19551
World Racing 2 - 2005

World Racing 2 Champion Edition - 2022

banner
  • TomAss75
    #19551
    Boldog Karácsonyt, és Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
  • Clamp
    #19550
    ✧ ✧ ✧ ✧ ✧ ✧

    ♡⃕ Boldog Karácsonyt mindenkinek! És az idei karácsonyi WR2 csomag bizony tényleg hasonló mint a Skyrim + Oblivion fejlesztés, hogy a sok MOD meg verzió miatt a fejlesztői gépen maradt a végleges, így a legfejlettebb verziót bizony csak késve tudom feltölteni. A kép alapján is látszik talán, hogy ez más léptékű pályarendszer lesz, vagyis már van. És szerencsére Kálmán talált hozzá JR500-as Shinkansen gyorsvonatot is, Norbi meg oszlopoknál segített. Az autómánia itt már pályaépítési mániába csapott át, de minden megvan :D Bocs, ilyen még nem volt, de a fejlesztői Gamer gépem meg az internetező gép között még nem teremtettem kapcsolatot, aki esetleg szenteste szeretett volna játszani vele először annak várnia kell XD Boldog ünnepeket ^-^



  • Clamp
    #19548
    A régebbi játékok modolása és plusz térképek berakása terén az Oblivion játék átültetése valami gigantikus munkamennyiség, meg területre is nagyobb lesz, mint a Skyrim térkép. De ami érdekessége, hogy új fejlesztéseket is tett bele a gyár, a munka nagy részét viszont rajongók rakták össze. Ez ami érdekes a régi meg az új kifejezésnél, hogy ha a gyár is besegít és a hozzánk hasonlóak is összefognak, akkor előzhető a legújabbnál újabb is. Így vagyunk mi még mindig elsők a japán 6-8 sávos autópálya fejlesztésünkkel, mert újabb bár van, de még nem érték el azt amit mi már tudunk. Szóval Skyblivion adaptáció, és ha minden igaz 2025-re publikus lesz. 14 év munka után még jobban is állok a Wangan Midnight moddal :D Mi is kiadjuk idén, már minden megvan ami fejlesztés kérdése volt hogy megvalósulhasson az álom. Ideje új téma után nézni ^-^


    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.12.16. 02:51:02
  • Clamp
    #19547
    A régebbi játékok szépítése és fejlesztése nagy divat, párat be is teszek karácsony körülre: meddig jutottak a Richard Burns Rally szimulátorosok, az Erdell Scrolls Skyblivion - Oblivion game Skyrim-be adaptálással is még mindig folyik a gigatérkép átültetése, van még az Assetto Corsa Wangan Midnight giga projekt, forgalmat is kitaláltak hozzá bár átjárható a szellemvasút de már közelítik a WR2-őt szóval nem vagyunk egyedül :D

    Első az RBR szimulátoros Full-HD és szuperrészletes textúrákkal stb, ki gondolná hogy ez egy 20 éves játék... XD
    >>>

    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.12.15. 16:15:49
  • Clamp
    #19546
    Kálmánnak sikerült a padlószintet is módosítania a 3DS formátumhoz , DeepEx-ben valamiért nem reagál az adatok módosítására az stKit2, de mindenképp működik, csak akkor nem cserélgethetőek a vonatok ha a padlószintek nem egyeznek. Ennyire befejezés közelébe még nem tartottunk... :)

  • Clamp
    #19544
    Van egy kis gond a játék saját editorprogrammal és a japán szuper expressz beolvasásánál, de már rajta vagyunk. Az is lehet a mérete miatt a szokásos LVO file-típust nem engedi be, de már benn van a játékban, már csak szépíteni kell és kész a Shinkansen JR 500-as mod a pályaépítéshez :)

  • Clamp
    #19543
    Elkezdtem a végleges tesztelést, mindent ami balesetet okozhat helyre kell tenni az autópályákon. Tömött autósorok között villámgyors sávváltások és előzések , itt aztán kell érezni a mozgást meg belső nézetből aztán végképp centiken múlik minden :) A sebesség-tesztelés után még a japán JR 500-ast kell betennem valahová, nem a 350 Km/órával száguldozókat cserélem le, hanem látható helyre teszem majd be,ugyanúgy mint az út felett elcammogó giganagy repülőgépet is, csak ilyen térbeli, jól látható bemutató. Mienk lesz a legszebb és a legösszetettebb japán autópálya éjszakai Wangan Midnight mod ^o^.

  • Clamp
    #19542
    Egy érdekesség 2024-re: kiadták azt a Honda Civic Si-t ~ Hot Wheels Imports kiadásban idén, amit még Kálmánnal áttettünk Need for Speed-ből, de nem csak a kialakított forma hanem még a felni szín is egyezik :) Annyi csak a különbség, hogy nálam meg felső lakkréteg pirosan csillogó, az alapszín arany és a Brembo fékek is pirosak, ők meg arany felnit piros csíkkal nem tudnak kiadni, vagyis a kettőt nem tudják kombinálni. Összességében tényleg egyezik a WR2-essel :D Várom mik lesznek még, ezt megvettem gyorsan azért XD

  • Clamp
    #19541
    Ez jó hír! Ha működik még a weboldal az akkor kiemelkedő. Írtam Norbinak a mostaniról is, azt mondta még anno hogy neki minden jó, itt nem fog leszedni senki semmit a feltöltéseidből. Mi már játékrelikvia oldal vagyunk :D
  • sacko98
    #19540
    Korábban csináltam egy ilyen egyszerű weblapot ahová feltöltöttem pár dolgot. Sok idő után csodák csodájára még nem omlott össze és eszembejutott a jelszava is az oldalnak, így tudom szerkeszteni.
    Akit érdekel kapacitásomtól függően folyamatosan frissítem majd és ITT eléri.
    Ha valakinek nem tetszik,hogy itt is megtalálhatóak a dolgai szívesen leszedem őket. Keressen bátran vagy itt sg-n vagy a weblapon megadott emailen!
  • Clamp
    #19539
    Ami újdonság a témában, hogy egyrészt részletes a modell, de nem nagy méretre sem. Az elektromos nagyfeszültségű áramszedő környékén lehetne még kicsinyíteni, az sosem látszana a mi játékunkban, mert felettünk száguldoznak 350-el a vonatok. Na ez tényleg érdekes újítás. Köszi Kálmánnak és Norbinak is! Végre valami nagyobb szintugrás WR2-ben :)

  • Clamp
    #19538
    Még egy kép róla. Ez már nem régi idők. Ilyen penge modellek régebben nem voltak, pedig egy idős a játékkal a JR 500-as :)

  • Clamp
    #19537
    Közben a régi nagyok megint aktívak ám, köszönet is érte hogy Kálmán is meg Norbi is újra alkot! A japán gyorsvasút is megvan végre, nem a 16 kocsis mert az már végtelen hosszú lenne. Szóval nem állt meg az élet a magyar moddereknél, sőt ha minden igaz nálunk vannak új képek és modok is. Éljen a fejlődés és az Evangelion type JR500 szupervonat WR2-ben:)

  • sacko98
    #19536
    Ha már régi fényképeket keresgélünk linkelek kettőt a kedvenceim közül :D Mindkettő egy Norbee mod.

  • Clamp
    #19535
    ~ Na ilyen élesben a japán autópálya vezetési élmény, veszélyes ám meg tilos is hivatalosan. De játékban persze koncentráció meg haladó autók közötti cikázás inkább csak ügyességről szól. A japánoknál pici kanyarok meg folyamatosan kígyózó, leágazó bedöntött útvonalak hálózata van, majd lehet gyakorolni. Eddig ilyen WR2-ben nem volt, nekem is szoknom kell a csúcsforgalomban, max-sebességen, japán belső nézetes, sávváltásos éjszakai száguldást. Nálunk a legkeményebb ahogy néztem, Assetto Corsa-ban a forgalom szellemszerűen átjárható 2024-ben, szóval World Racing 2 - PC modok még mindig előnyben... :)





    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.05.10. 00:37:25
  • Clamp
    #19534
    A Facebook World Racing 2 oldalhoz van elérésed esetleg? Rágtam a fülét Norbinak és hülyén jött ki, hogy mindenben nekem "adtatok igazat" a végén :) Ha valaki 14 év után még úgy jön fel, hogy kék Dácsiázik és polkákról meg nagy időkről ír regényeket: az nekem ad igazat, így vitán felül áll minden együttállás a témában. Gondoltam szólok a Solymáriaknak is, ez is csak egy autós játék, de így könnyen igazolhatom, hogy mi Norbival tényleg autók miatt voltunk boldogok...
  • sacko98
    #19533
    Ide tettem fel a TXpro teames linkarmadám:
    TXpro Team modok kizárólag személyes használatra
    Régebbi Mario13, Pischti illetve adamraga modokat is igyekszem kategorizálni. Sajnos 10 évvel ezelőtt nem voltak ezek általam ilyen szépen kategorizálva...
    A modokhoz nem nyúltam teljesen friss ropogós mindd az eredeti readme fájlokkal.
    Észleltem hogy pár régebbi telepítő pl: Maserati Quattroporte nem működik. Egy módszerrel ki tudod őket csomagolni (extract.me).
    Utoljára szerkesztette: sacko98, 2024.05.07. 16:20:32
  • Clamp
    #19532
    Bocs ha rákérdezek, de nagy volt a lelkesedés a lengyel TomWin munkássága iránt. Hol vannak a feltöltések? ÉS mi van a Dácsiásokkal? Látom Facebookon kicseréltétek 12 év után a hupikék dácsiát magyar topikban ~ ugyanarra. Köszi azért!!! Norbi nem hitte el, hogy erre jut egyeseknek energiája: és tessék. Bizonyítottátok... :D

    Mért nem Lada a magyar oldal ikonja? Tán csak nem támogatott valakit a dácsiagyár.... ?

  • Clamp
    #19531
    Már csak egy téma maradt kidolgozásra: a gyorsvasút JR 500 sorozat és a pályaépítés. Egyenesen mennek majd de amúgy is az egyenesekben érik el a 300 Km/órás vagy afölötti sebességet. Szóval ilyenek kellenének, mint: felsővezeték szikrázás effekt, gyorsvasút póznák és Shinkansen replika. Vicce, mert lehetne egy új játék is lassan annyi új dolog van... :D

  • Clamp
    #19530
    Készül a nagy autópálya kitáblázás, ha minden igaz Skyrime pályaszerkesztő stílusban lehet majd összerakni az épp aktuális egyedi táblákat és tartószerkezeteket. Vagyis minden részlet külön arányaiban és összetételében is alakítható. Köszi Norbinak a hiteles Wangan C1 felszerelést! Ennyire közel még nem voltunk Japánhoz... :D

  • Clamp
    #19529
    Boldog húsvétot mindenkinek! Kicsit késve bár, de azért még aktuális a meghívó. A plakátot is ő terezte és a 3D VW Rabbit tuningot is Norbee ™ készítette, azt meg már nem reklámozhatom hogy az modellautó börzét is ő szervezi... XD Vicces azért, két másodperc alatt életre kelthető bármi ha van valakinek egy kreatív ötlete ami összefogja a rendszert ^^

    @Sacko98: Grat a gyűjtéshez! Letöltést adjál majd a népnek, talán vissza is jut így Németországba belőle ha már törölték az életművét.
  • sacko98
    #19528
    Elkezdtem összefésülni a TXpro verdákat mivel 3 merevlemezemről szedtem össze és 1-2 autó duplikálva is szerepel. Mindezek mellé a végnapokban leszedtem még valami orosz fórumról egy szummázott TXpro mappát. Jelenleg 344 járműnél járok de valószínűleg lesz még egy pár a régi mappáimban :P
  • Clamp
    #19527
    Hihetetlen gazdag az autópályák és az utak felszerelése japánban, szinte minden előfordul: színekben, formákban, bármit lehet Senba Masaki szerint, és ez még tájegységenként is engedélyeztethető bármilyen kombinációban. Ami bonyolultabb lesz az alagutak felszerelése, igyekszem majd valami egyszerűbbet nézni. A középső, hosszú osztott alagútnál esetleg lehet vészkijárat is. Na ez tényleg új téma, lehet megint konzultálnom kell a japánokkal nehogy elhibázzunk valamit :D

  • Clamp
    #19525
    Ami a japánosan, szűk helyen kanyargó autópálya körül nehézség volt az mind meg lett oldva. Tényleg jó ez a nagy sebességgel sodrós hullámvasút, nincs hasonló és nem ilyen hosszú. Készítek is gyorsan részeredmény hirdetést mi az ami már elkészült a Krom játékprogramozó által átküldött alapanyagból.


    1 - Pálya duplázás és illesztés, ez bitang nehéz volt mert túlléptem a pályahosszúság limitet, úgy illesztettem a két Need for Speed pályarészt egymáshoz mintha egy 30 Kilométeres szakasz lenne és a két oldala eltér meg 2x6 sávos emiatt mindig más úton mehetünk

    2 - Második legnehezebb volt a forgalom japán Wangan Midnight játék stílusban, itt feltoltam szintet 80 autó / képi megjelenítésig ami a 180km/h magas átlagsebesség miatt és a beröltés-frissítés miatt sokszoros

    3 - Fák és erdős textúrák helyreállítása, minden fejjel lefele állt, ez is rendben

    4 - Need for Speed stílusú éjszakai fényekben világító alagutak és fények rendben

    5 - Forgalom fonadékok kifagyásmentes pályaszerkezet fejlesztése, ez összetetten hangzik, de ez a lelke. Bármilyen sok is az autó és a sávváltás: nem fagy le már a játék. 100% problémamentes száguldásélmény :)

    6 - Shinkansen gyorsvasút 300 Km/órával száguldoznak és helyközi kisvasutak kígyóznak az autópálya mellett mint az eredetiben

    7 - hatalmas távközlési torony ami a pálya minden részéről jól látható, de nem tűnik el. Nincs betöltésitávolség, mindig ott figyel és világít. Ilyen apróságok miatt tudunk mi többet mint az előzőek :D

    8 - Éjszakai kivilágított repülő ablakok ,és felszállópálya az autópálya felett Airbus-al ami épp átcammog.Mindennek saját hangot kellett kikeverni és készíteni mint az igazi játékokban is, szóval hangszerkesztés az jól jön ilyenkor

    9 - Wangan C1 Tokyo autópálya stílusú fizetőkapuk, ez tényleg hangulatos, 4 ilyen hosszú kapu van 2-2 irányonként, itt nagyon nehéz az átszáguldás forgalomban és nagy végsebességgel, sokat dobott a játékélményen

    10 - és amin "elakadtunk" és még hátra van az igazi Tokyo Expressway hangulathoz, az autópálya japán kitáblázás és útirány jelek meg az alagutak belső vészhívó telefonjai. Ide már modellező segítséget kértem mert fényképről kell majd korhű berendezéseket gyártani, de ha ez az apró részlet is kész: jövet a végleges kiadás.

    Kérem sürgessetek majd, mert felvettem a kapcsolatot a többiekkel és kaptam is ígéretet a japán autópálya "felszerelésre", de ezen a kis dolgon már nehéz átbillenni és meglenne a 100% ~ ha még ez is meglenne. :D Az utolsó apróság a legnehezebb...



    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.03.14. 01:55:02
  • sacko98
    #19525
    Régi TXpro cuccoknál megvan az összes eredeti 7zip fájl illetve telepitő exe fájl. Koce autóit nehezebb összeszedni azok kibontogatva vannak meg.

    Elkezdtem csoportosítani a kocsikat és zippelgetni. Van 2 teljes orosz játék ripem kiegészítőkkel, illetve a hét végén fogom megkapni haveromtól az enyémnek a 2015ös mentését. Nekem csak az a mappastruktúra van meg ahonnan telepítgettem őket.
  • Clamp
    #19524
    Köszi a feltöltést! Neked még a 7Z csomagok is megvannak vagy kibontva van a gyűjteményed?
  • sacko98
    #19523
    Alarm Für Cobra 11 Crash Time CT_Autobahn a pálya. IDE feltettem neked a pályát.
  • Clamp
    #19522
    Jó kis giga BMW, nagy hajó :) Melyik pálya ez? Lehet nincs meg nekem.
  • sacko98
    #19521
    Jól esik kicsit nosztalgiázni :D

  • Szabi #19520
    ahh, király :)
  • Clamp
    #19519
    Néhány csomagot sikerült megtalálnom, egész véletlenül erre az oldalra még emlékezett a weblap visszaállító progi: olyan 75 darab driftgép van a csomagokban plusz 2 pálya. Ez már egész jó alapozó csomag, az összes fellelhető driftjátékból van minden a gyűjteményben Play Station játékokból is, többek köz Nissan Sileighty, Mazda FD3-S és Toyota Trueno akinek esetleg nincs még meg :)

    >> WR2 12 darab Driftcar pack S2
    > WR2 Shinjiku RSW
    >> WR2 D1-GP Shift2 map
    > Touge Drift carpack 11 darab cars Forza - S2U - D1 PS2
    >> Formula-D cars 16 darab Grid + FM3 + J2Hin + s2U - for WR2
    > D1-GP cars 36 darab DRSP+GRiD+BG4



    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.03.11. 21:20:22
  • Clamp
    #19518
    Tényleg működnek a letöltések. Na ez már valami :) Első nagy meglepetés hogy a driftautók feltöltés Afrika alatti Francia gyarmatról történt Borneo és Mauriciusz alatt egy szigetről: Réunion szigetéről. Na ez érdekes, elvileg Svájc mellett lakik Adamraga :D
  • sacko98
    #19517
    Nah igazából nem akkora agysebészet ezt a wayback machine-t használni. Vannak témák amiket sajnos nem naplózott le így nem tekinthető meg. Beteszem a fórum modding weblapjának direkt linkjét. Adamraga féle modok java része még elérhető, így azokat is elkezdtem leszedegetni. LINK

    Dátum változtatásával lehet próbálkozni. Egy friss és nézett fórumposztot valószínűleg könnyebben el fogsz érni a kiadás dátumának közelítésével.


    Utoljára szerkesztette: sacko98, 2024.03.10. 19:58:15
  • Clamp
    #19516
    Úgy tűnik nekem már 110 Gigabyte méretet közelíti a WR2 játék, 8 MegaByte a játék maga demo verzióban, kicsit megnőtt. És ebben a munkamappák nincsenek benne, olyan 140 GB lehetett nyersanyagokkal együtt. Így kitisztítva sokkal karcsúbb de még így is hatalmas :D
  • Clamp
    #19515
    Akkor Adamraga modjait le lehet tölteni, az úgy már egész jó, neki volt a legtöbb feltöltése megosztóoldalakra. Ralli modok, drift és pálya-autók, tudsz készíteni képet hogyan néz ki? :D
  • sacko98
    #19514
    Kaptam egy tuti tippet egyik ismerősömtől. A régi WR2 fórum games.reveur.de weblapján az alábbi weboldal segítségével megtekinthető:
    https://archive.org/web/

    A még élő 4shared, mediafire linkeket ki lehet bogarászni úgy hogy visszaállítod a dátumot akkorra mikor még élt a fórum. Sajnos a fájlszerverük már nem él és nem működik így a weblapról modokat közvetlenül letölteni nem lehet.
  • Clamp
    #19513
    Jó, így hogy mindenki biztos volt benne hogy több ezer órányi munkáját megőrzi a Games Reveur és nem törlik le: aki ilyenkor megsértődne, legyen az az Electronic Art vagyis EA games programozója vagy a Forza Motorsport autó modellező csapata, meg a Colin McRae Dirt pályaépítői és berágna Sackóra a feltöltés miatt, miután Borg Gaming és a Games Reveur Synetic bedolgozó is beadta a kulcsot: szóval Sackó meg aki még emlékszik rájuk, lehet inkább nekik kell örülniük hogy még minket érdekel. Krom már nem is válaszol mert ez a múlt. Ok, rendben van. De akkor minden mást is ugyanígy hagytak veszni... :) Tom Win Boliviába kökltözött örökre a feleségével és annyit írt hogy nem érdekli.

    Szerintem Sacko ha készít egy "biztonsági mentés" és megosztja: a letöltésekből csak annyi derül ki hogy kinek veszett el 40 Giga adat a gépéről. Én tuti nem töltöm le még egyszer :D
  • Rezs
    #19511
    Jó ötlet feltenni a régi dolgokat, de ügyeljünk mások munkájára. Mivel már nem zárhatók a modellek, nem tehetünk ki olyat, amit annakidején pont ezzel a kikötéssel kaptunk meg. Az én modjaim jó része sima konvertálás, általában csak javítottam egy picit a modelleket, de van köztük amit amit én építetttem és nem szeretném közkinccsé tenni. Ugyanez a helyzet az Ikarus mod-os modellekkel, csak úgy tölthettem fel, ha zártan tudom kiadni. Tehát próbáljuk megkeresni az alkotókat mielőtt feltöltünk valamit.
  • Clamp
    #19510
    Hát ha 40 Gigát akar feltölteni ömlesztve, meg 50 pályát kibontva: akkor lehet egyszerűbb így tömbösítve, mert akkor egy feltöltéssel fen van 10 Gigabyte Mediafire-n. Durva amúgy, nekem már 60 Giga méretű a játékom a japán pályák miatt :D
  • Szabi #19509
    Steam Workshop-ra kell felrakni.. :D