19
-
kontar #19 Elég hihetetlennek tűnik, az 1órás száguldozás közben sehol egy olyan kanyar amit nem lehet 190-el bevenni? milyen jól jött volna neki egy mblast.exe, seperc alatt lekapcsolta volna a mozgó trágyadombját. -
gradU #18 Csatlakozom az "überkacsa hír"-t kiáltók táborához.
Nem müködött a fék... Hmmm, talán ha a pedált megtaposta volna. Szvsz ma a Priuson kívül nagyon kevés autóban van e-fék (a pedált nyomva jelet ad, hogy mennyire szeretne lassulni, az ISA(D) meg energiavisszatermeléssel fékez 5km/h-ig lassít, üzemi féknek használják.) Egyébként ott is bizonyára 2 független rendszer van a fékezésre. Az említett francia kocsiban aligha volt ilyen e-fék... Ha meg hidraulikus, akkor fognia kell. (van 2 ftlen kör)
A kártyát (ha Laguna) ki lehet húzni, van a start/stop gomb is, ezekre tuti leáll. Persze a fék- és a kormányszervo nem fog segíteni, ill. a fék csak 2-3 pumpálásig, meg a kormányzár is (mint említettétek) bekattanhat.
Az említett mágnes meg érdekes, hogy mit szolgálhat az utastérben. A "fék" egyébként mit jelenthet a cikkben? A gépjárműveken fékrendszer van. Tán a pedál lenne? Oda minek tennének állandó mágnest, milyen jelet ad az a sebességről... Talán a féktárcsák környékén vmi jeladóra gondoltak? 190-nél bajos lenne kinyúlni addig... Nem fog kiderülni.
Mi a vélemény arról a lehetséges prózai okról, hogy ugye éppen előzött, vagyis gázt adott. Tf, hogy padlógázt, és a szőnyegbe beakadt a gázpedál.
Ezután gyorsulni próbál a kocsi....
-
DW #17 És a kártya nem szedhető ki? Ugyanakkor a gyújtás a gombbal megszakítható (szerintem), tehát most azon nem illik vitázni, hogy kulcsos-s vagy sem.
Amúgyis, mi az, hogy sebességellenörző rendszer? Ha a tempomatra gondol, akkor az nem így működik.
"sebesség-ellenőrző chip és a fék között található mágnest" Mi ez bazzeg, sínfék?:D Ugyanmár. -
archkoven #16 Azért mondjuk én nem kockáztatnám meg 190-nél kivenni a kulcsot, bár csak erős kormányelfordításnál szokott lezárni a kormányzár, de ha mégis akkor a szopás.
Egyébként az autót akármikor meg tudod állítani fékkel akár hogy is dolgozik a motor.
Ha üresbe rakom elméletileg szétforoghatná magát a motor, de az injektoros autók minegyikében korlátozva van a fordulatszám, tehát nem lenne baja, de ha mégis akkor sem hiszem hogy meditálna az ember ha tele lenne a gatyája.
Szerintem a hír totál kamu.
Egyébként jobban hangzott volna ha 20 méterrel áll meg a kapu előtt. -
dez #15 Huhh.. Tehát elég egy apró műszaki hiba (kis kontakthiba, szoftvehiba, stb.), és irányíthatatlanná válhat az autó? -
hungi #14 Te olyan hülye lennél hogy 190km/óránál behúznád a kéziféket? gratula.... -
mixi #13 Az ilyen kategóriáju Renault-k nem slusszkulcsosak, hanem egy kártyával és nyomógombbal indíthatók... -
DW #12 Automata váltót is üresbe lehet rakni, tehát nem értem. F@sság. -
#11 És valószínűleg a kézifék is önállósította magát... -
De1Ryan #10 Nekünk renault lagunánk van és avval is voltak kezdetben elektronikai broblémák de szerencsére csak a erékdefekt jelzővel egyszer elektronoka nélkül mentünk se sebesség se fordulatszám se semmi:) -
dez #9 Hát, lehet, hogy kacsa, de akkor pár lap, és/vagy sofőr (ha létezik) súlyos pénzeket fog fizetni a Renault-nak. -
dez #8 Annyit azért igen, hogy a Renault-főnök igen valószínűtlennek tartja a történetet (de azért alaposan megvizsgálják a kocsit).
Meg ilyen kis különbségek, hogy ők azt írják, hogy egy díjszedő kaputól sikerült megállnia 20 km-re, amin nem biztos, hogy csak úgy keresztül tudott volna hajtani. -
morgo #7 szerintem ez akkora kacsa mint egy haz!
"probalt fekezni, de hasztalanul" ja persze, az auto meg visszavaltott kettesbe, hogy tartani tudja a sebesseget, ugye?
"Kis idő múlva mögötte volt a rendor", aham, nyilvan szerencses volt, hogy "epp" arra jartak a rendorok, hogy ilyen gyorsan odaertek...
"Végül egy óra elteltével sikerült " ehh, persze, csak ugy magatol megjavul, vagy nyomott egy resetet? Masreszt szinte(sicc!) sokkos allapotban egy oraig 190-nel menni nyilvan megvalosithato...
"Diquiedt" nyilvan veletlen, hogy google csak ennel a tortenetnel talal ilyen nevet...
"autót végül 20 kilométerre egy autópálya-építkezéstől" hat persze, akar egy jo kis hollywoodi film. aztan csokoloztak a naplementeben a feleseggel.
Akar a Blikk is megirhatta volna... -
Cat #6 a reuters se ir többet
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=topNews&storyID=6418334 -
#5 hat en el tudom kepzelni, hogy voltak olyan barmok es annyira elektronikus lett, hogy meg a slusszkulcsot is hiaba szedi ki... -
Zedas #4 Ha leállítja a motort, akkor mi van? Gyanús nekem ez a hír... -
Ninju #3 Na igen. Mióta elektronika van a francia autókban azóta megbízhatattlanok!
Mikor veszik már észre a franciák, hogy nem tudnak megbízható elektronikát gyártani?!? -
archkoven #2 Mondjuk azt nem igazán vágom, hogy fékkel miért nem tudta megállítani az autót. -
fonak #1 Milyen kocsiban van ilyen? Gondolom full automata váltós.