11
-
xee #11 nekem nem kell, hogy tobbet adjanak (mar persze, hogy ne kene ki tudnam termeszetesen hasznalni;)), de akkor hirdessek ugy a szarukat, hogy 512 helyett 460 stb... mer ha van olyan szolgaltato aki szo nelkul adja azt amirol a papir szol akkor megiscsak aza nem normalis aki nem adja, es meg hulyenek is nezi az ugyfelet... Hat hol elunk?!?! Jah en vagyok a hulye... magyarorszagon... :pppp -
Cat #10 az axelero többet ad, mint a korlát nagysága, ezt azthittem hogy mindenki tudja (kb. 64 kbittel)
upc se adja oda az usernek a teljes sávszélt, pontosabban annyit ad, amennyi le van irva, de a hibajavítások stb. miatt ott is 90%os az arány -
xee #9 Azert az invitel eleg johl tolja... Sok invitelestol olvastam forumon h "leszabalyozzak" tehat a megadott savszel 384/512/stb-nek csak a 90%-at adjak. Es amikor szolni mersz akkor jon egy elore preparalt valasz mail (word doksi) amiben a szerencsetlen ugyfelet a sarga foldig probaljak lealazni, mindenfele RFC-kel dobaloznak, meg protokollokkal, igy aki nem ert hozza az meg se mer makkanni es azt hiszi, hogy o a hulye amiert azt gondolta h pl 512k-ert annyit is fog kapni es nem csak a 90%-at. Ami meg rohejesebb aszondjak, hogy ATM halozton megy a dolog, ott pedig 53byte a csomag meret es 48byte a payload - usernek hasznos adat - (AAL5-on) es igy mar ki is jon a remek 90%... En nem vagyok egy fatav fan, de erdekes modon ok tudnak ATM halozatot tervezni, es annyi savszelet kapsz amennyi a szerzodesben le van irva. Azonkivul invitel is rajohetne, h igy csak sajat magaval szur ki (hogy finoman fejezzem ki magam;)), mer mennyit sporolhat azon, hogy nem ad rendes savszelt? -
klastrom #8 Egy a Magyar típusú Dsl bicznic egy átqrás az biztos.Magas árak sz@r minőség és kotoszott lassú, ha csak Austriát nézem pl. -
hapi #7 Hasonlóan kiábrándító a helyzet az Invitelnél is.
Megszerveztem nekik egy egész falut 60 igénylővel ellenszolgáltatás nélkül csak azért hogy lehessen internetem 2006 előtt. Másfél év múlva kezdték bekötni a netet a faluba a legmagassabb áron minden akció nélkül (ahogy egy új piacron megjelenni kell)! A mai napon már mindenkinek van nete kb a 3. számlát kapják kivéve egy embert, természetesen ez vagyok én.
A következő szervezésem 2 év múlva esedékes bármelyik szolgáltató lehet kivéve az Invitelt.
Garantálom hogy akit csak tudok lebeszélek róluk. -
MrTressy #6 hát nekem csak azért van vonalas hogy dslem legyen, kell a halálnak a korlátolt upc -
whitehawk #5 Az UPC szemét ez tény. Egy időben az IP kiosztással volt gond, akkor sokat szívtam 1-2 naponta telefonálni kellett nekik. A 15GB korlát semmire se elég. -
DW #4 Hát igen, probléma mindenhol van. Az meg más tészta, hogy a UPC tényleg egy nagy átverés.
Matáv is egy mocsok banda...rohadt magas ADSL áraival+telefon. Ebben az országban mindenkit kizsebelnek, mert megtehetik, mert minket senki sem véd meg. Lásd chello pereskedés pár éve. Ott is sz*rtak a fejünkre. -
fapapi #3 De azert le kell szögezni minden szolgaltatoval problema van Legyen az ADSL vannak nekem is rossz tapasztalataim.
-
fapapi #2 Szintugy!
Na meg azert mert a rohadek kabelnetek 15 gigas korlat van.
egyebkent itt egy level sok mindent le lehet vonni belole. Aztan hogy a level valodi e vagy sem azt nem tudhatom.
------------------------------------
" Tisztelt UPC!
Szerzõdésünket (ÜF. szám: 00*******4) június elején kötöttük önökkel.
Emlékeztetném
önöket, hogy a szerzõdésben (illetve óriásplakátokon a városban orrba
szájba) július
és augusztus hónapra bõszen hirdetik a két hónap ingyenes szolgáltatást.
Kézhez kaptam azonban a számlát, mely 06.11 és 08.11 között 26.366 Ft
számláz a jogosan követelt tört havi júniussal ellentétben, melynek
összege 9592 + áfa. Igaz, hogy ez közelíti a nasanal használt satellites
átvitel árait, de ez ellen nem ágálok, én akarok internetezni, hát basszak
rá. Természetesen nem én vagyok az egyetlen, aki megkapta ezt az elbaszott
számlát. Az egész város megkapta, ne is álltassanak.
Az egész városnak be kell kérem fáradnia az ügyfélszolgálatra, vagy
telóznia kell, mert aki meg akarja spórolni az 1 órás sorban állást, vagy
a minimum 40 percig tartó lejárt jogdíjú hívásvárakoztató zenét, annak
lekapcsolják a szolgáltatását. Erõsebb kutya baszik, nemde?
Bár lenne egy kedves jogász ismerõsöm (vagy valami rendes jogrned ebben a
fostalicska pocsolya országban), a billentyûzetem amortizációját, a
feleslegesen elhasznált agykapacitásom alternativ költségét, negatív
érzelmeim gondatlanságból elkövetett felbujtását mind ráterhelném az
idióta tehetetlen vállalatukra.
A rendelkezésre állásuk, hogy is mondjam, hektikus. Bár a kábelmodem és a
router kihúzkodásával és visszadugdosásával idõnként újra "rendelkezésre
állnak".
Most épp
asszem büntetõsávon vagyok, ami aztán tökéletes kijátszása mindenféle
fogyasztóvédelmi jognak, szerzõdés-, vagy jogszegés, de ha ebben tévednék
(és önök szerint nyilván tévedek), akkor is minimum geciség, és ok arra,
hogy további 15 ismerõsömet és ügyfelemet lebeszéljem a fos mocsok
szolgáltatásuk igénybrevételérõl.
Nem minden ismerõsöm hallgat rám, de azért eddig kb 15.-öt sikerült
lebeszélnem róla. Hát ez barátok közt is havi 150 rongy kiesés. Ezzel
vigasztalom magamat, suttyókáim.
15 Gb anyagot mozgattam meg augusztusban, tekintve, hogy grafikusok és
informatikusok munkáját koordinálom. Az önök szolgáltatásával dolgozni azt
nem lehet havi 10 ezer forintért? A nagyanyám a célcsoportjuk a
nyugdíjából?
Hívjanak fel a mobilomon 06 ** *******, és esdeklõ bocsánatkérések között
intézzék el, hogy a 7 kilóbájtos download vonalam visszaálljon a
szerzõdött értékre.
Küldjenek egy rendes számlát a szerzõdött értékekkel, és felejtsük el
egymást, jobb szeretném a netet használni, a barátnõmmel meg az idõt
tölteni, semmint fordítva.
Nem ártana továbbá, ha egy rendszergazdi, már ha egyáltalán vannak ott
ilyenek, megoldaná azt a misztikus helyzetet, hogy az embernek heteente
kétszer újra kelljen konfigurálnia a kábelmodem mac addressét a tetûlassú
websitjukon. Ha kell, kiutalom egy munkatársamat egy órára, amialatt
megoldja ezt a fél éves problémájukat.
Komolyan mondom szívem szerint összeszednék maguk ellen 10 érvet, és nagy
betûkkel kiplakátoznám a várost, hogy ÁTVERÉS!!!. De talán jobb lenne
kirúgni az inkompetens vezetõséget, és eltiltani õket a további
cégvezetéstõl.
Elnézést a hangnemért, de nem én vagyok, aki átbassza magukat, hanem
fordítva, talán így érthetõ a döhöm. Én nem ígértem semmit maguknak, csak
hogy használom a cuccot és fizetek érte, de hogy használni se tudjam
rendesen, még többet is fizessek érte, majd utána egy-egy napom felét
azzal töltsem, hogy kikönyörögjem a szerzõdött szolgáltatásomat, na azt
nem. Agyõ, ez volt az utolsó szerzõdésünk.
Önök szolgáltatók, ideje lenne elgondolkodni a szó értelmén.
A megoldást várva, üdvözlettel,
****** András
UI: Ha esetleg a szokásos maszlaggal válaszolnának, hogy "Kedves 1***2-es,
fáradjon be egy fél napra az igen kellemesen légkondicionált
ügyfélszolgálatunkra", akkor kicsit feljebb megyek errõl az info@chello
vonalról, és beígérem egy managger managger managgerének hogy lebeszélek
még pár embert errõl a tévéshoppos színvonalú szolgáltatásról. Csináljanak
már valamit, ez a teljesítmény manapság "kiesett hasznot" von magával, nem
elégedett ügyfeleket. "
------
Kicsillagoztam ami talan nem publikus
-
awender #1 Nekem csak azért van vonalas telefonom, hogy legessen DSL-em. Különben biztos nem vettem volna!