39
-
#39 Japánban több hasonló kisautót építettek már (kis)szériában is, csak belső piacra. -
#37 80km/h. Már nem is kell. -
sniper #36 Ez 1 rokkantkocsi. -
tau ceti #34 Ez inkább az emberek hozáálásán mulik.Amig nem kényszeríti valami az emberekt erre,addig nem fognak vele foglalkozni. -
#33 A Volkswagen, Mercedes, Ford stb multifúziós óriáscégek is csinálnak hasonló újdonságokat, de csak kizárólag reklám- (presztizs)célból. Nem áll érdekükben, h a csúcsmodell helyett egy olcsó kisautót vegyenek a népek (volks haha), ami ráadásul még gazdaságos is (olajcég-lobbi). -
valaé valaé ná #32 Én még igencsak fiatal voltam, amikor utoljára láttam. :)
Most jut eszembe, hogy annak elől volt a 2 kereke. Úgy nem lenne stabilabb ? -
#29 na ez mitől autó .. csak 3 kereke van :D -
#27 Látom Te sem vagy már mai gyerek. Én kb 25 évvel ezelőtt majdem vettem egyet autómentős koromban, aztán inkább vettem egy Fordot;) -
#24 A Smart azert olyan draga, meg ez is azert jon ki dragan, mert a maguk kategoriajaban ezek az egyetlenek. Aki tenyleg akar ilyent venni, kenytelen ezt venni, a magyar piac (es az ahhoz tartozo arak/kereslet) meg angliabol nezve igencsak sokadrendu. Mikor egy kozepes magyar otthonba ezt megvehetnenk, akkor Angliaba mar majdnemhogy a kukas (egyeb altalanosan irigyelt, kvalifikalt munkahelyek dolgozoi) is ilyennel jarhatna. Egy tok uj autokoncepciot meg ritkan szannak rogton ennek a retegnek... Viszont igy ezzel is kevesebb amire penzt kene kolteni ;) -
bandia #23 Marha jó, legyen benne vagy 150 ló, meg menjen úgy mint egy Ducati, és akkor jó kis járgány lesz:))) -
rolika #17 egy a baj vele: miért is nem marad el árban az kisautóktól? mondjuk egy nagyságrenddel? túl sokat kéne belőle gyártani? nem értem, ahogy azt sem, hogy pl. a smart miért olyan k.rva drága, amikor fele akkora, mint a legkisebb kisautó... na mindegy, ők tudják -
#15 Azért én örülök h próbálkoznak, előbb utóbb sikerül valami használhatót összerakni.
Ezzel gondolom lehet csomagot is szállítani utas helyett. Európában az 1 autóban utazók átlagos száma úgy 1egész 2tized körül van, tehát ha télleg stabil lesz a járgány, akkor szuper lesz.
Viszont az embereket hozzá is kéne szoktatni, hiszen a Wolkswagen és a többiek ezt nem nézik tétlenül (reklám hegyek). -
#13 kátyút?:-)) -
Cat #11 hát igen, ezt se magyarországra, magyaroknak tervezték -
#9 :DD -
#7 Magyarországon ezzel csak az a gáz, hogy egy ilyen autó nem kell senkinek, mivel nem lehet bele csomagokat pakolni. Sajnos ma még nem állunk olyan gazdasági szinten, hogy az ember egy autó megvételénél a hely és Üzemanyagtakarékosságot vegye elsődleges szempontnak. Jó, monjuk a fogyasztás lényeges azoknak, akiknek tényleg kevés a havi bejövő, bár azok általában nem vesznek vaci új kocsit. Ha meg hitelből vesz kocsit, akkor szerintem hozzávesz még egy milliót, és akkor már Kocsit vehet.
A környezettszennyezés sajnos ma még nem olyan fontos az átlag embereknek, mint ammennyire kellene, hogy az legyen. Mindenesetre engem érdekelne a meghajtásának pontosabb ismerete. Szerintem érdekes, de nem túl igéretes koncepció. Adjunk neki két évet! -
nenad #5 mondjuk ezzel a kerekfuggesztessel nemtom hol versenyezhet az auto biztonsagaval. -
valaé valaé ná #4 Olyan mint egy Verolex. -
#3 Nem egy családi járgány az már biztos!:-)) -
#2 Így van ez a legtöbb SG hírrel :P -
#1 Most hallunk róla. Mostantól kezdve a büdös életbe elő nem kerül.