41
  • mir
    #41
    nekem VIAs lapom van, és tökéletesen megy. ez is csak egy sztereotípia, hogy a via szar.
    nem a via szar, hanem a VIAra épített szar olcsó alaplapok. mert a VIA a legolcsóbb, az olcsó lapok is VIA alapúak. de a VIA nem gyárt szart. a Tomato és társai gyártanak szart.

    ps. én a high-end userekről beszéltem
  • Zoley
    #40
    Az atlaguser meg inkabb aze' vesz intelt, mer az elozo procija is intel volt... Vagy aze' mert amd-hez q nehez jo chipsetet talalni [fax a via]...
  • mir
    #39
    "Ja és egyértelmű (asszem) hogy a P4 SSE2-je azért táposabb az AMD-jénél, mert ez igaziból csak frekifüggő és ugye a P4 most 3GHz fölött jár."
    de a rendszermemória-elérési időkben tapasztalható különbség ezt ellensúlyozza, nyugiska van .
  • mir
    #37
    az egy kicsit érdekelne, hogy a HL játék szeretete hogyan implikája a jövőbeli IT menedzser munkakört... lehet hogy elcsesztem az életem, amikor meguntam???
  • tau ceti
    #36
    A Valve szerint a hl játékosok 50%-a használ AMD gépet.Márpedig a hc gamerek eléggé fizetőképes réteget jelent.Ráadásul azokbol könnyen lehet hogy később it managerek lesznek,ami már nagy veszteség az intelnek...
  • mir
    #35
    nagyon sokan foglalkoznak ilyesmivel a hobby-userek között, és a 3d-s teljesítmény a legnagyobb ösztönzőerő high-eng gép vásárlására. ennég fogva az ilyen területeken mért teljesítmény fontos.
  • TeszteloPontHu
    #33
    Persze nem órajelhez viszonyítva gondoltam, hanem az aktuális csúcsprocik összehasonlítására.
  • TeszteloPontHu
    #32
    Mindenféle 3D renderingben a P4 gyorsabb (akár 3D Studio-t, akár Lightwave-et nézel) per pillanat, nézz meg 1-2 tesztet.
  • shim
    #31
    a videotömörítés, rendering mióta átlaguser felhasználó terület?
    átlagember nem azért fog p4et venni mert jó videotömörítésben, hanem mert intelfan :P :D
  • Lacc
    #29
    Jaja az új Unreal engine nagyon durva lesz. De az még odébb van.

    Azt meg tényleg nem értem, hogy ki az, aki képes kiadni 700-1000 dollárokat egy procira, amikor egy 2.4 Ghz körülivel (na jó azért attól kicsit több) simán elfutnak a mostani játékok mindent high-ra rakva, 1024-ben. Persze normális videó kártya mellett.
    Magasabb felbontásokabn persze már vannak gondok, de nekem ez teljesen megfelelő még.
  • dikki*yysw
    #27
    ...vagy nemsokára bemutatják az új Unreal engine-t, amely FULL directx 9-es lesz, egyszerűen nem lesz benne DX7/8... szóval azért a fejlődés megvan, csak a visszafelé kompatibilitás miatt egy GF4 MX440-en is kell futnia egy mai játéknak, és nem lehet annyira előrerohanni; de az az Unreal engine majd leüti a sapkát a fejünkről.
  • dikki*yysw
    #26
    Hát azért ha megnézel egy Far Cry-t...
  • NeoMaN
    #23
    Te mekkora láma vagy öregem... napról napra bizonyítod...
  • nenad
    #20
    nemmondommeg mitol szalltal el ennyire? :)
    Az egy dolog hogy valamit intelre optimalizalnak, az meg a masik, hogy amd gyorsabban szamol vele...
    Nem 3d studio maxra gondoltam, hanem 3 dé s (3ds)(háromdés) renderingre. De végul, ez az eredmenyen most már semmiképpen sem változtat semmit sem...Mert 3d studio max alatt is jobb az amd...
  • dikki*yysw
    #19
    Amúgy P4 eXtreme Edition meg 1000 dollár, szal most akkor ki a drágább?
  • Csudri #17
    És akkor a reg ecc-s ramokat ki is hagytad. Úgyanis csak azokat kezeli a drága.
  • Kandurex
    #16
    jó kis proci, itthonra is elkellene egy...papírnehezéknek
  • dikki*yysw
    #13
    SSE2 önmagában nem jelent jó videótömörítést stb., inkább a netburst csillog ezeknél (videótömörítés, render)
    SSE2 már van a K8ban is, gyorsult sokat, de nem vette át egyértelműen az első helyet.
  • dikki*yysw
    #12
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    HÁÁHÁHÁHÁHÁHÁÁÁÁÁÁ :DDDD
  • [NST]Cifu
    #11
    A P4 valóban a felhasználói területen jó (videótömörítés, rendering, stb.), csak éppen az "extrán felhasználók" pedig játékra akarják használni a csúcsprocijukat, abban pedig az A64 jelenleg verhetettlen...
  • Lacc
    #10
    700+ della? Nem sámli... És még vegyél ehhez új alaplapot stb. (Legalábbis az én esetemben)
  • nenad
    #9
    amd mindig jobb volt peldaul 3ds renderingben...
    ahol az intel sse/2 sucks mivel jelen esetben altalaban abban merul ki hogy itt ott leroviditjuk(lebutitjuk a pontossagot)
    azt pedig nem szeressuk :)
  • arty
    #7
    mindenhol o az abszolut no.1 :)
  • ubi
    #6
    csak játékon kívűl mit tud a proci? nem csak játékra vesz az ember gépet, intel kiadna(nem fog, csak feltételezzük)amd-hez intel chipsetet, az maga lenne a mennyország
  • ubi
    #5
    ja, bocsesz
  • Cat #4
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    (itt az fx amd athlont jelent, nem nvidiát...)
  • tom..
    #3
    ki beszél itt nvidiáról?
    AMD Athlon 64 FX-53 -re gondolt
  • ubi
    #2
    az te hol láttad, hogy játékban mindenben gyorsabb az FX??? kicsit nagyon elfogúlt nvidia*s vagy!
  • dikki*yysw
    #1
    Azért nagyon sok alkalmazásban az Intelé a korona.
    De ha így van, akkor az az optimalizálások, a programok stream jellege miatt van, szal nem az órajel a döntő akkor sem...

    ...mondjuk játékban mindenben gyorsabb az FX.