17
-
#17 Miért nem írnak egy arcgenerátort? :) -
#16 Hehh, ha így fog kinézni egy játék, akkor be fogok f.sni tőle, az eccer biztos, vagy szétütöm a monitort :) -
#15 A többi dolgot úgy értettem h nem a grafikára.
Tehát ha a grafikát ilyen sablonokból meg egyéb tárgygenerátorokkal csinálják, akkor talán újra több idő jut a történetnek, a játékélmény kidolgozásának is. Elegem van a benchmarkokból. -
SirLord #14 én tudom mi:
az ami az UT-ben, minden köjök arra gyur hogy minél masszivabban tudjon hejtállni az arénában
Unreal tournament Children -
Cat #13 http://img24.exs.cx/img24/2053/HalfLife3.jpg
Ugyan ez csak egy poén kép a képzeletbeli half life 3ról, de érdemes elgondolkozni, hogy mi lesz a valóság tökéletes lemodellezése után. Ha még tizenöt évig élsz, simán meg fogod tapasztalni. -
FTeR #12 remélem nem élem meg, hogy az abszrakt játékok legyenek a menők. LOL -
#11 sztem kellett kreativitás egy C64-es játékhoz, mert annak a cuccnak nem csak szépnek, hanem minél kisebbnek is kellett lennie... -
#10 Jah, eléggé nehéz összehozni egy jó játékot, ami mindenkinek megfelel. Ez a válogatással csak magukon segítenek, így legalább ezzel nem megy el több év. -
Zsoldos #9 ja es erre 20 ember van kb. (atlag ennyibol all egy fejleszto csapat) -
Zsoldos #8 "csak meg kell nézni a mai játékokat.."
Megnezve a mai jatekokat, van par szep darab.
A regi lehetosegekkel ez nem volt lehetseges, vagy szerinted olyan baromi kreativ es muveszi a super mario, vagy a c64 16 szinu 100*100-as hatterei?? Legyetek mar esznel.. Mar nem 1 hetvege osszedobni egy jatekot.
Es hiaba dolgoznak rajta szazan, mikor tobbezer objekt van, soktucat palya, soktucat-szaz modell, stb stb. -
#7 Catnek igaza van hogy lusták ill kevésbé kreatívak lettek a fejlesztők, csak meg kell nézni a mai játékokat..
Neked pedig abban van igazad hogy egy jó játékban simán használhatnak ilyen szkennenlt sablonokat, így legalább a többi dologra tudnak koncentrálni, viszont ne felejtsd el h ma kb 100an csinálnak egy játékot..(s mégis xar) -
#6 Másik dolog, hogy a játékfejlesztő szerintem egy scifi vagy fantasy esetén nem a valóságot akarja modellezni, hanem inkább egy nagyon részletes dolgot próbál produkálni (ami hihetőnek hat). A részletesség növekedésével lassan ott tartunk, hogy egy művész évekig tervezhet egy(!) játékbeli szökőkutat. Vagy sokmindent tervez, de az kevésbé kidolgozott. Ha a részletességre törekednek sajnos kitűnik a kevéssé kidolgozott. Vagy nincs elég variancia, ami szintén kidolgozatlanságnak nevezhető. Az én gondolatmenetem szerint nem az alkotó művészek lusták, hanem kevés van belőlük a mai gyorsuló ütemű követelményekhez.
-
#5 Szerintem nem érdemes a művészeti alkotó képességet az általános kreativitással összekeverni. -
#4 Sztem qurvajó dolog, én is elmennék. Nem beszélve a jó fizetségről, ha kiválasztanak :) Nálunk is legyen ilyen! :) -
Cat #3 szerintem meg azt mutatja hogy baromi lusták lettek a kreatív emberek
szemléletileg kb. ott tartunk, ahol festészetben 2-300 éve, azaz a játékfejlesztők a valóságot akarják minél tökéletesebben lemodellezni
a festészetnek ezt az értelmét a fényképezés megölte, azóta jöttek be az abszrakt művészeti ágak, ahol csupán a kreatívitás számit, és nem az hogy az ábra hasonlítson a valóságra
van még hova fejlődni... -
Keldor #2 szerintem is jó ötlet lenne! -
#1 Ez az ötlet nekem nagyon bekön :)