38
Clarion DXZ558RMP vagy Pioneer DEH-P7700MP vegyek ?
  • Imremagdi
    #38
    van egy clarion 558 -as mp3 fejegység, és két darab JBL P953 oválhangszróró, melynek a teljesítménye



    rms: 110 watt



    zenei : 330 watt



    ekkora hangszóróhoz mekkora névleges teljesítményü erősítőt kell venni hozzá ? elég egy 4 ohm -o 60 -as, vagy az se baj ha pl: 150 -et tud ? 4 csatornást kötnék hídba



    Bocsi de tök kezdő vagyok a témában



    kösziiiiiiiiiiii



    Nagy Imre
  • Evil
    #37
    Clarion!Nekem par evvel ezelotti cd s, vegfok nelkuli csucsmodellem van es a vilagon semmi panaszom nincs ra.
  • Tufa
    #36
    akkor itt keress egy mail címet pl
    de lehet hogy itt is tudnak segíteni
  • Imremagdi
    #35
    telefonszám? inkább email-ba kérdeznék meg, nagyon lámának néznének
  • Tufa
    #34
    ha tényleg sehol nem találsz segítséget, adhatok neked egy telefonszámot ahol segítenek. Vagy keresd meg a nagyobb cégek elérhetőségeit. (rs tuning nál biztos tudnak neked segíteni)
  • Imremagdi
    #33
    az a fura hogy hiába keresgélek a neten, sehol semmi, vagy senki se tudja ! kurva é.....
  • Tufa
    #32
    ezt nem tudom sajnos, nem akarok hülyeséget mondani
  • Imremagdi
    #31
    az úgy jó lesz ha az illuminátor vezetékét egy kapcsolóval rákötöm a +2 v -ra ?
  • Tufa
    #30
    hmm. Én inkább a vastagabbat raknám be
  • Imremagdi
    #29
    oksi, kösszi

    Még egy utolsó, nagyon fontos kérdés !

    Milyen vastag káblt tegyek az aksi és a fejegység közé ? 1.5 vastag elég? vagy 2,5 vastag kell ? fejegység egy clarion 558 -as 4x52 watt -os magnó (fizikailag 4x25 watt -ot tud)
  • Tufa
    #28
    Gondoltam hogy ebből te magad is rájössz :) Ezzel a hozzászólásal azt akartam kifejezni hogy nem a gyujtás kábeléből veszi fel.
  • Imremagdi
    #27
    ezt tudom !!!!! Nem ezt kérdeztem

    Hanem azt hogy honnan veszi fel a clarion 558 -as fejegység az áramot a két + 12 volt -os vezeték közül ? Mert a gyújtás kábel vékonyka !!
  • Tufa
    #26