48
-
#48 Messze van meg az a 2006! -
AS #47 K*rva jo lezs!
Én várom.. -
DOT #46 Egy kicsit azért még simogathatták volna, legalább az éleket.. -
SirLord #45 háh lebuktak, az eggik fegyvert már tudjuk!!!! -
SniperWolf #44 Messze van még a fotótól,te tényleg állati,én csak a gépigényére lennék kíváncsi. Szép ez a grafikai fejlődés,de igazán mi használók érezzük a luxusát,és az árát. Mert a szüleim,ha megemlítem a computert azt kérdezik,hogy mennyi kell,vagy simán annyit,hogy nincs pénz,és nem értik,hogy miért kell ilyen gyakran cserélni a részeket. Küll szerintem nem sokáig fejlődik még a játékok graphikája,előbb utóbb mint a technikai fejlődés is lelassul... (Remélem ) Viszont sokan itt egyetértünk!
UT FOREVER!!! -
#43 Bakker az arc nagyon szépen ki van dolgozva. Már-már fotónak is elmenne.
A karakterek mozgására kíváncsi leszek, remélem javítanak rajta valamit az előzőkhöz képest. -
#42 hat remelem azert az en gepemen el fog docogni... -
#41 ha trendi akarsz lenni...
ha viszont nem akarsz játszásiból beruházni komoly összegeket, akkor vársz 1 v másfél évet és akkorra már ócsóért kapsz cuccot hozzá, a grafikája nem lesz öregebb, ugyanúgy fog kinézni ;)
persze pénzes haver a legjobb haver, jáccál nála ;) -
Majadi #40 Nagyon jó. Vehetek procit 50-ért,videókarit 100-ért,ram-ot 60-ért,lapot 30-ért.....Még jó hogy az a fránya játék ingyen van..8)
-
#39 Miért... mi köze van a fizikai processzornak a videókártyádhoz...? -
#38 Na akkor lehet volt értelme, hogy befektettem egy ati 800xt-be?:) -
#37 Azt se felejtsétek el, hogy az UE3 támogatni fogja a fizikai processzort. Huhúúú mi lesz it :) -
Stormreaver #36 Ja igen, és ehhez még tegyük hozzá, hogy az EPIC saját bevallásuk szerint az új UT-ben "a játékélményt a grafika elé helyezi", szóval nem az új Unreal Tournament fogja kihozni a maximumot az UE3-ból...
Lesz majd még itt állkoppanás, amikor bejelntik a Gears Of War-t és abból mutatnak képeket...(a név egyelőre nem végleges, de valószínűleg ez lesz a játék címe.) Aki esetleg még nem hallott róla: az EPIC másik, nagy titkolózás közepette készülő -szigorúan egyjátékos módra koncentráló- játékáról van szó. -
#35 Ezt a néger faszit ismerem. Egyszer nagyon szétlőtte a seggem . . . -
#34 Na szóval ezek után, hogy is van ez a pc-nek nincs jövője és éljen a konzol?????????? -
Stormreaver #33 Hát te aztán csak tudod...
Mindenestre ajánlom figyelmedbe a Conquest módot, ami az eddigi infók alapján az Assault és az Onslaught módok nem kis mértékben továbbgondolt és fejlesztett változata lesz. Vagyis lesznek benne feladatok, de emelett még valamiféle erőforrás-management is. A pálya fel lesz osztva a csapatok közt, a "frontvonal" előrehaladásával pedig az épületek és a környezet is megváltozik, attól függően, hogy épp melyik csapathoz került át, vagy vissza az adott területrész.
Egyébként a képpel kapcsolatban lehet hogy igazad van, ezért -bár elég gány minőségben-, de csak a Te kedvedért belinkelek egy -in-game- shotot Malcolmról. Tessék:
Malcolm
És itt van még pár in-game shot:
Scorpion
Scorpion2
Goliath
-
irkab1rka #32 Amúgy ki mondta, hogy az engine renderelte a képet???
Az assault nélkül egyébként szart sem ér. Arra ott a Q3 nem? -
irkab1rka #31 nagy pályák? Na, még nyomjanak bele egy kis RPG-s karakterfejlesztést, oszt nekem is jó lesz :))) -
#30 miről beszélsz? a riddick-ben is nézett ki igy karakter -
Chief #29 Neked kéne odaverni a szádra ........ -
Cicero #28 Nemhinném hogy ez eléggé gyenge minőség lesz, mert ez már majdnem a valós grafika határát súrolja, igaz azt a határt túllépni sohase fogjuk. -
Alien_AM #27 2006-ra ez eleg gyenge minoseg. -
Mice #26 attól miért is? nem a közepe, hanem a széle cakkos -
#25 huuu hat reszketek ATI tulajkent vagy nem mire kijon az X800 egy mostani 9600 szintjen lesz minimum ket generaci kijon mire ez tolhatjuk hat reszketek biztos nem lesz shader 3.0 ATI jaj mit csinaljak:) -
Cicero #24 Grafikára nagyon szép lesz az biztos. ...de valahogy ez a future fegyók nem jönnek be, legalább most dolgozni fognak a vid. kártyák. -
RpPRO #23 Meg jo, h nvidiara optimalizaljak (ez is the way it's meant to be played jatek). Mi lenne szegenykekkel, ha nem arra optimalizalnak, rossz lenne elkepzelni, mert igy is barmelyik ut tesztben odaver az ati nv-nek. -
#22 Azért örülhetnek az nvidiások, mert mostanában arra optimizálták az Unreal játékokat...nem hiszem, hogy pont most változtatnának rajta. Persze az is igaz, hogy ATI-n is tökéletesen ment eddig, gondolom ezután is. -
#21 Sőtt az anisotropic filtertől. -
#20 Hát még 20 év múlva, húúú -
archkoven #19 Tényleg marha jól fog kinézni.
Hú hogy mi lesz itt 10 év múlva!! -
Xcentric #18 A köv. Ati kártya egyenlőre R520 kódnéven ismert . Psh3-at támogatja,sőt túl is lép rajta. Az úgynevezett WGF szabvánnyal is kompatibilis lesz(Windows Graphic Foundation),ami az egyesek által Dx9.L-nek becézett dx verzió részét képezi(L mint longhorn). Az új megoldás lényege hogy olyan shader egységek lesznek benne,melyek dinamikusan allokálhatók pixel shader progi v vertex shader progi feldolgozására,attól függően,hogy milyen arányban van szükség vertex ill pixel feldolgozásra. -
#17 Psssszt, az nem a motrotól függ, az a felbontástól függ. -
#16 6600 is tamogatja.
En ugy hallotam, hogy ATI kov. kartyajaba se kivanja beletenni... de ez csak pletyka. -
#15 akkor is kockás a füle. -
Cat #14 ha elolvasnád a hírt, irja hogy májusban fog megjelenni az első kép -
DrSpock #13 Ez a kép volt a 2004. szeptemberi GS címlapja... És még azt mondják, hogy az internet odaver az offline lapoknak :))). -
#12 A kép már elég "régi" de nagyon durva. -
#11 elég gány ez a kép. -
#10 Majd az UT2007-ben visszatérnek, mint ahogy az Assault tette a 2004-ben.
Amúgy várom a játékot-mire megjelenik, már talán olyan gépem lesz, ami elbírja. UT forever! -
FTeR #9 pedig sztem virít róla, hogy unreal