20113
  • AMDtwkr
    #20113
    Készítettem egy magyarítást a DeepL gépi fordító segítségével, ami a következőket tartalmazza:
    QuestPaket
    ContentMod
    Consequences
    LivelyTownsMod
    Balance Ultimate
    Immersive World
    Conquest
    (és még jó pár kisebb mod)

    Nem kötelező mindegyiket telepíteni.
    A fájlt másoljátok be a Data mappába.

    Letöltés: link

    Aki 2023-ban szívesen újra játszani a játékot, akkor javaslom, hogy a videóban látható modokkal tegye, hatalmas élmény és kompatibilis hozzá a magyarítás:


    Jó szórakozást.

    Utoljára szerkesztette: AMDtwkr, 2023.09.23. 20:30:25
  • molnibalage83
    #20112
    Mitől maradna? Az új questek és egyéb kiegek azok nem lesznek magyar nyelvűek.

    (Szerintem ideje lenne egy minimális angoltudást felszedni...)
  • grebber
    #20111
    Esetleg aki megcsinálja magának majd írja le így magyar nyelvű marad-e...
    Pff mit meg nem adnék azért hogy ezt UE4-es graf engine-el lehetne csapatni.
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2018.11.30. 10:52:51
  • Mr_no_NaMe
    #20110
  • molnibalage83
    #20109
    Egyszer talán be lesz fejezve és ki lesz adva.
  • grebber
    #20108
    A kövek kb mindig a portálok közelében vannak. Sokkal jobb megoldás mintsem sok pénzért megvenni vagy 678 összetevőből előállítani
  • Anonymusxx
    #20107
    Az egész játékban, csak az az egy térkép van, ami az elejétől? De akkor miért lehet venni majdnem minden árustól? Na meg a teleportkövek is életszerű hogy el vannak dobálva... Nem értem hogy ezekkel miért nem csináltak valamit azok akik a community patchet készítették
  • Anonymusxx
    #20106
    köszi, már eldöntöttem, harcos-íjjász leszek...
  • grebber
    #20105
    Sokszor toltam a 3-at. Sok helyen olvasni az userek véleményét és kb egyhangú vélemény ,hogy kb szart sem ér a mágus vonal nem kiforrott.
  • tomonor
    #20104
    Gyaa, nem hittem volna, hogy valaha viszont látom ezt a topikot. Sajnos nem tudok rendesen válaszolni a kérdésedre, sose toltam mágussal Gothic 3-ban, viszont könnyítve van a harcrendszer Gothic 2-höz képest. Én annó úgy toltam, hogy mielőtt választottam, csináltam egy mentést jól elkülönítve a többi mentéstől, hogy ne vesszen el véletlenül. S, ha újra akartam játszani egy másik kasztban, akkor csak a mentésig kellett vissza mennem.
  • Anonymusxx
    #20103
    Szerintetek melyik classt érdemes választani? A 2. részben nagyon megszívtam azzal hogy kevés lett a skillpontom a manára, mert harcos-mágust akartam., és kevés volt a manám hogy használjam a legerősebb varázslatokat A végén már fárasztott hogy két-három varázslat- visszavonulás /menekülés manaivás-ból állt a harc...

    Nem tudom hogy a 3. részben lehet-e, vagy érdemes harcos/mágust csinálni.

    A legújabb 1.75-ös patchel játszom, az alternatív kiegyensulyozás be van kapcsolva.
  • tomonor
    #20102
    Nem.
  • Gerin
    #20101
    Sziasztok, egy gyors kérdés!
    A játékot a főszál befejezése után lehet folytatni? Mint a Fallout 3-ban?
  • Plata
    #20100
    Hát a videó eleje jó,de aztán bőven gázba megy át,ha a videó a Piranha bytes-ről szólna nem valami idiótáról jó is lenne.
    Jah és kár hogy klingonul van.
  • molnibalage83
    #20099
  • Was
    #20098
    Szerintem arra gondol, hogy a települések felszabadításakor egy bizonyos ork mennyiség legyilkolása után a maradék elszaladt. De ez szerintem szándékos volt.
  • molnibalage83
    #20097
    Az életben nem találkoztam az általad említett buggal. A játék hibája pont az, hogy az eredeti harcrendszer nem rendszer, hanem fos. Az új MI mellett viszont közepes nehézségen és és új MI-vel legyakhatatlan hordák vannak.

    Számomra a 1.74/.75 és AB + easy szint a balansz csúcsa.
  • molnibalage83
    #20096
    A Gothic3 community story project elvileg még fejlesztés alatt áll...
  • grebber
    #20095
    Világ életben amit bugot a gothic 3-ba láttam az az volt hogy az ork hordák legyenek bármennyien pár legyilkolása után eszeveszetten világgá menekültek... Semmi más. Szóval én nem nevenzém bugosnak. v1.75.14-el toltam anno. Aztán lehet hogy egy ficsőr nem tudom :)
  • Mr_no_NaMe
    #20094
    Jelenleg délen vagyok és fekete mágusnak szeretnék tanulni :)

    A játékba rengeteg új páncél és fegyver került, ezek javarészt G2-es páncélok és fegyverek újramodellezve. Pl a játék elején megkapjuk azonnal Diegótól az elhasznált árnypáncélját :D Baromi jól néz ki, és igazából szinte semmit nem véd, de nagyon jól néz ki :)

    A lovagok paladin páncélban nyomulnak, valaki fejvédővel, valaki a nélkül. Délen a hashasinoknál a fekete mágus nem a legjobb hashashin páncélt hordja, hanem rendesen a g2ből ismert régi black mage armort, amit ha jól tudom szintén meg lehet szerezni.

    Nagyon szembeötlő buggal úgy nem találkoztam, nem tudnék olyat mondani. A harcrendszer sajnos a játék gyökereiből eredendően szar, így az maradt olyan amilyen, de szerintem korrigátlak valamit a fegyverek távolságán vagy nem tudom min, mert jobban lehet haladni, még is ugyan olyan nehéz a játék.

    Az új textúrák szépek, kissé sötétek, de szerintem ennyi pont kell.

    A szöveggel kapcsolatban lehet hülyeséget mondtam, mert nem pseudo angol fordítás. A monostorban a könyvtárban fel lehet szedni egy csomó könyvet, és abba viszont annyi volt beleírva, hogy "Bocs gyerekek, de nincs az az isten, hogy ezt a sok dolgot lefordítsam angolra :D ", tehát vélhetőleg a többi szöveg nem pseudo hanem tényleg normális fordítás. Eddig csak ott találkoztam ilyennel, hogy ne lenne lefordítva, de minden más angolul van és teljesen érthető.

    Az a baj, hogy nagyon régen játszottam a sima G3-al, így csak annyit tudok elmondani, hogy ez sokkal szebb, jobb, több és bugmentesebb. Ennyi :D

    Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2017.07.08. 16:55:25
  • Encore
    #20093
    Ha már van benne pár tíz órányi játékod, akkor szívesen vennénk egy bővebb beszámolót, hogy a gameplay milyen így. :)
  • Mr_no_NaMe
    #20092
    Akit érdekel a "felújított" G3:

    A napokban nézegettem a Gothic 3 fan contentet, néztem a patcheket és találtam egy csomó újítást:

    1. Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full - ezt ugye ismerjük, a hivatalos patchek után ez az első amit felrakunk

    2. Questpaket 4 Update - ez egy németek által összeállított addon csomag, mely extra küldiket ad a játékhoz, textúra javításokat, bugjavításokat, tehát kell.

    3. QP_Update_for_patch_1.75.exe - összehangoló patch a Community Patch és a Questpackethez (ugyan azon a linken)

    4. Content Mod 3.1 - ez szintén egy hatalmas volomenű fan addon, de talán ez a gyökere az egésznek. Egyesül a questpackettel és a régóta fejlesztett Content Moddal feltelepíti a Consequences című, szintén nagy player addont.

    A telepítési sorrend a fentieknek megfelel. A CM 3.1-et konkrétan 2016.06 hóban updatelték, tehát a többi addonhoz és magához a játékhoz képest eléggé up to date.

    Én jelenleg játszom vele, crashel még nem találkoztam, de gyökereiben változtatja meg a játékot (G2-es armorok, emberek, fegyverek, akár G2-es orkok, G2-es zene, új textúrák egyszóval nagyon sok minden)

    A baj annyi, hogy az egész hóbelevanc eredetileg német nyelvű, de gondoltak az angol nyelvre is a készítők, és úgy oldották meg a fordítást, hogy egy fejlesztett google fordító motorral olvashatjuk a fan addonokból belerakott extra német szöveget az új küldetéseknél stb. A szöveg érthető, több helyen nyelvtanilag hibás, de én eddig teljes mértékben meg tudtam érteni mindent erőlködés nélkül.
    (arról inkább nem is beszélek, hogy a lengyelek úgy ahogy a G2 Returning modot is, konkrétan teljesen "lelengyelítették" az egészet, ráadásul egy olyan csomagot raktak össze ami annyira bugmentes amennyire csak lehet.

    A fenti cuccok egymás után való telepítgetése ELVILEG már bugmentes, legalábbis 1-2 óra gameplayidő alatt nem találtam semmit, viszont biztos vagyok benne hogy lesznek bajok.

    Aki ért lengyelül és van hozzá ambíciója (nekem se időm se türelmem a Returning óta ezzel is foglalkozni) annak itt a lengyel fórum:

    Lengyel G3 összes addon, updatelve részletes leírás

    Aki tervezi a játék újrajátszását vagy aki még soha nem vitte végig teljesen (mint én) annak szerintem most érdemes nekiülni, mert ennél bővebb már nem lesz ez a játék, hacsak valaki nem fordítja le az egészet minőségi angolra, vagy minőségi magyarra.

    Remélem valakinek azért szereztem pár kellemes órát ezzel, én tök jól elvagyok a játékkal így.

    szerk.: aki tud németül annak hibatlan élményt fog okozni a játék, ugyanis ha a G3 iniben átállítjuk a nyelvet németre, akkor teljesen német lesz a játék is, és az összes addon is (mivel hogy alapvetően németül írták a fan addonokat)
    Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2017.07.03. 13:03:23
  • steweee
    #20091
    elég sok tartalom volt benne így is. nem értem mire gondolsz. még több menj és öld meg ezt, vagy még több menj és szerezd meg ezt vagy azt ? el is lophatod persze, de ha már ott vagy akkor a több xp-ért inkább legyilkolsz mindenkit ?

    nekem az olyan játékok tetszettek leginkább, ahol csak és kizáróllag ésszel és csellel lehet megoldani bizonyos helyzeteket és küldetéseket. aztán persze később amikor már brutál erős vagy visszamész és levágsz minden szörnyet vagy ellenséget, de a sztori eleje közepe felé legyenek ilyenek is bőven
  • Kurfürst
    #20090
    Jaja. Eleget erőszakolták már szegény Gothic szériát a 2. rész után, hagyjuk nyugodtan a békében pihenni.
  • molnibalage83
    #20089
    Ámen. Csak fan contennél szerzői jogok ugyebár. Az alap G1+G2 remake is azt jelentené, hogy azért mai színvonalon sokkal több tartalom, sidequest és egyebekkel kellene megtölteni.
  • Mr_no_NaMe
    #20088
    + kibővítve az összes fan contenttel. Az ütne.
  • grebber
    #20087
    Kár ,hogy le se szarják a Gothic szériát. Se felújítás ,se új rész semmi.Szomorú.

    Risenek se tudnak semmi újat adni sőt kb egyre szarabbak már azok is. Az új Elex is egy pff meh Tényleg a megoldás egy Gothic 1-2 újrakiadás lenne mai köntösben.
  • kissssss
    #20086
    sok...
  • akyyy
    #20085
    a 3? akkor mennyi az elso :D
  • molnibalage83
    #20084
    És ma van. 10 éves a G3.
  • molnibalage83
    #20083
    Vazz, 1 hónap és 10 éves lesz...
  • derboy
    #20082
    Sziasztok.
    Láttam egy videóba egy olyan mod-ot hogy nem hajol le a ládához a hős hanem egyből megkapja a ládába lévő cuccokat.
    Hol lehet megtalálni ezt a mod-ot.Kicsit meggyorsítaná a játékot.
  • kissssss
    #20081
  • Mr_no_NaMe
    #20080
    Gothic II - Night of The Raven - The Returning 2.0 útmutató (.pdf)

    Megcsináltam a Returning leírást akit érdekelne :) Használjátok egészséggel!

    Ugyan ezt belinkeltem a G2 topikba is, innentől minden G2 témát oda írok (bocs, az eddigi spamért)
    Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2016.07.17. 16:51:44
  • DonnieBrasco
    #20079
    Köszi a sok infót, ha tényleg menne DX11-el, akkor bajban leszek, mert megint rá fogok akadni.. 219. alkalommal is :P

    DB
  • Mr_no_NaMe
    #20078
    Most nem vagyok otthon par napig, de ha hazaerek akkor igerem, hogy osszedobok egy pakkot es egy leirast az eddigi tapasztalataimrol.

    Kb 3-4 oram van eddig a jatekban es ESZMELETLEN. NAGYON felturboztak, nagyon sok uj dolog van, de ezek nagyon jol beepulnek a jatekba. Egy peldat mondok, de tobbbet nem spoilerezek:

    Pl amikor a varosba ersz, akkor a mesterek szoba se allnak veled. A reputacio gyujtest a legaljan kell kezdeni: a kikotoben. Amig nem nyered el a kikotoi emberek figyelmet addig esely noncs arra hogy szobaalljanak veled az alsovarosi mesteremberek xD

    Grafika: ELVILEG a Ret 2.0 0060 is Dx11 kompatibilis, bar nekem fagyogatott vele. Ez mondjuk azert is lehet mert szo szerint agyontelepitettem a jatekot vagy husszor es lehet tele van a registrym stb. Ha hazaerek felrakok egy winfos 10et es megprobalom azzal.

    Velemenyem szerint Dx11el vagy anelkul, de szep a jatek. Akinek regen tetszett annak most is fog. A content miatt el fogjatok felejteni!
  • DonnieBrasco
    #20077
    Hát ez szomorú, a DX11 moddal érdekes lehetett volna pedig...
  • grebber
    #20076
    Tényleg. Ezer éve játéktól nem kell csodát várni ,nem engine váltás volt sajnos.
    (Számomra furcsa,hogy anno az UE3 milye sikeres volt minden 2. game azzal jött ki de kalandgame egyse.....)
    Pedig nem lenne csúnya ha valaki létrehozna UE4-el egy kalandjátékot
  • DonnieBrasco
    #20075
    Akkor már csak azt áruld el lesz, hogy tényleg annyira ronda-e, mint a videóban? :)

    Ha menne a DX11 moddal, az nem lenne baj..

    DB
  • Zóanagyvarázsló
    #20074
    De mindezt miért nem a G2 topikjába írjátok? Nem azért mondom, mert zavar itt, de praktikusabbb, ha ott fellelhető az információ.