Cat#5
dehogynem... nézd meg az index reklámjait. Mostanában ugyan ők is visszavettek, de volt náluk jópárszor lenyíló reklám, ami az egész oldalt elfoglalja, szövegen átuszó kikapcsolhatatlan kacsa stb.
Poenon kivul, az SG reklamjai nem irritalok es tolakodok (najo, kiveve a szovegben levot). Es a konyvreklamok sztem meg hasznosak is.
De amikor 120 popup ugrik elo, hogy ingyen sex, csak fizess 50$-t, azok mar idegesitoek. De tisztesseges helyen ilyenek nincsenek.
#3
Csakhogy reklám nélkül pl. ezt az oldalt sem olvashatnád ingyen. Ezt hajlamos sok ember elfelejteni.
pemga#2
Én úgy értelmezem, h. a marketing az afféle adófajta. A termék árában megfizettetik azt, hogy sok embert irritálhatnak. Kb. mint az utak: adódban/benzinedben megfizeted, hogy kátyúkon, csatornafedeleken utazhatsz.
Viszont van pozitív oldala is: innovációra serkenti a lelkes fejlesztőket, akik reklám és szemétmentesítő programokat írhatnak mindenféle platformra, amit aztán használhatunk lelki megnyugvásunk elérésére. Hát nem nagyszerű?
#1
Az osszes "online marketingesnek" a Duna melyen lenne a helye.