35
Alexander
-
Chaos Mad #35 én is lehuztam, most telepitem.
kiváncsi vagyok -
antijedi #34 egész jó egy rts-nek..., romenak nem akart vetéjtársa lenni szvsz, más müfaj...
inkább egy szabvány rts történelmi köritésben..., elvégre a történelem ezen részéről még nem sok iylen volt emlékeim szerint ... :) -
#33 Szoval annyira nem jó? Azért adok neki egy esélyt. -
#32 Rome Total War utan nem nagyon érdemes erőltetni, első benyomások alapján meglehetősen középszerű alkotásnak látszik sajnos ... -
ekiaki #31 Kipróbáltam, nem rossz. Age of empires cossacks-sal keverve. Egyetlen bajom van, hogy nem tudom forgatni a kamerát. Ha valaki rájön hogy kell, lécca szóljon!
-
#30 jo nekem tetszik nagyon -
#29 Én ma este akartam lekapni, majd véleményt tolj róla! :) -
#28 engem erdekel most telepitem -
#27 Ugy látom ez most senkit nem érdekel! -
#26 Valakinek leért már,és kiprobálta?
Véleményeket! -
#25 Na ne mondd! -
#24 kijott ám! -
#23 -
#22 Alexander: a STALKER készítőitől
Sogun, 12:41 - PC - Játék: RTS
(Worthplaying) November 23-án kerül boltokba Oliver Stone mozifilmjének számítógépes adaptációja. A STALKER fejlesztőcsapata ezúttal RTS játékban remekel, ahol hősökkel erősített, hatalmas seregeinkkel földig rombolhatjuk a kiszemelt városokat és fosztogathatunk. Alexander legnagyobb ellenfeleivel - Dáriusz perzsa királlyal, Pórosz, indiai királlyal és Nektanebó, egyiptomi fáraóval - is hódíthatunk.
A játék elején megszabadított parasztokkal várost építtetünk. Lehetőleg ne küldjük rohamra szegény földműveseket, mert a haramiák pillanatok alatt zalai felvágottat csinálnak belőlük és a kevés túlélő meg sokkal hosszabb ideig elkínlódik a város felhúzásával. Bal egérgombbal kiválasztjuk, jobbal pedig hadba küljdük gyorsan megtermelt buzogányos vagy kardos harcosainkat.
Utóbbi fajta szinte mindenen - íjászokon, lovasságon - átgázol, és automatikusan nekiugrik az útjába kerülő ellenfélnek, szóval lehet másfelé figyelni, például a katonákat lelkesítő hősökre. Alexandert meg a társait mennyei fénysugár világítja meg. Hatalmasat sebeznek az ellenségen, de ha Alexander meghal, vége a játéknak, ezért figyelni kell a fickót.
A mikromenedzsment majdnem teljesen automatikus, ha mezőre küldöd a parasztokat azonnal elkezdenek aratni, csak az építésnél kell megmondani nekik, mit akarsz felhúzni. A 3D motor eléggé impresszív, úgy látszik a STALKER csapat készült nagyon már a Heroes of Annihilated Empiresre, mert az Alexanderban 8000 harcosodat mutatják egyszerre a képernyőn! Egyébként egy hadsereg simán álhat 64.000 egységből is. Hatalmas harcok bontakoznak ki és messziről-felülről nézve tényleg olyan az egész tumultus, mint a filmen. Egész jó kis RTS alkotást kalapálgatott össze a GSC Game World. Várjuk a STALKER-t meg a HOAE-t!
info:Hardwired. -
#21 Szerintem nem.SZERINTEM :) -
#20 van olyan mint az "Age" sorozat ? -
#19 2004-11-20 Alexander (c) Ubisoft RELOADED 106x15 MB
NFO -
#18 Nem olyan rossz a hanghulata, de ez a demo még nagyon gyerekcipőben jár. Ha kijavítják a bug-tengert akkor jó lesz a végső. Falak javításánál a munkások remegnek egyhelyben és nem javul a fal, pedig ott dolgoznak, a harcikocsi nem fér be a városkapun, úgyhogy falépítés előtt el kell dönteni, hogy hol legyen, kint vagy bent:))) Amúgy is lehetetlen irányítani, mert nem fordul meg, csak 20 klikkelés után. A missionben a hősöket mikor támadják, egyetlen figyelmeztető üzenet sincs, ha éppen máshol harcolunk, vagy több helyen egyszerre, lehetetlen észrevenni, ha a gyalogos hőst vagy a béna harcikocsist körülveszik és agyonvágják, aztán defeat, restart mission. A falakra felpakolni az íjászokat, az valami művészet, mire hajlandóak voltak felmenni, addigra a fél falat szétverték. A katapultok ha egyszer támadnak, utána ugyanoda lőnek míg elege nem lesz a játékosnak belőle, hogy a saját harcosokat hajigálja szanaszét a becsapódás. Nem alami jó ez az önműködő munkás viselkedés, jobb lenne , ha parancsig állnának egyhelyben. De ezeket ha kijavítják, egész hangulatos lesz. -
#17 Kiprobáltam a demót nem roszz de lehetett volna jobb is,elszórakozni meg eltölteni az időt simán jó vele. -
#16 Tin Soldiers - Alexander the Great ennek van köze a gamhez mert egy ilyen már megjelent?? -
Since #15 már november van :-) -
#14 november -
#13 Most installálom a demot. -
Since #12 mikor jön a full? -
#11 Demó 286,98 MB -
#10 Website -
#9 kiváncsi vagyok, hogy az "Age" sorozatot felülmúlja e majd ...
-
#8 még jó ...
mit mutasanak ?
10 parasztot, meg egy düledező viskót ...
-
Wing Rockling #7 Csítelnek a fejlesztők.
Minden erőforrás: 999999 -
cyrus #6 HUÁ ! olyan mint a shogun ? -
#5 Ne tünik rossznak.Remélem sikerül egy jó gamet összehozniuk. -
#4 Ő Goauld volt? -
#3 "Az Ubisoft lecsapott az Oliver Stone féle Nagy Sándor (Alexander the Great) c. film jogaira és a rendező közreműködésével remekbeszabott, a film novemberi megjelenésével egyidőben várható RTS-t farigcsálnak belőle.
A holdkóros és az alkalmi játékosok igényeit figyelembe véve alakították ki a játékmenetet. Így mindenki örömét lelheti a hódításokban. A történelemhű kampányok egyedi jellemzőkkel, a kor hőseivel, az erőforás menedzsmentből fakadó kihívásokkal szembesítik a játékosokat. Ezen felül formációk, és autentikus katonai taktikák állnak rendelkezésünkre. A vérrel borított csatamezőket a kellő bátorsággal rendelkező és a megfelelő stratégiát alkalmazó taktikusok hagyhatják csak el épségben."
Info: Hardwired -
#2 Képek:
-
#1 "Az Ubisoft hivatalosan is bejelentette az Alexander nevű, stratégiai játékát. A címből biztos sokan kitaláltátok, hogy Nagy Sándor dicsőséges életútját kísérhetjük végig majd. A bejelentés mellett érkezett pár képecske is."
info: Gamestar