39
  • Tetsuo
    #39
    Japánban több hasonló kisautót építettek már (kis)szériában is, csak belső piacra.
  • Ottto
    #37
    80km/h. Már nem is kell.
  • sniper
    #36
    Ez 1 rokkantkocsi.
  • tau ceti
    #34
    Ez inkább az emberek hozáálásán mulik.Amig nem kényszeríti valami az emberekt erre,addig nem fognak vele foglalkozni.
  • Tetsuo
    #33
    A Volkswagen, Mercedes, Ford stb multifúziós óriáscégek is csinálnak hasonló újdonságokat, de csak kizárólag reklám- (presztizs)célból. Nem áll érdekükben, h a csúcsmodell helyett egy olcsó kisautót vegyenek a népek (volks haha), ami ráadásul még gazdaságos is (olajcég-lobbi).
  • valaé valaé ná
    #32
    Én még igencsak fiatal voltam, amikor utoljára láttam. :)
    Most jut eszembe, hogy annak elől volt a 2 kereke. Úgy nem lenne stabilabb ?
  • [HUN]PAStheLoD
    #29
    na ez mitől autó .. csak 3 kereke van :D
  • Faterx
    #27
    Látom Te sem vagy már mai gyerek. Én kb 25 évvel ezelőtt majdem vettem egyet autómentős koromban, aztán inkább vettem egy Fordot;)
  • valamit
    #24
    A Smart azert olyan draga, meg ez is azert jon ki dragan, mert a maguk kategoriajaban ezek az egyetlenek. Aki tenyleg akar ilyent venni, kenytelen ezt venni, a magyar piac (es az ahhoz tartozo arak/kereslet) meg angliabol nezve igencsak sokadrendu. Mikor egy kozepes magyar otthonba ezt megvehetnenk, akkor Angliaba mar majdnemhogy a kukas (egyeb altalanosan irigyelt, kvalifikalt munkahelyek dolgozoi) is ilyennel jarhatna. Egy tok uj autokoncepciot meg ritkan szannak rogton ennek a retegnek... Viszont igy ezzel is kevesebb amire penzt kene kolteni ;)
  • bandia
    #23
    Marha jó, legyen benne vagy 150 ló, meg menjen úgy mint egy Ducati, és akkor jó kis járgány lesz:)))
  • rolika
    #17
    egy a baj vele: miért is nem marad el árban az kisautóktól? mondjuk egy nagyságrenddel? túl sokat kéne belőle gyártani? nem értem, ahogy azt sem, hogy pl. a smart miért olyan k.rva drága, amikor fele akkora, mint a legkisebb kisautó... na mindegy, ők tudják
  • Tetsuo
    #15
    Azért én örülök h próbálkoznak, előbb utóbb sikerül valami használhatót összerakni.
    Ezzel gondolom lehet csomagot is szállítani utas helyett. Európában az 1 autóban utazók átlagos száma úgy 1egész 2tized körül van, tehát ha télleg stabil lesz a járgány, akkor szuper lesz.
    Viszont az embereket hozzá is kéne szoktatni, hiszen a Wolkswagen és a többiek ezt nem nézik tétlenül (reklám hegyek).
  • HuAn82
    #13
    kátyút?:-))
  • Cat #11
    hát igen, ezt se magyarországra, magyaroknak tervezték
  • Lazarus
    #9
    :DD
  • Zocsi
    #7
    Magyarországon ezzel csak az a gáz, hogy egy ilyen autó nem kell senkinek, mivel nem lehet bele csomagokat pakolni. Sajnos ma még nem állunk olyan gazdasági szinten, hogy az ember egy autó megvételénél a hely és Üzemanyagtakarékosságot vegye elsődleges szempontnak. Jó, monjuk a fogyasztás lényeges azoknak, akiknek tényleg kevés a havi bejövő, bár azok általában nem vesznek vaci új kocsit. Ha meg hitelből vesz kocsit, akkor szerintem hozzávesz még egy milliót, és akkor már Kocsit vehet.
    A környezettszennyezés sajnos ma még nem olyan fontos az átlag embereknek, mint ammennyire kellene, hogy az legyen. Mindenesetre engem érdekelne a meghajtásának pontosabb ismerete. Szerintem érdekes, de nem túl igéretes koncepció. Adjunk neki két évet!
  • nenad
    #5
    mondjuk ezzel a kerekfuggesztessel nemtom hol versenyezhet az auto biztonsagaval.
  • valaé valaé ná
    #4
    Olyan mint egy Verolex.
  • HuAn82
    #3
    Nem egy családi járgány az már biztos!:-))
  • Lazarus
    #2
    Így van ez a legtöbb SG hírrel :P
  • Lacc
    #1
    Most hallunk róla. Mostantól kezdve a büdös életbe elő nem kerül.