66
-
S100 #66 Etz Tuning:
Etz 125-150-250-300 átalakítás:
- 125ccm ről 150-160ccm-re
-250ccm-ről 270-300-310ccm-re
-Főtengely felújítás jó minőségben
-5 felömlős szívómembrános
sport henger készítés
Tel:70-530-5174 -
zorro976 #65 Hello psziho én épp motort keresek főleg Transalpot,vagy tenerét 95 köülit külföldi papirral 300-340 e. ft körül ha hudsz nekem ebben segíteni kérlek írd meg a tel számodat vagy hívj a 06702116799 számon.
Köszi Zoli. -
#64 Ezeket hirdethetik éveken át 1500-ért a kutyának sem kell ott.
Ha eléjük áll egy magyar 1000 eurót lobogtatva azonnal odaadják.
Ha rászánok 5 percet 800 euróért elhozom,ami már csak 240 ezer.
Tehát 340 ezrből névre írva friss műszakival motorozhatok vele,és tudom hogy nem lett visszapörgetve az órájuk,nem kókányolták a tulajok stb!
Csak a doboz és a konzol 80 ezer ami rajtuk van!
/A fesszabályzó problémára csak annyit írnék,hogy a transalpom is hibátlan volt elektromosan is /sajnos ellopták/ és az afrikám is az,én is olvastam róla egyébként./
Ellenben vehetek egy normális Mz-t 100 ezerért,átirathatom stb. nem tudom mennyi,és minden hónapban vehetem rá a kisipari utángyártott cuccokat.Ha két személlyel csomagokkal le akarok menni a tengerpartra,80-as utazóval zsibbadó végtagokkal 15 óra motorozással megtehetném,de jobb ha nem indulok el vele!-ebben egyetértünk!
Ha meg van egy afrikám,minek vegyek Mz-t?-mert kopik a honda?
Most van benne 70000 km,150 000-ig vez. láncot sem kell bennük cserélni!
A dr-eket ismerem, 50-60 ezernél már dugózni kell őket!
/motorszerelő vagyok,és olaszból hozok motorokat/
-
#63 :D haverom monda (olaszba jár motorokért hetente), hogy náluk minden 1500 euró. Mindenre 1500at mondanak :D de az meg most inkább 500 ezer körül van. Végülis erre akartam célozni, hogy 300ért nem sok jó állapotút lehet találni. Meg aztán még be kell hozni és papírozni. stb.
Egyébként tény, hogy nagyon jó motorok, de egy 1988as honda CR el rendelkezem, aminek konkrétan 60 ezer forintért kellett vízpumpa deknit vásárolni mert szétrohadt. Jó persze ez krossz, meg ilyeneket rá lehet varrni, de egy motorban sem szokott kopó alkatrész lenni a vízpumpa dekni :D Tehát nem eséskor sérült.
Igazából ámulok bámulok hogy egy ilyen öreg motorral meg vagy elégedve. Én mindig jó motort próbáltam venni, de valami mindig kicseszett velem. Kuplung, főtengely, akármi.
Ja és respekt és peace de ez erős kijelentés
"Ezeken nem kell vízpumpát meg elektromosságot kókányolni!"
Az én motorom lég/olaj hűtés, épp a CR tapasztalatok miatt válaszottam ilyet. Na én már hitelensen kijelenthetem, hogy nem kell vízpumpát szimeringezni, csapágyazni :D Egyébként őrült összeg, egy VFRes cimbora kínlódott múltkor vele.
Az elektromosságról meg köztudott, hogy az afrika fesszabályzója hűtésproblémás. Látogasd meg ezt az oldalt:
Africa - KT itt a klubotok egyik magasrangú tagja (esetleg alapítója is nemtom) felhívja a figyelmet, hogy át kell tenni jobban szellőző helyre. Nemhiszem, hogy csak terep használatkor jön ez jól, pld dúgóban araszolva is izzik a fesszabályzó. Ez a Yamaha Tenere sorozatnál is probléma, ők extra hűtőbordákat szoktak rárakosgatni, PC proci hűtő meg ilyenek. A Honda Transalp sorozat is megbízható széria, de gyújtáselektronika problémákkal küzd. (600asok) 1988 körüli.
Az MZ is fesszabályzó problémák, de csak akkor ha egy rossza akksival tönkremegy a gyári. Utána a kisipari hulladék álítólag sosem lesz jó.
Suzuki DR nek meg más baja van azt már nincs kedvem ecsetelni. :)
Az ETZ-m 130as végsebességre volt képes, 110es utazónál evett 5,2 őt. 2 személlyel meghalt, felkopogott a hátulja, és kényelmetlen volt gubbasztani rajta. A DR 4,5 - 4,8 at eszik. Terepen rövid távokon 5,2. Ezzel is 110el járok. Lényegesen jobb. De drágább is. Rövid távokra most is akarok venni egy MZ-t azért kár beindítani a DR-t.
Afrikából azért írtam 1,2 milát, mert ami nekem tetszett, az RD07 meg amit szívesen és bátran meg is mernék venni, az annyi. Ez van.
Jólegyé! -
#62 'Meg ha ennyire 300 egy afrika, akkor adjad a hirdetés linekeket, veszek énis gyorsan kettőt magamnak. "
Tessék:
tdr 125-250 euró
125 virago 600 euro
xj 600-500 euro
fzr 600-600 eur
Igaz,lehet Mz-vel is motorozni! -
#61 Honnan tudod mennyi pénze van?
"szétrohadt vízpumpákat leégett elektromosságot, kikönyökölt blokkot javítgatni?????? (szétszakadt váltót, kiszakadt gyertyamanetet, hadd ne soroljam már srác)"
Te a hulladékokat veszed mindíg?
A felének a feléért meg nem kell motort venni!
Leírtam hogy 20 éves az afrikám akkor mit 1.2 millázol itt?
Kerestem neked egy aktuálisat!
Pont ilyen az enyém!
mégegy!
és még egy
Ezeken nem kell vízpumpát meg elektromosságot kókányolni! -
#60 Hihetelen vagy. Mi köze az afrikádnak egy szétszakadt DT125 CRM vagy hasonló ezeréves 2ütemű blokkja kettérepedt dudvákhoz?????? Emberünk gondolom iskolába jár, pénze nincsen, csak épp annyit tud összekuporgatni amennyi a motor ára, aztán örül ha majd benzinre kap lét. Hol lesz ennek az embernek pénze és tudása szétrohadt vízpumpákat leégett elektromosságot, kikönyökölt blokkot javítgatni?????? (szétszakadt váltót, kiszakadt gyertyamanetet, hadd ne soroljam már srác)
Szerinted nekem van itthon MZ-m???? Egy 1991es Suzuki DR800al és egy 1988as Honda CR250el motorozom. Ha felülök a DR re barátnőmmel leugrok énis dubrovnikig mögötted, csak menj előttem mert fogalmam nincs hogy jutok el oda :D
25 ezret mikor fog egy 1990 es körüli DT125 és társaiba belerakni szerinted?? Szerinted aki DT125öt akar venni, annak van jogsija és motorozási tudásja egy 650es afrikához? Vagy a tiéd már 750es? Mind1is végülis. Úgysem 300ezerért akart a srác motort venni. Meg a tiéd sem 300ban állt meg mire itthon lepapíroztad, meg hazahoztad. Meg ha ennyire 300 egy afrika, akkor adjad a hirdetés linekeket, veszek énis gyorsan kettőt magamnak. Mert egy épkézláb ilyen motor inkább 1,2 mila mint negyed.
NA EZÉRT MERTEM én a szétküldött fosok helyett ajánlni valami egyszerű igénytelen dolgot, amit szétüthet, megtanul rajta szerelni ha akar, ha nem meg bárki felújítja neki 10 ezer forintért. Tapasztaltból, mivel nekem is volt 4 évig szimó, meg 6 évig etz. Én speckó szerettem. Manapság mondjuk divat lett 2 hónap szimó/riga után GSXR600ra ülni, látom te is szimpatizálz ezzel a trenddel. Ígyoszt BOCSÁNATOT KÉREK AMIÉRT BÁNTANI MERTEM A DRÁGA HONDÁS LELKEDET. Menjek el templomba is? -
#59 Honda topicban isteníteni az MZ-t,ehhez kell az elvakultság!
Öreg,én egy 20 éves africa-twinnel motorozom,aminek eredeti hibátlan a motorblokkja,és minden más!
Annyi benzinből mint egy Mz,pont kétszerakkora lóerőt,és négyszerakkora nyomatékot ad le,miközben tizedannyit szennyez.
Futóműve annak ellenére hogy túraendúró,a 180-as végsebességnél is biztonságos,az mz-ét meg had ne ecseteljem neked.
Fékezéskor nem tekeredik a villa,benzinkúton nem kevergetem az olajat a tankba.
Ha felülünk a barátnőmmel,telerakjuk a motort csomagokkal 140-es utazóval,remek szélvédelemmel kényelmesen legurulunk dubrovnik-ig egy seggel-készeri tankolással.
Amúgy én simsonon,és Mz-n kezdtem a motorozást 1989-ben.
És te biztos tudod miről beszélsz?
Ez kb. olyan,mint ha egy pdtdi-passatosnak ecsetelnéd,hogy a trabi mennyivel jobb!
Ja és Milánóban vettem 4 éve a motort,kofferrendszerrel 1500 euróért,ami akkoriban 300 ezer körül volt.
25 ezret raktam bele,egy elsőgumit és láncot vettem rá.
-
#58 Meg lehet javítani az MZ-t okosban. 7 évig nyomultam egy 250essel. Egyedül a karbi alkatrészekkel van gond, mert ott nem lenne mindegy a méret. Bontóban biztos van jó állapotú alkatrész még dögivel. Egy japánban viszont olyan dolgok is rendszeresen elromlanak amikre egy MZ-s nem is gondol. Tapasztalatból mondom, japánokat vettem etz után :) 125ös MZ-m mondjuk sosem volt, de soknak láttam a belét, mikor haverok felújítottak. 1600 ért vettem enyémbe dugót, elment 25ezer kilómétert. egy akármilyen jappóba 20-30 ezer egy rendes dugattyú, és lehet hogy másnap beáll alattad. Ahhoz hogy az MZ megszoruljon nagyon hülyén kell bánni vele, de ha megszorul megvárod míg kihűl és mehetsz tovább..
Mindenki maga dönti el mivel akar kínlódni, én csak adalékoltam egy "kis" saját tapasztalatot. Sajnos elég sok ilyennel rendelkezem. Mert csak az MZ szólt eddig arról h megveszem és motorozok vele. -
fendtfan2008 #57 ja lehet!!!!!!!!! egy bajom van az mz vel hogy nem lehet hozzá normális gyári alkatrészt kapni,ha lehet azt kurwa drágán ezért gondoltam másik motorra
-
#56 ETZ-125. komolyan! -
fendtfan2008 #55 Hellosztok a honda crm-125 röl mit tudtok mert most tervezem egy másik motor vételét simo helyet és szerintetk milyen vegyek? dt 125,husquarnawr 125, aprilia rx 125, vagy honda crm 125???????????????????????? -
ddt500 #54 Szerintem jobban járnál ha ezt egy motoros oldalon kérdeznéd meg.
Pl. www.sportmotor.hu -
csoola #53 jah télleg nem tudtam h milyen idöset akarsz de sztem még ami nagyon jo az RS melett az a futurka... ismerösnek is volt, baszki 2 emberrel mentek 160-at... zsir gépecske volt -
#52 jah, nézegettem őket, AF1ből is vannak olcsó, jól kinéző példányok, de szívemet a hondák dobogtatják meg :)) -
Seten #51
CBR 125, Cagiva Mito, Aprilia AF1/RS 125, NSR 125, TZR 125 stb stb.
Mivel ezek közül bármelyik megfelelne arra, hogy rendesen megtanulj motorozni, a legfontosabb, hogy neked tetszen. :)
Nemtom mennyit szánsz rá, én anno ETZ 125-el kezdtem és azt mondom kár lett volna kihagyni ezt az alapmotort! :)
-
csoola #50 91 körüli dominatorral mentem, 650-el, baromi bika gép volt:D eddigi legnagyobb amivel mentem, iszonyat votl ahogy kis gázzal is tolta a seggét oldalra:D kár h még legjob esetben is két és fél év van korlátlanig (A1 utánira gondolok:D) -
#49 tudtok segíteni? megakarom venni életem első motorját - lehetőleg 125ös sportmotorra gondoltam - és nemtudok dönteni
elmondanátok az ajánlottatokról az adatokat ? (mennyit eszik, végsebesség, kezelhetőség, miért ajánljátok, miért nem, stb.) -
HunButyok #48 Sziasztok!
Off Téme, de nekem az 1935-45 között gyártott mitsubishi tankmotorkról kellenének adatok? Valaki? Előre is köszönöm -
speedymtx #47 nekem egy mtx 80-asom van és a felújítás előtt állok.az a problémám, hogy érdemes e a 80-as blokkal szenvedni vagy belemegy-e a 125-ös? 3 éve használom ezt már eléggé kinőttem,és szinte állandóan széthullik a motorja.pedig mindíg jó minőségű cuccokból van megcsinálva. -
#46 akinek van cbr 125 r-je az írhatna róla pár dolgot(pl: végsebesség,gyorsulás:), vezethetősége, kezelhetősége)! -
#45 hát nem is a szomszéd néninél -
reseter #44
ő eladó, érdeklődni lehet nálam:) @freemail.hu -
reseter #43 benzinnel megy:) -
#42 M-es jogsival nehezen:( -
Seten #41
Mivel itt a tesztekben mindent leírtak :) csak azt tudom mondani: ki kell próbálni a tesztmotort.
-
#40 teszt
leírás
leírás2 -
#39 mit tudsz még róla? -
Vezír #38 Sziasztok! VF 750 F -el kapcsolatos tapasztalata van-e valakinek és ha van akkor mi az?? -
#37 de annak az ára az ennek a duplája -
ddt500 #36 Nekem az első saját motorom, egy YZF-600R volt. Előtte még robogón se ültem. Elmentem rögtön a nagy A-ra, ott első nap 125 ETZ, második nap 250-es, harmadik nap 400 kawasaki. Aztán volt még CB 400. Nem az számít, hogy mennyivel mész, hanem , hogy hol mész annyival. Amikor lezúztam a Thundercat-ot 40-nel mentem de még fékezni se volt időm. Úgy, hogy csak óvatosan, ne a saját károdon tanulj.(Bár úgy is azon fogtok). -
Seten #35
Na ja, az RS 125 pedig megy 160-at is.
Teljesen kezdő motor akkor mondjuk a Zoomer - azoknak akik még egyáltalán nem ültek kétkerekűn -.
-
#34 de mondjuk azért nem teljesen kezdő-motor, mert az is megy 100-120-at -
Seten #33
Jó kis kezdő-motor. Pont arra való, hogy rendesen megtanulj motorozni.
Még az ára sem rossz, olyan 700.000 körül van.
-
#32 CBR 125R-ről mit tudtok?
vélemények? -
#31 -
#30 -
#29 -
#28 Sziasztok! '87 körül játszottak a mozikban egy motorversenyző srácról filmet, akinek Hondája volt... Nem sok info, de esetleg vkinek nem rémlik valami? Cím?... Előre is köszi... -
Braveheart #27 ugyanilyet akarok venni 100-ért hétvégén