12769
WTCC BTCC STCC
DTM ETRC ETRC
  • Sippie #12769
    ez is meglepő, hogy neki is kijön a lépés.
  • RatBaG #12768
    A zandvoorti WTCR-hétvége programja:

    Péntek:

    12:45 – Első szabadedzés [45p] (Eurosport Player, élő)*
    15:20 – Második szabadedzés [30p] (Eurosport Player, élő)*

    Szombat:

    8:05 – Első időmérő edzés [30p] (Eurosport Player, élő)
    14:15 – Első futam [12k] (Eurosport 2, élő)

    Vasárnap:

    8:00 – Második időmérő edzés [20p+10p+Q3] (Eurosport 2, élő)
    12:55 – Második futam [12k] (Eurosport 2, élő)
    16:30 – Harmadik futam [15k] (Eurosport 2, élő)
  • Akey #12767
    Kezd alakulni a pontverseny...
    Norbi 3.
    Bennani 26. (utolsó)
  • RatBaG #12766
    A szlovákiaringi WTCR-hétvége programja:

    Péntek:

    9:15 – Első szabadedzés [45p] (Eurosport Player , élő)
    11:30 – Második szabadedzés [30p] (Eurosport Player, élő)
    13:45 – Első időmérő edzés [30p] (Eurosport Player, élő)
    16:30 – Második időmérő edzés [20p+10p+Q3] (Eurosport 2, élő)

    Vasárnap:

    10:30 – Első futam [9k] (Eurosport 1, élő)
    15:00 – Második futam [9k] (Eurosport 2, élő)
    16:00 – Harmadik futam [11k] (Eurosport 2, élő)
  • bosco05 #12765
    Nem kell megsértődni. Hiányos, téves és félinformációkból ítélsz, ahogy a többség teszi. A WTCC éra Citröen-jéhez hasonlítani a TCR Hyundai-t eléggé beszédes. Nem személyeskedés, csak ebből is látszik, hogy nincsenek meg az alapok. Ettől persze véleményed lehet, én pedig igyekeztem elmondani a miérteket, de az sajnos általában senkit nem érdekel és magyarázkodásnak, meg hülyeségnek van titulálva. Nem vagyok elvakult Michelisz fan, sőt még a mezőnyből sem a kedvencem, de továbbmegyek még a Europe mezőnyben sem a Nagy Dani a kedvencem, annak ellenére, hogy személyesen ismerem és iszonyat jó fej, alázatos srác. Szurkolok nekik, mert honfitársak és szimpatikusak is, de nem vagyok elvakult fan, talán ezért is tudom reálisan megítélni a dolgokat :) Az a tömeg aki a hype-ra felülve kiment nóóóbizni, most kővel szórja. Akkor se értették ezt a sportot és most sem. Ez van.
  • Nyiri #12764
    :D :D :D Okés. Végülis megmagyarázni mindig meg lehet. Elnézést, hogy más véleményen vagyok.
  • bosco05 #12763
    "Eddig az volt a baj hogy a Citroen a gyári végtelen pénz csapat azért nem lehet megverni. Most a Hyundai ugyanez. Most mégis meg lehet verni?" Az a WTCC volt, ez meg itt a TCR, közel tök egyforma autókkal. A Citröen kábé F1-es mentalitással épített mindenkiénél másodpercekkel gyorsabb autót. Össze se lehet vetni.

    "Az égéstérben elmondta hogy a felesége is megkérdezte már tőle hogy ha 3-4x Benani ugyanúgy felrakja a falra ugyanabban a kanyarban akkor miért megy 5. alkalommal ugyanott? Mármint ugyanúgy próbál elmenni mellette. Miért nem próbált meg mást? Norbi saját maga mondta, hogy akkor gondolt bele hogy tényleg így van. Ebből is az látszik Norbi a stabilitásra megy." Ezt arra mondta, hogy a felesége már nem csak úgy kijár versenyekre, hanem egész jól beletanult a sporton belül a miértekbe és olyan dolgokban is segít amire nem is gondolt volna Norbi. Erre hozta példának, hogy asszonyka miket észre nem vesz és neki ez segítség.

    A Tarquini nyilatkozata az olyan vadbalfaszokra vonatkozott, mint például Pepe Oriola. Norbi gyári versenyző lett és elkezdett felépíteni egy elejétől fogva sikeres csapatot. Oriolára guglizz rá hol megy... (TCR Asia) Az lenne a bajnok mentalitás?

    Pont ezt mondtam egyébként, hogy a bokorugrón megszakérti mindenki, hogy mit hogy kéne, meg ki bajnok alkat ki nem. 10 millió autósport szakértő országa lettünk. Alapvető információk és világi tévedések vannak a fejekben. A véleménnyel nincs gond, bárki el is mondhatja, csak valótlanságokra alapozzátok, illetve inkább a saját valóságotokra. Én nem megtéríteni akarok senkit, csak egy kicsit helyretenni az infókat meg felnyitni a szemeket. Mikor volt minden adott? Amikor az a nyomorult Honda folyamat megkotlott? Vagy amikor komplett hétvége eredményét törölték? Vagy amikor feszt valamiért a rajtrács végére volt kúrva a csapat hibájából? Norbi a saját mentalitásával akkora VB lehetett volna abban az évben, hogy azóta is azt emlegetné mindenki. Nincs az ő mentalitásával a világon semmi baj, csak nem fejest ugrik a szarba, hanem szépen építgeti a karrierjét. Az ilyen Oriolák meg mennek a süllyesztőbe azzal a mentalitással, amit ti elvárnátok. Ez a valóság :)
  • Nyiri #12762
    Az égéstérben elmondta hogy a felesége is megkérdezte már tőle hogy ha 3-4x Benani ugyanúgy felrakja a falra ugyanabban a kanyarban akkor miért megy 5. alkalommal ugyanott? Mármint ugyanúgy próbál elmenni mellette. Miért nem próbált meg mást? Norbi saját maga mondta, hogy akkor gondolt bele hogy tényleg így van. Ebből is az látszik Norbi a stabilitásra megy. Nem volt jó 4x majd 5-re talán. Inkább pontot szerez 4. ként mint hogy előrébb kerüljön. Azért Prost, Schumi, Senna, de még az újabb sikeres arcok sem ilyenek. Végig harcoltak a jobb helyekért. Ebből gondoltam és mondtam, hogy szerintem nem bajnok alkat. Ez nem fikázás csak egy megállapítás. Ennyi.

    Eddig az volt a baj hogy a Citroen a gyári végtelen pénz csapat azért nem lehet megverni. Most a Hyundai ugyanez. Most mégis meg lehet verni?

    De az szezon elején ilyen mondatokat mond: "Nem dobogókban mérem az eredményességet", "Elsődleges célom a Hyundaion belül a legjobbnak lenni. " - stb. Ez egy bajnokhoz méltó hozzáállás?

    Nem akarok meddő vitát folytatni, de az utóbbi években Ő az aki tényleg minden támogatást megkap. Egy kezemen meg tudom számolni hány magyar versenyző tud világkupán (bármilyen motorsport szakág) NORMÁLIS fizetés mellett normális támogatással versenyezni. Nincs szponzor pénzes fizetett ülés, nincs versenyzés melletti melózás hogy család egyen.

    Norbinál mindig ott van egy de a versenyek, esetleg a pontáblázat év végén. Majdnem, de... Azért ennyi idő után már furcsa. De lehet csak nekem. Én nem vagyok rajongó.

    Én pl egy amatőr bajnokságban indultam és fogok még egy saját magam által épített autóval. Igazi bokorugró faszság. De imádom. Versenyeztem már olyan srácokkal egy kategóriákban akik elég komoly kupákban indulnak és bajnokok is lettek. Neveket nem mondok mert nem is fontos. Zárófutamon beszélgettünk az idei évről hogy kinek mi jön össze és szóba került Norbi. Eléggé általános vélekedés volt hogy nem egy bajnok alkat. Jelentsen ez bármit. Ja és nem irigység. Kurvára tehetséges a srác, csak ez a "mindenkinek meg akarok felelni" nem nem fog vezetni sehova.

    Tarquini ezt nyilatkozta róla még 2013-ban:
    Riporter: - És a tisztelet? Érzi, hogy esetleg önnel máshogyan viselkednek? Jobban vigyáznak magára mondjuk a fiatalok?
    Tarquini- Az értelmes fiatalok, mint amilyen pl. Norbert is, jól mérik fel a helyzetet és tudják, hol a helyük egy új bajnokságban. Tisztelnek minket, egyszerűen azért, mert tapasztaltabbak vagyunk.

    Ez akkor sokaknál kiverte a biztosítékot. Komoly kommentcunami ment. Eltelt 6 év. Norbi még mindig tudja hol a helye. Sajnos.




    Utoljára szerkesztette: Nyiri, 2019.04.29. 18:08:51
  • bosco05 #12761
    Senki nem állította, hogy világbajnok lesz. Lehet ez a véleményed, csak fölöslegesen ne fröcsögjünk szerintem. A Norbi egy tehetséges pilóta és minden esélye megvan a világkupa győzelemre (mert ez nem világbajnokság ugye). Az meg hogy soha nem lesz győztes, az szinte kizárt dolog szerintem. A WTCR-t nehezebb megnyerni, mint bármit idén és ez a mezőny miatt van. Gyakorlatilag eddig 1 éve volt amikor minden adott volt és az a mezőny se volt sokkal vékonyabb, ez az idei meg hát nem véletlenül SuperGrid. Próbáltam nem személyeskedni, de amikor a festő azt mondja, hogy ez egy ház amit festettem, te meg azt állítod hogy egy hegy és szerinted a festő szavai a te igazadat támasztják alá, akkor nehéz mást írni, mint amit írtam. Igyekeztem nem bunkó lenni :) Ezen kívül a ferdítéseket egyenesítettem ki és a homályos részeket pótoltam :) Nem célom, hogy megbántsalak.
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.04.29. 16:30:04
  • Nyiri #12760
    Okés. Legyen igazatok. De attól még idén sem lesz világbajnok és gyanús hogy soha. Lehet bárkire fogni. Csapatra autóra, szerencsére. Pedig nem lehet azt mondani hogy nincs meg minden hozzá.

    Attól hogy magyar és tehetséges a rózsaszín napszemüveget le lehet néha venni.

    Személyeskedést szerintem abba os lehet hagyni.
  • bosco05 #12759
    Amúgy remélem tudod, hogy Tarquini nem a semmiből jött vissza. A kihagyott idő alatt Ő maga volt a fejlesztés középpontjában és gyakorlatilag magára szabta az autót. Az a kocsi az Ő tanácsai és visszajelzései alapján lett fejlesztve, te meg úgy állítod be az egészet, mintha egy leharcolt senki lenne, akit kib*sztak mindenhonnan és számüzetéséből visszatérve csodák csodájára nyert... A legnagyobb sansza neki volt ezzel a kocsival bajnoknak lenni. És a nagy világbajnok Björk? Na Ő hol van? Ő is abban az autóban ült. Rob Huff eredményei hol vannak? Vagy Ő is csíra? Monteirot meg veri Tassi? Bármibe bele lehet kötni, csak illene két méternél tovább is látni és nem telefújni az internetet hülyeséggel. Tök jó, hogy szurkoltok, meg lehet kritizálni is, csak tisztán látszik, hogy az infók nincsenek meg, vagy nem jól kerültek feldolgozásra fejben. Tisztára mint a fociban. Itthon mindenki ért hozzá, bár egyeneset rúgni a labdába viszonylag kevesen tudnak, de a válogatott taktikáit és felállását mindenki jobban csinálná az aktuális szövetségi kapitánynál...
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.04.29. 16:07:00
  • bosco05 #12758
    Tarquini ls Muller annyit versenyeztek életükben, mint a teljes mezőny háromszor.

    1. Ha meghallgattad és ez a véleményed, akkor nem tudsz magyarul, de tényleg. Szerinted ha elmondja a szöges ellentétét annak, amit te mondasz, az pont a te igazadat támasztja alá. A föld nem lapos esetleg? Erről ez jut eszembe:
    Ne vedd magadra értsd a viccet :D Ha maga az érintett, akiről mindenki tudja, hogy rohadt mód őszinte csávó, kerek perec elmondja hogy mi a helyzet, akkor nincs miről beszélni.

    4. Ha egy profi csapat tagja vagy, akkor ilyen hülyeségek, hogy lefekszem vagy nem fekszem le nem férnek bele, mert hamar ajtón kívül találod magad. Amikor az öregnek azt mondják, hogy nyugi most maradsz a Norbi mögött, akkor Ő is pontosan így teszi a dolgát és marad a Norbi mögött.

    A Michelisz bajnoki címét a Honda kúrta el, elnézést is kértek tőle. Ez meg itt a valaha volt legerősebb túraautós mezőny és igen a Norbi ennyit tud, még itt is top10 gond nélkül és bőven van sansz arra a bajnoki címre. Akkor Gordon Shedden-el mi a helyzet? Vagy James Thompson, aki már itt sincs? A Pepe Oriola szintén kihullott. A Kristoffersson aki agyba főbe verte az Ekström, Loeb, Solberg, stb... névtelen senkiket RX-ben és hátul kullog? Kicsit más műfaj, de Ő sem tehetségtelen. Mint hátul kullog, vagy ajtón kívül van.
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.04.29. 15:58:44
  • Nyiri #12757
    1. Meghallgattam még akkor mikor kiadták. Pont alátámasztja a véleményem.
    4. Ez tényleg aztán verseny. Aki nyerni akar az nem fekszik le.

    Nem divat fikázni. Legalábbis én nem csinálok divatot belőle. Én nagyon sajnálom, de el kell ismerni hogy Norbi ennyit tud. Nincs versenyszellem. Folyamatosan meg akar felelni a csapatnak. Tehetséges iparos akiből soha nem lesz bajnok. Ez van. Ez nem fika. Rengeteg tehetséges arc van aki soha nem lett bajnok. Ő az egyik.

    Azért az beszédes hogy folyton a közelében van hogy bajnok legyen és valahogy soha nem sikerül. Ennyire szerencsétlennek lenni azért az teljesítmény. Az is sokat mondó hogy Tarquini aki tavaly jött vissza a WTCR mezőnyébe egyből bajnok lett.
  • bosco05 #12756
    1. "Mióta megvannak a gyerekei és a M1RA mintha nem érdekelné az egész." Hát ez akkora baromság, hogy agyam eldobom. Hallgasd meg, mit mondott például az égéstér nevű podcastben erről.
    2. Volt előzés, nem is kevés.
    3. Szar kocsival ilyen mezőnyben, hogy lehet 1. helyet szerezni kvalin? (Sehogy?)
    4. Safety Car után nem "baszta el", hanem ilyenkor csapaton belül meg van beszélve, hogy nem támadják egymást, hanem behozzák az 1-2-t, a hátsó pedig védi a pozíciót...

    Mostanában valahogy divat lett fikázni ezt az egészet, meg Norbit... Az okát mondjuk nem értem. Szerintetek végig kéne vernie irgalom nélkül a világ valaha volt legerősebb túraautós mezőnyét? Vagy mik az elvárások? Nyilván nem töri össze a kocsit egy második futamos 14. helyért, mikor a főfutamon pole-ból indul... Amúgy még így is kirakta Panis... Én nem tudom ti mit vártok, de tényleg.
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.04.28. 23:07:03
  • Nyiri #12755
    Safety Car után indítást is sikerült elbasznia :D Tarquini úgy ellépett tőle minhta Norbi állna.
  • Sippie #12754
    hát most 1-2be vannak szóval nem. Norbi rajtol szarul :D hogy Tarquini mindig beszopatja...
  • Nyiri #12753
    Kb a startig tartott a pole :/
    Ennyire szar a Hyundai?
  • Sippie #12752
    én nem néztem mondjuk, de volt egyáltalán előzés? ez a hungaroring is egy szar pálya :D
  • Szabi - VIP #12751
    még tv-ben nézni is fájt.. nem hogy még fizessek is érte egy tízest..:D
  • Nyiri #12750
    Nagyon tehetséges de semmi küzdő szellem micsoda benne. Biztonsági játékra megy mindig. Azért az beszédes hogy Tarquini visszajött tavaly és egyből bajnok lett. Mióta megvannak a gyerekei és a M1RA mintha nem érdekelné az egész.
  • Sippie #12749
    ez várható volt. Akkor volt esélye amikor Björk nyert, ha ott a szar csapata nem bassza el, akkor világbajnok.
    De az sajnos látszik, hogy Monteiro, és Tarquini is gyorsabb pilóta nála. Egyetlen esélye, hogy itt azért 50 évesen is lehet vezetgetni, szóval ki tudja mit hoz a jövő.
  • Nyiri #12748
    Michelisz idén sem lesz világbajnok. De igazából fogadni mernék arra is hogy soha.
  • Nyiri #12747
    Én pont emiatt nem megyek ki. Azért egy éven belül 4 rugót emelni csak úgy. Biztos jó lesz a nézőszám :)
  • RatBaG #12746
    Jövő hétvége...
  • benőmenő #12745
    Így azért nehéz követni a sorozatot, ha a hivatalos programban leírtak ellenére sem közvetítik sehol...
  • SimaSuna #12744
    Korábban se volt drágább...

    WTCR 2018 Normál jegyek - Paddock jegy*
    Hétvégi Belépő 7.900 Ft -
    Vasárnapi Belépő 5.900 Ft 4.900 Ft
    Szombati Belépő 4.900 Ft 4.900 Ft

    WTCC 2017 Normál jegyek - Paddock jegy*
    Hétvégi Belépő 6.900 Ft 4.900 Ft
    Vasárnapi Belépő 4.500 Ft 4.900 Ft
    Szombati Belépő 3.500 Ft 4.900 Ft
  • Szabi - VIP #12743
    hááát nem lesz ócsóó..:-/

    Hétvégi belépő Paddockkal (WTCR 2019) HUF 9 900

    Vasárnapi belépő Paddockkal (WTCR 2019) HUF 8 900

    Szombati Belépő Paddockkal (WTCR 2019) HUF 7 900
  • benőmenő #12742
    A hungaroringi WTCR hétvége programja:

    Péntek:
    17:00 – WTCR, első szabadedzés [45p] (Eurosport Player + WTCR Facebook, élő)

    Szombat:
    9:45 – WTCR, második szabadedzés [30p] (Eurosport Player + WTCR Facebook, élő)
    10:30 – TCR Europe, első szabadedzés [30p] (Live timing)
    11:45 – WTCR, első időmérő edzés [30p] (Eurosport Player + WTCR Facebook, élő)
    13:45 – TCR Europe, második szabadedzés [30p] (Live timing)
    15:00 – WTCR, első futam [12k] (Eurosport 1, élő)
    16:00 – TCR Europe, időmérő edzés [20p+10p] (YouTube, élő)

    Vasárnap:
    10:00 – WTCR, második időmérő edzés [20p+10p+Q3] (Eurosport 2, élő)
    11:20 – TCR Europe, első futam [23p+1k] (YouTube, élő)
    14:30 – TCR Europe, második futam [23p+1k] (YouTube, élő)
    15:30 – WTCR, második futam [12k] (Eurosport 2, élő)
    16:30 – WTCR, harmadik futam [15k] (Eurosport 2, élő)
    source
    Utoljára szerkesztette: benőmenő, 2019.04.17. 17:10:05
  • benőmenő #12741
    Lassan kezdődik az első Quali: facebook live
  • bosco05 #12740
    Podcastes oldalunkon csináltunk egy ilyet, talán ez egy kis segítség és akkor nem kell mindig kajtatni :) Versenyre kattintva a streamek és a közvetítések is előjönnek.
    https://kerekvetopodcast.blog.hu/2019/02/28/motorsport_naptar
  • RatBaG #12739
    A marrakeshi WTCR hétvége programja:

    Szombat:

    10:00 – Első szabadedzés [45p] (Eurosport Player, élő)
    12:00 – Második szabadedzés [30p] (Eurosport Player, élő)
    14:00 – Első időmérő edzés [40p] (Eurosport Player, élő)
    17:30 – Első futam [18k] (Eurosport 1, élő)

    Vasárnap:

    12:00 – Második időmérő edzés [30p+15p+Q3] (Eurosport 2, élő)
    17:30 – Második futam [18k] (Eurosport 1, élő)
    18:45 – Harmadik futam [21k] (Eurosport 1, élő)
  • Solt #12738
    Az igen!
  • z0ty4 #12737
    Honda gyári pilóta lett Tassi Attila, és a WTCR-ben indul idén!
  • danikosz #12736

    Sok szeretettel várunk mindenkit egy kis online versenyzésre, aki a mostani pangó időszakot nem bírja ki autóverseny nélkül. Januárban rajtol el bajnokságunk, az Audi TT Cup. A sorozat olyan legendás helyszínekre látogat majd el, mint Mugello, Spa vagy Bathurst. A pontvadászat legjobbjai pénzdíjazásban részesülnek majd, a résztvevők pedig további ajándékokat nyerhetnek.

    > További információk <
  • atiwrc #12735
    Eléggé gyárinak tűntek a ruha alapján Farfusék, gondolom valahogyan úgy lesz ez a 2fő/csapat megoldva mint anno a bmw-nél volt az kétezres években. Mivel gyártónként 4 kocsi lehet, az SLR nem tud váltani, meg gondolom a jól fizetős Bennanit sem löknék el.
    Eddig is PSA konszernes volt Loeb mégis VW csoportos kocsival mentek
    Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2018.12.14. 07:50:39
  • Akey #12734
    Loeb 6 futamra leszerződött a Hyundai WRC csapatához.
    Érdekes dolgokat szülhet ez a szerződés.
    A csapata is válthat Hyundaira és nála mennek majd Farfusék?
    A WRC és a WTCR 5 helyen is ütközik. Viszont a 6 WRC-s futamot még így is simán összeválogathatja, ha teljes szezont menne a WTCR-ben.
    Viszont az egyik ütköző futam pont a Katalán Rally, amit idén megnyert.
    Érdekes lesz még ez a holtszezon...
    Utoljára szerkesztette: Akey, 2018.12.13. 16:20:28
  • mcmoha #12733
  • atiwrc #12732
    Nem tudom hogy ide vagy a 24H-ba rakjam de inkább ide posztolom végül:

  • Sippie #12731
    és az is borítékolható volt, hogy a verseny megszakítás is szarul jön ki neki, addig végre kezdtek feljönni a 3.-ra és talán meg is előzték volna, ehelyett 5. hely...
  • bakkerman #12730
    Egeszen dobbenetes a Hyundai mit muvelt ezen a hetvegen,3 futambol 3 futamon SZAR autoval ment Norbi.