300
melyik a jó? nektek milyen van?
  • grizzly21
    #300
    eddig a CIB-nel voltam, volt magan meg vallalkozoi szamlam is, de most ugy latom egyre inkabb mennek fel a dijak, a fo baj a havi szamlavezetesi dij, de van atm-bol penzkivetel 500ft, ami regen havi 2x ingyenes volt.
    Szerintetek melyik bankba erdemes atmenni, ha ez a helyzet nem javul? Nekem a nagy kamat nem nagyon szamit, csak a koltsegek legyenek minimalisak.
  • CroftManor
    #299
    Lehet nem éppen témába vág, de gondoltam megosztom veletek az élményemet. OTP-s vagyok, két hete mentem a szokásos otp fiókba felvenni automatából pénzt... csakhogy pénzfelvétel helyett, elnyelte a kártyámat az ATM! Nem volt rá kiírva hogy rossz! Megyek be az ügyintézőkhöz, mondom mi történt, azt mondják 3 hét mire visszakapom! Mondom mi?! Ez most komoly? Igen, mondja, mert hogy nekik nincs az ATMhez kulcsuk! Majd a G4S-től fog jönni valaki a héten és kiveszi..és visszaküldik oda, ahol a kártyát kiállították.
    Hát mondom ez fasza...és addig mi lesz? Majd ki leszek értesítve, mikor átvehetem és addig a személyivel tudok levenni a bankban pénzt, plusz kezelési költségért... Nagyszerű!

    Eltelik lassan két hét...gondoltam már felhívom őket, hogy mivan. Mondom a fickónak, hogy mi a helyzet, utánanéz, majd azt mondja, hogy ez a kártya már 1 hete visszalett küldve a bankba, ahol átvehetem. Igen? Hát ez tök jó, csakhogy ezt senki nem közölte velem! Másnap bementem, átvettem... és aláírattak velem egy papírt, hogy éppségben átvettem a kártyát.
    Egyszerűen nonszensznek tartom, hogy egy bankkártya visszaadás 2-3 hétbe telik! Főleg ha önhibámon kívül történt a dolog. És a végén még én vágjak hozzá jópofát, hogy végre visszaadták... Remélem többet nem fordul elő ilyen!
  • Willenbrock
    #298
    Emelkednek a bankbetéti kamatok,a mostani 6,5-ről tovább is nőhet jövőre.
    Vajon a megtakarítást banki betétbe érdemes most lekötni vagy inkább euróra kéne váltani?
  • remark #297
    Van valakinek tapasztalata ezzel a bankkal kapcsolatban? MagNet Magyar Közösségi Bank
  • TheLostOne
    #296
    Hi, létezik olyan, hogy több, mint 4 munkanapig tart egy GIRO átutalás?

    Mindenhol azt olvastam, hogy a legrosszabb esetben is meg kell érkeznie az összegnek a 3. munkanapon.
  • blazsa
    #295
    Jutalékos rendszert erre találták ki, de nem hiszem én sem, hogy pl. az otp-ben kapnak jutalékot akik pesztrálják az embereket. Olyan is a kiszolgálás.
    BB-nak jót tett ez az uj reklám, remélhetőleg tényleg normálisan kommunikálnak majd az emberekkel. Eddig is voltak jó megnyilvánulásai, csak kevés az automata , főleg vidékieknek nehézkes.
  • Punker
    #294
    nagyon rég nem kapnak már semmit.
  • szannus
    #293
    Sajnos, még a szolgáltató szférában is nagy hiányosságok vannak. A legtöbb étteremben, ahol a vendég lenne a legfontosabb, ott is úgy bánnak veled, mint a kutyával, szinte úgy érzed, hogy te teszel szívességet azzal, hogy őket választod. Bizony a Banki ügyintézőket is úgy kéne választani, akár egy több körös interjú keretében, hogy látszódjon rajta, ő az az ember, aki emeli a cégünk hírnevét. Amíg ez nincs meg lehet bármilyen jó egy reklám, nem fogod őket választani. Bár a bankszférába, ha jól tudom jutalékot kapnak, ez bizony ha értelmes a dolgozó motiválja őt arra, hogy kenyérre kenje az ügyfelet.
  • Nyulanna
    #292
    Én épp szeretnék bankot váltani, egy részt jó lenne a sok mindenért felszámolunk vmi költségeket csökkenteni, másrészt amit írtatok nekem is nyomós érv. Ha a pénzemről van szó fontos, hogy aki segít a bankban keltsen bennem bizalmat, hogy legalább éreztesse (még ha nincs is valóban így), neki is fontos, hogy én is jól járjak. jójó, lehet naiv vagyok, de rám egy mosoly, meg egy okos fej megnyugtatóan hat :D amit egyébként az utóbbi időkben, egyre kevesebbet látok... és nem csak bankban. Bárcsak változna vmi :)
  • morleone
    #291
    Na jó de például miért van az hogy anno voltam OTP-s és mint a hentesnél azaz még kevesebbnek kezeltek, csak mint egy darab áruval úgy beszéltek velem...
    És ebben igazad van, hogy az ügyintéző adott napjától is sok minden függ de basszus akkor is ott vannak a feletteseik vagy valaki akinek erre figyelnie kéne, hogy ne forduolhasson ez elő... Elvégre ez sokat elmond a bankról, hogy hogy kezelik az embert...
  • Megtörhetetlen
    #290
    Na jó ezt azért biztosan nem gondolod, TE sem komolyan... Ez amit a Halassboy írt ennek semmi köze ahhoz hogy tereljenek valamerre hisz ezzel pont ellenkező hatást érnének, el.. Elriasztanának a Banktól is nem csak az offline ügyintézéstől, meg egyébként is nagyon kevés dolgot lehet online intézni...
    Például igen én már találkoztam,nagyon-nagyon jó arc ügyintézővel is, mint az általad felsorolt esetek ilyenek is vannak, és ez már kevésbé Bank inkább ember függő...
    Olyan mintha elvárnád valakitől, hogy soha ne legyen jobb napja vagy minden reggel valami jókedv pirulát vegyen be... Ilyen nincs...
    A szelekció az ami a Bank dolga, de azt sem lehet folyamatosan ellenőrizni...
  • dronkZero
    #289
    Ezzel akarnak a telebank/netbank felé terelni. 21. század van, ne organikus ügyintézőt akarj használni! :P

    Tegyük hozzá, hogy az általam legsűrűbben használt szolgáltatást (kártyalimit módosítás) is biorobottal kell végeztetnem telebankon keresztül...
  • Halassboy
    #288
    Én sohasem dolgoztam bankban. Csak "felhasználója" vagyok a bankoknak. A felhasználóbarátság nem lenne egy rossz dolog, már ha létezne bankok és vendégek között. De nincs. Bemegyek a bankba, talán visszaköszön a gorilla kidobófiú, majd húzok egy számot. És várok. És várok. És még mindig várok...
    Az egyik ablakban jópofizik a nő a vendéggel: - és mi van a nagylányoddal?

    A másik ablakban egy másik ügyvezető éppen rendet rak az asztalán. Az egyetlen egy tollának keres már 10 perce helyet.

    A harmadik ablaknál az illető a monitorját nézi, le merném fogadni, hogy facebookon van, de tegyük fel, hogy nem, nem a vendéggel foglalkozik.

    Végre odahívnak az ablakhoz, sablonszerű szöveg társul az unott fej mellé, miközben hülyének nézik az embert. Tudatlanságát kihasználják, esetleg ha joggal megy vissza (pl. a kérése ellenére nem végezték el a műveletet - velem állandóan előfordul) még ő kap leszúrást, hogy nem intézkedik időben, vagy nyomatékosan.

    Van még valakinek kérdése miért nem szeret az ember bankba járni?
  • hunter88
    #287
    Nekem még nincs személyes tapasztalatom a Budapest Bankkal de a többi bankot sem ismerem különösebben. Azt viszont megtapasztalom, hogy amikor bemegyek az OTP-be mennyire nem figyelnek oda az ügyfelekre. Pont ma olvastam hogy az ügyfelek nagy része az árak miatt választ bankot, de emellett nagyon fontosak a szolgáltatások és a kommunikáció. A kommunikáció megváltoztatása kölcsönösre meg alap kéne hogy legyen. Ennyiből ahogy olvaslak titeket a Budapest Bank előbbre jár. Az új arcuk, a tv-ben meg a plakátokon, nekem is érdekes volt első látásra, hogy mért pont ő van, de igazából nem érdekel ha jót tesz nekünk ügyfeleknek...vagy leendő ügyfeleknek(mivel én nem vagyok az de még egyszer lehetek). Mindenesetre most egy ilyen vicces alak jót tehet, a bankos dolgokat mindig a szomorúsággal kötik össze az emberek, legalábbis a többség, ez a forma meg nagyon sugározza a vidámságot.
  • MrJampec
    #286
    Én ahogy észrevettem az utóbbi időben elég sok banki reklámmal találkozhattunk a kereskedelmi tv csatornák reklámjaiban.
    A Budapest Bank mostanában kezd egész ötletes megoldásokat alkalmazni, lehet hogy az a politikájuk hogy megvárták míg az emberek herótot kapnak a többi konkurenstől, majd utána ők szép lassan belekezdenek egy ügyfél orientált kampányozásba.
    Ez mondjuk nem rossz, már csak azért sem mert ha ők felismerik ezt a lehetőséget, akkor talán a szolgáltatásaik is jobbak lehetnek a többinél.
    Valakinek esetleg személyes tapasztalata a Budapest Bankkal kapcsolatban?
    Létezik pályakezdő (25 év körüliek) számára esetleg valamiféle ajánlatuk?
  • gabrancs
    #285
    Én sulikezdés óta az Otpnél vagyok, már a megkötésnél igényeltem a Direkt szolgáltatásukat, igaz, hogy nekem szerencsém volt, hiszen az ügyintézőnk egyben ismerős is, ő kezeli a család számláját és bármi változás van, telefonon tájékoztat. De én is tapasztaltam, hogy más a hozzáállás egy kisvárosi bankfiókban és megint más fent Budapesten. Otthon talán mert nincsenek kitéve ennyi embernek sokkal kedvesebbek és rugalmasabbak, mint egy túlhajszolt lefárasztott belvárosi fiókban.

    Egyébként nekem a Direkt szolgáltatásról csak pozitív élményeim vannak, 3 év alatt 2szer kellett bemennem személyesen, azt is azért mert elhagytam az azonosító kódom. Valamint, ha otp-n belül utalok nem vonnak le plusz költséget.

    Egyébként most, hogy lejár a Junior kártyám nekem is váltás lesz és gondolkodom bankváltáson, ha jobb árakkal kecsegtet. Reklám alapján nekem a BB szimpi, ezzel max csak azt érik el, hogy először oda megyek érdeklődni, de nem fogja befolyásolni a döntést :)
  • Thaison
    #284
    Gondoltam megosztom veletek a tegnapi élményem. Nagyot csalódtam az OTP-ben. A lényeg annyi hogy tegnap bementem a bankba hogy utlaljak egy nagyobb összeget a sulimnak(tandíj), első körben ugye a sorban állás...az valami borzasztó. A körtéri banknál annyian várnak hogy már majdnem kilógnak az épületből. Ezzel annyira még nem lenne gond, de főleg öregek várnak, akikkel ugye elég nehezen lehet boldogulni! Végre kivártam a soromat, odakerültem az ügyintézőhöz. Mondom neki hogy utalni szeretnék három tételben. Erre kedvesen mondja hogy ez így nekem több mint 700Ft-be fog kerülni de ha átváltok OTPdirket-re akkor otthon ingyenesen tudok utalni. Erre én nagyon megörültem, mondom így nem kell sorban állnom, otthonról mindent megcsinálhatok. Kitöltöttük a megfelelő papírokat, megkérdezte hogy mennyi legyen a napi limit amit utalhatok erre én azt feleltem hogy korlátlan. Ezek után hazamentem hogy utaljak. A probléma már ott kezdődött hogy macerás belépni, sok kód ami első alkalommal változik. Vicc. Ezek után a következő probléma utalásnál. Nem engedte az összeget elutalni mert hogy a napi limitemnél több. itt szét vetett az ideg, mivel a bankban a nő direkt megkérdezte hogy mennyi legyen a limit, amire én ugye azt feleltem hogy korlátlan. Ezek után megpróbálkoztam egy kisebb összeggel. Azt engedte de ugyan úgy 200 X forintomba került. Hol itt az ingyenesség. Az OTP most eléggé leírta magát nálam. Megint állhatok majd sorba. Gondoltam ezt jó ha tudjátok, érhetnek meglepetések bőven...!

    A többieknek válaszolva(morleone): Már sima Maestro kártyával is lehet neten fizetni.

    A Budapest Bankot sokat látom a tv-ben nyomják ezt az indiai emberkét, hogy is hívják? Dalbir? Nagyon gondolkozom hogy én is átmegyek, bár még a többinek is utána kell néznem de azt tudom hogy ezek után OTP kilőve.
  • morleone
    #283
    Ha fontos a netes fizetés akkor olyan Visa Electron kell, mely alkalmas rá. Illetve ami mindent visz az a dombornyomott MasterCard, azzal 100%, hogy tudsz internetes vásárlásokat bonyolítani. A Visa Electronnál meg az a trükk, hogy alapból nincs hitelesítve internetes vásárlásra, de a legtöbb bank már olyanokat bocsát ki amik ezt is tudják, erről viszont érdemes előre érdeklődni.

    Nálam a Budapest Bankossal megy simán a netes fizetés (ezzel vásárolok Steam-en videojátékokat).

    Az online bank részről meg nem nagyon tudok nyilatkozni (vagy inkább összemérni másokkal), csak a mostani bankommal van ilyen jellegű tapasztalatom, az előző bankjaimnál még nem használtam.
  • Megtörhetetlen
    #282
    Én speciel egyenlőre még az OTP-nél vagyok, és még Junior de már nem sokáig... Mindenképp be fogok menni és megkérdezem a lehetőségeimet milyen csomagok vannak melyiket érdemes majd választani feltételek stb. stb. stb. ha esetleg nem tetszik amit mondanak akkor keresek egy másik bankot, de egyenlőre ezzel semmi bajom...
    Meg nem feltétlen az az első, akinél valami díj el van engedve, ugyanios annál a banlnál valszeg valami más díj az ami drágább... Pl nincs a számlának havidíja de a kártyának igen, vagy a pénzlevétel lényegesen drágább stb. Ki van ez találva elsősorban azt kell figyelembe venni, hogy inkább Kézpénzben szokott-e fizetni valaki vagy utalgatni valamint részemről nagyon fontos szempont az online rendszerük... Egyszer voltam egy kis ideig a CIB-nél de annak valami borzalmas volt az online fiókja :S Többek közt azért is kellett könnyes búcsút vennem tőlük.
    Az OTP-é tudom, hogy egyszerű olcsó és jó, valamint mindenhol találni fiókjukat ;) A BudapestBank is igen erőteljesen szaporodik, pont kinőtt egy a földből az utcánkba :D Tehát ha az OTP ajánlata nem tetszik az lesz az első célpont... Az ERSTE-ről is csak rosszat hallottam :S
  • JürgenKlinsmann
    #281
    /OFF
    Te most erről a szavazásról beszélsz? [Link]
    Csak, hogy a beszélgetés során képben legyek...
    /ON


    A junior kártyát elvileg tényleg 24 éves korig lehet használni, szóval az nem járhat le hamarabb. De ha lejárt akkor automatikusan a legdrágább csomagba helyeznek át mindenféle figyelmeztetés és jelzés nélkül. A nővérem is így járt az OTP-nél, ezt kivédendő én már eleve nem hozzájuk mentem.

    A váltás meg nem kerül semmibe, csak egy űrlap kitöltésébe, szóval szerintem ne hagyd, hogy szívják a pénzed a semmiért, válts valamilyen normális bankra. Kár azért sok felárat fizetni, mert lusta az ember elmenni a legközelebbi bankfiókig és nyitni egy új számlát.
  • tkati88
    #280
    Nekem is sokáig volt junior kártyám. Nem tudtam, hogy meddig használhatom, gondoltam, majd ha lejár akkor vagy értesítenek, vagy küldenek egy másikat. Nem sokat tévedtem, küldtek egy másikat, ami persze már nem junior volt. (pontosan nem tudom, hogy mikor történt ez, tehát nem vagyok benne biztos, hogy a kártya 24 éves korig használható)
    Az új kártyához megemelt havidíj járt, nőtt a számlakezelés, az sms díj stb. összege. Sokkal többet emelnek le most a kártyámról, mint azelőtt. Sokszor gondolkodtam rajta, hogy váltanom kellene, de ahhoz érdeklődnöm kellene más banknál és a sajátomnál is egyes számlák tarifáiról.
    Azt viszont felháborítónak találom, hogy a megkérdezésem, illetve a tájékoztatásom nélkül tettek át egy jóval drágább számlacsomagba. Véleményem szerint ez nagyon nem tisztességes.
    Lehet, hogy ezért tűnt fel számomra most a Budapest Bank új reklámja, ahol az mondják, hogy majd kérdeni fogják az ügyfeleket az igényeikről. Ez egy pozitív változás lenne a hitelintézetek világában...
  • theiron
    #279
    Van egy alap, amire beállítják, kb szerintem ez olyan 15-20000 körül lehet. És van egy maximum is, és ezek között lehet emelgetni, változtatni.
    Sőt, én egyszer úgy változtattam, hogy be sem mentem. Történt, hogy nem tudtam róla, hogy 50000-es limiten van a kártyám, és bizonyos kiadások miatt, mint albérlet, tandíj, egyszerre többet akartam levenni. Nem engedte az atm, de persze azt nem írja ki, hogy azért, mert a limit alacsonyabb. Így próbáltam többször, másik atm-ben is.
    Ezek után másnap felhívtak a Budapest Banktól, hogy ez történt. Mondtam, tudok róla, én voltam. Kértek adatokat és meg is változtattam telefonon keresztül.
    Meg vagyok elégedve velük eddig minden téren, nagyon segítőkészek.
    Jó funkcióik is vannak, pl az internetbank.
    Bár lehet, hogy ez nem csak a Budapest Banknál használható ingyenes szolgáltatás.
  • jointo
    #278
    Szerintem, ez a limit szabályozható.
    Nekem is volt valaha otp-s junior kártyám, s amikor külföldön éltem egy hosszabb időt, s akkor felemeltettem, mert onnan fizettem az albérletet.

    Annyi tanácsot fogadj el, hogy ha lejár a junior kártyád ( úgy emlékszem, ez a 24. életévet jelenti ), figyelj oda, mert szó nélkül áttesznek az egyik legdrágább lakossági csomagba.
    Nekem ekkor lett elegem belőlük és váltottam is, amit azóta sem bántam meg.
  • JürgenKlinsmann
    #277
    Nem lehet, hogy maga a kártya nem volt olvasható? Nekem volt már olyan, hogy tavaly decemberben már nem tudtam sem terminálban használni, sem fizetéshez, mert nem tudta leolvasni a kártya adatait.

    Bementem a fiókba, hogy tudnak-e valamit csinálni vagy újat adni. Mondták, hogy valóban a kártya a hibás, de mivel már csak 3 hét volt a lejárati időig ezért már kiküldték a következőt, így más dolgom nincs mint várni.

    Rá 2 nappal meg is jött az új kártya, azzal már nem volt probléma.
  • havast
    #276
    Ha valakinek probléma adódott a felvett hitelével, az nyugodtan látogassa meg az alábbi oldalt:

    Itt szakértőktől lehet ingyenes tanácsadást kérni, töréneteket olvasni,stb.Hitelkárosultak blog
  • havast
    #275
    Ha valakinek probléma adódott a felvett hitelével, az nyugodtan látogassa meg az alábbi oldalt: [URL="http://hitelkarosultak.com/"]Hitelkárosultak weblog[/URL].

    Itt szakértőktől lehet ingyenes tanácsadást kérni, töréneteket olvasni,stb.
  • MaSzKa
    #274
    Milyen bank/bankkártya volt ha szabad tudni?
  • Willenbrock
    #273
    Már működik.Állítólag műhold kapcsolati probléma lehetett.
  • Willenbrock
    #272
    Ez történt fizetéskor.
  • MaSzKa
    #271
    igen elképzelhető

    mivel utalni 50-ot lehet max

    OTP direktben tudsz utalni

    elvileg nincs szükség a bank nevére
  • Japep
    #270

    Hello.
    Az igaz, hogy az OTP Junior kártyának havi 50e Ft a levehető maximum limit? És ha igaz, akkor ha bemegyek személyesen, kivehetem az összeset?

    Még egy. Van egy számlaszám, ahová pénzt kellene utalnom (nem tudom a bank nevét, ahová tartozik a kártya). Melyik bankba tudok bemenni és utalni? Bármelyik utal attól függetlenül is, hogy esetleg a célszámla nem az ő bankjukban van?
    (Elvileg a K&H-ból tudok utalni, de voltam már olyan OTP-Bankban, ahol nem lehetett...)

    Köszi előre is. :)
  • MaSzKa
    #269
    ahol nem kérnek személyit ott igen
    amúgy az OTP-nél nem kértek régebben, de már megváltozott
  • Bueno nacho
    #268
    Sziasztok!

    Olyan kérdésem lenne, hogy banki pénztári befizetés 18 alatt lehetséges-e?
  • MaSzKa
    #267
    nekem is volt olyan, hogy nem érkezett meg soha

    mert az otp-s nő elírt 2 számot felcserélt a bankszámlaszámon

    pedig a papíron helyesen volt

    én úgy tudom ilyen nincs, mert azt egyből kidobja a gép hogy nem jó

    lehet csak kifogás volt

    panaszkönyv előkerült

    http://homar.blog.hu/ itt hegyekben lehet olvasni a köcsögségeket

    milyen jó lenne ha nem lennének itthon bankok akkor nem lenne államadósság se
  • akyyy
    #266
    az semmi, péntek délelőtt utaltam, és még máik nem érkezett meg a cél helyre. gondolom hétfőn megfog, de ez így nagyon dúrva. hétvégén nemdolgozunk parasztépé:@
  • MaSzKa
    #265
    most nézem az OTP Direktemet, hát egyből felment a pumpa

    a köcsög kxxxx anyjukat!!!!!!!

    a postán fizettem többször is: ami az OTP-nél KP Felvétnek számít így minden esetben -173Ft-ot leszoptak a kártyámról fizetésenként :(

    az OTP Direkt havíja szerintük akciósan -96Ft ami annyi, de más néven megleszopkodják a pénzt :(

    Tranzakciós Díj: -20Ft de milyen tranzakcióé kérdem én, mert nincs oda írva mihez kötődik :(

    aztán Havi Zárlati Díj: -259Ft amit fogalmam nincs miért számolnak fel mikor az Új Könyvelt Egyenleg-ben soha semmi nem stimmel és nem napra kész akkor meg minek fizetek

    aztán Bankkártyával Kapcsolatos Díj: -1800Ft :( ehhez sincs semmi se írva, hogy mihez kötődik

    az a tanácsom kerüljétek ezt a bankot tavaly ilyenkor is 3500ft-ot leszoptak tőlem minden mondvacsinált ürüggyel

    az OTP-ba ezt mondták havi 1x ingyenes a kp felvét, hát nekem az se volt ingyenes

    a semmiért fizettetnek velem

    asszem átmegyek a CIB-.hez
  • Tetsuo
    #264


  • Tetsuo
    #263
    Mert a Provident a legjobb, mindenki tudja.
  • CattiBrie
    #262
    Ha nem, hát nem.. :)
  • CattiBrie
    #261
    Nem tudtok valami jó összehasonlító oldalt/cikket, ami a folyószámlákról, lekötésekről és kamatokról szól? Melyik banknál mit érdemes, milyen plusz költségek vannak. Előnyök, hátrányok. Kinek ajánlják.. stb.

    Köszi!