79
Mit lehet tenni egy márkakereskedőnél ha szar az új autód!
  • danyr
    #79
    nem rossz!
  • kissl
    #78
    hi nekem ez a 2 jön be:
  • ent
    #77
    Nagy mákod van akkor!:)
  • Taranov
    #76
    :DDDD
    A miénk nem :)
  • Marcell
    #75
    Jo csak kukacoskodtam 1-et! BK! :)
  • cement
    #74
    jah, de van olyan valtozata is
  • Marcell
    #73
    Mondjuk a kepeken nekem nem tunik tiptronicnak... :)
  • cement
    #72
    Ez is nagyon teccik
    Phaeton



  • cement
    #71
    Sorry a nagy képekért, de nekem ilyen autó pl nagyon kéne. Golf 5 GTi gecire jó, tiptronic váltó, turbó, minden.








  • ent
    #70
    Nem ez még mindig a IV-es!!!!

    Az összes IV-es golf váltóhibás!!!!!
  • GregSB
    #69
    "Egyébként az új golfommal is tök ua. a gond!!! Az egyes akadozik!!!"

    Ez már az V-ös golf?

    Nem lehet, hogy a te készülékedben van a hiba? :DDDD
  • Maffya
    #68
    Akkor ne magad b..d szájba inkább a tetves hozzáálásukat!


    egyébként:

    [center] KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK !!!
  • ent
    #67
    Ja
  • Maffya
    #66
    Ezt irták kintröl a swábok???
  • ent
    #65
    A sztori vége, hogy szabad-fordításban: basszam szájba magam az alsó-közép-kategóriás golfommal!!!!

    Vegyek egy olyan vw-t mint pl.: az audinál nem egy a3 hanem egy a8, phanteom vagy mit és azzal semmi gondom nem lesz!!!!

    Sajnálják egyébként!!!!

    Egyébként az új golfommal is tök ua. a gond!!! Az egyes akadozik!!!
  • Mentol
    #64
    Most mrá én is nagyon kiváncsi lettem a történet folytatására...
  • ent
    #63
    2 év a vwnél, nem lehet kevesebb a citroennél!
  • Maffya
    #62
    Megtudná mondani valaki hogy a Citroeneknél mire mennyi garancia van?
    Gondolok itt az átrozsdásodástól kezdve a hajtásláncig külön külön.
  • Kit--Kat
    #61
    szvsz alfáé a legszebb ezekközül
  • Marcell
    #60
    Viszont a Jetta V (Bora II) nagyon szep lett! Rogton "belezugtam". Phaeton szeru fenek, Accord szeru forma es (nagy) ajtok, a Golf V eleje (ami szerintem jol nez ki).
    Vegre egy szep VW. Persze ez szubjektiv...
  • ent
    #59
    Főleg hogy nem kombi!
  • #58
    Pedig, ha van nagyobb bukás mint a IV golf, akkor az nem más mint a V.
  • ent
    #57
    A válasz még nem érkezett meg!
  • Maffya
    #56
    NAGYON HELYESEN TESZED !
  • Holy
    #55
    :))))))))))
  • ent
    #54
    De azért a reklamációt nem fejezem be!!!!!

    Ma írtam a német vw céghez, hogy a pszichésen is megterhelő problémám miatt térítsék vissza a 450 eFt-ot!!!

    Kíváncsi vagyok a válaszukra!
  • harcu
    #53
    Hiába, nincs rosszabb, mint egy új autó, amikor rosszalkodik, pedig az ember élvezni akarja, ha már egyszer kifizette. Remélem, ez jobb lesz majd!
  • Marcell
    #52
    Gratulalok a -vegul- sikeres reklamaciodhoz! Remeljuk az V-ös Golfod mar kifogastalan lesz, es hosszu evekig (evtizedig :) sok oromed leled majd benne!
  • ent
    #51
    Ebben teljesen igazad van:
    "nem gondoljatok, hogy ha szar auto lenne a vw, akkor nem lenne nepauto ?
    vannak hibak, de hibak mindenhol vannak, hisz egyik auto sem tokeletes
    akarmennyire is vw fan vagyok, tisztaban vagyok azzal, hogy a nemet motor meg sehol nincs egy japanhoz (pl honda)
    viszont a nemet mar felszereltsegben le tudja verni a japant, es ez teny
    a franciakrol meg inkabb ne beszeljunk... 1 eves primerankban komplett morotcsere volt, utana is egyfolytaban szarakodott, vegul 4 millioert lehetett eladni a 9 millios kocsit"

    És ezért is maradok a golfnál, csak ötösben!!!
    Ma küldte a porsche, hogy vigyem az autóm, vigyek 450 eFt és kapok egy full extrás comfortline V golfot, csak ne szóljak senkinek!!!!
  • Marcell
    #50
    Az V-öst sajnos meg nem tudtam kiprobalni (csak beleultem...), pedig kivancsi lennek ra. A VW szalonos ember allitasa szerint sokat fejlesztettek a motoron es a valton, valamint a klimaberenedezesen.
    De eddig szamomra nem volt tul meggyozo az otos sem (kivul es belul).

    Csak ugy erdekessegnek berakok par muszerfalkepet. Mindenkinek izles dolga, hogy melyik tetszik neki jobban. ENGEM a Civic fogott meg (ezert IS esett ra a valasztasom :) :
    GOLF V muszerfal
    HONDA CIVIC muszerfal
    FORD FOCUS muszerfal
    OPEL ASTRA muszerfal
    MAZDA 3 muszerfal
    NISSAN ALMERA muszerfal
    FIAT STILO muszerfal
    ALFA ROMEO 147 muszerfal
    CITROEN C3 muszerfal
  • harcu
    #49
    "Amugy szamomra a VW a IV-es szeriatol kezdve megszunt letezni."

    Nem véletlenül váltották le olyan hamar. Egyszerűen nem fogyott úgy, mint szerették volna. :)
  • harcu
    #48
    Itt egy idézet a vezess.hu-ról:

    " A 16 szelepes 105 lóerős benzinmotor nem hajlamos igazán a pörgésre, viszont alacsony fordulaton rendkívül erőtlennek bizonyul. 3500-as fordulat felett kezd csak éledni, és a piros mezőig kell forgatni, ha némi gyorsaságot szeretnénk előcsalni belőle. A hozzá kapcsolódó ötsebességes kézi váltó is inkább a nyugalmas váltásokat szereti, - előfordult, hogy gyorsabb váltásoknál megakadt a váltókar. A jellemzően lomha fordulaton járó motor gyenge teljesítményéért cserébe viszonylag sokat fogyaszt. Vegyes használatban 9,0 literbe sikerült beleférni. "

    Amúgy személyes tapasztalatom rgy 1.4 16V-s Golffal van. Ketten ültünk benne, mikor egy teherautót akartunk előzni kb 60-nál. Vissza 3-ba, és padlógáz... és nem történt semmi. A kocsi egyáltalán nem gyorsult, az volt az érzésem, hogy az 1.0-ás Corsám jobban menne. Jó, kis idő múlva persze legyorsultuk a teherautót, és az is gyorsult közben, de az egy pótkocsis szerelvény volt, ez meg egy személykocsi, amit folyamatosan országúton és autópályán használtak, tehát nem volt ellustulva. Szóval az biztosan nem kellene. Beleülve is csak annyi volt, hogy oké, mehetünk, semmi "hű de jó itt" érzésem nem volt, unalmas belső ronda kék műszerfalvilágítással.

    A hengerenként 4 szelepes motorok szerintem is feleslegesek, következőleg egy 8 szelepest vennék. Jellemzően 2000-3500-ig hajtom az autót, a nyomatékmaxom 3000-nél van, a teljesítmény ellenben 6000-nél. 5000 fölé is ritkán pörgetem. A 8 szelepesek jobban vezethetőek, ez is tény (mint a felszeretsége a német kocsiknak :)), alacsony fordulatszámon nagyobb nyomatékot adnak, ami a kulcsa a rugalmasságnak.
  • Marcell
    #47
    :: olyanok az attetelek, hogy egyenletesen(!) huz az auto (akkor is, ha eppen nem huzatom ki 4000-ig)
    Konnyu vele ugy menni, hogy minden valtas utan olyan fordulattartomanyba essen az auto, ahonnan ismet nagyon jol indul a vas.
    ---
    Az 1.6-os IV-es Golfban az egyes es a kettes kozott akkora a luk, hogy csak akkor lehet kb. egyenletes (<-- ez a kulcsszo) gyorsulast produkalni, ha a piros zonaig kihuzatom az egyest. Ha korabban valtom fel a kettest lesz egy NAGY megtorpanas, azt ki kell varni es csak utana kezd el megint jol huzni.

    :: sima, utazo hasznalatnal (mondjuk 2500-as vagy 3000-es fordulatnal) barmikor kepes megindulni, ha nyomok neki egy nagyobb gazt.
    ---
    A IV-esben hiaba tolom padloig a gazpedalt 4000 alatt csak egesz picit kezd el gyorsulni. Utana eszbekap es hatbarugva huz a vegeig.


    Ez volt eddig az en velemenyem, de ugy latom van mas is rajtam kivul, aki hasonloan EZT a kulonbseget erzi a III-mas szeriaval szemben. Ideznek egyet a Totalcar.hu-rol, mert az ujsagiro konnyebben emesztheto formaban irja le azt, amit en is megprobaltam elmondani elozo hozzaszolasaimban.

    Golf IV 1.6 16V cikk (ezt sem szentiras, csak egy velemeny, ugy mint az enyem. Viszont en speciel egyetertek vele.) :
    "Az egyik ilyen újkori fétis a hengerenként négy szelepes technika, amelyet a versenysportban már nyolcvan évvel ezelőtt alkalmaztak nagyfordulatú motorok teljesítménynövelésére. Ahogy a nagy darabszámok miatt olcsóbbá válhattak az igényesebb technológiák, úgy terjedtek el a nyolcvanas években a sokszelepes motorok a sportos utcai autókon is, hiszen ezeknél is cél a minél nagyobb teljesítmény.

    A probléma akkor kezdődött, amikor annyira beindult a hisztéria, hogy már joviális családi autókon is fel-feltűntek a "16V"-feliratok. Önmagában a tizenhat szelep csak minimális teljesítménynövekedést eredményez, viszont garantáltan magasabb fordulatra tolja el a nyomatéki maximumot. Ahhoz, hogy tényleg jobb legyen a motor, iszonyú sok egyéb tényezőt is meg kell változtatni a nyolcszelepes technikához képest.

    Mivel az átlagos autós általában 2-2500-as fordulatnál kapcsol feljebb egy fokozattal, a hengerenként négyszelepes technikának ő csak a hátrányát látja, effektíve gyengébbnek érez egy ugyanakkora motort. Ezen a problémán a technikai fejlesztésekbe tisztességes pénzeket ölő gyártók, például a Honda úgy kerekedtek felül, hogy változó szelepvezérlés alkalmazásával kis fordulaton csak két, nagyobb fordulaton pedig - a szelepvezérlési idők egyidejű módosításával - négy szelepen át lélegeztetik az égéstereket. (...)

    Mint utóbb kiderült, a wolfsburgiak konyháján már évek óta az üstben rotyogott egy új, 16-szelepes, 1,6-os, négyhengeres blokk, amely a huzamos főzés ellenére csak nem akart megpuhulni - hogy egy egészséges képzavart is feldobjunk itt. Akár kész volt, akár nem, most mégis bevezették a Golfban, de már egy röpke próba alatt kiderül, hogy előrelépés maximum marketing-vonalon történt. (...)

    A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy kis fordulaton a motor erőtlen, városban szinte luxus negyediket kapcsolni, az ötödiket pedig el is felejtheti az ember, az autópályára való. Hármasban azonban a motor otrombán bömböl, és még ekkor is kelletlenül is reagál. Ilyenkor joggal jut az ember a következtetésre: kár a régi jó motorért, még ha egy kicsit többet is fogyasztott."


    Legvegul: idonkent persze szeretem kihuzatni a IV-es Golfot, na akkor tenyleg ugy megy, mint a golyo. Raadasul a hangja is kellemes a magas fordulatokon, nem erzem azt, hogy sirna a motor a porgetestol.
  • Holy
    #46
    nevetsegesen fogod fel ezt a dolgot, nem kommentelem

    annyit kernek, hogy ird le, hogy mit is jelent szamodra az, hogy dinamikus
  • Marcell
    #45
    Meg annyit, hogy a dinamikussag szerintem nem egyenlo a gyorsulassal.
  • Marcell
    #44
    Nem kotelezo egyeterni azzal, amit irtam!

    En nem ertek veled egyet, pedig hidd el, en is sajat tapasztalataim alapjan beszelek. Egy szoval se mondtam, hogy a az 1.4-es Golf jobban gyorsul a mostani 1.6-nal. NEKEM (a kedvedert nagybetuvel irtam) sokkal jobban osszerakottnak tunik a III-mas, minden tekintetben. Valahogy kenyelmesebb is volt, es jobban ereztem benne magam. A valto pedig pocsek az ujban. Lehet vele valtani, betalalok a megfelelo helyre, de a harmas valtojahoz kepest (vagy irhatnek sok mas autot, amit mar vezettem) nehezkes, akadozo. Akkora lukak vannak az attetelek kozott, hogy csak akkor huz rendesen (de akkor tenyleg), ha jol kihuzatom. (Foleg az egyes es a kettes kozott van a nagy lyuk). Ezzel sokszor nincs is baj, de nem mindig van kedvem igy menni vele, akkor pedig nagyon harmat.
    Nem rossz auto a IV-es Golf, de szerintem a III-mas szeria lett "tulsagosan" jo :)
    Es valahogy olyan szurke vezetni a IV-es Golfot. Szamomra (!) fele akkora vezetesi elmenyt nyujt, mint mondjuk a Honda (Civic), vagy akar az altalad emlitett Calibra. Valhogy nincs meg benne az, amitol bele tudok (igen, ÉÉÉN) szeretni egy autoba.

    A felszereltseges dolgot nem ertem mire irtad. De biztos ugy van, hisz "teny".

    Vegul: gratulalok, hogy Te ilyen objektiv vagy es elnezesedet kerem, hogy nyiltan vallalt, szubjektiv velemenyemet kiirtam a forumra. De sajnos, barmennyire is szurja szemed a VELEMENYEM, nem vetted el a kedvem a forumra irogatastol. :)
  • Holy
    #43
    irkalod itt a baromsagaidat a "tipikus vw hozzaallassal"
    mirol beszelsz egyaltalan ?
    az, hogy neked rossz tapasztalatod van 1 szalon miatt, az nem azt jelenti, hogy mind ilyen
    mikozben irkalok, olvasom a kovetkezo baromsagodat :
    "Az 1.4-es 8 szelepes, 60 lovas harmas sokkal dinamikusabb volt (jobb volt vele elozgetni), mint az 1.6-os 105 lovas negyes."
    megint nem tudod hogy mirol beszelsz, de sebaj
    vezettem nem egy harmas golfot, volt 1.4-es, gt, es vr6 is a seggem alatt, most pedig egy 4-es golfom van, tobb mint 1 eve.. nem akarmiert
    jobb volt elozgetni vele.. hat ez nevetseges
    csak az ertekeket vegyed, es rajossz maris hogy mekkora butasagot beszelsz
    a 105 lovas 16 szelepessel barmikor lenyomom a 2.0 8szelep calibrakat (pl)
    ennyit a dinamikarol

    nepauto ?
    nem gondoljatok, hogy ha szar auto lenne a vw, akkor nem lenne nepauto ?
    vannak hibak, de hibak mindenhol vannak, hisz egyik auto sem tokeletes
    akarmennyire is vw fan vagyok, tisztaban vagyok azzal, hogy a nemet motor meg sehol nincs egy japanhoz (pl honda)
    viszont a nemet mar felszereltsegben le tudja verni a japant, es ez teny
    a franciakrol meg inkabb ne beszeljunk... 1 eves primerankban komplett morotcsere volt, utana is egyfolytaban szarakodott, vegul 4 millioert lehetett eladni a 9 millios kocsit
  • Marcell
    #42
    Szerintem a garancia a gepkocsira vonatkozik, nem pedig az uzembentartojara. Tehat a gari el tovabb.
  • Maffya
    #41
    Ma a melóhelyen azon vitatkoztunk ,hogy ha veszek mondjuk egy 2éves autót valakitöl aki elötte ezt a verdát a kereskedötől vette újjonan és természetesen vitte rendesen kötelezőre.Tehát én ezt megveszem és most 2 éves és ha vinném továbbra is a szervizciklusnak megfelelöen kötelezöre a gépet akkor a Citroen garancia tovább él? Elvégre jogos tulaj vagyok,viszem a kötelezőre,és a gyár az autóra adja a garit nem személyemre vagy az elöző tulaj személyére?
    Véleményetek szerint hogy van ez?
  • Marcell
    #40
    Hat V-os Golfbol egyelore nincsen kombi...

    Amugy szamomra a VW a IV-es szeriatol kezdve megszunt letezni. A III-mas Golf/Vento(Jetta3) meg jol ossze voltak rakva, es sokkal jobban is neztek ki. Azokban meg tenyleg volt anyag. Nekunk 288.000km-t is minden hiba es csere nelkul vigan elfutotta a Golfunk. Gyari kuplung is volt benne! Olyan sima volt vele a valtas, mintha vajat kentem volna a kenyerre :)

    Nekem Ventom volt 3 evig, en 55e kilit tettem bele. 188.000km-rel adtam el, mert ezen mar elojott egy ket aprosag (pl. rozsda) es a klima is fontos volt szamomra.

    Most a csaladban van IV-es Golf es messze nem olyan minosegi erzetu, mint a harmas szeria. Vezetni pedig kozel sem olyan jo. A motor nem dinamikus, a valto valami pocsek (a szerkezet is, meg az attetelezese is). Egyedul a futomuve van rendben, bar a Focushoz es a Civichez kepest nem nagy szam.
    Az 1.4-es 8 szelepes, 60 lovas harmas sokkal dinamikusabb volt (jobb volt vele elozgetni), mint az 1.6-os 105 lovas negyes.
    A digitalis klima buta (ujrainditas utan nem jegyzi meg a beallitast), az ulesek nem tul kenyelmesek, a kormany rossz fogasu, a kuplung tul lagy, keves a pakolo hely.

    Egy szo mint szaz, a legnagyobb banatom, hogy mar nem gyartanak 0 km-es III-mas Golfot. Tuti arra csereltem volna le a Ventomat, 1.8-as vagy 1.6-os mocival, klimaval, 4 lufival, eletkromos ablakokkal, abs-szel, stb. Tehat jo (mai IV-es Golf) felszereltseggel, 0km-el egy III-mas Golf. NYAMI!! Sajnos ez mar orok alom marad. Na mind1, mostmar atpartoltam a Hondahoz...

    Szoval igazan akkor jarnal jol, ha visszakapnad az autod arat (mondjuk minusz 300.000e) es keresnel valami masik markat. :)