11
  • Tetsuo
    #11
    Az elemgyártó cégeknek nem érdekük egy takarékos, nagy 'kapacitású' akkumulátor elterjesztése, hanem a drága elemek forgalma számít, amit cserélni kell.
  • Cat #10
    hidd el, az elemgyártók (varta, duracell stb.) nagyon jól tudják merre halad a piac, hisz - ha csak részben is - de ők irányítják a terület fejlődését, ők adják a kutatásokra a pénzeket, és az uj dolgokat is ők fogják elsőként kiadni
  • lola
    #9
    A Duracell gyárt akksikat és töltőt is. Pl. nekem is olyan van...
  • Tetsuo
    #8
    Na igen, ha a Duracell nem lenne érdekelt a hagyományos elemgyártásban, akkor még L is hinném h segítségről van szó..
  • arty
    #7
    a mai ujratoltheto elemek mellett ki vesz sima elemet? mindenki :(

    kornyezettudatossag, az nincs :( fogyaszta, az van.
  • Ghilette
    #6
    És mi lesz, ha lemennek egyszer az 1,5 V kapacitásra AA méretben?/Esetleg 2xAA/ Tönkremegy az elemgyártás???? Ki fog venni eldobhatót, ha ilyen kis helyen elfér egy bazi nagy kapacitású, utántölthető elem, ami jó lesz még a fogkefébe, a villanyborotvába és a gyümölcsturmixba is.
    Még jó, hogy "segít" a Duracell nekik....
  • Borg
    #5
    Biztos vagy benne?
    ~ 6x4x1,6 cm = "nem éri el" a 40ccm-t
  • Csatti
    #4
    Hát amit a képen mutogatnak az nem tűnik negyven köbcentisnek. :)
  • Cat #3
    The integrated Mobion™ power pack is less than 40cc in size, achieving a technology milestone for the company while demonstrating miniaturization progress necessary for integration into portable electronic devices.
  • 3DAY
    #2
    40 köbcentiméter ? Az túl nagy lenne :)
  • Kryon
    #1
    Valami végre elindult az üzemanyagcellák széleskörű alkalmazása terén.Hajrá!!!