World Racing 2
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Not foundot írt ki amint rámentem a linkre
Nincs meg valakinek ez a mutató?
Más egyéb ... elég régen jártam erre. A barkasok debütáltak már?
Ugyanúgy mint a Lowrider felnik,és a Fiat!
Az én felnim nem csinálod meg Norbi?
Hétvégén általában nem nézem a fórumot,így ne sértődj meg ha csak jövőhéten válaszolok! Nem az a lényeg hogy hogyan állsz a kocsid mellett, hanem az, hogy hogyan vezeted.
thx
Oversteer is when the passenger is scared, Understeer is when the driver is scared.
A lightvawe pedig modelezõ progi.
Oversteer is when the passenger is scared, Understeer is when the driver is scared.
Csak hogy teljes legyen a kép

Errõl a felnirõl mi a véleményed?
nincs meg valakinek ez a swift civilbe? rendes személyautóba? régebben láttam eg videót, még a belsõtér is naggyon jól ki volt dogozva.
válasz elõre is köszi
Kellemes ünnepeket midenkinek!
dexter
Mindenkinek további BOLDOG szünetet!!!
(már akinek van)
tényleg sokat meg lehet tudni a sg forumrol
talán most hogy apámmal ( az új barátnõjével)lemegyünk pécsre lehet hogy lesz egy csomó idõm megnézni ezeket.Ápropó zmodeler:lehet más játékokhoz is ilyen modelleket csinálgatni?(persze ezzel a progival)
még egy kérdés.: a 3d Studio max-xal miket lehet csinálni?
mi van benne?(arra értem milyen fájlt tud feldolgozni.:Többet tud mint a zmodeler?
Király a felni!
ezt is zmodeler-rel csináltad?
http://www.mm2x.com/mm2riva/forza3_interiors.html
Sanyi
Ilyen feniket meg kocsikat én is szeretnék csinálni
Az a gondom, hogy sajna köcsög gta-sok nem engedik az ujra feltöltést és a modolást ugyhogy most egy helyben állok.
Kérdés.: valaki a más játékokból konvertálást leírná egy readme-ben?
vagy esetleg a modellezést
Apám gépzseni de ezt még õ sem tudja és mivel nem lakik nálunk ezért nem nagyon van rá alkalma, hogy segítséget kérjek tõle.
még holnapha lehet meg szeretném kapni
Nem volt eddig egy tisztességes régimódi lowrider felni féltem a kûllõgyártástól, de most átvettem a küllõket egy másik felnibõl és kicsit átalakítva ez jött össze belõle.
Boldog Karácsonyt mindenkinek!!
Suzuki Swift Ralli HUN <<

Hétvégén általában nem nézem a fórumot,így ne sértődj meg ha csak jövőhéten válaszolok! Nem az a lényeg hogy hogyan állsz a kocsid mellett, hanem az, hogy hogyan vezeted.
Kamion szív, kamion lélek, kamionos leszek amíg élek. http://neverwinter.picturepush.com/---Kicsim Szeretlek!--

Bosozoku VAN Japánból