1550
Autó 200.000 Ft alatt
  • solkim001
    #1550
    Attól függ hogy van használva, milyen benzint kapott, mennyi olaj van a benzinben, "milyen nehéz a lábad", milyen állapotban van az autó, milyen évjárat..
    Konkrétan: nekem egy '88 - as vegyesben 5,2 5,3 ból kijött.
    Legkisebb rekord: 60-70 es tempóval országúton 4 liter
    Legtöbb: télen, városban kb. 6,5 7 volt.

  • Rolesz
    #1549
    Hát az erősen gyári adat1,4td 12 alatt 100-on?SZVSZ
  • ChevyG work
    #1548
    min 6-7 L
    de az öregebbek akár 12-13at is!
  • fbss
    #1547
    meg tudnátok mondani mennyit fogyaszt egy trabi 601 100-on városban és országúton
  • airsuni
    #1546
    yaeh ez olyan szalacsis volt
  • Attix70
    #1545
    Sziasztok !
    Én tavaj vettem 1 Fiat Uno 1.3d-t 90-ért . Motorja tökéletes ( nem rég ujíthatták fel ).Teljesen rendberaktam a kaszniát ( volt mit ! ) és így átíratással kb. 180-ba állt meg !
    Kétszer már megjártam Németországot vele , 4 személyel teli utánfutóval 300Km-et és semmi gondom nincs vele !
    Nem egy erőmű de mindenhova elvisz . Fogyasztása hosszútávon 4.5l , rövidtávon max 6 .A váltója rövid tehát utánfutóval is simán lehet ötbe közlekedni vele. Nemrég szereztem be a következő donort ami egy Uno 1.4Td 60-ért ami 12sec alatt van 100-on ( gyári adat ).
  • fifi
    #1544
    8 szelepes?
  • zico87
    #1543
    Azok a legjobbak :D
  • zico87
    #1542
    Hú nekem minden autósujságban az 50 000 Ft-ig terjedő kocsikkat nézzem
  • RIZLA
    #1541
    pudvacar.uw.hu
  • [Walaki]D`Lair
    #1540
    Hű ma láttam egy AE86-ot...azaz aszittem...de nem az volt, mert az eleje más, de hátulról ugyanaz...szal nemtom...:D
  • franco
    #1539
    most olyan 100nál járhatok papírmunkákkal együtt

    általában ha valamit kellett rajta csinálni az szabolcsban lett megcsinálva. minden sokkal olcsóbb.
  • reaper4
    #1538
    mennyit költöttél rá?
  • franco
    #1537
    méltatlanul elsüllyedt topik :(

    pár hónapja 100.000 Ft-ért sikerült hozzájutni egy Golf1-eshez.

    Volt vele elég sok munka, de ma már nagyon karaj :P

    meghát az az 1.8as GTi motor sok mindenért kárpótol :D
  • fifi
    #1536
    persze hogy volt 1.8-as
  • Vlala #1535
    aham, és az 1.8-as motor (abban sem vagyok biztos, hogy volt Golf II 1.8-as...) le fogja enni róla a gatyát.
  • chungey
    #1534
    Hát vannak ilyen helyek, ahol lezsírozzák a vizsgabiztossal a dolgot. De ez nem menti meg haverodat a költségektől, hisz ezeket meg kell csinálni rajta, különben közuti ellenörzéskor jön a bünti meg jogsi elvétel stb...
  • Vlala #1533
    haverom múlt héten vett Golf 2-est picivel több, mint 200-ért, "hiányos állapotban, friss műszakival"
    A hiányos állapot:
    lyukas kipuff
    fél belsőtér, hátsó ülés, kárpitok hiányoznak
    lökhárítók
    apróságok, pl. oldalindex-búra, sárpofozó gumi...

    és erre megkapta a friss műzakit. Vizsgáztatóhely suxx. Az egész gépen látszik, hogy rallyztak vele.
  • chungey
    #1532
    Az előző tulajhoz nem mentünk vissza a világ végére lek**vaanyázni, így ez levélben történt meg. Persze utólag semmit sem tehetsz. Max megvered. De ha kifizeti az adót neked akkor is újra kell vizsgáztatni a kocsit. Legfeljebb ezért is megvered. Ha az segít:)
  • mikike
    #1531
    hát...
    én aggódom, hogy még jól le is húz a hivatal, mert ugye kell nekik a bevétel

    ti nem tudtátok "visszaperelni" az elöző tulajra?
  • chungey
    #1530
    súlyadó a gépjárműhöz tartozik és a mindenkori üzembentartójához...
    nem fizetsz be 1et=kivonják. Kivont kocsira meg nincs adó. Ennyi. Szerintem!
  • mikike
    #1529
    utána milett?
  • chungey
    #1528
    neki=neked
  • mikike
    #1527
    nem, arra gondoltam, hogy 20 év múlva küldenek egy levelet, hogy nem fizettem súlyadót, fizessem be most, kamatokkal együtt az 1 trilliárd trilforintot...
  • chungey
    #1526
    sújadó=súlyadó
  • chungey
    #1525
    megviccelés=kivonják a kocsidat a forgalomból
    hidd el ez nagy hátrány, akkor, ha használni is akarod a kocsit:)
    ezen esetben csak megspórolnak neki 1 utat a hivatalba...
    Ez kellemetlen is lehet, vettünk egy kocsit az ország másik végében, használtuk kb 3 hónapot, mikor a biztos úr igazoltatás közben annyit mondott: "erre az autóra az előző tulaj nem fizette be a sújadót, így most magamnál kell tartanom a forgalmit" Ezt a rendszám alapján szedte ki a számítógépéből, és elég "megviccelősnek" tűnt... Főleg hogy volt bőven rajta műszaki, és mehetett ujra vizsgázni + elmaradt adó stb.
  • mikike
    #1524
    biztos ez?
    nem tudnak valahogy "megviccelni", ha nem fizetem be a súlyadót, vagy csak fél évit fizetek be?
  • chungey
    #1523
    Kivonás úgy megy hogy a forgalmidat elviszed a helyi (vagy ahova kell) okmányirodába, és kilyukasztatod. Lehet kérik a rendszámot is, sőt valószínű. De ha fogod magad, és nem fizeted be a súlyadót kivonják ők maguktól is, nem is kell vele vesződni, és a rendszám is megmarad:). Ez akkor gáz ha újra forgalomba akarnád helyezni, mert akkor visszamenőleg ki kellene fizetni a súlyadót. De mivel a roncstelepen végzi tökmindegy.
    Ja és ne add oda fillérekért, ők kb egy százast kiárulnak belőle...
    A biztosítást nem tudom, fel kell hívni őket.
  • Borg
    #1522
    A súlyadót egész évre kell fizetned. Akinek a tulajdonában jan1-én van a kocsi, az fizet egész évre.

    A roncstelepesdit meg a kivonást nemtom hogy van, de nézz utána, nehogy A0-ról induljon ujra a biztositásod az uj kocsinál.
  • mikike
    #1521
    hi up!
    furmányos kérdésem lenne:
    szal van a régi roncsom a daihatsu, ami most végleg beszart (esetleg aki tud ócson önindítót hozzá az privizzen)
    szeretném elvinni valami roncstemetőbe, kivonatni a forgalomról, lemondatni róla a kötelező biztosítást, aztán a súlyadót is csak fél (vagy inkább negyed) évre befizetni
    hogyan kell ezt pontosan megtenni?

    aztán majd (ha lesz rá lóvém) venni egy "újat" (300 alatt) és ott folytatni a kötelezőt, ugyanúgy az argosznál, ahogy eddig
    ez (és az autó vásárlás) pontosan hogyan működik?

    ezekhez kellene egy gyik (a lemondáshoz és a vevéshez)
  • Vlala #1520
    a nagyobb fele. Fogták a Favoritot, csináltak egy hasonlót, ahogy ők szokták, és kész az új autó... azzal is reklámozták, hogy valami 90.000 változtatást végeztek rajta.
  • mikike
    #1519
    bár ez is félig német már...
    (igazából a lada és a peugeot érdekel, de utóbbiból kisebb a választék)
  • Vlala #1518
    91-ben. Könnyű megismerni az új Favoritot, más a hűtőrácsa, a benzinsapka mellett "CSak ólommentes" felirat, teljesen más utastér stb.
  • mikike
    #1517
    német kocsit nem, kösz
  • mikike
    #1516
    azt nem tudja valaki, hogy a németek mikor vették át a skodát?
    volt az a reklámjuk, hogy ennyit meg ennyit javítottunk a favoriton, az melyik évben volt?
  • Vlala #1515
    Hétvégén Ladáztam... kegyetlen vele csapatni a hóban. Gázzal lehet kormányozni, teljesen kiszámíthatóan csúszik.

    Egyébként a témához:
    Ha 200ezer szép magyar forintja van az embernek, javaslom, szerezzen be magának egy nem rohadó régebbi autót 100ezerért, a maradékból nagyon szépre fel lehet újítani. A rohadást már nehéz, a kasznizás és festés 150-200ezerbe is belekerülhet...
    A keleti blokk autóihoz még mindig filléres az alkatrész a piacon, és tuti, hogy találsz hozzá.


    Mikike:
    Favoritot és Unot már vezettem, Samarában volt szerencsém ülni, a Peugeotról pedig nagyon jókat hallottam. Szerintem állapottól függ, és attól, mit szeretnél vele kezdeni. Ha hosszú távra gondolkodsz, mindenképp nyugati, de ha szeretsz bütykölni (a Skodától egy nyugodt hetem nem volt), esetleg tuningolgatni, akkor a keletiek is jó választás lehetnek (képzavar rulez), kis gondoskodó odafigyelést nagyon meg tudnak hálálni.
    Golf 1 esetleg?
  • fifi
    #1514
    szvsz ezesetben az ésszerűbb megoldás a Peugeot. Nekem Lada csak poénautónak-második autónak kéne...
  • mikike
    #1513
    ennyiért kb. 84-est kapni, de ladából már 90-est is lehet
    nem jobba a fiatalabb?
  • fifi
    #1512
    1.1 abból az alap?
  • DanielT
    #1511
    205 Peugeot, bármelyik benzinest ajánlom.