19530
World Racing 2 - 2005

World Racing 2 Champion Edition - 2022

  • Clamp
    #19530
    Készül a nagy autópálya kitáblázás, ha minden igaz Skyrime pályaszerkesztő stílusban lehet majd összerakni az épp aktuális egyedi táblákat és tartószerkezeteket. Vagyis minden részlet külön arányaiban és összetételében is alakítható. Köszi Norbinak a hiteles Wangan C1 felszerelést! Ennyire közel még nem voltunk Japánhoz... :D

  • Clamp
    #19529
    Boldog húsvétot mindenkinek! Kicsit késve bár, de azért még aktuális a meghívó. A plakátot is ő terezte és a 3D VW Rabbit tuningot is Norbee ™ készítette, azt meg már nem reklámozhatom hogy az modellautó börzét is ő szervezi... XD Vicces azért, két másodperc alatt életre kelthető bármi ha van valakinek egy kreatív ötlete ami összefogja a rendszert ^^

    @Sacko98: Grat a gyűjtéshez! Letöltést adjál majd a népnek, talán vissza is jut így Németországba belőle ha már törölték az életművét.
  • sacko98
    #19528
    Elkezdtem összefésülni a TXpro verdákat mivel 3 merevlemezemről szedtem össze és 1-2 autó duplikálva is szerepel. Mindezek mellé a végnapokban leszedtem még valami orosz fórumról egy szummázott TXpro mappát. Jelenleg 344 járműnél járok de valószínűleg lesz még egy pár a régi mappáimban :P
  • Clamp
    #19527
    Hihetetlen gazdag az autópályák és az utak felszerelése japánban, szinte minden előfordul: színekben, formákban, bármit lehet Senba Masaki szerint, és ez még tájegységenként is engedélyeztethető bármilyen kombinációban. Ami bonyolultabb lesz az alagutak felszerelése, igyekszem majd valami egyszerűbbet nézni. A középső, hosszú osztott alagútnál esetleg lehet vészkijárat is. Na ez tényleg új téma, lehet megint konzultálnom kell a japánokkal nehogy elhibázzunk valamit :D

  • Clamp
    #19525
    Ami a japánosan, szűk helyen kanyargó autópálya körül nehézség volt az mind meg lett oldva. Tényleg jó ez a nagy sebességgel sodrós hullámvasút, nincs hasonló és nem ilyen hosszú. Készítek is gyorsan részeredmény hirdetést mi az ami már elkészült a Krom játékprogramozó által átküldött alapanyagból.


    1 - Pálya duplázás és illesztés, ez bitang nehéz volt mert túlléptem a pályahosszúság limitet, úgy illesztettem a két Need for Speed pályarészt egymáshoz mintha egy 30 Kilométeres szakasz lenne és a két oldala eltér meg 2x6 sávos emiatt mindig más úton mehetünk

    2 - Második legnehezebb volt a forgalom japán Wangan Midnight játék stílusban, itt feltoltam szintet 80 autó / képi megjelenítésig ami a 180km/h magas átlagsebesség miatt és a beröltés-frissítés miatt sokszoros

    3 - Fák és erdős textúrák helyreállítása, minden fejjel lefele állt, ez is rendben

    4 - Need for Speed stílusú éjszakai fényekben világító alagutak és fények rendben

    5 - Forgalom fonadékok kifagyásmentes pályaszerkezet fejlesztése, ez összetetten hangzik, de ez a lelke. Bármilyen sok is az autó és a sávváltás: nem fagy le már a játék. 100% problémamentes száguldásélmény :)

    6 - Shinkansen gyorsvasút 300 Km/órával száguldoznak és helyközi kisvasutak kígyóznak az autópálya mellett mint az eredetiben

    7 - hatalmas távközlési torony ami a pálya minden részéről jól látható, de nem tűnik el. Nincs betöltésitávolség, mindig ott figyel és világít. Ilyen apróságok miatt tudunk mi többet mint az előzőek :D

    8 - Éjszakai kivilágított repülő ablakok ,és felszállópálya az autópálya felett Airbus-al ami épp átcammog.Mindennek saját hangot kellett kikeverni és készíteni mint az igazi játékokban is, szóval hangszerkesztés az jól jön ilyenkor

    9 - Wangan C1 Tokyo autópálya stílusú fizetőkapuk, ez tényleg hangulatos, 4 ilyen hosszú kapu van 2-2 irányonként, itt nagyon nehéz az átszáguldás forgalomban és nagy végsebességgel, sokat dobott a játékélményen

    10 - és amin "elakadtunk" és még hátra van az igazi Tokyo Expressway hangulathoz, az autópálya japán kitáblázás és útirány jelek meg az alagutak belső vészhívó telefonjai. Ide már modellező segítséget kértem mert fényképről kell majd korhű berendezéseket gyártani, de ha ez az apró részlet is kész: jövet a végleges kiadás.

    Kérem sürgessetek majd, mert felvettem a kapcsolatot a többiekkel és kaptam is ígéretet a japán autópálya "felszerelésre", de ezen a kis dolgon már nehéz átbillenni és meglenne a 100% ~ ha még ez is meglenne. :D Az utolsó apróság a legnehezebb...



    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.03.14. 01:55:02
  • sacko98
    #19525
    Régi TXpro cuccoknál megvan az összes eredeti 7zip fájl illetve telepitő exe fájl. Koce autóit nehezebb összeszedni azok kibontogatva vannak meg.

    Elkezdtem csoportosítani a kocsikat és zippelgetni. Van 2 teljes orosz játék ripem kiegészítőkkel, illetve a hét végén fogom megkapni haveromtól az enyémnek a 2015ös mentését. Nekem csak az a mappastruktúra van meg ahonnan telepítgettem őket.
  • Clamp
    #19524
    Köszi a feltöltést! Neked még a 7Z csomagok is megvannak vagy kibontva van a gyűjteményed?
  • sacko98
    #19523
    Alarm Für Cobra 11 Crash Time CT_Autobahn a pálya. IDE feltettem neked a pályát.
  • Clamp
    #19522
    Jó kis giga BMW, nagy hajó :) Melyik pálya ez? Lehet nincs meg nekem.
  • sacko98
    #19521
    Jól esik kicsit nosztalgiázni :D

  • Szabi #19520
    ahh, király :)
  • Clamp
    #19519
    Néhány csomagot sikerült megtalálnom, egész véletlenül erre az oldalra még emlékezett a weblap visszaállító progi: olyan 75 darab driftgép van a csomagokban plusz 2 pálya. Ez már egész jó alapozó csomag, az összes fellelhető driftjátékból van minden a gyűjteményben Play Station játékokból is, többek köz Nissan Sileighty, Mazda FD3-S és Toyota Trueno akinek esetleg nincs még meg :)

    >> WR2 12 darab Driftcar pack S2
    > WR2 Shinjiku RSW
    >> WR2 D1-GP Shift2 map
    > Touge Drift carpack 11 darab cars Forza - S2U - D1 PS2
    >> Formula-D cars 16 darab Grid + FM3 + J2Hin + s2U - for WR2
    > D1-GP cars 36 darab DRSP+GRiD+BG4



    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.03.11. 21:20:22
  • Clamp
    #19518
    Tényleg működnek a letöltések. Na ez már valami :) Első nagy meglepetés hogy a driftautók feltöltés Afrika alatti Francia gyarmatról történt Borneo és Mauriciusz alatt egy szigetről: Réunion szigetéről. Na ez érdekes, elvileg Svájc mellett lakik Adamraga :D
  • sacko98
    #19517
    Nah igazából nem akkora agysebészet ezt a wayback machine-t használni. Vannak témák amiket sajnos nem naplózott le így nem tekinthető meg. Beteszem a fórum modding weblapjának direkt linkjét. Adamraga féle modok java része még elérhető, így azokat is elkezdtem leszedegetni. LINK

    Dátum változtatásával lehet próbálkozni. Egy friss és nézett fórumposztot valószínűleg könnyebben el fogsz érni a kiadás dátumának közelítésével.


    Utoljára szerkesztette: sacko98, 2024.03.10. 19:58:15
  • Clamp
    #19516
    Úgy tűnik nekem már 110 Gigabyte méretet közelíti a WR2 játék, 8 MegaByte a játék maga demo verzióban, kicsit megnőtt. És ebben a munkamappák nincsenek benne, olyan 140 GB lehetett nyersanyagokkal együtt. Így kitisztítva sokkal karcsúbb de még így is hatalmas :D
  • Clamp
    #19515
    Akkor Adamraga modjait le lehet tölteni, az úgy már egész jó, neki volt a legtöbb feltöltése megosztóoldalakra. Ralli modok, drift és pálya-autók, tudsz készíteni képet hogyan néz ki? :D
  • sacko98
    #19514
    Kaptam egy tuti tippet egyik ismerősömtől. A régi WR2 fórum games.reveur.de weblapján az alábbi weboldal segítségével megtekinthető:
    https://archive.org/web/

    A még élő 4shared, mediafire linkeket ki lehet bogarászni úgy hogy visszaállítod a dátumot akkorra mikor még élt a fórum. Sajnos a fájlszerverük már nem él és nem működik így a weblapról modokat közvetlenül letölteni nem lehet.
  • Clamp
    #19513
    Jó, így hogy mindenki biztos volt benne hogy több ezer órányi munkáját megőrzi a Games Reveur és nem törlik le: aki ilyenkor megsértődne, legyen az az Electronic Art vagyis EA games programozója vagy a Forza Motorsport autó modellező csapata, meg a Colin McRae Dirt pályaépítői és berágna Sackóra a feltöltés miatt, miután Borg Gaming és a Games Reveur Synetic bedolgozó is beadta a kulcsot: szóval Sackó meg aki még emlékszik rájuk, lehet inkább nekik kell örülniük hogy még minket érdekel. Krom már nem is válaszol mert ez a múlt. Ok, rendben van. De akkor minden mást is ugyanígy hagytak veszni... :) Tom Win Boliviába kökltözött örökre a feleségével és annyit írt hogy nem érdekli.

    Szerintem Sacko ha készít egy "biztonsági mentés" és megosztja: a letöltésekből csak annyi derül ki hogy kinek veszett el 40 Giga adat a gépéről. Én tuti nem töltöm le még egyszer :D
  • Rezs
    #19511
    Jó ötlet feltenni a régi dolgokat, de ügyeljünk mások munkájára. Mivel már nem zárhatók a modellek, nem tehetünk ki olyat, amit annakidején pont ezzel a kikötéssel kaptunk meg. Az én modjaim jó része sima konvertálás, általában csak javítottam egy picit a modelleket, de van köztük amit amit én építetttem és nem szeretném közkinccsé tenni. Ugyanez a helyzet az Ikarus mod-os modellekkel, csak úgy tölthettem fel, ha zártan tudom kiadni. Tehát próbáljuk megkeresni az alkotókat mielőtt feltöltünk valamit.
  • Clamp
    #19510
    Hát ha 40 Gigát akar feltölteni ömlesztve, meg 50 pályát kibontva: akkor lehet egyszerűbb így tömbösítve, mert akkor egy feltöltéssel fen van 10 Gigabyte Mediafire-n. Durva amúgy, nekem már 60 Giga méretű a játékom a japán pályák miatt :D
  • Szabi #19509
    Steam Workshop-ra kell felrakni.. :D
  • Clamp
    #19508
    Amit még a francia srác ajánlott Adamraga - Damien Guerrin az a Mediafire oldal, olyan 10 Giga adat fér fel 1 e-mail címhez tartozó profilhoz.mappába érdemes tenni és tömöríteni 7Z formátumba és akkor adagonként feltehető. Én a motorhangokat külön tenném és akkor nem kell visszacsomagolni és párosítani, az úgy gyorsabb lehet :)
    >> https://www.mediafire.com
  • TomAss75
    #19507
    Sziasztok!
    Örömmel olvastam az elképzelésedet, remélem sikerül megcsinálni, mert ahogyan nézegetem, internetszerte is igen csekély azon oldalak száma ahonnan ezek letölthetőek lennének. Mert ennek a játéknak szerintem még nincs vége! (Boomer-ek!) Nekem is van 40Giga anyagom elmentve (TX-Pro, HWRMT, Norbee, Clamp és a világ összes moddere), úgyhogy szerintem is meg lehet majd találni ott szinte bármit a játékhoz. Most is készítek egy atomokra bontott Doge Viper-t, remélem napokon belül befejezem. (Most van a 30 éves évfordulója a klasszikus Need for Speed első részének, benne a talán először játszható Viperával. A Viper is nemrég töltötte be 30. évét. Gondoltam igy állítok emléket nekik.) Klasszikus amcsi kétüléses sportkocsi tipus amúgy is ritka mint a fehér holló!
    Sajna egy dolgot vesztettem el mikor új számítógépet vettem és a Win telepítéssel balfaszoskodtam, Clamp japán autópálya BETA-ját, amit anno ideadott tesztelni. De látom nemsoká elkészül az elképesztő teljes változattal!
  • sacko98
    #19506
    Elsősorban szeretném feltelepíteni az új Champion Edition-jét a játékban és azon jó volna tesztelni mennek e a régi dolgok, aztán pedig lehetne mazsolázni abból ami maradt.

    Van TX-pro-s mappám pályák is meg autók is, illetve a saját gyűjteményem. Mindezek mellett leszedtem még nagyon régen egy World Racing 2 Xtreme edition fájlt amibe szintén van párszáz mod amikből lehetne mazsolázni. Japán felnik közül jópár klasszikust láttam ott a repertoárban.

    Ha valakit adat szinten érdekelne kizárólag ez a téma és mazsolázgatna magának jó volna találni erre megfelelő platformot ahová nagy mennyiségű adat feltölthető.
    Utoljára szerkesztette: sacko98, 2024.03.07. 17:21:17
  • Clamp
    #19505
    Ez jó ötlet amúgy. Hogyan csinálnád? kedvenceidet kiválogatnád és azt töltenéd fel?
  • Szabi #19504
    jól hangzik :D
  • sacko98
    #19503
    Sziasztok látom lelőtték a games.reveur.de weblapot. Terveim szerint csinálok egy telegram platformot ahová felteszem a régi összegyűjtögetett modjaimat körülbelül 30-40GBnyi adatom van remélhetőleg lesz közte 1-2 finomság :)
  • Clamp
    #19502
    Van még pár újdonság amiről nem volt kép feltöltve, a Hayabusa kiscsaj is ilyen. Legalább olyan jó mint a Skyrim SE lovaskocsi mod, de több mint 1 lóerő :D


    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.03.01. 01:01:09
  • Szabi #19501
    jaja, de az autók nagyrészét Gran Turismo 1 óta csak foltozgatták, így azokban nem volt :D
  • Clamp
    #19500
    Szép volt már Gran Turismo 3, és 2001-es játék? Ügyesek nagyon, nem gondoltam volna így nézett ki. És látom a GT6-ban már belsőnézet is volt.


    Utoljára szerkesztette: Clamp, 2024.02.25. 18:05:57
  • Szabi #19499
    csak a sedan van benne, GT6 ban is :-/
  • Clamp
    #19498
    Az Alfa Romeo 156 is benne van Gran Turismoban? Van pár 3D modell ami nem túl részletes de nagyon jól eltalált munka. Wangan Midnight meg Initial D játékok tele vannak szép pályákkal. Mindet kinyitottam volna hogy áttegyem :D

  • Clamp
    #19497
    Tényleg szépek, ezt a wagont egy japán srác modellezte, ez sem Gran Turismo verzió. De látom azt is kinyitották már. Jól jött volna ez annó :)

  • Szabi #19496
    a jó öreg Gran Turismo 4 :D

    túl rég nem zanozáztam, de kezdek kedvet kapni hogy összedobjam a sedant és a wagont modellben is, ne csak élőben :)
    Utoljára szerkesztette: Szabi, 2024.02.24. 17:13:04
  • Clamp
    #19495
    Megvan valakinek a modell, lehet ráírok DA-n, talán átküldi.A kereklámpásból is van letölthető nálunk 2-3 verzió. Enyém J2-ből utcai, és kiadta egy srác a WRC eredetit is rali belsőnézettel :)
  • Szabi #19494
    hmm, kereklámpás kombi esetleg ? :D
  • Clamp
    #19493
    Tudtommal minden Subaru elkészült és letölthető, kivéve a Subaru WRX STi 22B Wagon. De az is kész, csak belsőnézet nincs kidolgozva.

  • Szabi #19492
    A Subaru is elkészült ? :D
  • Clamp
    #19491

    Nem állt le az élet karácsony után, sőt azóta már az ajándékozások is megvoltak, még fénykép is készül: grat Norbinak, ez tényleg egy jól sikerül beállítás :) A japán autópályánál ha minden igaz lesz korhű autópálya kitáblázás és alagút biztonsági felszerelés mint náluk szokás. Még nincs évforduló csak a fórumunk 20 éves, kimondani is vicces: 18 és fél éves a játékunk XD Kalandra fel! Ideje emelni a szintet a multiline Wangan Midnight japán autópálya moddal °-°

  • Clamp
    #19490
    Tesztelés sikerült: gyönyörűen fut a játék 3.2-es pendriveről is. Vagyis a játék is meg a tesztpálya is mind a penndrive-ről bármelyik gépen egyből tesztelhető :) Már csak pár simítás és kész!