78
-
Anteris #78 jaja, meg a domboldalból valahogy hiányolom azokat a sokmilliós poligonokat, mert a képen kb. quake2 szinvonalúak... -
Anteris #77 nem kell ahhoz 2 millió poligon hogy beszarj egy ellentől. A System Shock2-ben kellőképpen be lehetett fosni a néhány háromszögből álló zombiktől meg a visítozó majmoktól. -
soniq #76 az uj engine-el keszult jatekok valoszinu, hogy eloszor az uj generacios konzolokon fognak bemutatkozni.(PlayStation3, X2) Ezeknek a gepeknek boven eleg lesz az erejuk ilyen grafikai megjelenitesre. A Microsof is nagyot akar mutatni az ev vegen megjeleno uj generacios konzolal, nem is beszelve a jovo evben megjeleno Cell re epulo PS3-ra ami bizonyara technikai csoda lesz! -
#75 legalább most már kiderült, hogy 64 bites proc meg mit tom én mi kell majd hozzá. mer ezek a képek amikor megjelentek anno, még véletlenül se volt szó 64 bites procikról. talán max akkor jövögettek hírek az fx karikról.
csak pislogtam, hogy mi ez:) -
SirLord #74 videot honnan tudom letölteni?
-
irkab1rka #73 remélem, hogy a 947-esek még kompatibilisek lesznek vele. Nem veszek most gépet, mert egyátalán enm érdemes... -
#72 nincs olyan kaliberű gép :D -
#71 Arról nem is beszélve, hogy lehet, hogy 64-bit-kompatibilis is lesz, s azon bizony jobban fog futni a kicsike...
-----------------------------------------
.:i2k:. = IMYke2000 - @ - 2005 ® - Első számú honlap
.:i2k:. = IMYke2000 - @ - 2005 ® - Második számú honlap
----------------------------------------- -
#70 Másrészt ott van a cikkben, hogy "talán 2006 elején", tehát 2006 karácsonyára talán itt lesz;) -
#69 6800 ultra volt:) Amúgy addig még optimalizálhatnak, a mai középkategóriás kártyák pedig (pl 6600, X700) bőven verik a R9800pro-t... -
#68 2006 elejére max 9800pro-m lesz, és a demo 6900 (vagy 800, mind1 az akkori legújabb) ultran is mediumban többször kifagyott, szal én semmi jóra nem számítok
büntetés a köbön -
FTeR #67 mozikban már próbálkoztak ezzel a szagos dologgal, de nem nagyon jött be.
nekem az első dolgom lenne kikapcsolni, nehogy a szomszéd átjöjjön, hogy már megint azzal a büdös játékkal játszom, nem tud tőle aludni...
btw, az ember 3-4perc alatt bármilyen szagot mekszokik és utána már fel sem tűnik neki. -
The Termentor #66 uu
mikor lesz ebbol is divat?
milyen jo lesz doom 4 ezni szagkartyaval, milyen szaga lehet egy pinky demonnak?
vagy silent hillezni?
pfff de rossz -
Inquisitor #65 Ez nem is vicces, olyat már egy ideje csinálnak, bár "csak" 40 féle szagot tud, és az elmúlt 1,5-2 évben nem haraptak rá a fejlesztők. :) -
Inquisitor #64 "De tudjátok mi lesz ajd durva? Amikor eljutnak odáig, hogy ilyen szörnyek rohangálnak a képernyőnkön netes játék közben, és amit mondasz a mikrofonodba, azt mondja a másik gépen a Te szörnyed elváltoztatott hangon, ahogy az a szörny beszél, persze megfelelő szájmozgással."
A szájmozgást elvileg a Source motor is tudja, gondolom késöbb más is.
Beszélni meg már MOST is lehet, ha meg hülye hangot akarsz, akkor valami komoly hangkártyát használsz és ráteszel a mikrofon bemenetre egy-két efektet, pl. SB Live-Live24-Audigy és egy Evil efekt :) -
The Termentor #63 szagkartya??? :D -
#62 Nah az is hülye aki ilyen gammáért százezreket költ a videókártyára meg a procira, szépnek szép csak ohne játékélmény, úgymint Doom3 az is szép csak egy rakás sz@r. -
#61 Remélem végre csinálnak egy Unreal 1 hangulatú single-player FPS-t is, mert az Unreal 2 csapnivaló volt - bár a grafika odab*szott... -
CLY #60 mondjuk azt el tudom kepzelni hogy nem 5K poly lesz a karakter hanem 15-20K
...bar a kepek akkor is szepek -
CLY #59 Lol, ketmillio polygonos fazon meg vagy 10 evig biztos nem lesz benne realtime a gameban, legalabbis nem FPS-ben, az egy source fajl, amibol a normal mappet majd generaljak, az lesz rahuzva az 5Ks modellre... -
#58 Ez télleg marhajól néz ki csa kengem egy ideje nem a grafika érdekel a játékokban. Az előző unrel motor os jajj deszép volt de viszont egy értelmes játékot nem láttam rá mármint ami nekem tetszene. -
#57 nice -
#56 hát ezt programozástechnikailag nem olyan nagy dolog megoldani, ha olyan izgalmas lenne már rég megcsinálták volna. -
Temaruk #55 Vegyük csak számba mik is kellenek mostmár majd egy gépbe: CPU (central processing unit), GPU (graphics p. u.), PPU (physics p. u.)... Mi lesz még vajon? -
Temaruk #54 Új értelmet nyer a hangkártya... -
#53 De tudjátok mi lesz ajd durva? Amikor eljutnak odáig, hogy ilyen szörnyek rohangálnak a képernyőnkön netes játék közben, és amit mondasz a mikrofonodba, azt mondja a másik gépen a Te szörnyed elváltoztatott hangon, ahogy az a szörny beszél, persze megfelelő szájmozgással. Előbb utóbb lesz ilyen is szerintem. :-) -
Robin Hood #52 Akkor tekerj mégegy jointot! :) -
Inquisitor #51 De jóóó. Támogatja a fizikai modellező chipet...
Avagy +1 alkatrész, amit a játékosnak meg kell vennie, és pár tizezerbe fog kerülni :( -
#50 Itt is csillog a fal erről beszéltem tudtam én és nekem is bejön. -
#49 IG1... beszélek én hülyeséget, sajnos eggyel nem játszottam, de 2 király volt. -
#48 Adjatok valamit, ami nekem KELL!!! :D -
#47 Nem vagyok valami fogyasztó társadalom baráti...
Már elég rég nem fejlesztettem játék miatt gépet, egyszerűen sem a Doom3, sem a HL2 nem tudott úgy megfogni. Marad a Counter-Strike (1) abból is jobb lenne beta 5, meg a diablo2. Hát én leragadtam az Ecstatic-nél. Doom1-2ben legalább volt feeling, tetriszben volt mit versenyezni, aknakereső verseny ad valami játékélményt, de a grafikai újítások nekem már nem adnak semmit. HL volt az utolsó single-player játék, amit végigjátszottam, meg talán az Imperium G. 1. Persze biztos még sok jó játék van, remélem ez is olyan lesz. Adjanak valamit, és akkor veszek új gépet. :) -
FTeR #46 az tévedésből van itt, az egy sima UT2003-as kép az Onslaut játékmódból.
a szerkesztő kicsit benézte.
egyébként UE3ból nem is lehetne ingém mivel ez nem játék, hanem ahogy a neve is mutatja engine. -
#45 Nem lesz 1 csúnya játék, készülhetünk az új config vásárlására -
UnnameD #44 Én anno ugyanígy kiakadtam a Doom3 első képei láttán. Majd az ue 4 re vagyok kíváncsi -
Temaruk #43 Valahol olvastam, hogy a játék a NovodeX fizikai engine-t fogja használni. Ez azért érdekes, mert március 8-án mutattak be egy új hardware-t (nemtom hallotattok-e róla), ami a kifejezetten a játékok fizikáját hivatott kezelni. Ez a PhysiX chip, itt a link: Ageia. Nekem újkeletű dolog, nektek lehet, h nem. Kíméljetek meg az "én ezt már 1 éve láttam" megjezésektől... -
#42 A képeket elnézve nagyjából egy tűnik igazi ingame-nek ("a járművek mozgásának demója"), amelytől azért nem kell hasra esni... -
#41 Na ezért mondom azt, hogy sosem szabad leírni a pc-t. -
FTeR #40 az intel 2 magos proci teszte, nyolc hét alatt öszedobatott egy UE3.0-as játékot
eredeti cikk -
#39 Hát ez tényleg nagyon állat, 100Milliós sokszög terep, meg 2 milliós karakterek. Azthiszem mégcsak most kezdenek majd izzadni a rendszerek egy ilyen cucc alatt!