29
-
Paul Rosetti #29 Ez a kép nagyon teccetős, az elmegyógyintézetes első pálya amúgy is jó a Contractsban!
-
#28 Csináld meg végigjátszás nélkül.
-
#27 -
#26
-
scylla #25 Sziasztok!
A 3-as végigjátszását nem tudom megnyitni a http://mrage.uw.hu/hitman3.swf oldalról,mert Error on page üzenetet ír ki.Letölteni le tudom,de ha megnyitom mindenféle ábrát ír ki,szöveget nem.Esetleg nem tudná valaki elküldeni nekem mail-ben([email protected])!Előre is köszi! -
#24 nincs...
a 3 eleje vhogy nem igazán fogott meg, de majd nekilátok -
Barthez #23 Megtaláltam.
http://mrage.uw.hu/hitman3.swf -
#22 van benne multiplayer? -
Barthez #21 Van a játékhoz valahol végigjátszás? -
Bricktop #20 Szia, itt lehet beszerezni: Játékrendelés.hu -
#19 Hehehe, megcsináltam végigvittem az egyett. jöhet a kettő :D.
Honnét lehetne beszerezni, letölteni? -
#18 Akkor próbáld meg ezt...
Vörös Sárkány terroristáit és Pablo csapatait is Arkadij Jegorov (Boris) látta el fegyverekkel. Most eljött az idő, hogy vele is leszámoljunk, erre Rotterdamban kerül sor. Első lépésként meg kell találnunk őt, ezt összeköttetője, Ivan segítségével tehetjük meg. Ivan áll kapcsolatban a kikötői bandákkal, melyeknek szintén Boris szállít fegyvereket. A küldetéshez hangtompítós Beretta és MP5-ös, illetve kevlár mellény viselése ajánlott, hasznos lehet még a távcső és az iránytű is. Néhány lépés után máris potenciális áldozatra lelünk, kövessük a bandatagot (vigyázva a vonatra) egészen a bódék hátáig, ahol végezzünk vele és öltsük fel divatos szerelését. Most már nyugodtan bemehetünk a banda törzshelyére, a "Kinky Cola"-t reklámozó lebujba. Beszéljünk a csapossal, aki engedélyezi, hogy a show után a színfalak mögött találkozzunk a táncosnővel. A hölgy elfogadja ajánlatunkat, és elcsalja az autót őrző bandatagot, addig mi nyugodtan a kocsira szerelhetjük a GPS-adót. A magánszám után a banda két tagja kocsiba pattan, és titkos raktárukba száguld, ahová éppen Ivant várják. (FONTOS: ezen a ponton eltérés tapasztalható, a térképen ugyanis a három raktárépület valamelyike véletlenszerűen villan fel.) Következő feladatunk a körbe-körbejáró mozdony irányítása, mely a megfelelő váltók átkapcsolásával történik meg, így a szerelvény utat tör oda, ahova másképpen nem tudnánk eljutni. Figyelmesen hatoljunk előre, ugyanis az épület kutyákkal őrzött, ezek a fenevadak pedig komoly sérüléseket képesek ejteni! Miután a kutyákkal végeztünk, lépjünk az autóhoz, és szerezzük vissza a GPS-adót, majd keressük meg a raktár emeleti részére vezető lépcsőt, és MP5-össel a kézben, lépjünk be rajta. Óvatosan szaglásszunk körül, majd az egyik őrre lőve igyekezzünk őket felcsalni hozzánk, így egyesével szabadulhatunk meg tőlük. Amint mindenkit lelőttünk, üzenetet kapunk, hogy Ivan három perc múlva megérkezik a pénzért. Az emelvényen hagyott hullákkal ne törődjünk, de a földön fekvőket húzzuk biztonságos helyre (középső dobozok mögé), mert Ivan a legkisebb gyanús eseményre fogja magát, és meglép. Végül rohanjunk az aktatáskához, és helyezzük el benne a GPS-adót. Ivan a raktárba belépve körbeszaglászik, aztán a pénzt magához véve elsiet. -
#17 Nem rossz ez a játék , csak az abaj hogy 2 nap alatt végigjátsztottam és nem volt tool nehéz:) nameg nem éjjel nappal gémelek:) -
#16 Hm... szerintem én ez előtti küldetésnél vagyok... -
#15 Megtaláltuk a dokkot. Most azonban ennél sokkal nehezebb feladat elé nézünk, végeznünk kell a fegyverárussal, aki a legkisebb gyanús jelre kereket old: magyarul az őrök halott társukat észlelve jelentik az eseményt Borisnak, aki először élesíti az atombombát, majd limuzinjába pattan, és elhajt. A küldetéshez mindenképpen szükséges a távcső, az iránytű, a kevlár mellény, a Pentagon kés, az MP5-ös és a hangtompítós Beretta. A létrán felmászva, és máris az első őrt ártalmatlanítva őruniformist szereztünk, mellyel az első, őrzött kapun sikeresen továbbjutottunk. A második kapun azonban már nem engedtek át, de amint az előttem haladó őr nyomába szegődtem, és őt közelről követtem, én is átmehettem rajta. Ugyanezzel a technikával jutottam túl a következő kapukon is, miközben továbbra is kelet felé tartottam. Ekkor délnyugatra, a hajó felé vettem az irányt, először azonban a vízpart mellett cirkáló őrökkel végeztem, és rejtettem el őket a part mentén heverő ládák mögött. A hajó felé közeledve két nagyméretű raktárépületet és a hozzájuk tartozó őröket pillantjuk meg. A délebbre fekvő raktár (Pakhuis#14) őrét szemeljük ki, majd amikor délkeletre ér, és éppen elhalad a légkondicionáló előtt, végezzünk vele. Hamarosan érkezik a társa, aki észrevette a hullát, de ahelyett, hogy kiabálna, előbb ideszalad, lőjük hát le őt is. Most már akadálytalanul juthatunk el a hajóig, de a matrózok addig nem hajlandók felengedni, amíg nincs rajtunk megfelelő öltözet (matrózruha). Ideális helyen szerezhetünk, a hajó déli részénél magányos tengerész áll, gondoskodjunk róla, hogy ruhája a miénk legyen. Menjünk a hajó fedélzetére, keressük meg az első szint legészakibb szobáját, melyet két tengerész őriz: Boris itt rejtőzik. Az MP5 segítségével villámgyorsan lőjük le mindkét őrt, és várjunk a menekülőre a nyílt téren (a szobájától déli irányban): Boris élesíti a bombát, és előttünk átszaladva próbál egérutat nyerni. Ezt nem engedhetjük, ezért lőjük le, mielőtt megléphetne. Ezután menjünk a gépházba, mely a harmadik szinten található, innen megtaláljuk a bombát és hatástalaníthatjuk is. Végül térjünk vissza a hajó fedélzetére, itt északi irányban elindulva jutunk fel a kapitányi hídra, vágjuk át a kapitány torkát, indítsuk be a motorokat (amennyiben valaki meggátolná, hogy a motorok felpörögjenek, ereszkedjünk vissza a gépházba és végezzünk az akadékoskodóval), és hajózzunk ki. -
#14 Most a dokkkoknál vagyok elakadva, a végén jön az ürge, körbe néz, majd elrohan, de a táskát ott hagya. Lelőttem mindenkit, és a dobozok mögé vittem. De a csávoka elrohan. Valaki írja meg a megoldást. Addig elmegyek egy kis időre. -
Wing Rockling #13 Hogy a miiii??? Vazz de hülye vagyok, post filter-t akartam írni, na... -
#12 "...Rögtön induljunk a gép keresésére délkeleti irányban, s amennyiben őrjáratba futnánk, rejtőzködve kerüljük meg őket. A roncshoz érve a törzs mellett fekvő Aranyszobrot vegyük magunkhoz..."
Csak kár, hogy sehol nincs. Pedig jó lenne, mert egyedül megcsinálni ezt az előző küldetést baromi nehéz volt meg frusztáló, hogy két órán keresztül küszködök vele, oszt a végén meg meghalok...
Szóval a repülő sehol nincs, kerestem minden fele. Egy hidat leltem meg csak, ahol kinyírtak vagy Mission Falied. -
#11 Következő célpontunk a kolumbiai drogbáró, Pablo Belisario Ochoa. Ez a veszélyes bűnöző néhány évvel ezelőtt ismeretlen helyen rejtőzött el, első feladatunk a rejtekhelyéhez vezető kerülőút megtalálása lesz, amiben segítségünkre egyedül az itt élő bennszülött U'Wa törzs lehet. Bizalmukat megnyerhetjük, ha a közelmúltban lezuhant szállítógép roncsai közül megszerezzük az istenségüket ábrázoló Aranyszobrot. Kevlár mellényt, látcsövet, iránytűt, AK 47-est és Pentagon kést mindenképpen vigyünk magunkkal. Rögtön induljunk a gép keresésére délkeleti irányban, s amennyiben őrjáratba futnánk, rejtőzködve kerüljük meg őket. A roncshoz érve a törzs mellett fekvő Aranyszobrot vegyük magunkhoz, és húzódjunk vissza az őserdőbe. A térkép keleti szélén látható "pöttyök" a törzs kunyhóit jelképezik, a folyómeder mellé érve vegyük arra az irányt. Amint a két őrhöz érünk, vegyük elő az AK47-est, és pontos, rövid sorozattal szabaduljunk meg tőlük, végül öltsük magunkra egyikük ruháját. A falu közelében emeljük kezünkbe az Aranyszobrot, hiszen csak így bizonyíthatjuk, hogy jó szándékkal közeledünk. A törzsfőnök bizalmát elnyertük, de segítséget csak akkor ígér, ha kiszabadítjuk fiát, akit a maffiózók a "Nagy Hídhoz" magukkal hurcoltak. A folyó mellett nyugati irányba indulva érkezünk célba. Nyugodtan nézzünk körbe, a foglyot rendkívül sokan és biztonságosan őrzik (egy-egy őr a tornyokban, két-két őr a parton és hárman közvetlenül mellette), ezért mindenképpen lövéseket fogunk kapni, de nem mindegy, hogy mennyit és hogyan. Másszunk fel az őrtoronyba, kapcsoljunk lopakodó módra, és amint az őr hátat fordít társainak, késeljük meg. Rakjuk el a kést, forduljunk meg, kapjuk fel a távcsöves puskához tartozó muníciókat, végül a puskát, és késlekedés nélkül kezdjük el az őrök leszedését igyekezve végig fejre célozni. Először a híd közepén állókkal kezdjük, majd a közvetlenül alánk gyűlőket, végül pedig a túlparton strázsáló őrt vegyük célba - végig vigyázva a fogoly testi épségére. Ha végeztünk, másszunk le, öltsünk magunkra új uniformist, és térjünk vissza a törzshöz (ne dobjuk el az R93-ast!) úgy, hogy ne a foglyot, hanem a folyót kövessük. Láthatjuk, hogy a fiú az apja mellett áll, lépjünk hát oda hozzájuk, a törzsfőnök ekkor ad engedélyt az általuk tákolt függőhíd használatára. Egy végigjátszásból szedtem. Remélem segítettem.
-
#10 Segítsen valaki, jáccot valaki az egyel? A Kolumbiás pályán vagyok az elején, egy lezuhant repülőt kell megkeresni, de az nincs sehol. Valaki help. -
#9 A szívemből szóltál:D -
#8 NEM AKAR ELINDULNI -
Tiby #7 Ütős a game. -
galocza #6 engem nem fogott meg annyira mint a 2. rész. ott az első pálya (anathema) és az addigi zenék is olyanok voltak hogy tudtam, itt egy remek dolog vár rám. az újjal mindezt nem éreztem... 8( -
Bricktop #5 Ha valaki eredetiben élvezné a játékot, Klikk ide! -
#4 Jó kis gém ez, sztem lopakodni sokkal élvezetesebb mint ész nélkül hentelni, bár az se olyan rossz :) egy baj van, 12 palya elég kevés benne. -
Ginoo #3 Próbáld meg a legnehezebb fokozaton is végigjátszani... -
Wing Rockling #2 A Motion Blur meg nagyon szép, de nálam volt egy-két rész (pl.: amikor az utolsó pályán egyik erkélyről ugrottam a másikra) ahol emiatt elsötétült a kép és semmit nem láttam... -
Wing Rockling #1 Ebben a játékban én nem szeretek lopakodni, mert minek ha egyszer olyan karakterem van akibe belelőnek 3 tárat és még mindig vígan harcol? Sokkal élvezetesebb volt végigrohanni a pályán és kinyírni mindenkit!