79
Jet Thunder
  • molnibalage83
    #79
    Ennek is annyi.

    This domain may be for sale
    http://www.thunder-works.com/
  • Molnibalage
    #78
    Nem, a weboldal is halott. Sajnos ide jutott a repszimfejlesztés. Atombugos DCS, soha meg nem jelenő progik...
    Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2014.12.16. 15:33:50
  • Papa01 #77
    A Fighter Ops-ot még fejlesztik? :)
  • Molnibalage
    #76
    Új motort fog kapni a játék. Egyszer talán megjelenik, mint a Fighter Ops...
  • Sanyo
    #75
    Egy nem túl meggyőző FMA IA 58 Pucará videó.
  • Sanyo
    #74
    Sea Harrier Port Stanley felett.
  • Sanyo
    #73
    A modelleket újrakezdték és egy csomó programozási melóval is el vannak maradva. Elég nagy mellényúlás volt januárra bejelenteni, hiszen tisztán látszik, hogy még messze van a vége. Én azért várom, de év vége előtt aligha fog megjelenni.
  • repvez
    #72
    Nem tudom, hogyan gondolták, hogy januárba kiadják ezt a játékot ha mégcsak most készitik hozzá a modelleket és még sehol sincsenek a táj részleteivel sem .Bár lehet hogy mikor meglátta az aerosoft, hogy mit akarnak kiadni, azt mondta nekik hogy ö ahhoz nem adja a nevét és vagy ujrakezdik az elejétöl vagy nem lesz kiadva.
    A külsö modellel nincs is bajom, de a kabin nézet az eléggé fura nekem .Olyan érzésem van mintha a gép hátárol néznék a fülkébe valahogy nem érezni hogy körülvesz a kabin.
    Ebböl jövö nyárnál elöbb nem lesz semmi .
  • Sanyo
    #71
    Harrier GR.3 és Pucará videó.
  • Sanyo
    #70
    Eredetileg januárra tervezték a megjelenést, a csúszást pedig hetekre és nem hónapokra ígérték. Falkland miatt is nagyon érdekel, ha van valami hír, úgyis tudni fogod. :)
  • kokos
    #69
    Képek itt-ott,videók..így repülök meg úgy,meg húúúúú de klafa belső nézet......hol a játék?hmm?
  • Sanyo
    #68
    Pucará pilótafülke render.
  • Sanyo
    #67
    FMA IA-58 Pucará pilótafülke.
  • Sanyo
    #66
    Harrier GR.3 fegyverzet.
  • Sanyo
    #65
    Ingame Harrier GR.3 és fejlesztői infók.
  • Willenbrock
    #64
    Nagyon élethűnek látszik,remélem mielőbb lesz hozzá Mirage is.Csak nehogy "két hetet" csússzon a megjelenése...:)
  • Sanyo
    #63
    Sajnos pár hetet késik a megjelenés.
  • Sanyo
    #62
    Harrier GR.3 pilótafülke előzetes.
  • Sanyo
    #61
    Gépigény és néhány érdekesség.
  • Sanyo
    #60
    Kézi légvédelmi rakéták, Rapier, CH-47 és Pucará valamint hajók renderképei.
  • Sanyo
    #59
    Jet Thunder - Új képek és megjelenési dátum.
  • Sanyo
    #58
    BAe Harrier GR.3 új, HD felbontású modellt kapott.
  • Sanyo
    #57
    Megjelenés még ebben az évben! Az FSX vonalon ismert Aerosoft lesz a kiadója. :)
  • Sanyo
    #56
    Lassan de biztosan készülget, Sea Harrier FRS.1 vs A-4B Skyhawk légiharc.
  • Sanyo
    #55
    Még egy darabig nem...
  • zsoltfireman
    #54
    Sziasztok!
    Honnan tudom megszerezni ezt a sim-et???
  • 97th Vampire
    #53
    eléggé arcade szimulátornak néz ki eddig... kár érte. Pedig izgalmas hadszínteret választottak a fejlesztők.
    A pilótafülke oldalsó részeit nem akarják textúrázni vagy műszerpaneleket odarakni??? Gondolják hogy a fekete űr helyette az mindent megold?
  • blash
    #52
    Jet Thunder TrackIR 6DOF testing @ 2007 december

    Ennel a juzernel van me'g par video, de egyik sem tul uj :/


  • Bucser
    #51
    16:9 arányú bemutató készült
  • f2d
    #50
    10 év alatt nem tudtak hozzá csinálni egyet? Az első epizódban ugyan ilyen hadjáratok voltak. Én még a mostani korban elvárható normális hadjárat mellett egy-két apró, pillanatok alatt kivitelezhető dolgon változtatnék rajta. Akkor tényleg jó gamma lenne. Ezt lehet, hogy írtam már máshol: 1280x1024-ben viszont nagyon zsír.
  • Seaweed
    #49
    Ha netan a lockon megkapna egy jokis dinamikus hadjaratot az mindenek fole emelne..de addig...
  • f2d
    #48
    A képeket nézegetve a graf jó, mondjuk nálam ez sokadlagos szempont (halkan megjegyzem most is olyan két gémmel játszok aminek a felbontása 640x480, 3D nuku, és így is verhetetlenek). Az élethűség, azaz a szimuláció nálam sokat nyom a latban, a hangulatos hosszú hadjárat pedig a második helyen van, ugyanis ez adja a játékélményt.
  • Seaweed
    #47
    Hat en latok a Jet Thunderen boven fejleszteni valot meg az SFP1/WoV-hoz viszonyitva is! (De egy huzos hosszu dinamikus hadjarattal betehetnenek minden masnak akar jo a FM es az AI meg a gfra akar nem!)
  • f2d
    #46
    Tudom, hogy komálod. Az tény, hogy egy átlagos gépen is gyönyörűen néz ki.
    Remélem ez a "villám" a kényes igényeimet valamelyest kielégíti.
  • Seaweed
    #45
    En szeretem mind az SFP1-et mind a WoV-ot mert marha jopl moddolhato! Nem rossz am a dinamikus hadjarat se benne! Csak rovid...biztos nagy eroforrasokat igenyelne egy komolyabb...
    De igy is meghatarozo szim 2K utan!
  • f2d
    #44
    Thirdwire
  • f2d
    #43
    Egyet értek. A Thirdwire sorozata se lett volna rossz, csak olyan érzése van az embernek mintha nem fejezték volna be. Hiányzik belőle a normális hadjárat és a küldik is igen egyszerű felépítésűek. Emiatt nagyon gyorsan meguntam, pedig lenne benne fantázia. Szerény véleményem szerint a rep modellt vagy az avionikát egy kicsit komolyabban is megcsinálhatták volna. Ha a kettő közül valamelyiket elkészítik és rakanak hozzá egy jó kis kampányt az biztos, hogy a kedvenceim közé tartozna, már csak a feldolgozott korszak miatt is. (Még úgy is, hogy repülős játék, nem hk.-is.)
  • Glpetyus
    #42
    Thx
  • Seaweed
    #41
    Egy szoftverfejleszto ceg...mint pl az EA...
  • f2d
    #40
    Mi, micsoda?