17
  • TeszteloPontHu
    #17
    Miért nem írnak egy arcgenerátort? :)
  • Killgore
    #16
    Hehh, ha így fog kinézni egy játék, akkor be fogok f.sni tőle, az eccer biztos, vagy szétütöm a monitort :)
  • Tetsuo
    #15
    A többi dolgot úgy értettem h nem a grafikára.
    Tehát ha a grafikát ilyen sablonokból meg egyéb tárgygenerátorokkal csinálják, akkor talán újra több idő jut a történetnek, a játékélmény kidolgozásának is. Elegem van a benchmarkokból.
  • SirLord
    #14
    én tudom mi:
    az ami az UT-ben, minden köjök arra gyur hogy minél masszivabban tudjon hejtállni az arénában
    Unreal tournament Children
  • Cat #13
    http://img24.exs.cx/img24/2053/HalfLife3.jpg

    Ugyan ez csak egy poén kép a képzeletbeli half life 3ról, de érdemes elgondolkozni, hogy mi lesz a valóság tökéletes lemodellezése után. Ha még tizenöt évig élsz, simán meg fogod tapasztalni.
  • FTeR
    #12
    remélem nem élem meg, hogy az abszrakt játékok legyenek a menők. LOL
  • Yossarian
    #11
    sztem kellett kreativitás egy C64-es játékhoz, mert annak a cuccnak nem csak szépnek, hanem minél kisebbnek is kellett lennie...
  • Killgore
    #10
    Jah, eléggé nehéz összehozni egy jó játékot, ami mindenkinek megfelel. Ez a válogatással csak magukon segítenek, így legalább ezzel nem megy el több év.
  • Zsoldos
    #9
    ja es erre 20 ember van kb. (atlag ennyibol all egy fejleszto csapat)
  • Zsoldos
    #8
    "csak meg kell nézni a mai játékokat.."

    Megnezve a mai jatekokat, van par szep darab.
    A regi lehetosegekkel ez nem volt lehetseges, vagy szerinted olyan baromi kreativ es muveszi a super mario, vagy a c64 16 szinu 100*100-as hatterei?? Legyetek mar esznel.. Mar nem 1 hetvege osszedobni egy jatekot.

    Es hiaba dolgoznak rajta szazan, mikor tobbezer objekt van, soktucat palya, soktucat-szaz modell, stb stb.
  • Tetsuo
    #7
    Catnek igaza van hogy lusták ill kevésbé kreatívak lettek a fejlesztők, csak meg kell nézni a mai játékokat..
    Neked pedig abban van igazad hogy egy jó játékban simán használhatnak ilyen szkennenlt sablonokat, így legalább a többi dologra tudnak koncentrálni, viszont ne felejtsd el h ma kb 100an csinálnak egy játékot..(s mégis xar)
  • unknown nick
    #6
    Másik dolog, hogy a játékfejlesztő szerintem egy scifi vagy fantasy esetén nem a valóságot akarja modellezni, hanem inkább egy nagyon részletes dolgot próbál produkálni (ami hihetőnek hat). A részletesség növekedésével lassan ott tartunk, hogy egy művész évekig tervezhet egy(!) játékbeli szökőkutat. Vagy sokmindent tervez, de az kevésbé kidolgozott. Ha a részletességre törekednek sajnos kitűnik a kevéssé kidolgozott. Vagy nincs elég variancia, ami szintén kidolgozatlanságnak nevezhető. Az én gondolatmenetem szerint nem az alkotó művészek lusták, hanem kevés van belőlük a mai gyorsuló ütemű követelményekhez.
  • unknown nick
    #5
    Szerintem nem érdemes a művészeti alkotó képességet az általános kreativitással összekeverni.
  • Killgore
    #4
    Sztem qurvajó dolog, én is elmennék. Nem beszélve a jó fizetségről, ha kiválasztanak :) Nálunk is legyen ilyen! :)
  • Cat #3
    szerintem meg azt mutatja hogy baromi lusták lettek a kreatív emberek
    szemléletileg kb. ott tartunk, ahol festészetben 2-300 éve, azaz a játékfejlesztők a valóságot akarják minél tökéletesebben lemodellezni
    a festészetnek ezt az értelmét a fényképezés megölte, azóta jöttek be az abszrakt művészeti ágak, ahol csupán a kreatívitás számit, és nem az hogy az ábra hasonlítson a valóságra
    van még hova fejlődni...
  • Keldor
    #2
    szerintem is jó ötlet lenne!
  • hornbali
    #1
    Ez az ötlet nekem nagyon bekön :)