644
Az orosz csoda kivesézése :))
  • steweee
    #644
    ha tud vki vmi érdemlegesen a Vesta típusról, akkor kérem itt megosztani. azt akarok venni, HA megéri az árát
  • Apa27
    #643
    Sziasztok!

    Kellene egy kis segítség!

    Az 1500-ös Szamara karburátorját lehet valami más típus karburátorjával kicserélni/ helyettesíteni?

    Van olyan ami kompatibilis, egyező? Helyettesíthető másfajtával?

    Kinek mi a tapasztalata?
  • _Neo
    #642


    de jó lenne ha még gyártanák ezeket a típusokat... 2105, 2107...
  • Zsolti9014
    #641
    A Totalcar Ladát emel. :)
  • pszihopata
    #640
    egy jó ladát?
  • ladarevolution
    #639
    Lada Kalina 2RC:









  • ladarevolution
    #638
  • ladarevolution
    #637
    Igen, a tegnap nyíló moszkvai autószalonon mutatták be.

    2015-re tervezik a gyártást.

    Addig pedig ezek a modellek vannak/lesznek gyártásban:

    Lada Priora (komolyabb facelift várható 2013ban valamikor)
    Lada Kalina facelift, mely most be is mutatkozott
    Lada Kalina Electric, mely szintén most lett bemutatva
    Lada Granta
    Lada 4x4
  • DIESEL DOG #636
    Hát ööö... kissé futurisztikus... de gondolom még csak koncepció. :D
  • ladarevolution
    #635
    -T
  • ladarevolution
    #634
    Lada XTRAY:













  • ladarevolution
    #633
    Lada Priora:












  • _Neo
    #632
  • _Neo
    #631
  • highlander15
    #630
    Hű de messze került már a Lada a jó öreg 1200-as meg 1500-as korszaktól!Nagyon dögös gép!
  • ladarevolution
    #629
    Csak hogy ne tűnjön el a topic :)
    Lada Granta:



  • Ifás
    #628
  • Ifás
    #627
  • Zsolti9014
    #626
    igen, végülis megláttad, hogy mit rejtettem el a kérdésemben :)
    a WTCC-re (is) céloztam. bár nem voltak azért olyan szörnyűek amikor indultak, de szerintem se nagyon térnek már vissza.
  • ladarevolution
    #625
    úgy lett építve h a nemzetközi szabályoknak megfeleljen, a homologizáció elfogadása után, lehet vele menni mindenféle nemzetközi versenyen. Pl WTCC

    De gyáriként nem hinném h újra nevezne a Lada gyár.
  • Zsolti9014
    #624
    Ez a Granta nekem nagyon tetszik! :)

    Esetleg van arról hír, hogy valami komolyabb sorozatban is indulnak vele a Granta Kupán kívül?

    Meg hogy esetleg Magyarországra kerül-e majd belőle?
    Mondjuk azt tudom, hogy a Hungarolada megszűnt, szóval lehet hogy meg is válaszoltam a saját kérdésemet.

    Persze nekem a versenyváltozat tetszik igazán, de ha lenne többféle motorral, meg felszereltséggel, lehet hogy piacképes lenne a Granta. Szerintem jól néz ki. Bár az utcainak kicsit a fara...nem tudom. Ízlések és pofonok, de nem rossz autó.
  • ladarevolution
    #623
    Lada Priora 2011 video:


    Lada Granta Sport videó:


    Illetve egy rakás jó kép:
    http://www.zr.ru/a/320913/
    http://www.zr.ru/a/321299/
  • Zsolti9014
    #622
    nem rossz ez!

    A szériát meg annyi pénzért simán el lehetne adni nálunk is. Jó, persze, mire nálunk piacra kerülne, lenne vagy a duplája...

    Egyszer akkor is lesz egy Ladám! (na, nem az újak közül)
  • ladarevolution
    #621


    A Lada Granta Cupában induló autó adatai nagyjából:

    Lada 21126 TMS blokk
    Furat/Löket: 82mm/75,6mm
    Lökettérfogat: 1597 cm3
    Turbonyomás: 1,2 Atm
    Legnagyobb teljesítmény: 235 Le (6000 1/min)
    Legnagyobb nyomaték: 310Nm (4000 1/min) /260Nm (2600 1/min)/
    5+R sebességes szekvenciális váltó + sperr
    Autó üres tömege versenyző nélkül: 1030kg
    330mm átmérőjű, 4 dugattyús hűtött tárcsafék elöl
    280mm átmérőjű, 2 dugattyús hűtött tárcsafék hátul
    9x17 colos kerekek, 240/610 R17-es pályagumikkal
  • ladarevolution
    #620
    Május elsején befejezték a Lada Kalina (1118) sedán változatának gyártását. A gyártósorok átállítása után az új Lada Granta (2190) gördül majd le a sorokról. A gyártás szeptemberben indul meg, és a kereskedőkhöz még idén eljut az új típus, mely a Lada Klasszik (2105/2107) és a Szamara típust fogja váltani.
    Alapára 220.000 rubel körül fog alakulni (~1,5m forint).

    Három féle benzines motorral lesz kapható, mely mindhárom 1600cm3-es Lada blokk. Egy 80 és 90 lóerős 8 szelepes, illetve egy 98 lóerős 16 szelepes motorral lesz elérhető.
    2012-re tervezik a hybrid változat gyártását, amit már nagyban tesztelnek közúton is. Ebben a verzióban egy 1600-as turbós benzines erőforrás és egy 27kW-os villanymotor kap majd helyet. Fogyasztása 4 liter/100km benzin. Ára kb 450.000 rubel körül fog alakulni.







  • ladarevolution
    #619
    Old Timer Expo - Hogyan készült a Zsigulis stand

    Zsiguli stand első nap
  • DIESEL DOG #618
    Na de azért nem is versenyautó... :D
  • maffioso
    #617
    nem hát, igazi lóerő gyár :)
  • DIESEL DOG #616
    Injektoros.
  • Csabesz6
    #615
    1.0 szuzi nem karbis?
  • ladarevolution
    #614
    Az otthon eljátszadozás, meg a hozzáértő szakember által műszerekkel belőtt beállítás között óriási különbség van.

    Egy 1.5-ös Ladának egy 1.0 befecsis Swift nem ellenfél :D
    Amúgy a 8.5-9-es fogyasztás is sok, hacsak nem non-stop városban járkáltál rövid utakon.

    Na de most már mindegy. Remélhetőleg az új autónak jobb sorsa lesz mint a Szamarának lett. :)
  • DIESEL DOG #613
    Nem volt egy mai darab az biztos... :)

    Samaránál mindig az előgyújtással játszadoztam, aztán a sokadik beállítás után sikerült eltalálni, majd rájöttem arra hogy úgy meg üzemi hőfokon csörögve ég el az üzemanyag akkor meg azonnal visszatettem gyári értékre...
    Illetve ott volt a karburátoron a központi csavar, azzal is lehetett játszadozni, de nem szerettem azt se ha túl sok naftát porlaszt be a karbi mert akkor meg zabál, így meg volt neki a 8,5-9L/100km kombinált fogyasztásban.
    Viszont a Suzukiban hiába csak 1 literes a motor, de abban a beporlasztást már nem karburátor hanem injektor végzi, magasabb nyomáson.
  • ladarevolution
    #612
    hmm, egy 1.5 Szamarát ha gyengébbnek érzel egy 1.0-ás Swiftnél, akkor ott a Szamara nem állt a helyzet magaslatán. Beállítási, vagy egyéb problémák miatt...
  • ladarevolution
    #611
    Sokat számít a "szeretem" faktor, de egy GTK-s Ladát nem érdemes megcsináltatni. Egy igényes fényezés is 200e ft attól függ mennyire tört, és sosem lesz olyan jó egy megcsinált törött, mint egy gyári amit használtan 300-ért kapni.

  • DIESEL DOG #610
    Azt hiszem hogy GLX... de nem vagyok benne biztos. Felszereltségét tekintve meglepő módon tele van extrákkal, abs, szervó, központizár, riasztó, immobiliser.
    Papíron 53 lóerőnek kell benne lennie és meg is van. :)

    #609: Köszi! :)
  • Zsolti9014
    #609
    Én is így vagyok, bár néha győznek az észérvek. Szintén offtopik autóba öltem bele a pénzt 2 évig, de mivel bizonyos dolgokon már nem lehetett értelmes keretek közt segíteni, így váltottam:

    Diesel Dog: gratulálok a vételhez, ha a szükséges karbantartást megkapja a swift, akkor biztosan meghálálja, ez már tapasztalat. :)
    igaz, az enyém 94-es, 1.3, de ugyanaz a cég. :D
  • freestyle666
    #608
    A suzuki üresen 775 kg, azért viszi jól az a kb 50 lóerő :)
    A Samara meg 8-900 körül mozgott, és gondolom már a motorja se nagyon tudta a gyári értékeket.

    Amúgy jó választás a swift, biztos keveset fog fogyasztani.
    Azt tudod, hogy milyen felszereltségű? GL, GLX, GS stb?
  • Vlala #607
    Végülis ez is egy megoldás. (csak én vagyok ennyire hüle, hogy a szívemhez nőtt az (offtopic) autóm, és inkább ennek a felújítása drágán, mint eg másik olcsón?)
  • DIESEL DOG #606
    Amit összetörtek az egy 1.5-ös Samara volt (karburátoros). Hozzám nőtt az az autó mert idestova 4 éve van "B" kategóriám és az volt életem első saját autója, még a spórolt kis pénzemből jutottam hozzá. :)

    De most sikerült jó áron kéztől venni egy 2002-es évjáratú ezres swift-et.
    Pont most értem haza, még délután lecsérltettem az olajat és az olajszűrőt, meg a levegőszűrőt... meg teletankoltam és lényegében ennyi. Felnire szerelve kaptam hozzá egy garnitúra 90%-os téli gumit és egy szintén majdnem új nyári garnitúrát ugyanúgy felnin. Nagyon korrekt autó most este mentem vele egy hosszabb kört, és elmondhatom hogy semmilyen téren nem okozott csalódást. Vétel előtt elvittem az egyik műszaki állomásra ismerőshöz hoyg nézzék meg az autót, mérjenek rá a motorra tudja-e az értékeket, plusz rázópad, fékpad, minden a legnagyobb rendben van, a motor nagyon csendben jár, fűtés kiváló, kényelmes is... úgy hogy meg van az örömöm is. :)

    Ja és ahhoz képest hogy ezres injektoros sokkal jobban húz mint a Samara, meglepő de érzem hogy több a nyomaték.
  • freestyle666
    #605
    milyen autó?