 550 utast tud szállítani.
===============================
.:i2k:. melóból:
Munkahelyi gép: Hewlett-Packard HP Compaq dc 7100 CMT .:|:. Intel® 915 G chipset .:|:. Intel Pentium 4 540 (3200 MHz, FSB 800) .:|:. 512 DDR (400 MHz) RAM .:|:. 80 GB SATA .:|:. Intel® Graphics Media Accelerator 900 (integrált) .:|:. Intel Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet for HP (integrált) .:|:. 340W-os táp - Aktív PFC .:|:. Windows XP HUN SP2 .:|:. HP 1730 LCD (17", 25ms, 1280*1024/75Hz, analóg/DVI, Pivot-képes).