644
Az orosz csoda kivesézése :))
-
steweee #644 ha tud vki vmi érdemlegesen a Vesta típusról, akkor kérem itt megosztani. azt akarok venni, HA megéri az árát -
Apa27 #643 Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
Az 1500-ös Szamara karburátorját lehet valami más típus karburátorjával kicserélni/ helyettesíteni?
Van olyan ami kompatibilis, egyező? Helyettesíthető másfajtával?
Kinek mi a tapasztalata? -
#642
de jó lenne ha még gyártanák ezeket a típusokat... 2105, 2107... -
#641 A Totalcar Ladát emel. :) -
#640 egy jó ladát? -
#639 Lada Kalina 2RC:
-
#638 -
#637 Igen, a tegnap nyíló moszkvai autószalonon mutatták be.
2015-re tervezik a gyártást.
Addig pedig ezek a modellek vannak/lesznek gyártásban:
Lada Priora (komolyabb facelift várható 2013ban valamikor)
Lada Kalina facelift, mely most be is mutatkozott
Lada Kalina Electric, mely szintén most lett bemutatva
Lada Granta
Lada 4x4
-
DIESEL DOG #636 Hát ööö... kissé futurisztikus... de gondolom még csak koncepció. :D -
#635 -T -
#634 Lada XTRAY:
-
#633 Lada Priora:
-
#632 -
#631 -
#630 Hű de messze került már a Lada a jó öreg 1200-as meg 1500-as korszaktól!Nagyon dögös gép! -
#629 Csak hogy ne tűnjön el a topic :)
Lada Granta:
-
#628 -
#627 -
#626 igen, végülis megláttad, hogy mit rejtettem el a kérdésemben :)
a WTCC-re (is) céloztam. bár nem voltak azért olyan szörnyűek amikor indultak, de szerintem se nagyon térnek már vissza. -
#625 úgy lett építve h a nemzetközi szabályoknak megfeleljen, a homologizáció elfogadása után, lehet vele menni mindenféle nemzetközi versenyen. Pl WTCC
De gyáriként nem hinném h újra nevezne a Lada gyár. -
#624 Ez a Granta nekem nagyon tetszik! :)
Esetleg van arról hír, hogy valami komolyabb sorozatban is indulnak vele a Granta Kupán kívül?
Meg hogy esetleg Magyarországra kerül-e majd belőle?
Mondjuk azt tudom, hogy a Hungarolada megszűnt, szóval lehet hogy meg is válaszoltam a saját kérdésemet.
Persze nekem a versenyváltozat tetszik igazán, de ha lenne többféle motorral, meg felszereltséggel, lehet hogy piacképes lenne a Granta. Szerintem jól néz ki. Bár az utcainak kicsit a fara...nem tudom. Ízlések és pofonok, de nem rossz autó. -
#623 Lada Priora 2011 video:
Lada Granta Sport videó:
Illetve egy rakás jó kép:
http://www.zr.ru/a/320913/
http://www.zr.ru/a/321299/ -
#622 nem rossz ez!
A szériát meg annyi pénzért simán el lehetne adni nálunk is. Jó, persze, mire nálunk piacra kerülne, lenne vagy a duplája...
Egyszer akkor is lesz egy Ladám! (na, nem az újak közül) -
#621
A Lada Granta Cupában induló autó adatai nagyjából:
Lada 21126 TMS blokk
Furat/Löket: 82mm/75,6mm
Lökettérfogat: 1597 cm3
Turbonyomás: 1,2 Atm
Legnagyobb teljesítmény: 235 Le (6000 1/min)
Legnagyobb nyomaték: 310Nm (4000 1/min) /260Nm (2600 1/min)/
5+R sebességes szekvenciális váltó + sperr
Autó üres tömege versenyző nélkül: 1030kg
330mm átmérőjű, 4 dugattyús hűtött tárcsafék elöl
280mm átmérőjű, 2 dugattyús hűtött tárcsafék hátul
9x17 colos kerekek, 240/610 R17-es pályagumikkal -
#620 Május elsején befejezték a Lada Kalina (1118) sedán változatának gyártását. A gyártósorok átállítása után az új Lada Granta (2190) gördül majd le a sorokról. A gyártás szeptemberben indul meg, és a kereskedőkhöz még idén eljut az új típus, mely a Lada Klasszik (2105/2107) és a Szamara típust fogja váltani.
Alapára 220.000 rubel körül fog alakulni (~1,5m forint).
Három féle benzines motorral lesz kapható, mely mindhárom 1600cm3-es Lada blokk. Egy 80 és 90 lóerős 8 szelepes, illetve egy 98 lóerős 16 szelepes motorral lesz elérhető.
2012-re tervezik a hybrid változat gyártását, amit már nagyban tesztelnek közúton is. Ebben a verzióban egy 1600-as turbós benzines erőforrás és egy 27kW-os villanymotor kap majd helyet. Fogyasztása 4 liter/100km benzin. Ára kb 450.000 rubel körül fog alakulni.
-
#619 Old Timer Expo - Hogyan készült a Zsigulis stand
Zsiguli stand első nap -
DIESEL DOG #618 Na de azért nem is versenyautó... :D -
#617 nem hát, igazi lóerő gyár :) -
DIESEL DOG #616 Injektoros. -
#615 1.0 szuzi nem karbis? -
#614 Az otthon eljátszadozás, meg a hozzáértő szakember által műszerekkel belőtt beállítás között óriási különbség van.
Egy 1.5-ös Ladának egy 1.0 befecsis Swift nem ellenfél :D
Amúgy a 8.5-9-es fogyasztás is sok, hacsak nem non-stop városban járkáltál rövid utakon.
Na de most már mindegy. Remélhetőleg az új autónak jobb sorsa lesz mint a Szamarának lett. :) -
DIESEL DOG #613 Nem volt egy mai darab az biztos... :)
Samaránál mindig az előgyújtással játszadoztam, aztán a sokadik beállítás után sikerült eltalálni, majd rájöttem arra hogy úgy meg üzemi hőfokon csörögve ég el az üzemanyag akkor meg azonnal visszatettem gyári értékre...
Illetve ott volt a karburátoron a központi csavar, azzal is lehetett játszadozni, de nem szerettem azt se ha túl sok naftát porlaszt be a karbi mert akkor meg zabál, így meg volt neki a 8,5-9L/100km kombinált fogyasztásban.
Viszont a Suzukiban hiába csak 1 literes a motor, de abban a beporlasztást már nem karburátor hanem injektor végzi, magasabb nyomáson. -
#612 hmm, egy 1.5 Szamarát ha gyengébbnek érzel egy 1.0-ás Swiftnél, akkor ott a Szamara nem állt a helyzet magaslatán. Beállítási, vagy egyéb problémák miatt... -
#611 Sokat számít a "szeretem" faktor, de egy GTK-s Ladát nem érdemes megcsináltatni. Egy igényes fényezés is 200e ft attól függ mennyire tört, és sosem lesz olyan jó egy megcsinált törött, mint egy gyári amit használtan 300-ért kapni.
-
DIESEL DOG #610 Azt hiszem hogy GLX... de nem vagyok benne biztos. Felszereltségét tekintve meglepő módon tele van extrákkal, abs, szervó, központizár, riasztó, immobiliser.
Papíron 53 lóerőnek kell benne lennie és meg is van. :)
#609: Köszi! :) -
#609 Én is így vagyok, bár néha győznek az észérvek. Szintén offtopik autóba öltem bele a pénzt 2 évig, de mivel bizonyos dolgokon már nem lehetett értelmes keretek közt segíteni, így váltottam:
Diesel Dog: gratulálok a vételhez, ha a szükséges karbantartást megkapja a swift, akkor biztosan meghálálja, ez már tapasztalat. :)
igaz, az enyém 94-es, 1.3, de ugyanaz a cég. :D -
#608 A suzuki üresen 775 kg, azért viszi jól az a kb 50 lóerő :)
A Samara meg 8-900 körül mozgott, és gondolom már a motorja se nagyon tudta a gyári értékeket.
Amúgy jó választás a swift, biztos keveset fog fogyasztani.
Azt tudod, hogy milyen felszereltségű? GL, GLX, GS stb? -
Vlala #607 Végülis ez is egy megoldás. (csak én vagyok ennyire hüle, hogy a szívemhez nőtt az (offtopic) autóm, és inkább ennek a felújítása drágán, mint eg másik olcsón?) -
DIESEL DOG #606 Amit összetörtek az egy 1.5-ös Samara volt (karburátoros). Hozzám nőtt az az autó mert idestova 4 éve van "B" kategóriám és az volt életem első saját autója, még a spórolt kis pénzemből jutottam hozzá. :)
De most sikerült jó áron kéztől venni egy 2002-es évjáratú ezres swift-et.
Pont most értem haza, még délután lecsérltettem az olajat és az olajszűrőt, meg a levegőszűrőt... meg teletankoltam és lényegében ennyi. Felnire szerelve kaptam hozzá egy garnitúra 90%-os téli gumit és egy szintén majdnem új nyári garnitúrát ugyanúgy felnin. Nagyon korrekt autó most este mentem vele egy hosszabb kört, és elmondhatom hogy semmilyen téren nem okozott csalódást. Vétel előtt elvittem az egyik műszaki állomásra ismerőshöz hoyg nézzék meg az autót, mérjenek rá a motorra tudja-e az értékeket, plusz rázópad, fékpad, minden a legnagyobb rendben van, a motor nagyon csendben jár, fűtés kiváló, kényelmes is... úgy hogy meg van az örömöm is. :)
Ja és ahhoz képest hogy ezres injektoros sokkal jobban húz mint a Samara, meglepő de érzem hogy több a nyomaték. -
#605 milyen autó?